Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 14:00
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Stilte verplicht na het kampioenschapsfeest
Door Ad Pertijs


Zaterdag 03 mei 2003 - BREDA - De KNVB vraagt de clubs die morgen kampioen worden rekening te houden met de nationale dodenherdenking. 'Kantines bij voorkeur dicht om 18.00 uur' staat er in het jaarlijks terugkerende memo.





Baronie uit Breda, Internos uit Etten-Leur en Neerlandia uit Dorst zijn enkele van de clubs die mogen hopen op een kampioensfeestje. "Ons tweede kan kampioen zijn om twee uur. De kansen voor het eerste zijn een stuk kleiner. We zullen in ieder geval briefjes ophangen dat de kantine om zes uur dicht gaat", zegt wedstrijd-secretaris Saskia Raaymakers. Of er acht op wordt geslagen, durft ze niet te beloven. "Het tweede zal tegen die tijd in ieder geval al wel uitgefeest zijn."
Bij Internos wordt volgens voorzitter Rob Pieterman bij een eventueel feest op gepaste wijze omgegaan met de dodenherdenking. "Tegen acht uur gaat de muziek uit en daarna blijft het geluidsvolume gedempt." Zodat de buren ongestoord kunnen herdenken.
Neerlandia-secretaris Bart van Leijsen vreest kennelijk de toorn van de KNVB. "Om acht uur gaat de tv effe aan en volgen we de plechtigheden met zijn allen." Of hij het zelf gelooft? "Ja kijk, die ene keer dat we in ons 75 jaar bestaan kampioen kunnen worden, vind ik dat we in besloten kring gerust een feestje mogen hebben op 4 mei. Als de KNVB echt zo begaan is met die herdenking, had men op 4 mei geen wedstrijden moeten plannen. Je weet immers dat er op de laatste dag van de competitie heel wat te vieren is."
Opmerkelijk: de KNVB spreekt van 18.00 uur. Niet 20.00 uur. 'Dan kan de uitspelende club op tijd terug zijn voor de plaatselijke dodenherdenking' luidt de toelichting. Saskia Raaymakers: "Alsof je verplicht bent tot sluitingstijd in de kantine te blijven. Bij ons mogen ze gerust eerder naar huis hoor."
BN/DeStem | 03-05-2003 | BN de Stem

Copyright © 2003 BN/DeStem - alle rechten voorbehouden

Wat vinden jullie hiervan. Mag de KNVB zoiets zomaar zeggen.
Ik vind dat ze, als ze zo begaan zijn met 4 mei, ze dan maar de competitie af moeten lasten.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 23:16
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef op 03-05-2003 @ 15:00:
Wat vinden jullie hiervan. Mag de KNVB zoiets zomaar zeggen.
Ik vind dat ze, als ze zo begaan zijn met 4 mei, ze dan maar de competitie af moeten lasten.
Ik vind het persoonlijk onzin. Maar dat zal ook wel deels zijn omdat ik geen Nederlander ben. Maar wat jij zegt, ivm de afgelasten vind ik wel een zeer nuttig iets .
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 09:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
beetje stom, wé op 4 mei laten spelen, maar dan neit feest vieren als je kampoen bent geworden, stel dan zo'n wedstrijd ff uit, ben je van al t gezeik af
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 11:45
hopefully
hopefully is offline
ik vind het op zich ook wel stom,(dat de wedstrijden dan wel doorgaan)
maar het lijkt me wel normaal dat je niet om 8 uur gaat zitten feesten terwijl veel andere mensen 2 minuten stil zijn....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 16:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ook Studio Sport wordt niet uitgezonden om 7 uur, nu om 22.40 uur op Nederland 2!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:03
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-05-2003 @ 17:02:
Ook Studio Sport wordt niet uitgezonden om 7 uur, nu om 22.40 uur op Nederland 2!
Er is weken geoefend, maar uiteindelijk kreeg niemand het voor elkaar Mart Smeets twee minuten zn mond te laten houden...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 04-05-2003 @ 18:03:
Er is weken geoefend, maar uiteindelijk kreeg niemand het voor elkaar Mart Smeets twee minuten zn mond te laten houden...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.