Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:


Ehm, intolerantie kan blijkbaar dus ook van twee kanten komen. Ik heb niks op met mensen die Wilders aanhangen, en mijn posts in het verkiezingssubforum zijn daar getuige van, maar als je zo'n mening aanhangt stijg je ook niet echt in mijn aanzien.
Zodra iemand mensen gaat lopen discrimineren op wat voor grond dan ook (en het steunen van de PVV zie ik als het steunen van discriminatie), zal dat aangepakt moeten worden. Er staat gewoon teveel op het spel.
Advertentie
Oud 05-03-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat micromensje samen met commando maar een account moet beginnen voor rasistische posts, en dat niet op het fb-account moet doen.
En dan haar fb-account inleveren natuurlijk. En wij met z'n allen hun racisme-account op de negeerlijst
Oud 05-03-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Hm, nouja, ik vind haar niet bijster intelligent en tolerant overkomen inderdaad, maar ik vind het niet racistisch. Dat is nogal een beschuldiging.
Daarom zeg ik ook 'neigt naar' en niet 'zij is'.
Oud 05-03-2010, 22:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je begrijpt me niet geloof ik. ik zeg ook niet dat jij zegt dat hij geen fb mag zijn
Ik zei alleen maar 'nee' op de vraag of Wildersstemmers geen fb mochten zijn. En ik maakte duidelijk dat het daar niet om gaat. Het gaat om de manier hoe ze zich uit. Dat gaat gewoon echt te ver. Men zou het racisme noemen, en ik dacht dat racisme hier niet toegestaan was.(en ik vind het dus wel racistisch)
jamaar ik dacht dat jij dacht dat ik zei dat ik vond dat het niet zo was dat wildersstemmers fb mogen worden terwijl jij dacht dat ik dacht dat het niet zo was dat wildersstemmers geen fb mogen worden en toen toen

Nouja, goed, meningen mogen verschillen en ik vind haar ook niet echt een logische keus, maarja.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pff, stelletje links tuig hier.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-03-2010, 22:31
Verwijderd
dat ze forumbaas is geworden vond ik vooral raar omdat ze niets toevoegt op de forums waar ze veel komt, daar heeft politieke voorkeur dan nog niets mee te maken
Oud 05-03-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
jamaar ik dacht dat jij dacht dat ik zei dat ik vond dat het niet zo was dat wildersstemmers fb mogen worden terwijl jij dacht dat ik dacht dat het niet zo was dat wildersstemmers geen fb mogen worden en toen toen
Jaja.
Oud 05-03-2010, 22:31
Verwijderd
Een van mijn docenten vond mij laatst een marxist.
Oud 05-03-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
dat ze forumbaas is geworden vond ik vooral raar omdat ze niets toevoegt op de forums waar ze veel komt, daar heeft politieke voorkeur dan nog niets mee te maken
Nou ja, ze was sowieso al incompetent natuurlijk, maar daarnaast roept ze dingen die nou niet bepaald bij een voorbeeldfunctie horen.
Oud 05-03-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat micromensje samen met commando maar een account moet beginnen voor rasistische posts, en dat niet op het fb-account moet doen.
Dat is nog wel de grootste grap. Commando is heel vaak verbannen voor zulk soort posts, maar zij wordt opeens forumbaas. Het is volgens mij zelfs weleens voorgekomen dat zij tweeën aan één kant van een discussie stonden en opmerkten dat ze 't met elkaar eens waren enzo, waarbij Commando dan een ban aan z'n broek had en zij niet.
Oud 05-03-2010, 22:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zodra iemand mensen gaat lopen discrimineren op wat voor grond dan ook (en het steunen van de PVV zie ik als het steunen van discriminatie), zal dat aangepakt moeten worden. Er staat gewoon teveel op het spel.
Discriminatie staat niet per definitie gelijk aan neonazisme.
Daarnaast zijn de meeste PVV aanhangers meer mensen die uit onvrede of onwetendheid stemmen dan uit dat daar een racistische of discriminerende grondslag achter zit.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:33
Verwijderd
Nu je het zegt ja, Para.
Het klopt echt voor geen meter.
Oud 05-03-2010, 22:33
Verwijderd
Ik zie geen racisme in Micromensjes uitspraken
Oud 05-03-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Discriminatie staat niet per definitie gelijk aan neonazisme.
Daarnaast zijn de meeste PVV aanhangers meer mensen die uit onvrede of onwetendheid stemmen dan uit dat daar een racistische of discriminerende grondslag achter zit.
Klopt, zie Dingaantouwtje. En dat zijn dus gewoon domme sufkutten.
Maar Micromensje stemt duidelijk om andere redenen op Wilders.
Oud 05-03-2010, 22:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
dat ze forumbaas is geworden vond ik vooral raar omdat ze niets toevoegt op de forums waar ze veel komt, daar heeft politieke voorkeur dan nog niets mee te maken
ja, dat is wel waar. Ik vind het altijd zo knap dat jij heel braaf en aardig op haar posts ingaat op School en Studie, ik krijg dan altijd nggggggg-neigingen.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Pff, stelletje links tuig hier.
Wat krijgen we nou, minachting tegenover de Partij? *veelbetekenend naar Siberië kijkt*
Oud 05-03-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
ik 35!

Psychologist Simon Baron-Cohen and his colleagues at Cambridge's Autism Research Centre have created the Autism-Spectrum Quotient, or AQ, as a measure of the extent of autistic traits in adults. In the first major trial using the test, the average score in the control group was 16.4. Eighty percent of those diagnosed with autism or a related disorder scored 32 or higher. The test is not a means for making a diagnosis, however, and many who score above 32 and even meet the diagnostic criteria for mild autism or Asperger's report no difficulty functioning in their everyday lives.
Score: 21

Wat raarrrr is, want ik schijn Asperger te hebben.
Oud 05-03-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
ja, dat is wel waar. Ik vind het altijd zo knap dat jij heel braaf en aardig op haar posts ingaat op School en Studie, ik krijg dan altijd nggggggg-neigingen.
ja die arme topicstarters hebben er ook niets aan als ik een discussie aanga in hun topic
Oud 05-03-2010, 22:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daarom zeg ik ook 'neigt naar' en niet 'zij is'.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.

Ohjee, daar begin ik weer
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zie geen racisme in Micromensjes uitspraken
En als je 'etterige Marrokaantjes' nou vervangt met 'etterige negers'?
Oud 05-03-2010, 22:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja die arme topicstarters hebben er ook niets aan als ik een discussie aanga in hun topic
Sarah de Nobele.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:36
Verwijderd
Haha, 'die arme topicstarters'.
Oud 05-03-2010, 22:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En als je 'etterige Marrokaantjes' nou vervangt met 'etterige negers'?
Ik hou niet van chocolade.

En als ik chocolade nu vervang met etterige negers?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oke, een beetje een kutpost, maar you get my drift.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Discriminatie staat niet per definitie gelijk aan neonazisme.
Daarnaast zijn de meeste PVV aanhangers meer mensen die uit onvrede of onwetendheid stemmen dan uit dat daar een racistische of discriminerende grondslag achter zit.
Dat zeg ik ook helemaal niet, het was alleen maar een voorbeeld. Waarom ze erop stemmen is in deze context helemaal niet belangrijk, het gaat erom dat ze erop stemmen.

Los daarvan is Wilders uiteraard gewoon een politieke opportunist die precies die dingen roept die in zijn doelgroep goed vallen. Alleen wakkert hij die (gevaarlijke!) sentimenten daarmee ook weer aan.
Oud 05-03-2010, 22:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En als je 'etterige Marrokaantjes' nou vervangt met 'etterige negers'?
Als ze idd etterig zijn vind ik dat terecht. Er zijn ook zat etterige negers. Ook etterige Nederlanders. Vreemd genoeg proberen die er altijd uit te zien als negers. En ze heten Patrick of Wesley.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-03-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Wat krijgen we nou, minachting tegenover de Partij? *veelbetekenend naar Siberië kijkt*
Fijn een paar jaar in Kolyma doorbrengen, <3.
Oud 05-03-2010, 22:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jaja.


Heb je 27 maart zin om te kijken naar mijn zeer overtuigende liefdesspel met een 40-jarige vrouw?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
En als je 'etterige Marrokaantjes' nou vervangt met 'etterige negers'?
Ja dan wel, alhoewel het dan nog echt om negers kan gaan die alleen maar etterig doen en niet etterig zijn omdat ze negers zijn.

Marokkanen zijn geen apart ras, dus is het sowieso geen racisme. Bovendien heeft ze het over criminele Marokkaantjes. Die mogen idd keihard worden aangepakt (samen met criminele Nederlanders natuurlijk).
Oud 05-03-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik ook helemaal niet, het was alleen maar een voorbeeld. Waarom ze erop stemmen is in deze context helemaal niet belangrijk, het gaat erom dat ze erop stemmen.

Los daarvan is Wilders uiteraard gewoon een politieke opportunist die precies die dingen roept die in zijn doelgroep goed vallen. Alleen wakkert hij die (gevaarlijke!) sentimenten daarmee ook weer aan.
Rustig aan, Agnes.
Oud 05-03-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:


Heb je 27 maart zin om te kijken naar mijn zeer overtuigende liefdesspel met een 40-jarige vrouw?
Nee, dat had je al eens gevraagd, maar ik heb dan zelf premiere in Tiel
Oud 05-03-2010, 22:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat zeg ik ook helemaal niet, het was alleen maar een voorbeeld. Waarom ze erop stemmen is in deze context helemaal niet belangrijk, het gaat erom dat ze erop stemmen.

Los daarvan is Wilders uiteraard gewoon een politieke opportunist die precies die dingen roept die in zijn doelgroep goed vallen. Alleen wakkert hij die (gevaarlijke!) sentimenten daarmee ook weer aan.
Overdrijven is ook een kunst, ik denk dat het nog wel meevalt met die sentimenten. Ik zie Wilders meer als Fortuyn II, snel omhoog, hard vallen.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, dat had je al eens gevraagd, maar ik heb dan zelf premiere in Tiel


Premiere impliceert dat er meer voorstellingen zijn, when?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:41
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Rustig aan, Agnes.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Marokkanen zijn geen apart ras, dus is het sowieso geen racisme. Bovendien heeft ze het over criminele Marokkaantjes. Die mogen idd keihard worden aangepakt (samen met criminele Nederlanders natuurlijk).
Dit. Ik heb ook een hekel aan kutmarokkaantjes, maar niet aan Marokkanen in het algemeen. Ik ken er zat, ben ermee opgegroeid en had het altijd prima naar m'n zin bij die mensen.
Maar die jonge gastjes verzieken het voor de rest, ik snap niet dat de oudere Marokkaanse mensen niet wat meer ingrijpen omdat die knulletjes de reputatie van hun hele volk verzieken. .
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-03-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Als ze idd etterig zijn vind ik dat terecht. Er zijn ook zat etterige negers. Ook etterige Nederlanders. Vreemd genoeg proberen die er altijd uit te zien als negers. En ze heten Patrick of Wesley.
even helemaal iets anders, ik ken een patrick en een wesley die beste vrienden van elkaar zijn. Maar die zien er niet uit als negers, de ene ziet eruit als een corpgoth en de andere als een beatle.
Oud 05-03-2010, 22:42
Verwijderd
Ik vind Wilders eerlijk gezegd wel tien keer enger dan Fortuyn, qua kortzichtigheid zeg maar. En Fortuyn viel ook omdat ie zelf dood was he Zijn partij bakte er vervolgens niets van. Maar goed, ergens snap ik wel wat je bedoelt, en hoop ik inderdaad dat hij gewoon door de mand valt als blijkt dat hij helemaal niet regeren kan. Kost het land alleen wel weer een hoop geld, dat wel.
Oud 05-03-2010, 22:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
even helemaal iets anders, ik ken een patrick en een wesley die beste vrienden van elkaar zijn. Maar die zien er niet uit als negers, de ene ziet eruit als een corpgoth en de andere als een beatle.
Ik ken ook een John en een Anita die er allebei niet uitzien als achterbuurt-tuig. Het kan zomaar, maar je weet wat er word bedoeld als je die namen ziet/hoort, toch?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-03-2010, 22:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind Wilders eerlijk gezegd wel tien keer enger dan Fortuyn, qua kortzichtigheid zeg maar. En Fortuyn viel ook omdat ie zelf dood was he Zijn partij bakte er vervolgens niets van. Maar goed, ergens snap ik wel wat je bedoelt, en hoop ik inderdaad dat hij gewoon door de mand valt als blijkt dat hij helemaal niet regeren kan. Kost het land alleen wel weer een hoop geld, dat wel.
Ach, dat Fortuyn - misschien - wel een beetje capabel was, had uiteindelijk weinig uitgemaakt. Hij kon moeilijk en in het kabinet en in de fractie etc de touwtjes in handen houden, dus het was sowieso wel uit elkaar gevallen.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van chocolade.

En als ik chocolade nu vervang met etterige negers?
Het ging erom dat dergelijke uitspraken over negers sinds enkele decennia als heel fout worden gezien. Het mag niet, het is racisme, waarom zou je dat zeggen, etc. Zelfs als grapje mag het niet zeggen. Maar precies dezelfde houding tegenover Marokkanen (of Turken, of noem maar op) wordt nog gedoogd. Mensen hebben niet niet goed door hoe fout het klinkt. Mijn post diende ertoe om dat duidelijk te maken.

Citaat:
Als ze idd etterig zijn vind ik dat terecht. Er zijn ook zat etterige negers. Ook etterige Nederlanders. Vreemd genoeg proberen die er altijd uit te zien als negers. En ze heten Patrick of Wesley.
Oh, dat ontken ik niet, hoor. Etters zijn er van alle kleuren en rassen, en die moeten beslist hard worden aangepakt. Maar dat ras heeft intrinsiek helemaal niks met de etterigheid te maken, dus waarom zou je dat erbij halen? Zeg dan gewoon 'etters'. Of 'criminele kutjeugd' van mijn part. Een uitspraak als 'etterige Marokkaantjes' vind ik net zo raar als 'etterige brunetten'.
Oud 05-03-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ken ook een John en een Anita die er allebei niet uitzien als achterbuurt-tuig. Het kan zomaar, maar je weet wat er word bedoeld als je die namen ziet/hoort, toch?
Mijn eerste associatie bij Patrick en Wesley is toch die met de Patrick en Wesley die ik ken dus dan denk ik 'huh'. Maar daarna snap ik het wel hoor
Oud 05-03-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:


Premiere impliceert dat er meer voorstellingen zijn, when?
Je wil die voorstellingen niet zien
Maar 10 april, 17 april en 24 april. En op die laatste ook eindpresentaties waar ik ook nog iets voor moet maken.

Onthoud maar vooral 18, 19 en 20 mei (Doppio in Eindhoven) en 4, 5 en 6 juni ik op het toneel in Antwerpen! Of ergens midden juni misschien ook in Eindhoven!

En speel jij nog meer data? Of had ik dat al eens gevraagd?
Oud 05-03-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Wilders eerlijk gezegd wel tien keer enger dan Fortuyn, qua kortzichtigheid zeg maar. En Fortuyn viel ook omdat ie zelf dood was he Zijn partij bakte er vervolgens niets van. Maar goed, ergens snap ik wel wat je bedoelt, en hoop ik inderdaad dat hij gewoon door de mand valt als blijkt dat hij helemaal niet regeren kan. Kost het land alleen wel weer een hoop geld, dat wel.
Ja, ik ook. Fortuyn was tenminste enigszins intelligent. Wilders floreert op pure stompzinnigheid.
Oud 05-03-2010, 22:47
Verwijderd
Mijn eerste associatie met Patrick is die met SpongeBob SquarePants
Oud 05-03-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook. Fortuyn was tenminste enigszins intelligent. Wilders floreert op pure stompzinnigheid.
Precies ja.
Oud 05-03-2010, 22:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je wil die voorstellingen niet zien
Maar 10 april, 17 april en 24 april. En op die laatste ook eindpresentaties waar ik ook nog iets voor moet maken.

Onthoud maar vooral 18, 19 en 20 mei (Doppio in Eindhoven) en 4, 5 en 6 juni ik op het toneel in Antwerpen! Of ergens midden juni misschien ook in Eindhoven!

En speel jij nog meer data? Of had ik dat al eens gevraagd?
We gaan er als het goed (afhankelijk van het succes) ook een paar keer op andere locaties mee spelen, maar dat is nog allemaal onduidelijk.

Doppio was al bekend ja. En juni in Antwerpen ga ik ook proberen te onthouden, ben ik wel benieuwd naar!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Dit. Ik heb ook een hekel aan kutmarokkaantjes, maar niet aan Marokkanen in het algemeen. Ik ken er zat, ben ermee opgegroeid en had het altijd prima naar m'n zin bij die mensen.
Maar die jonge gastjes verzieken het voor de rest, ik snap niet dat de oudere Marokkaanse mensen niet wat meer ingrijpen omdat die knulletjes de reputatie van hun hele volk verzieken. .
Nouja "voor de rest"? Nederlandse criminelen verzieken het ook niet voor "de rest". Ik als Nederlander associeer mij niet met Nederlandse crimineeltjes, dus de gemiddelde Marokkaan hoeft zich van mij ook niet te identificeren met kut-Marokkaantjes. Of zich te verantwoorden voor het gedrag van die criminelen. Dat doen wij immers ook niet.
Overigens hebben genoeg moslim/Marokkaanse organisaties zich gedistantieerd van Marokkaans geweld.
Oud 05-03-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dit. Ik heb ook een hekel aan kutmarokkaantjes, maar niet aan Marokkanen in het algemeen. Ik ken er zat, ben ermee opgegroeid en had het altijd prima naar m'n zin bij die mensen.
Maar die jonge gastjes verzieken het voor de rest, ik snap niet dat de oudere Marokkaanse mensen niet wat meer ingrijpen omdat die knulletjes de reputatie van hun hele volk verzieken. .
Dat stukje 'hun hele volk' zint me niet, met dat soort termen construeer je namelijk onderscheid dat in werkelijkheid niet noodzakelijkerwijs bestaat. Wat dat betreft zint me het Franse idee meer, daar kun je in elk geval Fransman worden zonder dat je wordt afgerekend op waar je oorspronkelijk vandaan komt of waar je ouders oorspronkelijk vandaan komen.

Overigens word ik zelf niet graag aangeduid als 'Nederlander' en zo in dat hokje geduwd, ik zeg liever 'ik heb een Nederlands paspoort'.
Oud 05-03-2010, 22:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, dat ontken ik niet, hoor. Etters zijn er van alle kleuren en rassen, en die moeten beslist hard worden aangepakt. Maar dat ras heeft intrinsiek helemaal niks met de etterigheid te maken, dus waarom zou je dat erbij halen? Zeg dan gewoon 'etters'. Of 'criminele kutjeugd' van mijn part. Een uitspraak als 'etterige Marokkaantjes' vind ik net zo raar als 'etterige brunetten'.
Wel eens op een vrijdagavond over de lijnbaan gelopen in Roffa? Dan vind je criminele kutjeugd die voor 90% bestaat uit kutmarokkaantjes.
Een vriendin van me is er pas nog betast en geslagen door een stel jongetjes van een jaar of 10.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-03-2010, 22:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn eerste associatie met Patrick is die met SpongeBob SquarePants
Mijn associatie met Patrick is deze fijne man:



Patrick Stewart, SIR Patrick Stewart
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.