Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2006, 20:48
PeterDorr
PeterDorr is offline
Wij zijn met onze videoclub bezig met de voorbereiding van een nieuwe film die we na de zomervakantie willen gaan opnemen. Voor deze film zijn we nog op zoek naar een knappe acteur van rond de 16/17 jaar.

In de film moet je de rol spelen van "coole gast" waar een van de meisjes verliefd op wordt, maar die haar uiteindelijk wel aan de drugs brengt.

De meeste opnames zullen op zaterdag plaats vinden, waarschijnlijk zowel ergens in de buurt van Soest als in de buurt van Haarlem. De film zal uiteindelijk worden ingestuurd naar het nationale filmfestival.

Omdat het allemaal hobby is, worden alle onkosten natuurlijk wel vergoed, maar er staan verder geen verdiensten tegenover.

Je kunt jezelf alvast een beetje een beeld vormen van onze videoclub door naar onze website te gaan www.videoclubrealtime.nl.
Als je daar onder het kopje [Aktiviteiten] het onderdeel [onze aktiviteiten] aanklikt zie je wat foto's van de casting van de beide actrices.

Mocht je interesse hebben of meer willen weten mail me dan gerust even.
Als je serieus bent dan maken we een afspraak bij jou thuis om met 1 a 2 filmers een aantal proefopnames te maken en alles nog een keer helemaal in detail door te spreken.

Groeten,
Peter
__________________
Peter Dorr
Advertentie
Oud 04-05-2006, 02:17
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
hoi peter.. een vriend van mij, Joek, heeft wel interesse.. heb je email?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Oud 04-05-2006, 09:16
Verwijderd
ja zeg, ik blijf niet bezig..

crossposten en het hoort op CG, maar daar staat het al lang.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.