Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 15:45
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ik zat laatst in de trein en kwam in gesprek met een jongen.
Hij bleek al 4 jaar een vriendin te hebben en hij was pas 16.
Een vriendin van mij (die ook in de trein zat duh!) zei toen tegen hem: "dan is toch je hele jeugd verneukt, als je alleen maar dezelfde hebt!"
De jongen zei hierop: "ja daar heb je vakantie voor he!"
Hij gaat dus elke keer als hij op vakantie gaat vreemd. Zijn vriendin doet dit ook, en ze weten dit ook van elkaar.
Ik was hier echt vebaasd over.
Wie zou dit ook doen, of doet dit?

Ik zou het in ieder geval nooit doen. Vreemdgaan blijft voor mij vreemdgaan, ook al is het in de vakantie. En als ik wist dat hij het deed zou ik gelijk helemaal geen vertrouwen meer in hem hebben, en het misschien uitmaken
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2002, 15:52
Verwijderd
nee ik zou het niet doen maar ja ik ben zoiezo enorm tegen vreemgaan. als die 2 zo'n relatie willen hebben moeten ze vooral hun gang gaan maar ik vind het behoorlijk onzinnig. en enorm smerig, dat je een relatie met iemand hebt maar in de vakantie lig je allebei met iemand anders in bed en erna weer lekker samen...yuk..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:36
eden6
eden6 is offline
Ik zou dat absoluut niet kunnen en ik zou het ook niet accepteren. Vreemd gaan is not done voor mij!

Ik snap niet dat hij er een gewoonte van maakt om vreemd te gaan op vakantie alsof hij niet genoeg heeft aan zn vriendin ofzo? Maar goed als hij het op die manier uithoud moet hij het vooral niet laten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:40
Freaked Reality
Freaked Reality is offline
Vreemde gewoontes...

Maar, "pas" 16, is dat zo vreemd dan als je maar 1 vriendin gehad hebt/al een tijd hebt, er zijn zat mensen die dan nog nooit een vriendin hebben gehad, zijn die dan helemaal geschift
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:49
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
danique2 schreef:
nee ik zou het niet doen maar ja ik ben zoiezo enorm tegen vreemgaan. als die 2 zo'n relatie willen hebben moeten ze vooral hun gang gaan maar ik vind het behoorlijk onzinnig. en enorm smerig, dat je een relatie met iemand hebt maar in de vakantie lig je allebei met iemand anders in bed en erna weer lekker samen...yuk..
idd...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:06
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:


idd...

idd... dan is toch je 'bezit' vervuild. Ik hoef haar echt niet meer als ze een ander zoent hoor. Dan kan ze echt direct opdonderen.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:39
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Starrie schreef:

De jongen zei hierop: "ja daar heb je vakantie voor he!"
Hij gaat dus elke keer als hij op vakantie gaat vreemd.
daag hier kan 'k ech pissig om worde wat 'n eikel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:55
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
vreemdgaan is fout en in t rond neuken ook mensen die dat doen moeten gwoon weg en dan is de wereld een stuk beter.
__________________
youre a trendy fucking pussy
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:02
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
uit vakantie relaties komt nooit iets serieus
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:10
~Roosje~
~Roosje~ is offline
zou het niet doen, maar ook dus ook echt niet accepteren van hem. Maar gelukkig zou mijn schatje zou iets niet doen, hij gaat trouwens ook niet op vakantie
__________________
<-liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen-> <- de wereld was mooier met jouw R.!!!->
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:45
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
~Roosje~ schreef:
zou het niet doen, maar ook dus ook echt niet accepteren van hem. Maar gelukkig zou mijn schatje zou iets niet doen, hij gaat trouwens ook niet op vakantie
ghehehe das handig
Mijndes wel maar hij zit in het zelfde plaatsje als ik 2 campings verder... wel toevallig kan ie toch nog op mijn verjaardag komen

maar ff on-topic

Ik zelf zou het niet willen mijn vriend denk ik ook niet.
maar ja als hun er gelukkig mee zijn en ze weten het van elkaar dat vind ik dan wel weer goed maar ja van mij hoeft het niet het idee alleen al!
Dan kan je dat net zo goed doordeweeks doen en stelt je relatie toch niets voor?1
naja zal wel aan mij liggen...
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Dit is toch precies hetzelfde als het hebben van een vrije relatie of een sexrelatie. Schijt aan, als die 2 zich daarbij lekker voelen moeten ze het vooral blijven doen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:21
[SAS]Q
Avatar van [SAS]Q
[SAS]Q is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dit is toch precies hetzelfde als het hebben van een vrije relatie of een sexrelatie. Schijt aan, als die 2 zich daarbij lekker voelen moeten ze het vooral blijven doen.
__________________
Melis duh gextuh + liefstuh :o|kvM=hot|Chris iz wiert|Mir=vliendintjuh|Signy=mama|Loon LD|Thirs=kjoet|Fruc, MIJN Ms Rouge|Ming: monopoly?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:04
lake bodom
lake bodom is offline
lekker boeie.... als hun t leuk vinden zo, moeten ze t zelf weten...
niemand die er last van heeft
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:13
enrico
enrico is offline
Citaat:
Freaked Reality schreef:
Vreemde gewoontes...

Maar, "pas" 16, is dat zo vreemd dan als je maar 1 vriendin gehad hebt/al een tijd hebt, er zijn zat mensen die dan nog nooit een vriendin hebben gehad, zijn die dan helemaal geschift
wat word bedoelt is dat hij 16 is en AL 4 jaar lang één vriendin heeft. (zijn vakanties vriendinnen niet meegeteld natuurlijk)

Greetz Enrico
__________________
GREETS FROM HERE AND ALL OVER THE WORLD!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:35
Freaked Reality
Freaked Reality is offline
Citaat:
enrico schreef:


wat word bedoelt is dat hij 16 is en AL 4 jaar lang één vriendin heeft. (zijn vakanties vriendinnen niet meegeteld natuurlijk)

Greetz Enrico
Nou...

Citaat:
zei toen tegen hem: "dan is toch je hele jeugd verneukt, als je alleen maar dezelfde hebt!"
Hoezo jeugd verneukt als je alleen maar dezelfde hebt gehad, dan is helemaal geen dus een nog verneuktere jeugd

K heb een idee hoe het is bedoelt maar het is verkeerd uitgelegd...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:53
Verwijderd
Als ze het er allebei mee eens zijn, is het toch geen vreemdgaan meer? Ik vind het net zoiets als een open relatie. Zolang ze er allebei geen problemen mee hebben vind ik dat het best mag kunnen. Zelf lijk het me vreselijk om te weten dat mijn vriend in de vakantie met een ander ligt te vrijen, maar sommige mensen hebben hier duidelijk geen problemen mee

En mij vallen ze er niet mee lastig gelukkig
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
Zolang ze er bij blijven dat ze dat alleen op vakantie doen, en er beide geen problemen mee hebben, ja dan zie ik het probleem nie
Maar ikzelf zou er niks van moeten hebben, maar ja als zij een soort van vervanging zoeken voor elkaar in die tijd dat ze elkaar moeten missen, moeten ze dat zelf invullen hoe ze dat doen.
Sommige bellen gewoon een keer extra
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie Vreemdgaan op vakantie
Miss Unafraid
58 03-07-2004 18:13
Liefde & Relatie Vreemdgaan op vakantie
Co
42 19-05-2004 23:08
Liefde & Relatie hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP
devilcat
84 31-03-2004 10:16
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Liefde & Relatie Vreemdgaan op vakantie dit jaar?
Marshall84
52 13-08-2003 16:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.