Oud 16-04-2002, 14:18
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
... de lifestyle die je (in meer of mindere mate) jezelf hebt aangemeten (gekregen).

Dus m.a.w. waarom ben jij nu die skater/punker/kakker/en noem het verder allemaal maar op... en hoe is dat gekomen. Wie hebben daar invloed op gehad, wie juist niet.

Voel je jezelf er fijn bij, enz. Vertel eens iets over jezelf & je lifestyle.

(Verzoekt iedereen die niet leuk wil mee praten/discussieren niet te reageren )

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 14:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 14:32
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Mijn hoofd houdt gewoon van donkere kleuren en "aparte" kleding. Ik ben gewoon gek op dingen van kant , of fluweel enzo.
Verder houd ik ook erg van sieraden enzo, vooral zilver en rood en zwart.
Dat kun je ook eigenlijk overal terugvinden, zoals in mijn kamer, of gewoon als ik zelf iets teken.

Ik heb het denk ik wel een beetje van mijn moeder meegekregen,want die liep er vroeger ook wel zo bij.

Mensen uit mijn omgeving hebben eigenlijk niet echt dezelfde kleding, dus beïnvloeden doen ze niet echt. Het is meestal zo dat ze me raar aankijken hoe ik eruit zie, en dan na een aantal keer zeggen ze "ja ik vind het eigenlijk toch wel heel leuk "
Vaak vinden mensen mij weggelopen uit de jaren '50 ofzo Maar ja dat vind ik wel een compliment.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:36
Zwerfkat
Avatar van Zwerfkat
Zwerfkat is offline
Ik heb niet een moment gehad waarop ik dacht 'Nu neem ik deze lifestyle, wat moet ik daarvoor veranderen?' Mijn stijl, voor zover ik die heb, ontstond gewoon. Ik doe en koop wat ik leuk vind, en natuurlijk ben ik daarbij wel beinvloed door mijn omgeving, al was het alleen maar doordat ik bij sommige mensen zag van 'Dat vind ik leuk, en dat niet'. Je mening, en dus ook je lifestyle, wordt altijd gevormd door wat er om je heengebeurd, lijkt me. Maar het is niet zo dat ik een stijl kopieer, of aanpas aan mensen in mijn omgeving. Ik heb gewoon een voorliefde voor felle kleuren, voor opvallende dingen, ik hou er niet van om er net zo bij te lopen als 95% van mijn school, en ik zorg er dan ook wel voor dat dat niet gebeurd. Maar zie ik 10 mensen achter elkaar op dezelfde schoenen lopen, en vind ik ze geweldig, dan koop ik ze ook.

Ik denk eigenlijk dat mijn lifestyle niet is ontstaan uit hoe ik zou willen zijn, maar meer uit hoe ik NIET wilde zijn..

Vaag verhaal.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:42
Verwijderd
ik wou niet zo standaard zijn...
standaard zuigt...

dus eerst droeg ik heel leip metal shirtjes
kisten en spikes om mn nek...

en nou ben ik een beetje skate/alto/punkig
is weer eens wat anders
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tsja, als we het over kleding hebben.. toen ik nog een klein Roosje was, kreeg ik al kleding van bijvoorbeeld de Bijenkorf kinderafdeling, Oilily, Benneton of Le Ballon Rouge. Ik vind dat soort kleding nu nog leuk staan bij mezelf.
Mijn moeder heeft er dus wel invloed op gehad. Tegenwoordig kleed ik samen met mams en m'n zusje de twee mannen (vader en broertje) aan. Ik neem regelmatig een rubytrui oid voor m'n broertje mee. Is geweldig Gelukkig vinden ze het zelf ook mooi. Pas nog een hele mooie das voor paps uitgekozen.
Maar goed.. ik dwaal af..
Ik kleed mezelf op de manier die ik mooi vind. Soms valt dat samen met de mode, soms ook niet.

Ik -en vele vriendinnen met mij- loop al jaren met m'n broek omgeslagen. Weet je nog toen dat zo fout was twee/drie jaar geleden, hoogwater? Ik vond het gaaf. Hetzelfde met sjaaltjes, bijvoorbeeld van Oilily. Vaak hoorde ik "doe het af, het ziet er niet uit". Dat kon me weinig schelen ,want ik vond het wel leuk. Die mensen hadden daar dus geen invloed op.
Nu, drie jaar later, is het mode en zie je overal kraagjes, omgeslagen broeken, instappertjes en sjaaltjes. Heb ik ook vrede mee hoor, mijn oordeel over wat ik mooi vind, hangt niet af van het percentage mensen wat in dezelfde kleding loopt. Volgens mij kunnen vele(n "alto's") hier een voorbeeld aannemen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:44
Zwerfkat
Avatar van Zwerfkat
Zwerfkat is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
ik wou niet zo standaard zijn...
standaard zuigt...

dus eerst droeg ik heel leip metal shirtjes
kisten en spikes om mn nek...

en nou ben ik een beetje skate/alto/punkig
is weer eens wat anders
Dus jij deed het echt om 'anders' te zijn? Jij hebt je echt voorgenomen van 'Ik wil NU anders zijn, dus ga ik dingen verzinnen die andere mensen nooooit zouden dragen!'?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:51
Verwijderd
Dat is heel geleidelijk gekomen.. vroeger (tot in de derde klas ofzo) droeg ik altijd wat iedereen droeg.. omdat ik bang was er niet bij te horen ofzo.. en ik vond die kleren ook wel leuk.. en daarna is het ineens rustig aan gaan veranderen.. eerst mn broeken die steeds wijder en kleuriger werden, toen bandgirlies en bandtruien.. en zo gaat het nu nog altijd, dat het steeds een beetje verder gaat zeg maar..
Ik denk niet dat mn omgeving dr echt invloed op heeft gehad, want mn vriendinnen dragen totaal andere kleding.. ze vinden mijn stijl maar nix geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Zwerfkat schreef:


Dus jij deed het echt om 'anders' te zijn? Jij hebt je echt voorgenomen van 'Ik wil NU anders zijn, dus ga ik dingen verzinnen die andere mensen nooooit zouden dragen!'?
ok mijn reactie droop eigenlijk toch wel van sarcasme, had je wel kunne ruiken

maar ...ja, ik ZAL er maar voor uit komen, toch hebben die punten wel wat raakvlakken ja
Ik wou niet per se dragen wat mensen NOOIT zouden dragen, maar niets modieus...
en jaa(!)...het schokerende effect dat telt das leip
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:58
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Zwerfkat schreef:


Dus jij deed het echt om 'anders' te zijn? Jij hebt je echt voorgenomen van 'Ik wil NU anders zijn, dus ga ik dingen verzinnen die andere mensen nooooit zouden dragen!'?
*knipt met vingers* *is anders*

Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:


Mijn hoofd houdt gewoon van donkere kleuren en "aparte" kleding.
idd.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:26
Verwijderd
mijn verhaal zal wel op die van rosi lijken, alleen dan in een iets andere volgorde en met andere namen er in

ik koop kleren die ik mooi vind, en niet die andere leuk of niet leuk vinden. ik heb geen complex over mijn eigen bijzonderheid, gil geen normaalgeklede mensen na met 'heeej stomme mainstream-kakker' en loop er bij hoe er bij wil lopen en niet hoe de regels van het 'altowezen' me voorschrijven. ik weet dat de meeste kleren die ik draag niet normaal zijn, maar het zijn de kleertjes waar ik me fijn bij voel en als iemand daar iets op op te merken heeft dan zal ik me er niet druk om maken, tenzij het zinnig commentaar is van iemand om wiens mening ik geef. Dat is altijd al zo geweest, vroeger droeg ik alleen de kleren die ik wou dragen en niet die mn moeder voor me meebracht van uit de v&d of de coolcat omdat ik die meestal stom vond. Vaak werden de dingen die ik wel wou dragen lelijk en raar gevonden door anderen (inderdaad gewoon lelijk of raar, aangezien je in groep 7 niet weet wat bij welk hokje hoort en er geen gezeik is over 'jij bent nu in het zwart, dus jij bent gothic, dus jij bent stom').

ik denk eigenlijk dat ik niet eens een stijl heb aangezien ik dingen koop die ik mooi vind, en ik veel dingen van verschillende stijlen mooi kan vinden. mensen van school weten niet eens waar ze me voor moeten uitschelden

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:37
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik weet eigenlijk niet hoe ik er bij ben gekomen om me zo te dragen en gedragen. Ging vanzelf eigenlijk. Heefd niemand duidelijke invloed op gehad ofzow. Ja natuurlijk hebben somigge mensen me wel geinspireerd ofzow, maar dat kan ook haast niet anders. Al vanaf dat ik zelf kleding uit mocht zoeken ga ik gewoon de stad in en koop ik wat ik mooi vind, soms zie je iemand met iets lopen en denk je hey, zoiets wil ik ook wel. Als ik mezelf in een hokje zou moeten plaatsen zou dat alto zijn. Dat soort kleding etc spreekt mij het meest aan. De rest doet me niet echt wat. Ik ben best tevreden met mijn lifestyle. Vind dat ik er wle ok uit zie en dat de manier waarop ik leef ook wel aangenaam is. Dat ik het eens ben met mijn ideen over bepaalde zaken lijkt me nogal logisch, anders zou ik mezelf tegenspreken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:39
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
rosi schreef:
mijn oordeel over wat ik mooi vind, hangt niet af van het percentage mensen wat in dezelfde kleding loopt. Volgens mij kunnen vele(n "alto's") hier een voorbeeld aannemen.
go roos go roos

ik ben opgevoed met het motto: het is niet erg om anders te zijn
nja mn moeder houd van "apart" en koopt kleding voor me op de rommelmarkt nou en vooral omdat het in mn kast ligt trek ik die kleding aan..goed ik keur veel af en koop tegenwoordig ook wel eens wat in de winkel maar het is gewoon wat bij me hoort. ik vind een broek en trui al gauw te saai..kan ik niets aan doen..terwijl het bij anderen juist stijlvol is, maar ik kan er niet aan wennen bij mezelf
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:42
marion15
marion15 is offline
hey
mijn verhaal lijkt ook erg op die van rosie
ik droeg vroeger ook alles van oillily maar nu vin ik het nog erg leuk pas nog rok van gekocht
ik vin alle kleding leuk maar ik hou erg van kleurtjes heb ik van me moeder
ik ben nog maar 15 maar op school vinden ze het niet raar ofzo
gelukkig maar
ik doe aan wat ik leuk vin
maar luister wel naar iemand zijn mening
als ik iets zie en ik weet neit of ik het moet kopen en vriendinne zeggen van niet doe ik het meestal niet
maar vin ik het vet leuk doe ik het lekker wel
verder is rood mijn lievelings kleur
ik heb een rode broek
2 paar rode schoen
en nog veel meer
xxx
marion
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:57
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Ik loop er opzich maf bij, gewoon omdat ik anders wil zijn dan de rest...
Ik hoef niet op te vallen ofzo.. helemaal niet, ik wil er gewoon bij lopen zoals ik me fijn voel.. En dat is als een skatertjuh!
Ik krijg ook nooit negatieve reacties op hoe ik erbij loop..

Ennuh hoe ik erbij gekomen ben?? Gewoon je wil steeds meer zeg maar.. Steeds vreemder.. Je raakt gewend aan hoe je erbij loopt en dan probeer je weer iets dat net iets extremer is..
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:26
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Hoe kwam jij tot je lifestyle? Tja ik heb niet zo 1,2,3 uit de Wehkamp m'n lifestyle uitgezocht.

Daar groei je in, ligt aan je opvoeding, aan je gedrag, je normen,waarden en aan je ideeën.

Ik ben op een nette manier opgevoed, van af jongs af aan redelijk netjes aangekleed, tuurlijk ik had zelf ook invloed op wat ik wou, alles roze (nu nog), maar altijd wel netjes. Dat ben ik nu nog steeds, met af en toe rare dingen er tussen voor het contrast dat vinnik leuk.. Ik ben vrij artistiek (hoe spel je dat eigenlijK) en houd ook van aparte dingen, dus vind ik dat leuk om te mixen met nette dingen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:40
Li
Avatar van Li
Li is offline
Veel invloed van mijn ouders, droeg veel kleding van Esprit, Benetton, Kneeltje, Replay, Mexx en Oilily. Dus qua kledingstijl hebben m'n ouders veel invloed gehad.
Hetzelfde met waarden en normen, gedrag, etc..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:46
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
door alles te doen wat ik zelf leuk vind.......
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:54
Alet
Alet is offline
Een beetje van mezelf, en een beetje van maggi (sorry, moest echt even)

Van mijn ouders heb ik niet echt een stijl meegekregen. Mijn stijl, basic en netjes, heb ik dus voornamelijk gekregen door mijn eigen smaak en mijn omgeving (vrienden/broers/andere mensen)
De vraag is alleen: welke stijl neem je over?
Ik word al jaren op school studentje genoemd. Voor mij is het namelijk belangrijk met welk type mensen ik een bepaalde stijl associeer en waarmee ikzelf wel/niet geassocieerd wil worden.
Ik heb niet de neiging me af te zonderen van andere mensen, een alternatieve stijl spreekt me dus niet aan. Verder vind ik het uitstralen van klasse en zelfrespect belangrijk, je zal me dus niet snel in een strak tijgerprint truitje tegenkomen.
Mijn smaak wordt ook bepaald door de mode, maar dat betekent niet dat ik alles draag wat toevallig 'in' is. Ik moet het wel mooi vinden (ik draag bijv geen pumaatjes).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2002, 16:58
Verwijderd
Mwah, toen ik een jaartje of 14-15 was, kleedde ik me wel anders dan nu. Ik liep in een soort combinatie van beetje hiphop-kledingstijl en 'gewone' herenkleding...dus een beetje baggy broeken, Timberlands, en daarop dan gewoon een rugby of overhemd van Hilfiger ofzo..wel cool

En naarmate ik ouder werd, rond mn 17e begon ik me meer gewoon 'standaard' te kleden, zoals nu dus. Niet extreem kak, maar gewoon normale herenmode..gewone broek, overhemdje, truien enz. Kwam vooral door de mensen waar ik mee omging (studenten).
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:26
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
hm... goeie vraag... gewoon interesse, had geen voorbeeld ofzow... begon me te kleden hoek me voelde
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:08
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Li schreef:
Veel invloed van mijn ouders, droeg veel kleding van Esprit, Benetton, Kneeltje, Replay, Mexx en Oilily. Dus qua kledingstijl hebben m'n ouders veel invloed gehad.
Hetzelfde met waarden en normen, gedrag, etc..
Same here.
Daar komt nog bij (nu bevestig ik een cliché, maar ja) dat mijn ouders mij op mijn zesde al op de hockeyclub hebben geplant, en ja, dan kom je toch in dat 'wereldje' terecht, en ga je met bepaalde mensen om, door de omgeving waarin je opgroeit, in de periode waarin je je identiteit begint te vormen, word je natuurlijk beinvloed door je leefomstandigheden.
Tja en verder vind ik mijn stijl gewoon leuk
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:22
heldin
heldin is offline
toen ik begon met uitgaan was dat naar een nogal alternatieve plek, daar zag ik hoe gaaf wijde broeken en zo zijn. rond die tijd ging een vriendin van mij steeds meer wijde broeken dragen waardoor ik dus door kreeg dat je niet meteen kei raar bent als je er een beetje anders uitziet als de rest. ik weet het, das heel dom, maar bij mij op school liepen maar een paar wat alternatievere mensen rond, en die werden niet echt normaal gevonden. niet dat ik zo extreem ben of zo, maar ik was vooral een paar jaar geleden super onzeker.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:53
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
ik zou niet weten onder welke stijl mensen mij zetten.
ik heb gewoon een kledingsmaak en dan koop ik kleding die ik leuk vind..dus ja verder weet ik het eigenlijk ook niet..ik kom tot mijn stijl door mijzelf.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:57
Verwijderd
yay ik post ook weer eens

*Zucht*


Ik kan nou wel een afgezaagt verhaaltje ophangen.

Ik draag wat ik mooi vind en ik draag niet wat ik lelijk vind. Toch, en heeft niet iedereen, word er bij meerdere gelegenheden per maand verwacht dat ik op een bepaalde manier gekleed ben en ik vind het allemaal maar kut.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:22
punkyfish
punkyfish is offline
hmm ja, ik doe ook mee iedereen heeft het hier over kleren, maar ik versta onder lifestyle eventjes wat meer.

tot en met de tweede klas wou ik er altijd bij horen. ik dacht zoals anderen dachten, trok aan wat anderen aan trokken. nja, niet dat ik echt helemaal op anderen gefocusd was, dat ik geen eigen mening had, maar ik wilde gewoon heel graag geaccepteerd worden, er bij horen.
toen in de tweede, zo rond december, werd ik zo'n beetje depressief... nja, niet echt nu ik er op terug kijk, maar ik had wel bepaalde symptonen. daardoor kreeg ik andere ideeën over vriendschap, over de Merel die ik ben, over het leven zelf, over eigenlijk zowat alles... na die tijd liet ik mijn mening veel vaker horen. ik kwam op voor mensen als ze werden gepest, ook al vond de rest mij dan ook niet meer aardig. mijn gedachtes werden beetje 'alternatief'. ik ging meer naar rock luisteren, ook al was het nog heel soft . ik kleedde me nog gewoon zoals voor die tijd, maar begon wel steeds meer op te vallen met mijn uiterlijk, bijv. door felle kleren, haren verven e.d.
nja, naar mate de derde klas vorderde, begon ik steeds 'alternatievere' kleren te dragen. mijn broeken werden wijder, blablabla. ik ging meer naar punk en van die dingen luisteren en ook de gedachtes achter al die dingen werden me duidelijk.
nou vind ik het gewoon fijn om op te vallen door middel van kleding. niet dat ik dat altijd doe, maar als ik eens een keer iets 'anders' aan heb, dan vind ik die aandacht eigenlijk wel fijn. ik voel me er zekerder door, wat ik vóór de tweede niet had verwacht...
wie er invloed hebben gehad op mijn lifestyle, ghe, wil je het echt weten? abel. ja, abel, van 'onderweg'... verder ook wel de travoltas. ja, uhh, ik bedoel, niet die mensen persoonlijk dan he, maar de muziek, en bij abel ook de 'fans', ghihi . nja, ik schaam me er niet voor, abel staat nog steeds tussen mijn favo bands.

was dit genoeg?
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 21:23
flamez
flamez is offline
eh ben op mijn 12de naar metal gaan luisteren, langzaam aan bandshirtjes gekocht, en broeken, en kisten...

zo kwam het denk ik...

greetz

Flamez
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:33
Newt on Ice
Newt on Ice is offline
ik draag gewoon wat me lekker zit
het boeit me verder niet wat in de mode is of wat vrienden dragen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:46
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah, toen ik een jaartje of 14-15 was, kleedde ik me wel anders dan nu. Ik liep in een soort combinatie van beetje hiphop-kledingstijl en 'gewone' herenkleding...dus een beetje baggy broeken, Timberlands, en daarop dan gewoon een rugby of overhemd van Hilfiger ofzo..wel cool

En naarmate ik ouder werd, rond mn 17e begon ik me meer gewoon 'standaard' te kleden, zoals nu dus. Niet extreem kak, maar gewoon normale herenmode..gewone broek, overhemdje, truien enz. Kwam vooral door de mensen waar ik mee omging (studenten).
Bij mij ook, ik ben nu redelijk studentikoos. Al vinden velen mij wel extreem in mijn soort, maar of dat nou zo erg is
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:47
Nuck
Nuck is offline
Ik ben er als het ware 'ingegroeid'. In de 1e, 2e droeg ik vaak gewoon een spijkerbroek met een shirtje, maar vervolgens heeft het zich ontwikkeld in een meer nette en sportieve stijl (dat sportieve komt er ook wel automatisch in als je veel sport, zoals bij mij het geval is). Hier voel ik me gewoon het beste bij op dit moment .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 02:30
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mijn ouders hebben qua normen, waarden, manieren, kledingstijl etc. het meest invloed gehad op mij, en je word denk ik ook wel gevormd door bepaalde sportclubs, scholen en buurten waar je in opgroeit.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 08:27
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ik ben er als het ware 'ingegroeid'. In de 1e, 2e droeg ik vaak gewoon een spijkerbroek met een shirtje, maar vervolgens heeft het zich ontwikkeld in een meer nette en sportieve stijl (. Hier voel ik me gewoon het beste bij op dit moment .
Ja dit is bij mij ook het geval. Ik heb altijd met normale basic kleren gelopen, maar heb mijn smaak een beetje gecreeëerd. Komt ook door de mensen waar ik mee omga, op hockey enzo. En ik vind het eigenlijk heel erg leuk staan. Ik ben me steeds meer gaan thuisvoelen in mijn kleding, zeg maar
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:52
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik gok door mijn eigen manier van smaak aanpassen door al de jaren heen ontdek je toch echt wat je leuk en lekker vind om te doen , muziek speelt denk ik ook wel een grote rol maar niet in de manier van dragen wat je idolen ook dragen maar meer door de muziek openstaan voor invloeden ed, vrienden spelen ook wel een rol maar ookal dragen veel mensen hetzelfde ik laat me er niet door leiden uberhaubt niet door personen opzich.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Mijn buurjongetje van 6 loopt altijd met een sticker van school op zijn voorhoofd en dat vond ik ook leuk en nu doe ik dat ook

Ik den kdat iedereen hier wel hetzelfde zegt: ik vind het mooi en het zit lekker. Geen hond gaat zeggen dattie het draagt om erbij te horen....
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:41
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Vroeger werd ik door mn moeder in ollilykleertjes gepropt,zo fel mogelijk en zo vloekend mogelijk.
Ik was een hippiekleuter,omdat mn moeder zelf een hippie is/was,ik voelde me altijd verschrikkelijk in die kleren ik werd er om gepest.
Ik groep 5 heb ik een tijdje een rouwfase gehad ofzo want ik wou alleen nog maar zwart dragen..,ik denk om mn moeder te stangen.
Toen ik voor het eerst zelf mocht belsissen wat ik aan wou ,wou ik alleen nog maar kleren die in mijn ogen in was,de kleding waar iedereen in liep,maar als ik achteraf fotoz zie waren het meer foute kopieeën.
Vanaf groep 8 bennik wijde broeken gaan dragen en hele wijde shirts,ik kreeg die kleding van me buurmeisje en het maakte me niks meer uit.
Toen ik vlakdaarna een altogekleede vriendengegroep kreeg bennik langzaamaan ook zo'n kledingstijl gaan ontwikkelen,tot wat ik nu draag.
Maar mijn kledingstijl heeft niks te maken met hoe ik ben,want als ik naar het karakter van mensen in mijn vriendengroep en hun normen en waarden kijk en daarna die van mijzelf dan zijn er grote verschillen.
De manier op ik me gedraag en waarvoor ik sta zijn gevormd door alles wat ik in mn leven heb meegemaakt..dat kan ik niet zo 1,2,3 vertellen want dat is gewoon een ijlenlang verhaal.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 13:34
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heeej,
Ik heb eigenlijk nooit echt nagedacht waarom ik draag wat ik draag, ik draag het gewoon omdat ik het mooi vind! Vroeger (toen ik iets van 13 was) droeg ik wel iets stoerdere kleding, maar sinds de vrouwelijke rondingen wat meer aanwezig zijn ben ik ook wat meer op de vrouwelijke toer gegaan geloof ik...
Xxx Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:15
Verwijderd
Nou lang verhaal:

IK ben altijd anders geweest dan de rest, op de basisschool zagk er anders uit en ik deed neit mee aan de mode blablabla bij ons in groep 8 waren skaters bij ONS op school in de mode en ik liep met nikes Ik wilde juist altijd opvallen en niet in t niets vallen tussen de massa. Ik had ook als enigste blokhakjes hahahah en als iemand me na-aapte werd ik altijd boos want dan was het niet meer 'mijn' ding! (btw ik zat op best wel een kakschool) ik was rond die tijd vette fan van de spice girls en vond Emma dr schoenen zo koel dat ik die gekocht had in London. Toen liep nog bijna NIEMAND met die schoenen in Amsterdam. In hehtt begin keek iedereen me vet vreemd aan en toen was ik dr ook nog best wel kwetsbaar voor dus borg ik ze op in de kast.. Toen werde ze mode en durfde ik ze pas weer wel te dragen,.. hehehe

Die tijd reed ik ook western en had ik cowboylaarzen (echte cowboylaarzen zal ik t maar noemen niet die versierede Taft dingen bleeh) en daar ben ik ook een paar keer mee naar school te gaan en me moeder vond dat leuk want dat was ik tenminste niet zo'n meeloper! Was op zich wel leuk maar ik vond het echt doodeng..IK denk dat ik toen nog neit zo goed anders durfde te zijn.Gelukkig durfde ik juist wél voor mijn eigen mening uit te komen (vooral bij Levensbeschouwing) maar daar was ik vaak de weirdo omdat ik zulke andere en vreemde kijk op dingen had en heb.
Vroeger was ik denk ik ook bang dat een jongen op me zou afknappen als ik er te vreemd uit zou zien (en waarschijnlijk was dat vaak genoeg zo aangezien ik toen nog noooit een vriendje had gehad..)

Op de middelbare school had je ook van die hele koele wijfen met van die dreadlocks en wijde broeken en oo men ik had zo;n bewondering voor hun! Ze zagen er altijd zo koel uit! T waren 4 meisjes die er zo bij liepen en je zag ook al wat 'aanstormende talenten'
Soms had ik ook van zo koel ik ik ook zijn ( ) en toen begon ik dreads echt super gaaf te vinden maar toen wist ik neit eens dat er neppe en echte bestonden

Maar toen was ik nog een beetje een kruising tussen alles
ik had soms hakken aan en ik had broeken met bootcut want die vielen beter over mijn westernlaarzen heeb (als ik paardreed) en daar had ik dan me sneakers onder. Maar ja ik zat toen beetje in indentiteitscrisis ofzo...Ik zit ook op dansles en daar moest je met hakken dansen enz dus toen had ik toch nog wel een redelijk modieuze kleding smaak. Maar als ik bijnvoorbeeld in Amstelveen liep dan voelde ik me zo hetzelfde in het niets vallen en ik ergerde me er zooo dood aan ddat alle meisjes PRECIES hetzelfde erit zagen. Totaal geen identiteit nix...en toen had ik zoiets van zo wil ik niet zijn en toen ben ik ook gestopt met hakken dragen naar school Ik droeg alleen nog maar me adidasjes en ribbroeken met wijde pijpen. Ik was toenooit in de chill out in de bijenkorf en daar ontdekte ik dat ze nepdreads zette en toen ben ik met de nepdreads in aanraking gekomen! hahaha. Nou toen werd ik fliefd op de skateschoentjes : DC's

Maar na een tijdje wilde ik echt een keer zo'n koele skate broek! Maar waar moest ik t kopen en toen ben ik dus naar waterlooplein geweest en m'n eerste skate broek gekocht en toen ging t balletje best wel rollen
En op school heb ik niet eens een groep die zich zo kleed en blijf ik de vreemde vogel maar mensen accepteren mij zoals ik ben van binnen en neit van buiten en vaak vinden ze t nog leuk ook hoe ik me kleed. Ik draag ook gewoon wat ik leuk vind en niet volgens t boekje ofzo.. Me moeder vind t wel een ramp maar ja haar prbleem
Buiten school heb ik wel waardig wat vrienden die ook ongeveer 'zo zijn'...

En de muziek smaak heeft er ook best wel wat mee te maken. Ik luisterde in de 2e erg veel Kane hahahah daarmee begon mijn 'liefde' voor gitaar muziek. Nou eigenlijk in groep 8 met ANouk maar dat is toch beste poprock... EN toen kwam werd t steeds 'harder' en waardeerde ik de muziek steeds meer echt leuk.Wat je eerst gerag op gitaren vond vind je opeens mooi!
Enne heheh de eerste metal band die ik waardeerde was... Limp Bizkit heheh Break stuff... Vond ik echt een koel nummer mja en toen kwam ik hier op t forum waar ik nog veel meer muziek ontdekte en ik kreeg vrienden die er veel verstand van hadden of me vrienden kregen er verstand van. Momenteel hou ik neit echt van metal meer de nu-metal, punk, emo, ska en jungle enz

MAAAAAAAAAR ja ik hoop dat er iemand is die de moeite heeft genomen mijn verhaal te lezen hahah mijn lifestyle biografie

en nu jullie

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 14:18.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2002, 14:47
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb het gelezen

Ik ben zelf nog constant in een identiteitscrisis wat ik nou aanwil en aandoe.. want ik trek aan wat ik leuk vind.. zolang ik em kan herinneren
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik heb het gelezen

Ik ben zelf nog constant in een identiteitscrisis wat ik nou aanwil en aandoe.. want ik trek aan wat ik leuk vind.. zolang ik em kan herinneren
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:08
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
beinvloed door de straat, muziek en vrienden !!!
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:09
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Uhm mijn muzieksmaak ontwikkelde zich wat eerder, ik ging van de pop wat meer naar softrock en britpop muziekjes, robbie williams, blur en dat soort dingen... Toen zat ik in de 3de geloof ik en kwamen die wat wijdere spijkerbroeken in de mode, met van die zakken en dingen enzow... Nou dat vond ik oowk wel geweldig maar toen daarna de strakkere modellen kwamen bleef ik met die wijdere lopen... Mijn muzieksmaak was ondertussen weer wat meer punk en metal achtig en jah zo zijn mijn kleren eigenlijk mee verandert tot nu... En het blijft altijd veranderen...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:03
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Op mijn 12e wilde ik graag zoals mijn broer zijn dus draagde de kleding die hij droeg
Maar ik merkte dat ik er niet echt van vooruitging en begon eigelijk steeds vaker zwart te kopen. En toen zag ik jurken hangen en begon bij mijn moeder te slijmen en een jaar later mocht ik mijn eerste kopen en ondertussen zijn het er meer

Muziek is ook zo simpel gegaan..eerst broers muziek, toen de muziek die ik nog mooier vond (al vind ik de muziek die ik toen luisterde nog steeds wel redelijk mooi)

En in mijn doen en denken ben ik ontzettend veranderd de laatste jaren (als het gaat om hoe sta ik tegenover het leven) eigelijk in positive way
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik luisterde btje alternatieve muziek (sinds dak klein ben)
en vond de kleding toen oowk mooj
dus bennik t gaan dragen enzow
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:24
ECKO*72
ECKO*72 is offline
euh doordat ik veel rap luister en het mooie kleding vindt.
__________________
eckö unltd
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:10
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik heb het gelezen

Ik ben zelf nog constant in een identiteitscrisis wat ik nou aanwil en aandoe.. want ik trek aan wat ik leuk vind.. zolang ik em kan herinneren
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:20
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
groepsdrang
__________________
youre a trendy fucking pussy
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:21
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Op een gegeven moment had ik erg genoeg van om gewone en onopvallende kleren te dragen. Ik wilde niet verdwijnen in de massa en net zo zijn zoals iedereen. Daarom ben ik me anders gaan kleden. Ik weet niet waar ik bij hoor/ wil horen, ik draag andere kleren dan anderen, ik wil gewoon mezelf zijn en kleren dragen waar ik me lekker in voel.

Xx~Druppel~xX
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:28
Alet
Alet is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:


Bij mij ook, ik ben nu redelijk studentikoos. Al vinden velen mij wel extreem in mijn soort, maar of dat nou zo erg is
Helemaal niet!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:12
red violin
red violin is offline
Vroeger droeg ik de basic Mexx, Esprit, Kneeltje, Benetton blabla kleding, dat kwam door mijn ouders, later ben ik wat meer aparte dingen gaan dragen, nu mix ik aparte dingen met studentikoze dingen
dingen = kledingstukken
Dat qua kleding, qua mensen met wie ik omga: Ik ga tegenwoordig bijna alleen nog maar met 'kakkers' om, door gezamenlijke hobbys vooral, of misschien ga ik nu meer verschillen zien. Ik word er wel een beetje door beinvloed, maar toch behoud ik zeker nog mijn eigen (unieke) stijl die deels door opvoeding en vrienden komt maar grotendeels door mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:18
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Loesje schreef:


Ja dit is bij mij ook het geval. Ik heb altijd met normale basic kleren gelopen, maar heb mijn smaak een beetje gecreeëerd. Komt ook door de mensen waar ik mee omga, op hockey enzo. En ik vind het eigenlijk heel erg leuk staan. Ik ben me steeds meer gaan thuisvoelen in mijn kleding, zeg maar
, idd.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
yay ik post ook weer eens

*Zucht*
Max we missen je
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hoe tijd verloopt
Vogelvrij
57 26-01-2005 15:34
Drugs & Alcohol het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic
Verwijderd
82 22-12-2004 23:25
Psychologie hoe zou jij reageren
Boer_kameeL
16 20-11-2002 08:47
Verhalen & Gedichten [Algemeen] Hoe kwam jij in aanraking met poëzie?
Anne
7 21-08-2002 23:32
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 17:22
Software & Hardware hardeschijf gezocht
mailman
4 18-03-2001 19:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.