Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 12:10
Chmee
Chmee is offline
Ik ben student aan de Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle en doe op dit moment een praktisch onderzoek naar het opsporen van digitaal pesten vanuit het opzicht van de ouders, leraren en politie.
Ik zou graag van jullie willen weten of iemand van jullie ervaring heeft met digitaal pesten.
Of je het hebt gedaan, of je slachtoffer bent geweest of dat er iemand uit je vrienden of kennisenkring slachtoffer of pester is geweest.
Met name wil ik weten hoe je het kan herkennen dat iemand digitaal gepest wordt als hij of zij het niet meld.

Bij 'gewoon' pesten dat op school plaatsvind zijn de symptomen normaal dat het slachtoffer er tegenop ziet om naar school te gaan en het steeds minder zelfvertrouwen heeft.

Maar bij digitaal pesten is het niet zo dat het alleen op school plaatsvind. De pester kan alle informatiesystemen van zijn of haar slachtoffer infiltreren.
Dus waaraan kun je zien dat iemand digitaal gepest word?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2006, 12:41
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
hoort dit niet meer op contact gezocht?
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 14:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Misschien heb je hier wat aan? http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=pesten

Verder past het hier prima hoor.
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:51
Chmee
Chmee is offline
Ik had die draad al gezien maar daar stond heel weinig in over de symptomen die slachtoffers laten zien en dat is waar ik naar op zoek ben.

Toch bedankt de draad had wel andere nuttige dingen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 16:59
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline