Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2020, 18:38
Verwijderd
wie wil mij 85 miljoen geven?
Advertentie
Oud 02-02-2020, 18:46
Verwijderd
Ik als ik 't kon missen.
Oud 02-02-2020, 18:48
Verwijderd
Citaat:
wie wil mij 85 miljoen geven?
Ik heb €2
Oud 02-02-2020, 18:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoe lang isnhet rijden?
8 uur heen 8 uur terug
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 19:00
Verwijderd
Citaat:
8 uur heen 8 uur terug
Ieder rijdt dus 4 uur heen en 4 uur terug en je treft elkaar in het midden. Wat zegt je moeder er van?
Oud 02-02-2020, 19:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Die slaapt, die heeft praktisch gezien geen slaap gehad dit weekend door omstandigheden. Mijn vader rijdt nu heen en weer. Naar Duitsland en terug, die heeft vrij gekregen van werk morgen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 19:06
Verwijderd
Mooi Dit gebeurt je hopelijk ook maar één keer Waarom ben je niet met je pa meegegaan? Morgen gewoon ziekmelden op het werk.
Oud 02-02-2020, 19:06
Verwijderd
Dan is je pa er ook mooi rond 3 uur ofzo
Oud 02-02-2020, 19:07
Verwijderd
Maar de tyfus, 8 uur, dan zit je echt vet voorbij Karlsruhe of in Passau ofzo.
Oud 02-02-2020, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanaf hier zit je dan rond München ofzo, zonder files
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-02-2020, 19:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar de tyfus, 8 uur, dan zit je echt vet voorbij Karlsruhe of in Passau ofzo.
Vlakbij Frankfurt, hij woont in Rüdesheim am Rhein
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 19:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Mooi Dit gebeurt je hopelijk ook maar één keer Waarom ben je niet met je pa meegegaan? Morgen gewoon ziekmelden op het werk.
ik mocht niet mee, want "school is belangrijker dan je schoolspullen"
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 19:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dan is je pa er ook mooi rond 3 uur ofzo
Hij is half 7 vertrokken, dus hij zal ongeveer half 2 daar zijn zonder pauzes. Met pauzes 2 uur/half 3. Dan nog de terugreis. Hij weigert daar te blijven slapen (idk waarom) en zal dus gelijk terugrijden. Dus rond 2 smiddags is hij hier
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Vlakbij Frankfurt, hij woont in Rüdesheim am Rhein
Das vanaf Zwolle 3h30m rijden man
Oud 02-02-2020, 19:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Amai
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-02-2020, 19:39
Verwijderd
Je woonde toch niet op een van de eilanden? Want vanaf Vlieland, het meest ver weg liggende eiland is het met de trage boot twee uur en het kost een uur om vanaf Harlingen in Zwolle te komen.
Oud 02-02-2020, 19:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je woonde toch niet op een van de eilanden? Want vanaf Vlieland, het meest ver weg liggende eiland is het met de trage boot twee uur en het kost een uur om vanaf Harlingen in Zwolle te komen.
Nee, maar er schijnt een ongeluk gebeurt te zijn. Met files meegerekend komt het uiteindelijk uit op 8 uur
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar er schijnt een ongeluk gebeurt te zijn. Met files meegerekend komt het uiteindelijk uit op 8 uur
Volgens Google Maps bij Frankfurt maar je kan makkelijk omrijden en dan kost het een half uur extra. Verkeersinfo in de gaten houden. Das de A3 en die heeft genoeg rijstroken, helemaal op zondag aangezien in Duitsland op zondag vrachtwagens niet de weg op mogen.
Oud 02-02-2020, 19:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
lol ik zal het de volgende keer doorgeven
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-02-2020, 20:53
Verwijderd
Chill van je vader!
Oud 03-02-2020, 08:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Chill van je vader!
Zeker. Al was mijn moeder wat minder blij.

Die vond dat mijn vader de complete situatie naar zich toe trok, en mij en mijn moeder buitenspel zette, alsof we kleine kinderen waren. Ik heb dat gevoel niet, maar kan wel begrijpen dat mijn moeder zich wel zo voelde.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-02-2020, 08:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
eigenlijk was het dus gewoon een wanhopig gejank om stemmen van Baudet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-02-2020, 08:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Man man man
Oud 03-02-2020, 08:44
Verwijderd
Fuck Baudet! Stem Lijst Henk de Steen als je alle Baudets en Belgen het land uit wil.
Oud 03-02-2020, 08:45
Verwijderd
Citaat:
8 uur heen 8 uur terug
Zelfs naar een dorp op een eiland in de Oostzee vlak bij de Poolse grens ben ik vanaf mijn huis minder dan acht uur onderweg volgens google maps

Citaat:
Maar de tyfus, 8 uur, dan zit je echt vet voorbij Karlsruhe of in Passau ofzo.
Karlsruhe 3,5 tot 4 uur volgens Google maps, Passau bijna 6 uur. Google maps rijdt zo te zien nergens structureel 200km/u overigens. Op een zondag zou het in de goede auto nog een stuk sneller kunnen.Passau vaker langsgereden op weg naar Tsjechië, reden we 's nachts en en in 5 uur tot Tsjechische grens is te doen - met twee stops zelfs. [edit] nog ff gekeken, die 5 uur is een andere Tsjechische grens, minder ver dan Passau. Negeer dit.
Citaat:
Vanaf hier zit je dan rond München ofzo, zonder files
Zonder files? 5,5 uur vanaf thuis.Volgens Google maps. In de praktijk wel eens in net iets meer dan 4 uur gedaan ('s nachts).
Citaat:
Vlakbij Frankfurt, hij woont in Rüdesheim am Rhein
Haha dat is vanaf mij thuis 2 uur 40 minuten volgens google maps, zonder files weliswaar

Hier kunnen jullie verder natuurlijk geen reet mee. Goed verhaal weer.
Oud 03-02-2020, 08:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Rotterdam of Maastricht scheelt ook wel twee uur ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-02-2020, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Rotterdam of Maastricht scheelt ook wel twee uur ofzo.
Afhankelijk van waar precies in Rotterdam en Maastricht is het op een rustige zondag misschien net iets sneller dan twee uurtjes te doen zonder snelheidsovertredingen, maar dan gaat het echt om minuten.
Oud 03-02-2020, 09:29
Verwijderd
Misschien heeft hij wel een 40km wagentje
Oud 03-02-2020, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Zelfs naar een dorp op een eiland in de Oostzee vlak bij de Poolse grens ben ik vanaf mijn huis minder dan acht uur onderweg volgens google maps


Karlsruhe 3,5 tot 4 uur volgens Google maps, Passau bijna 6 uur. Google maps rijdt zo te zien nergens structureel 200km/u overigens. Op een zondag zou het in de goede auto nog een stuk sneller kunnen.Passau vaker langsgereden op weg naar Tsjechië, reden we 's nachts en en in 5 uur tot Tsjechische grens is te doen - met twee stops zelfs. [edit] nog ff gekeken, die 5 uur is een andere Tsjechische grens, minder ver dan Passau. Negeer dit.

Zonder files? 5,5 uur vanaf thuis.Volgens Google maps. In de praktijk wel eens in net iets meer dan 4 uur gedaan ('s nachts).


Haha dat is vanaf mij thuis 2 uur 40 minuten volgens google maps, zonder files weliswaar

Hier kunnen jullie verder natuurlijk geen reet mee. Goed verhaal weer.
Oud 03-02-2020, 09:57
Verwijderd
Overigens zou ik.prima op en neer rijden. Autorijden <3
Oud 03-02-2020, 10:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben bezig met een PSV fan discussiëren. De stelling is dit: Het seizoen van PSV is verneukt. Hebben jullie argumenten voor?

Ik heb al gezegd dat ze geen UCL groepsfase hebben dit seizoen, niet konden overwinteren in de Europa League, de eredivisie is kansloos na het verlies van zondag, en de beker zijn ze ook al klaar door NAC. Zijn er nog andere dingen die ik kan zeggen om de stelling nog veel verder te versterken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-02-2020, 10:19
Verwijderd
Nee.
Oud 03-02-2020, 10:19
Verwijderd
Is je vader al.thuis?
Oud 03-02-2020, 10:21
Verwijderd
Fc Emmen
Oud 03-02-2020, 10:21
Verwijderd
Pisvee vs Ajakkes
Oud 03-02-2020, 10:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Is je vader al.thuis?
Die hoopt er over 18 minuten te zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-02-2020, 16:50
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Joepie, we hebben een koper die de vraagprijs heeft geboden
Oud 03-02-2020, 20:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Joepie, we hebben een koper die de vraagprijs heeft geboden
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-02-2020, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Joepie, we hebben een koper die de vraagprijs heeft geboden
Niiiiiiiiiiiiiiice!
Oud 03-02-2020, 22:39
Verwijderd
Ik heb een GODSE kiespijn
Oud 03-02-2020, 22:49
Verwijderd
Oh jeej. Maybe you can perform a keizersnee.

Na 50 uur clustervrij komt er nou toch een opzetten, gnnnn. Weer-induced.
Oud 04-02-2020, 05:11
Verwijderd
Nou, wat een klote nacht.
Oud 04-02-2020, 05:21
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zeg dat....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-02-2020, 05:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Joepie, we hebben een koper die de vraagprijs heeft geboden
Jeeej
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2020, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Oh jeej. Maybe you can perform a keizersnee.

Na 50 uur clustervrij komt er nou toch een opzetten, gnnnn. Weer-induced.
Denk eruit en schroefje er in (Kluun)
Oud 04-02-2020, 18:48
Verwijderd
Jaapie naamzoek stop eens met jezelf naar beneden halen en al het negatieve dat over je gezegd wordt te beamen. Wordt je niet beter van en werkt alleen maar negatief. Je gaat jezelf niet leuker vinden als je continu negatief doet.
Oud 04-02-2020, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Zeg dat....
Heej ben jij nog gaan staken? Hoe sta jij tov de stakingen?
Oud 04-02-2020, 18:58
Verwijderd
Ik heb officieel ook gestaakt btw
Oud 04-02-2020, 18:58
Verwijderd
Is stakingsbreking eigenlijk illegaal als je toch je eigen werkzaamheden oppakt?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.