Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2019, 02:44
rickh2903
rickh2903 is offline
Hoi iedereen,

Ik heb een klein probleempje. Ik ben Rick, 18 jaar en woon in Breda.
Zelf ben ik al een geruimde tijd uit de kast.
Nou ben ik zelf echt toe aan een relatie en hoop ik dat dit ook echt snel komt...
Het probleem is meer ik ben dus homo en val dus echt op hetero jongens.
Ik voel me dus ook echt aangetrokken op hetero jongens en dat is het probleem juist.
Laatst heb ik me gevoel geuit naar een goede vriend van mij die hetero is. Ik heb hem verteld dat ik hem dus al 2 jaar leuk vind.
Dit kwam zo als een bom binnen bij hem dat hij meteen het contact heeft verbroken. Hij heeft altijd gezegd: "homo's zijn de beste mensen ben echt blij dat ik een homo als vriend heb." En dat vond en vind ik nu nog steeds zo jammer. Hij ontwijkt alles van me. Mijn snaps, DM's, appjes en smsjes.
Ik voel me er echt kut over me school en werk beginnen er zelfs onder te gaan lijden.

Hebben jullie tips??

Groetjes,
Rick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2019, 12:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
De enige tip die ik eigenlijk heb is om hem van je vriendenlijstje te schrappen want zo’n goede vriend is hij kennelijk niet. Dit soort mensen is zg. tolerant tegenover homo’s zolang ze maar uit hun buurt blijven.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 12:22
Protected22
Protected22 is offline
Ik denk dat hij het gewoon moet verwerken. Het kan als een bom inslaan als iemand die je vriend is opeens gevoelens voor je heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2019, 17:56
Verwijderd
Vergeet hem, sowieso is het een idiote opmerking om te zeggen: "homo's zijn de beste mensen ben echt blij dat ik een homo als vriend heb." Alsof het een ander soort mensen is ofzo?

Zelfde als vrouwen zeggen dat ze (ook) een beste vriend willen hebben die homo is, want dan kunnen ze shoppen?

Als een vriend of vriendin tegen mij zou zeggen dat ze gevoelens voor me hebben, dan zou ik niet het contact verbreken, maar aangeven dat het niet wederzijds is en dat ik het me kan voorstellen dat die ander juist even geen contact wil hebben ivm gevoelens die aangewakkerd worden als ze mij zien.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2019, 23:38
eylucas
Avatar van eylucas
eylucas is offline
[QUOTE=VeraIustitia;34676470]Vergeet hem, sowieso is het een idiote opmerking om te zeggen: "homo's zijn de beste mensen ben echt blij dat ik een homo als vriend heb." Alsof het een ander soort mensen is ofzo?

Zelfde als vrouwen zeggen dat ze (ook) een beste vriend willen hebben die homo is, want dan kunnen ze shoppen?

Ik ben zelf hetero en vind homo's geen ander soort mens. Zolang ze mij niet aanraken of zoals je van niemand zomaar wenst aan je gaan zitten. Heb ik er geen probleem mee. Heb zelf een vriend Die homo is en me leuk vind. Heb er nul problemen mee en hebben het samen hartstikke gezellig, zo'n goede vriend was t dus niet. En shoppen vinden hetero mannen ook gewoon leuk hoor.
__________________
de waarheid is onvermijdelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.