Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er ook een half uur van gezien, want wilde X-factor kijken maar gtst had een dubbele aflevering. Wat was dat voor foute horrorzooi
En wat speelde die moordenaar slecht!
nogal
Advertentie
Oud 05-03-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Waar is het racisme?
Micromensje, o.a. in het Verkiezingen-subforum.
Oud 05-03-2010, 21:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga morgenochtend sausjes maken en marinades, voor zondag, en dan met mama IETS doen
Oud 05-03-2010, 21:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Micromensje, o.a. in het Verkiezingen-subforum.
link?
Oud 05-03-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Micromensje, o.a. in het Verkiezingen-subforum.
M&M is het al gepost

http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30261691
Oud 05-03-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
link?
Zelf even zoeken op N&A en Verkiezingsforum luierd
Oud 05-03-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
nogal
'Wattttt ben jij een vervelend meisje! Nu moettt jij ook dddoodddd...' *quasi-gevaarlijke blik*
Oud 05-03-2010, 21:38
Verwijderd
Ja, precies, dat had ik al gelezen en ik wist gelijk dat het over dat subforum ging.
Oud 05-03-2010, 21:39
Verwijderd
Dion van X-factor is echt om te kotsen zo kut
Oud 05-03-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies, dat had ik al gelezen en ik wist gelijk dat het over dat subforum ging.
Bah verschrikkelijk.

Maar blijkbaar mag ik binnen nu en een bepaalde tijd een nieuwe avatar
Oud 05-03-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
woohoo eindelijk rot joke bruijs weer op
Waarom noemt zij Jef Dzjef?
Oud 05-03-2010, 21:40
Verwijderd
Kan je even citeren? Zoeken op een telefoon is kut.
Oud 05-03-2010, 21:40
Verwijderd
eindelijk weer flikken maastricht
Oud 05-03-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom noemt zij Jef Dzjef?
geen idee, achterlijk paard
Oud 05-03-2010, 21:41
Verwijderd
En adt ze zegt dat VMBO'ers dom zijn

Dat als ''forumbaas'' op een huiswerkfora
Oud 05-03-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Lopen jullie vaak op het pch rond dan?
Niet meer, nee. Ik zit er 's woensdags wel vaak, voor dat scriptievak, maar voor de rest heb ik er geen vakken meer en Julius ook niet. Volgens mij. Maar goed, je mag je biertje ook wel via PM claimen, hoor.
Oud 05-03-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Bah verschrikkelijk.

Maar blijkbaar mag ik binnen nu en een bepaalde tijd een nieuwe avatar
Ja, ik kan er ook echt allergisch op reageren. Ik moet het nooit te lang lezen want dan ga ik haar uitschelden enzo, en dat levert natuurlijk ook niets op.
Oud 05-03-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
En adt ze zegt dat VMBO'ers dom zijn

Dat als ''forumbaas'' op een huiswerkfora
Ja, dat kan echt niet
Oud 05-03-2010, 21:45
Verwijderd
Woensdags hang ik daar ook rond. Misschien word je gespot.
Oud 05-03-2010, 21:45
Verwijderd
Ik wilde dus op dat M&M-topic reageren, maar dat mag dan weer niet...
Oud 05-03-2010, 21:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zelf even zoeken op N&A en Verkiezingsforum luierd
Oud 05-03-2010, 21:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik ben van alletwee niet heel erg wild, eigenlijk
Alledrie bedoel je

Homohater!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kan er ook echt allergisch op reageren. Ik moet het nooit te lang lezen want dan ga ik haar uitschelden enzo, en dat levert natuurlijk ook niets op.
Ja, ik sla haar posts maar over tegenwoordig, wat een naargeestig wijf. Ik wou dat ik pakken bedorven vla naar haar kon gooien.
Oud 05-03-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Woensdags hang ik daar ook rond. Misschien word je gespot.


Al ben ik er deze woensdag misschien niet, want ik moet voor m'n praktijkvak constant klaarstaan om als de sodemieter naar Den Helder te reizen. Zeg maar, ik regisseer een korte documentaire en heel misschien mogen we daar filmen vanuit een helikopter. Voor gratisch, terwijl gewoonlijk een uurtje in een helikopter zo'n 8000,- kost. Dus ja.
Oud 05-03-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:


Al ben ik er deze woensdag misschien niet, want ik moet voor m'n praktijkvak constant klaarstaan om als de sodemieter naar Den Helder te reizen. Zeg maar, ik regisseer een korte documentaire en heel misschien mogen we daar filmen vanuit een helikopter. Voor gratisch, terwijl gewoonlijk een uurtje in een helikopter zo'n 8000,- kost. Dus ja.
Oud 05-03-2010, 21:53
Verwijderd
Heliritje > vakken.
Oud 05-03-2010, 21:54
Verwijderd
Exact!
Oud 05-03-2010, 21:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik heb even posts van die fb gelezen. Nou zijn mijn tenen toch aardig krom ja.
Oud 05-03-2010, 21:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb er ook een half uur van gezien, want wilde X-factor kijken maar gtst had een dubbele aflevering. Wat was dat voor foute horrorzooi
En wat speelde die moordenaar slecht!
X-factor of GTST, wat boeit het, toch allemaal hersenloze pulp.

en ik kijk heus niet stiekem weer onm omdat er zoenende jongens in zitten echt niet
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 21:56
Verwijderd
Kan iemand ze even citeren? Ik wil ook tenenkrommen.
Oud 05-03-2010, 22:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou naar het verkiezingssubforum gaan en dan in dat subforum op zoeken in posts haar naam typen. Dat hielp bij mij wel.
Oud 05-03-2010, 22:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, ik ben het ook niet met Micromensje eens, maar dat ze een Wildersstemmer is wil toch niet zeggen dat ze geen fb mag zijn?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand ze even citeren? Ik wil ook tenenkrommen.
Ik keek net al of er iets citeerbaars was, maar 't is een beetje lastig, omdat het allemaal in het kader van discussies is. Losse quotes zijn (iets) minder tenenkrommend, want dan is er geen context. Maar goed, hier, uit het topic 'Buitenlandse misdadigers het land uit':

Citaat:
Ja bijvoorbeeld zulk soort 'straatschoffies'. Daar wordt niemand beter van, dus waarom niet het land uit en in je eigen land leren hoe het moet? Zijn wij er vanaf.
Sowieso als een allochtoon een misdaad pleegt is het geen slecht idee te kijken of hij uitgezet kan worden. Opgeruimd staat best netjes in dat geval. Of die jongeren nou voorouders uit een ander land hebben of ouders, dat maakt dan weinig uit. Ze plegen misdaden en kunnen zich blijkbaar moeilijk aanpassen. Wat hebben we er hier dan nog aan?
Citaat:
Ja, gewoon geen misdrijf plegen is een goede oplossing. Maar aan zoiets denken die twaalfjarige etterige Marrokaantjes natuurlijk niet.
Citaat:
En als dat ettertje overlast veroorzaakt dmv stenen gooien/oude vrouwtjes pesten?
Zou je hem dan ook niet liever kwijt dan rijk zijn?
Stuur zo'n zielig gastje dan naar zijn opa en oma in Marokko ofzo.
Toch een stukje context:

Citaat:
En wat als zijn grootouders hem niet willen? Of hij daar überhaupt geen familie heeft? En hoe gaat dat met de ouders? Worden die ook gedeporteerd omdat hun zoon van tien een keer een steen heeft gegooid?

En stel dat Marokko dat beleid ook hanteert: alle allochtone criminelen terug naar hun eigen land. Dan komt zo'n in Nederland geboren Marokkaan daar terecht, en dan begaat ie daar weer een misdaad en zeggen ze 'stuur maar terug naar zijn eigen land' en dan komt ie hier weer terecht.
Haar reactie:

Citaat:
Tja dat is dat het ettertje zijn probleem. Of eigenlijk dat van Marokko. En als Marokko ook zoiets zou doen dan mag zo'n gast leuk hier zijn straf uitzitten. En dan bedoel ik helemaal uitzitten, zonder vervroegde vrijlating. Eenmaal vrij kun je weinig meer tegen hem doen, maar zolang hij verder hier in de gevangenis zou belanden, interesseert het mij niet.
Het liefst natuurlijk in Marokko, maar als iemand een NL paspoort heeft kan hij wat mij betreft hier zijn straf uitzitten, als hij dan nergens anders terecht kan.
Oud 05-03-2010, 22:14
Verwijderd
ze is niet echt een helder licht nee
Oud 05-03-2010, 22:16
Verwijderd
Bedankt. Duidelijk een groot licht.
Oud 05-03-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik ben het ook niet met Micromensje eens, maar dat ze een Wildersstemmer is wil toch niet zeggen dat ze geen fb mag zijn?
Dan zou Dingaantouwtje ook geen fb mogen zijn. Die roept af en toe ook debiele dingen (stemmen op Wilders voor de actie e.d.) maar die uit zich in elk geval stukken minder racistisch dan Microkutje.
Oud 05-03-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik ben het ook niet met Micromensje eens, maar dat ze een Wildersstemmer is wil toch niet zeggen dat ze geen fb mag zijn?
Het gaat niet om Wilders, het gaat om de manier waarop ze praat over mensen. Die neigt heel erg naar racisme, en dat is op dit forum verboden. Dus als je je zo uitlaat dan vind ik dat je inderdaad geen forumbaas mag worden*, want dan heb je nou eenmaal een voorbeeldfunctie.

* Hier dan, op Stormfront zijn ze ongetwijfeld blij met haar bijdragen.
Oud 05-03-2010, 22:17
Verwijderd
Groot licht, helder licht. Een van de twee.
Oud 05-03-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik ben het ook niet met Micromensje eens, maar dat ze een Wildersstemmer is wil toch niet zeggen dat ze geen fb mag zijn?
Als iemand daar openlijk voor uitkomt, lijkt me het genoeg reden om diegene geen fb meer te laten zijn. Net zoals je ook geen neo-nazi's als fb wilt hebben.
Oud 05-03-2010, 22:19
Verwijderd
Wat para zegt dus.
Oud 05-03-2010, 22:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het gaat niet om Wilders, het gaat om de manier waarop ze praat over mensen. Die neigt heel erg naar racisme, en dat is op dit forum verboden. Dus als je je zo uitlaat dan vind ik dat je inderdaad geen forumbaas mag worden*, want dan heb je nou eenmaal een voorbeeldfunctie.

* Hier dan, op Stormfront zijn ze ongetwijfeld blij met haar bijdragen.
Hm, nouja, ik vind haar niet bijster intelligent en tolerant overkomen inderdaad, maar ik vind het niet racistisch. Dat is nogal een beschuldiging.
Citaat:
Dan zou Dingaantouwtje ook geen fb mogen zijn. Die roept af en toe ook debiele dingen (stemmen op Wilders voor de actie e.d.) maar die uit zich in elk geval stukken minder racistisch dan Microkutje.
Ik zeg toch ook niet dat hij geen fb mag zijn. En mijn posts in die topics mogen toch genoeg bewijs zijn dat ik het niet met hem eens ben.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wilders is toch geen neo-nazi?
Oud 05-03-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Soundtracks for the Blind. Subliem album.
Er komt een nieuwe Current 93, BAALSTORM, SING OMEGA (December 1971. release 28 mei.
Oud 05-03-2010, 22:23
Verwijderd
en hoi
Oud 05-03-2010, 22:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als iemand daar openlijk voor uitkomt, lijkt me het genoeg reden om diegene geen fb meer te laten zijn. Net zoals je ook geen neo-nazi's als fb wilt hebben.


Ehm, intolerantie kan blijkbaar dus ook van twee kanten komen. Ik heb niks op met (edit) de redenen die mensen hebben om Wilders aan te hangen, en mijn posts in het verkiezingssubforum zijn daar getuige van, maar als je zo'n mening aanhangt stijg je ook niet echt in mijn aanzien.

Edit: en bedankt voor het gebruik van het godwinargument.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-03-2010, 22:25
Verwijderd
Verdomme Current 93 geeft gewoon optredens met Nurse With Wound, Comus en Simon Finn.
Jammerrr genoeg, in Londen
Oud 05-03-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Bedankt. Duidelijk een groot licht.
Had je nog niet eerder posts van haar gelezen? Want dit zijn ook pareltjes.

Over waarom ze Wilders goed vindt:

Citaat:
Omdat ie gewoon zegt wat ie vindt en niet iedereen loopt na te praten.
Bovendien zit er over het algemeen een kern van waarheid in.
Niet dat ik alles nou zo slim vind, maar het merendeel had best wat eerder gezegd mogen worden.
Over de nieuwe coalitie:

Citaat:
Dat zou ik dus echt vreselijk vinden.
Maar goed, als twee van de drie partijen 'rechts' zijn ben ik al tevreden.
Als GL in de regering komt dan zou dat echt prut zijn.
Wat heb je nou aan een partij die op zoiets onbelangrijks als het milieu let?
Over die vrouw die behandeling geweigerd werd bij haar huisarts omdat ze een boerka droeg:

Citaat:
Nou is het soms normaal om met een burka over straat te gaan? Volgens mij niet.
Vind jij dat zoiets dan maar gewoon moet kunnen?
Dat je bijna volledig onherkenbaar over straat kunt, zonder dat je zekerheid hebt over wie er onder dat kleed zit?
Je moet je toch kunnen identificeren, of niet soms?
Oud 05-03-2010, 22:26
Verwijderd
Een ongelukkige vergelijking is het wel.
Oud 05-03-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Hm, nouja, ik vind haar niet bijster intelligent en tolerant overkomen inderdaad, maar ik vind het niet racistisch. Dat is nogal een beschuldiging.

Ik zeg toch ook niet dat hij geen fb mag zijn. En mijn posts in die topics mogen toch genoeg bewijs zijn dat ik het niet met hem eens ben.
Je begrijpt me niet geloof ik. ik zeg ook niet dat jij zegt dat hij geen fb mag zijn
Ik zei alleen maar 'nee' op de vraag of Wildersstemmers geen fb mochten zijn. En ik maakte duidelijk dat het daar niet om gaat. Het gaat om de manier hoe ze zich uit. Dat gaat gewoon echt te ver. Men zou het racisme noemen, en ik dacht dat racisme hier niet toegestaan was.(en ik vind het dus wel racistisch)
Oud 05-03-2010, 22:27
Verwijderd
Ik vind dat micromensje samen met commando maar een account moet beginnen voor rasistische posts, en dat niet op het fb-account moet doen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.