Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2020, 13:41
Verwijderd
Ik heb net WinRAR aangeschaft
Advertentie
Oud 14-06-2020, 13:42
Verwijderd
Ik wil nieuwe tatoeaazies.
Oud 14-06-2020, 13:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn moeder heeft me ook gewoon uitgelachen toen ik modder niet zo lekker bleek te vinden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-06-2020, 13:44
Verwijderd
Goed voor de weerstand
Oud 14-06-2020, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag aangifte doen
Waarover?
Oud 14-06-2020, 13:58
Verwijderd
Of van wat?
Oud 14-06-2020, 14:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Van de kindermishandeling die duidelijk gaande is bij Ieke, denk ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-06-2020, 14:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
wat een kutleven hebben die kinderen van jou.
Ja. Heel zwaar leven.

Citaat:
Je zou veel beter bleek gaan inspuiten om de schade om te keren!
Klinkt als best wel een idee.

Citaat:
Wat ben jij een schijtmoeder.
Ik doe mijn best.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-06-2020, 14:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Van de kindermishandeling die duidelijk gaande is bij Ieke, denk ik.
Moet je bij veilig thuis wezen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-06-2020, 14:29
Verwijderd
Dat zou ik ook zeggen als ik niet zou willen dat de misstanden hier in huis aan het licht komen.
Oud 14-06-2020, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Hoooi Caro! Liev dat je het vraagt! Niet echt tbh. Misschien heeft het z’n tijd nodig ofzo. Ik kan niet zo goed knopen doorhakken op dit moment en voel me nog steeds niet echt prettig. Maar de coping voor nu is om eerst even keihard op het afstuderen te focussen omdat dat gewoon echt even moet en mijn studie het eerste is wat er bij in schiet als ik mijn hoofd ruimte geef. Hoe is het met jouw hoofd? Merk je al een heel klein beetje verschil in frequentie qua migraines nu je het rustiger aan moet doen?
Doe maar copen door te studeren. Soms moet je gewoon even door bikkelen om daarna pas stil te kunnen staan. Hoe lang moet je nog?
Bij mij gaat het prima! Ik kan de rust nemen die ik nodig heb, zowel fysiek als mentaal en dat is heel fijn. Alleen al dat er geen druk meer is en dat er weinig meer van mij afhankelijk is, geeft veel lucht. Nu is er in mijn hoofd ook ruimte om gewoon zwanger te zijn en dat is enorm luxe en heel fijn!
Oud 14-06-2020, 14:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarover?
ik ben gister met 2 vrienden lastiggevallen, aangevallen, bedreigd, in elkaar geslagen door 15 marokkanen die ook bezig waren met stokken zo dik als mn pols
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-06-2020, 15:09
Verwijderd
Huh wtf. Was er een aanleiding?
Oud 14-06-2020, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik doe mijn best.
Het was geen waardeoordeel maar een tevreden constatering.
Kids today aint never seen it rough.
Oud 14-06-2020, 16:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Huh wtf. Was er een aanleiding?
ze zaten de hele tijd de bal weg te trappen in de sloot aan het schieten etc.
op een gegeven moment was ik er klaar mee dus ik zei iets van: pleur nou een keer op met je kutstreken. vonden ze niet heel leuk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-06-2020, 16:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
dus toen begonnen ze te duwen en dreigen met uithalen, dat heeft mijn vriend gefilmd. Daar kwamen ze achter, dus toen moesten we vluchten, heeft een paar km geduurd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-06-2020, 16:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
we hebben ook 112 gebeld, die kwam niet opdagen na een kwartier, die groep bleef achtervolgen en toen waren we de lul
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-06-2020, 16:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
mijn fiets is kapot, kleren zijn beschadigd, last van mn rug, paar pleisters op mn lichaam, zelfde geldt voor mijn andere vrienden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-06-2020, 18:57
Verwijderd
Vervelend Japie!
Oud 15-06-2020, 17:51
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Dankzij onze multi-culturele samenleving! Word nou eens wakker en stem Forum voor Democratie voordat het te laat is!
Oud 15-06-2020, 18:19
Verwijderd
Je hebt me overtuigd. Ik ben om.
Oud 15-06-2020, 19:08
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
Je hebt me overtuigd. Ik ben om.
Wat goed van u! U gaat er geen spijt van krijgen als FvD aan de macht is. Kunt u mij helpen dit forum minder extreemlinks te maken? Groeten, Maurits
Oud 15-06-2020, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Wat goed van u! U gaat er geen spijt van krijgen als FvD aan de macht is. Kunt u mij helpen dit forum minder extreemlinks te maken? Groeten, Maurits
Als jij twintig bent dan drink ik een glas sneldroogbeton.
Oud 15-06-2020, 19:18
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
Als jij twintig bent dan drink ik een glas sneldroogbeton.
?
Oud 15-06-2020, 19:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dankzij onze multi-culturele samenleving! Word nou eens wakker en stem Forum voor Democratie voordat het te laat is!
peop
Oud 15-06-2020, 19:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb net WinRAR aangeschaft
Nice
Oud 15-06-2020, 20:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Godverdomme.
Net gingen we weer voetballen deze keer bij een ander veldje. Bleken die kutkinderen van vorige keer naar ons te zoeken. Ze riepen allemaal "daar zijn ze!!" Vervolgens zijn we met hondenpoep in zakjes bekogeld.
HET IS TOCH VERDOMME TE ZOT VOOR WOORDEN DAT IK NERGENS RUSTIG KAN VOETBALLEN FOR FOX SAKE
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2020, 20:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
wtf hebben ze geen leven ofzo
Oud 15-06-2020, 20:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
zeer kut man
Oud 15-06-2020, 21:08
Struilhuik
Struilhuik is offline
Volgens Baudet is het "scheldwoord" "fascist" uitgevonden in de jaren '20. Door de communisten. Dat zei hij, in z'n FvD-journaal.

Baudetski is historicus. Ik denk dat hij hier een Jensen'tje doet. Kijken of z'n demografie dit gaat verdedigen. Zo ja, dan kan hij makkelijker en harder gaan cashen. Het is allemaal zo cynisch.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 15-06-2020, 21:26
Verwijderd
Ik keek Hannah Gadsby en vond het goed.
Oud 15-06-2020, 21:38
Stem FvD!
Stem FvD! is offline
Citaat:
Volgens Baudet is het "scheldwoord" "fascist" uitgevonden in de jaren '20. Door de communisten. Dat zei hij, in z'n FvD-journaal.

Baudetski is historicus. Ik denk dat hij hier een Jensen'tje doet. Kijken of z'n demografie dit gaat verdedigen. Zo ja, dan kan hij makkelijker en harder gaan cashen. Het is allemaal zo cynisch.
Baudet heeft altijd gelijk. Wacht maar!
Oud 15-06-2020, 22:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Altijd ja? Oei dat klinkt zo absoluut en dogmatisch.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-06-2020, 22:58
Verwijderd
Only a sith deals in absolutes. En sith zijn fascisten.
Oud 16-06-2020, 11:03
Stem FvD
Stem FvD is offline
Citaat:
Baudet heeft altijd gelijk. Wacht maar!
Baudet heeft wel gelijk maar ik vind u niet oke communiceren
Oud 16-06-2020, 11:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik vind zijn houding over vrouwen bijvoorbeeld wel heel moeizaam. Om maar iets te noemen, van conservatisme op die manier word ik niet blij.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-06-2020, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik ook zeggen als ik niet zou willen dat de misstanden hier in huis aan het licht komen.
Je kan overal lezen hoe slecht jeugdzorg is!1!!!!1!1!!!!! en vooral het OM!!!!!11111 leugens!!!!!
Oud 16-06-2020, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Baudet heeft wel gelijk maar ik vind u niet oke communiceren
Tja, rechtsgeleerdheid hebben gestudeerd zegt niet zoveel als je alleen maar achter de vrouwen aan zat en bier zat te drinken........
Oud 16-06-2020, 14:42
Verwijderd
Geschiedenis toch?
Oud 16-06-2020, 16:28
Verwijderd
Haha nee hij deed er ook rechtsgeleerdheid naast en deed een promotie in Leiden in rechtsgeleerdheid. Zijn proefschrift ook geschreven onder bezielende leiding van oa Paul Cliteur, ook een hoogleraar die wel eens uit zijn ambt getrapt kan worden. Je kan wel raden waarom.
Oud 16-06-2020, 16:29
Verwijderd
Overigens ook bekenden van mij in zijn bed proberen te krijgen. Het is echt een domme incel. Zijn niveau daalt overigens ook echt met de dag zeg...
Oud 16-06-2020, 16:39
Struilhuik
Struilhuik is offline


Zo'n oude chinees die cilinders maakt in z'n shabby shack voor kernreactoren Wat een harde baas.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 16-06-2020, 16:40
Struilhuik
Struilhuik is offline
Guy Martin heeft trouwens ook ballen van staal.



Fucking hardcore. En daar komt ook zijn liefde voor mechanical engineering vandaan; sleutelen aan z'n brommert.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 16-06-2020, 17:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
[filmpje]

Zo'n oude chinees die cilinders maakt in z'n shabby shack voor kernreactoren Wat een harde baas.
Een marge van in de microns
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-06-2020, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Haha nee hij deed er ook rechtsgeleerdheid naast en deed een promotie in Leiden in rechtsgeleerdheid. Zijn proefschrift ook geschreven onder bezielende leiding van oa Paul Cliteur, ook een hoogleraar die wel eens uit zijn ambt getrapt kan worden. Je kan wel raden waarom.
Voor wie niet bekend is met het oordeel over dat proefschrift; dit is een erg interessant artikel. Conclusie; Baudet had nooit mogen promoveren. Een schande voor de wetenschap.

https://www.ad.nl/politiek/baudet-he...www.google.nl/

Zo zijn de toenmalige hoogleraren Tom Eijsbouts en Laurens Jan Brinkhorst (ook voormalig D66-minister) faliekant tegenstander van zijn promotie. ,,Het was een schotschrift, op geen enkele wijze op feiten gebaseerd”, zegt Eijsbouts. ,,Hij zei dat de EU een samenzwering was tegen natiestaten. Tijdens zijn verdediging vroeg ik ergens nadere uitleg over. Hij zei: ‘Dat zal wel een of ander EU-verdragsartikel zijn, daarin schrijven ze van alles’. Ik dacht: hier houdt het op. Hij had nooit mogen promoveren.”

Brinkhorst: ,,Er stemde zelfs iemand tegen, vrij uniek. Er schortte van alles aan, het was niet goed gemotiveerd, hij had gebrek aan kennis, maar met zijn bekende flair deed hij dat af als detailkritiek. Maar goed, ik ben te ver in mijn leven om me daar zorgen over te maken.”
Oud 16-06-2020, 19:00
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Een marge van in de microns
Iets zegt me dat marges per order en unit verschillen
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 16-06-2020, 19:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Iets zegt me dat marges per order en unit verschillen
Eh dan nog vind ik het vrij indrukwekkend dat het met de hand gedaan wordt door een hoogbejaarde vakman.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-06-2020, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Voor wie niet bekend is met het oordeel over dat proefschrift; dit is een erg interessant artikel. Conclusie; Baudet had nooit mogen promoveren. Een schande voor de wetenschap.

https://www.ad.nl/politiek/baudet-he...www.google.nl/

Zo zijn de toenmalige hoogleraren Tom Eijsbouts en Laurens Jan Brinkhorst (ook voormalig D66-minister) faliekant tegenstander van zijn promotie. ,,Het was een schotschrift, op geen enkele wijze op feiten gebaseerd”, zegt Eijsbouts. ,,Hij zei dat de EU een samenzwering was tegen natiestaten. Tijdens zijn verdediging vroeg ik ergens nadere uitleg over. Hij zei: ‘Dat zal wel een of ander EU-verdragsartikel zijn, daarin schrijven ze van alles’. Ik dacht: hier houdt het op. Hij had nooit mogen promoveren.”

Brinkhorst: ,,Er stemde zelfs iemand tegen, vrij uniek. Er schortte van alles aan, het was niet goed gemotiveerd, hij had gebrek aan kennis, maar met zijn bekende flair deed hij dat af als detailkritiek. Maar goed, ik ben te ver in mijn leven om me daar zorgen over te maken.”
Hele dag filosofen citeren. 😂 Ja, ik doe dat ook wel eens met mijn bezopen kop. Maar liever niet, echt zo triest vind ik dat, meestal klopt de context ook niet. Zie het als een leidraad in die tijdsgeest. Zie het als een opstapje tot pleiten, maar bombardeer er anderen niet mee alsof het waarheid is.

Weet je wie dat ook doen? Alt right gappies en jordan petersons. Schande voor die meesters!
Oud 16-06-2020, 19:59
Verwijderd
HALLO ALLEMAAL.
Oud 16-06-2020, 20:00
Verwijderd
En, wie heeft er al op de FvD gestemd vandaag?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.