Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 02:06
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Ik vind het vervelend dat ik hier vanalles kan lezen over wat mijn huidige vriendin heeft uitgespookt met haar exen.
Kan iemand zich dat voorstellen?
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 02:10
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
praat toch geen nonsense
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 03:09
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Als ik soms lees hoe de meisjes posten hoe lang 'hij' is van hun vriendje, hoe ver hij spuit, hoe hij smaakt, hoe slecht hij vingert en hoeveel facials hij al heeft gegeven.. tja daar zet ik m'n vraagtekens wel eens bij :> Vooral als iedereen weet dat hij ook op het forum zit, haha.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 07:45
Verwijderd
Lees t dan niet?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, ik snap wat je bedoelt. Toen mijn vriend begon te filosoferen om ook eens een account te maken op s.com kreeg ik daar best de kriebels van. Ik post hier vaak best persoonlijke dingen. Niet alleen op seksualiteit, maar ook op psychologie en zo af en toe op andere fora. Ik ga er nooit van uit dat iemand die dat leest mij IRL kent... Als hij dat daadwerkelijk zou doen zou ik een stuk minder op seksualiteit posten en ook restricties voelen op psych over dingen die hij niet zou hoeven of mogen weten.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:58
Verwijderd
Dan zou ik dat eens tegen je vriendin gaan zeggen, als ik jou was, en haar vragen of ze alsjeblieft geen intieme details over haar ex-vriendjes meer wil posten. En als ze daar wel mee door wil gaan, dan lees je haar posts toch gewoon lekker niet?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:01
Papier
Papier is offline
Kan het me voorstellen... maar zoals hierboven...
__________________
*purrr*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:05
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-07-2003 @ 09:36:
Ja, ik snap wat je bedoelt. Toen mijn vriend begon te filosoferen om ook eens een account te maken op s.com kreeg ik daar best de kriebels van. Ik post hier vaak best persoonlijke dingen. Niet alleen op seksualiteit, maar ook op psychologie en zo af en toe op andere fora. Ik ga er nooit van uit dat iemand die dat leest mij IRL kent... Als hij dat daadwerkelijk zou doen zou ik een stuk minder op seksualiteit posten en ook restricties voelen op psych over dingen die hij niet zou hoeven of mogen weten.
je moet opletten met wat je post ja ok
maar in een relatie is het toch ook de bedoeling dat je gewoon open tegen elkaar bent
(kijk andere mensen die dingen lezen over je zijn vervelden maar je eigen vriendje toch niet?)
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:07
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
praat er dan met haar over dat ze niet nog meer post!!!!
zou zelf ook vervelend vinden,maar ja is haar keuze natuurlijk en als je niet wilt weten lees het dan gewoon niet
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:23
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 28-07-2003 @ 03:06:
Ik vind het vervelend dat ik hier vanalles kan lezen over wat mijn huidige vriendin heeft uitgespookt met haar exen.
Kan iemand zich dat voorstellen?

Dat heeft ze nou eenmaal gedaan, maar dat was toch voor jouw tijd? En ze is nu met jou toch helemaal happy?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:14
Thomas
Thomas is offline
Ja, ik snap precies wat je bedoeld.

Wat is haar nick dan?

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:32
Verwijderd
Nee. Wat heeft haar ex nou met jou te maken? Als ze nou zonder het jou te vertellen allemaal dingen over jóu post, ok. Maar over haar exen? Das volkomen haar zaak.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:46
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 15:32:
Nee. Wat heeft haar ex nou met jou te maken? Als ze nou zonder het jou te vertellen allemaal dingen over jóu post, ok. Maar over haar exen? Das volkomen haar zaak.
Hmm, en als jouw ex hier quasi-serieus komt posten dat je schaamlippen gigantisch waren, je haartjes van binnen had en dat hij nog geen ene keer heeft genoten van het samenzijn met jou? Ben je dan ook nog zo heerlijk onverschillig? Imo moet iemand z'n muil houden over mijn persoonlijke details: ik heb ook recht op privacy en als ik wil dat iemand het weet vertel ik het zelf wel. Het gaat hier toch niemand wat aan?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hmm, en als jouw ex hier quasi-serieus komt posten dat je schaamlippen gigantisch waren, je haartjes van binnen had en dat hij nog geen ene keer heeft genoten van het samenzijn met jou? Ben je dan ook nog zo heerlijk onverschillig? Imo moet iemand z'n muil houden over mijn persoonlijke details: ik heb ook recht op privacy en als ik wil dat iemand het weet vertel ik het zelf wel. Het gaat hier toch niemand wat aan?
Daar gaat het toch nu niet om. Het gaat erom dat hij het niet leuk vindt dingen te lezen over haar exen. Niet over zichzelf.

(voor de rest heb je wel gelijk dat het niet leuk is dat soort dingen te lezen, maar daar ging het nou niet om)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:59
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Nee, I know. Maar dat klopt op zich ook wel.. ik hoef het ook niet persé te weten maar als ze er over vertelt kan me dat inderdaad weinig schelen. Maar dat die persoon in kwestie het weer niet leuk vindt, dat snap ik.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 17:00
Verwijderd
Mjah, misschien voelt hij zich buitengesloten als het gaat om iets dat ze met hém nooit heeft geprobeerd, of minderwaardig als ze zegt dat een ex fantastisch was in iets, en dat is ook niet prettig, dus ik begrijp wel dat-ie het vervelend vond... maar ach, als ze dát alleen maar belangrijk zou vinden, dan was ze nog wel met een ex samen geweest en niet met T-ijsje.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 28-07-2003 @ 15:46:
Hmm, en als jouw ex hier quasi-serieus komt posten dat je schaamlippen gigantisch waren, je haartjes van binnen had en dat hij nog geen ene keer heeft genoten van het samenzijn met jou? Ben je dan ook nog zo heerlijk onverschillig? Imo moet iemand z'n muil houden over mijn persoonlijke details: ik heb ook recht op privacy en als ik wil dat iemand het weet vertel ik het zelf wel. Het gaat hier toch niemand wat aan?
Dan zou ik hem uitlachen, want er is niks van waar :] Nou ja, niet genoten mogelijk maar dat is dan wederzijds >:] Bovendien ging het ook niet over wat ik vond, of hij, want ze post niks over hem, alleen over haar exen. Het punt is dat hij het niet leuk vind om over haar exen te lezen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 18:52
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 19:06:
Dan zou ik hem uitlachen, want er is niks van waar :] Nou ja, niet genoten mogelijk maar dat is dan wederzijds >:] Bovendien ging het ook niet over wat ik vond, of hij, want ze post niks over hem, alleen over haar exen. Het punt is dat hij het niet leuk vind om over haar exen te lezen.
Ja, maar we gaan er van uit dat wat hij post ook de realiteit is.. zou je dan nog hard lachen? Als je met naam en toenaam genoemd wordt? Ook al is dat het onderwerp niet precies..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 28-07-2003 @ 19:52:
Ja, maar we gaan er van uit dat wat hij post ook de realiteit is.. zou je dan nog hard lachen? Als je met naam en toenaam genoemd wordt? Ook al is dat het onderwerp niet precies..
*denkt even na* Ik kan me niks bedenken dat hij over mij weet en hier kan vertellen waar ik me voor zou moeten schamen. Ik vertel zelf toch alles al? Als hij mijn hele naam zou noemen, tja, dat zou ik niet leuk vinden, maar met een beetje zoeken kan iedereen die vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:22
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 20:09:
*denkt even na* Ik kan me niks bedenken dat hij over mij weet en hier kan vertellen waar ik me voor zou moeten schamen. Ik vertel zelf toch alles al? Als hij mijn hele naam zou noemen, tja, dat zou ik niet leuk vinden, maar met een beetje zoeken kan iedereen die vinden.
Ik kauw voor wat hij over je zou gaan zeggen, je hoeft zelf niks te verzinnen In jouw scenario is er niks aan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:33
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
M'n vriend en ik praten veel over ons vorige sekslevens. Ik vind het nogal leerzaam, en ik vraag hem zelf de oren van het hoofd. Maar ik heb wel de indruk dat hij het minder wil weten wat er bij mij gebeurde, dan omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:57
Verwijderd
Ik zou het vervelend vinden als iemand (een ex, een vriend, whatever), iets over zijn sexleven met mij neer zou zetten wat ik nog niet wist.

Dus dat hij tegen mij bijv. zou zeggen dat hij het allemaal geweldig en heerlijk vond en dan op zo'n forum of tegen vrienden ineens alles af zou kraken.
Of als ik tegen hem zou zeggen "dit is prive, dit moet je voor je houden, ook als het uit is" en hij zou het daarna aan iemand doorvertellen of op een forum zetten.

Dat zijn dingen die met vertrouwen te maken hebben nl.
Maarjah, ik zet zelf ook veel dingen over m'n sexleven op het forum en als m'n ex dat zou doen, gewoon op een normale, eerlijke manier zoals ik, dan zou ik daar geen problemen mee hebben.

En aan de topicstarter: schrijft ze dan dat haar sexleven met haar exen zo geweldig was enzo, waardoor je je onzeker voelt?
Dan kun je daar het beste eens met haar over praten.
Zij kan je dan geruststellen... misschien moet je zelf eens wat vaker met haar over sex praten..?

xx

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 28-07-2003 @ 22:22:
Ik kauw voor wat hij over je zou gaan zeggen, je hoeft zelf niks te verzinnen In jouw scenario is er niks aan
Tja, ik kan het niet helpen, als hij iets zou zeggen dat niet waar was, dan zou ik lachen; en iets dat wel waar was, vertel ik hier zelf ook wel, daar zal niemand van opkijken :]
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:10
Verwijderd
En ohja.. ik zou ook nogal gekwetst zijn als ik stuntelig, maar wel vol liefde iets met 'm gedaan zou hebben en hij zou daarna aan iemand vertellen dat ik het nou niet bepaald goed deed.
Ja, ik zou dan ook wel weten dat ik er nix van kon. Maar als hij van me zou houden zou hij het anders brengen, of helemaal niet ter sprake brengen. Hij zou het dan niet op zo'n botte manier zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 03:18
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 23:00:
Tja, ik kan het niet helpen, als hij iets zou zeggen dat niet waar was, dan zou ik lachen; en iets dat wel waar was, vertel ik hier zelf ook wel, daar zal niemand van opkijken :]
Vermoeiend dit zeg. Beetje apart als je een cocaine snuivende slet bent met drie tieten en schaamlippen tot je knieholtes. Tevens lek je urine en vind je jezelf mooi door naar een foto van een Tsjernobyl-kindje te kijken. Ja, dan zou ik dat ook vooral op het forum vertellen, het is immers een primaire levensbehoefte ieder detail door menigeens strot te proppen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 12:30
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm mijn vriend en ik zitten allebei vaak op t forum en we posten heel vaak tegelijk of als we bij elkaar zitten... Verder post ik niet zoveel over mijn exen...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 29-07-2003 @ 04:18:
Vermoeiend dit zeg. Beetje apart als je een cocaine snuivende slet bent met drie tieten en schaamlippen tot je knieholtes. Tevens lek je urine en vind je jezelf mooi door naar een foto van een Tsjernobyl-kindje te kijken. Ja, dan zou ik dat ook vooral op het forum vertellen, het is immers een primaire levensbehoefte ieder detail door menigeens strot te proppen.
Maar dat is niet het geval. En als dat wel het geval was betwijfel ik dat je een ex zou hebben die op een scholieren forum komt :]
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
hee, kijk uit, een offtopic forumbaas! run.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:38
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 30-07-2003 @ 01:12:
hee, kijk uit, een offtopic forumbaas! run.
__________________
Ooit. Dan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-07-2003 @ 09:36:
restricties voelen op psych over dingen die hij niet zou hoeven of mogen weten.
lekkere relatie
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 04:44
Shèll
Shèll is offline
Hmmmm... nee, ik kan best begrijpen dat je t niet leuk vind...
Maar aan de andere kant, als voor de rest alles goed gaat tussen jullie, denk ik niet dat je je al teveel zorgen moet maken T-ijsje...
__________________
Het leven is hard... maar een baksteen nog harder :)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 05:57
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Thank G-d mijn vriendje kan geen NL
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:13
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
En aan de topicstarter: schrijft ze dan dat haar sexleven met haar exen zo geweldig was enzo, waardoor je je onzeker voelt?
Dan kun je daar het beste eens met haar over praten.
Zij kan je dan geruststellen... misschien moet je zelf eens wat vaker met haar over sex praten..?

xx [/B][/QUOTE]

We praten best veel over sex, maar niet over de sex die we hadden met anderen, alleen maar over hoe we ons eigen sexleven zo goed mogelijk kunnen maken.
Het probleem is vooral dat ik als ik lees wat zij met dr exen heeft gedaan, ik het voor me ga zien.
En tuurlijk, lees het dan niet, maar ik wil het ergens ook gewoon weten, omdat ik anders ga denken van goh, misschien heeft ze dit en dit en dit en dit ook wel gedaan met die jongens...
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 30-07-2003 @ 01:12:
hee, kijk uit, een offtopic forumbaas! run.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 17:52
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2003 @ 15:32:
Nee. Wat heeft haar ex nou met jou te maken? Als ze nou zonder het jou te vertellen allemaal dingen over jóu post, ok. Maar over haar exen? Das volkomen haar zaak.
Hij is de volgende
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:46
Vevay
Ik zou het vervelender vinden als mijn broer hier mijn posts eens gezellig zou komen lezen. :/
Of een ander familielid..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 23:49
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Dr staan hier zoveel dingen over andermans exen e.d. en over persoonlijke dingen (ws ook op psychologie) en ik vind dat als je een serieuze relatie hebt dat je alles van elkaar mag weten!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 01:43
Shèll
Shèll is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 01-08-2003 @ 00:49:
Dr staan hier zoveel dingen over andermans exen e.d. en over persoonlijke dingen (ws ook op psychologie) en ik vind dat als je een serieuze relatie hebt dat je alles van elkaar mag weten!
Het gaat er denk ik niet om dat hij nix over haar exen mag weten, ik denk eerder dat hij het liever niet wil weten. Nou kan je zeggen 'Lees het dan niet!' Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me, want als mijn vriend op het internet iets over zijn exen neer zou zetten... nou, believe me... dan lees ik het ook. Lijkt me enigszins wel begrijpelijk, toch?
__________________
Het leven is hard... maar een baksteen nog harder :)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 10:01
miro
Avatar van miro
miro is offline
Nee ik zou dr totaal niet blij mee zijn. Heb sowieso al problemen als ik bepaalde dingen hoor over zijn verleden, iets over exen lezen zou ik helemaal niet tegen kunnen.


tja eerlijk is eerlijk
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 01:57
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-07-2003 @ 17:46:
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:25
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
miro schreef op 01-08-2003 @ 11:01:
Nee ik zou dr totaal niet blij mee zijn. Heb sowieso al problemen als ik bepaalde dingen hoor over zijn verleden, iets over exen lezen zou ik helemaal niet tegen kunnen.


tja eerlijk is eerlijk
Ja kijk dat heb ik nou ook, waarom kan jij er niet tegen? mijn probleem is dat ik het meteen ga visualiseren (voor me zien) en that ain't pretty. heb jij dat ook?
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:34
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Als jij het aanblik van het verleden niet aankan, ook al is dat het verleden van een ander, ziet de toekomst er maar schrander voor je uit, beste Tijs. Als jij hier werkelijk zo mee zit, raad ik je bovendien aan eens te spreken met je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 20:49
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 03-08-2003 @ 19:34:
Als jij het aanblik van het verleden niet aankan, ook al is dat het verleden van een ander, ziet de toekomst er maar schrander voor je uit, beste Tijs. Als jij hier werkelijk zo mee zit, raad ik je bovendien aan eens te spreken met je vriendin.
Ik spreek mijn vriendin vrij regelmatig, en juist over de dingen die ons dwars zitten. En volgens mij weet jij veel en veel te weinig over mij om mijn toekomst te kunnen verspellen.
__________________
beez
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Algemene schoolzaken hoogbegaafd en verveling op school
Gevederde
209 09-02-2005 07:08
Liefde & Relatie verliefd en ik verveel me (de meest vreemde combi in eeuwen)
Charlottetje
8 16-01-2004 17:45
Liefde & Relatie "vriend" doet vervelend, wanneer ik samen ben met mijn vriendje
framboosje
8 13-03-2003 17:34
De Kantine vervelen vervelen vervelen - wat te doen tegen verveling
king112
18 28-07-2002 12:31
De Kantine vervelen is vervelend, maar is vervelend ook..
Verwijderd
25 12-06-2002 17:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.