Oud 09-01-2020, 18:00
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Hoi,
Aankomend voorjaar ga ik op vakantie met een vriendin. Nu zoek ik een bestemming die niet al te duur is en waar je "veel activiteiten kunt doen. Ik ben niet zo ervaren op het gebied van reizen, dus vandaar dit topic. Heeft iemand leuke plekken waar hij/zij geweest is of heb je een ander idee? Dan hoor ik graag van je. Zelf zag ik al zaken als Croatië of Spanje, maar er is zo veel reclame online dat ik door de bomen het bos niet meer zie

B.v.d.
Groetjees
F.S.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2020, 18:43
Verwijderd
Wat voor activiteiten wil je doen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 18:45
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Wat voor activiteiten wil je doen?
Nou ja, iets in de richting als duiken, klimmen etc. Zaken als wandelen zijn ook wel leuk, maar niet gelijk een volledige "wandelvakantie", als je begrijpt wat ik bedoel. Persoonlijk vind ik een strandvakantie ook heerlijk, maar daar is mijn reisgenoot niet zo van haha
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 09-01-2020, 20:03
Verwijderd
Ja dat kan overal wel... hoewel er wel verschillen zitten in duikscholen qua veiligheid en kwaliteit.

Als je specifiek wil duiken dan kun je net zo goed hier leren duiken en dan de mooiste duikplekken opzoeken.

Wandelen kan ook overal. Klimmen bijv in Portugal... daarnaast wil jij graag zonnen en je reisgenoot wil actieve dingen doen. Je moet dus ergens een compromis maken. En je kan wat beter specifiek zijn. Welke landen lijkt je mooi om nog eens heen te gaan en bekijken?

Laatst gewijzigd op 09-01-2020 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 11:05
Verwijderd
Wat je beschrijft (zon, duiken, wandelen) kan in praktisch heel het middelandse zeegebied (en ver er buiten) maar heel specifiek heb ik meerdere collega's die wel eens naar de Baai van Roses gaan - om te wandelen en te duiken. Het ligt tegen de uitlopers van Pyreneeën aan dus klimmen moet ook geen probleem zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 19:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ardennen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2020, 12:59
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Wat je beschrijft (zon, duiken, wandelen) kan in praktisch heel het middelandse zeegebied (en ver er buiten) maar heel specifiek heb ik meerdere collega's die wel eens naar de Baai van Roses gaan - om te wandelen en te duiken. Het ligt tegen de uitlopers van Pyreneeën aan dus klimmen moet ook geen probleem zijn.
Daar heb ik niet van gehoord, maar na wat opzoeken zie ik dat het me erg mooi lijkt daar, goed idee Thnx
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 11-01-2020, 12:59
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ardennen?
Ohjaa kan ik ook eens kijken
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 11-01-2020, 13:01
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ja dat kan overal wel... hoewel er wel verschillen zitten in duikscholen qua veiligheid en kwaliteit.

Als je specifiek wil duiken dan kun je net zo goed hier leren duiken en dan de mooiste duikplekken opzoeken.

Wandelen kan ook overal. Klimmen bijv in Portugal... daarnaast wil jij graag zonnen en je reisgenoot wil actieve dingen doen. Je moet dus ergens een compromis maken. En je kan wat beter specifiek zijn. Welke landen lijkt je mooi om nog eens heen te gaan en bekijken?
Nou ja gezien mijn matige ervaring, dacht ik hier wat leuke ideeen op te doen, vandaar dat ik het vrij breed houdt. Ik zal daarom de zaken die in dit topic gereageerd zijn voorstellen
(Na wat verdere research natuurlijk hah)
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 22-01-2020, 22:25
LieverAnoniemmm
LieverAnoniemmm is offline
Egypte is voor duiken perfect, is alleen volgensmij extreem lang reizen. Ibiza is ook heel leuk om mooie herrineringen te maken met de stranden, wandelingen, boottochten, clubs en ga zo maar door. En dan had ik nog Griekenland, ben er zelf nog nooit geweest, dus kan er niet veel over zeggen, maar schijnt vooral heel mooi en lekker eten te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2020, 22:28
Verwijderd
Egypte is niet voor duiken perfect.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2020, 22:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Egypte is niet voor duiken perfect.
Wel voor kamelenverkoop
Met citaat reageren
Oud 22-01-2020, 22:43
Verwijderd
Duitse Eiffel, Luxemburg of Belgische Ardennen. Niet ver, wel mooi en relatief goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2020, 12:22
Mariekevanh
Mariekevanh is offline
Wij gaan ook dit jaar weer naar de Canarische eilanden, specifiek Gran Canaria. Garantie op zon, maar nooit echt te gek warm. Genoeg te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2020, 12:50
Verwijderd
Ik ga dit jaar naar Tuinesië
Met citaat reageren
Oud 19-05-2020, 08:54
lola_fabulous
lola_fabulous is offline
Ik ga nergens naar toe want er is #corona ...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 09:21
Erwinprins
Erwinprins is offline
Ik zou naar Canarische eilanden gaan en dan naar Gran Canaria. Altijd lekker weer en zeer leuk om te zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2021, 15:44
paardebloem54
paardebloem54 is offline
Ik kan Kos heel erg aanraden, is een klein eiland bij griekenland, soort klein chersonissos. Veel jeugd en Nederlanders, ligt uiteraard bij de zee dus je kunt er ook duiken / snorkelen / wateractiviteiten doen. Zitten veel mooie vissen en zelfs zeeschildpadden. Ook kun je met de boot naar omringende eilanden. In het binnenland kun je bijvoorbeeld een quad of scooter huren en het eiland rondreiden. Ook zijn er de algemene dingen zoals waterpark, midgetgolf, etc etc.
En natuurlijk een feeststad dus 's avonds lekker goedkoop uitgaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2021, 11:22
luciawesterster
luciawesterster is offline
Ik ging vroeger altijd met mijn ouders op vakantie naar Kaapverdie. Mijn familie komt hiervandaan dus we gingen vaak op bezoek maar ook voor een gewone vakantie is het een super mooie bestemming!
Het is maar 4 uur vliegen en de archipel bestaat uit 12 eilanden waarvan er 9 bewoond zijn. Zelf gingen we altijd naar Santa Maria op Sal omdat daar familie woont. Maar daarna gingen we vaak ook andere eilanden bezoeken. Mijn favorieten zijn São Vicente (super veel muziek, leuke markten en restaurants. Ik hou ook heel erg van Santo Antão. Daar heb je echt bizarre natuur! Super mooie groene valleien en ruige kustlijnen enzo. Op Sal heb je trouwens hele mooie witte zandstranden

Laatst gewijzigd op 18-06-2021 om 14:28. Reden: Niet linken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is de langste tijd dat jij je ouders niet gezien hebt?
Ceridwen
73 25-01-2007 17:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.