Oud 06-04-2018, 00:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jaaaa nieuw topic.

Ik heb avonddienst deze week en ik vond het zo leuk om m'n eigen groei van kennis en ego te zien
Het enige jammere is dat ik ertur alleen slapend zie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 06-04-2018, 08:29
Verwijderd
Ik zie Mema alleen als ze Paultje bij me weg rukt
Oud 06-04-2018, 10:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oh ja ik vind mn werk echt prima. Alleen bestaat een groot deel van mn werken uit e-mailen en dingen doen met plaatjes op een computer, als dat niet werkt dan kan ik veel dingen niet doen, en ik ben geen fan van op kantoor zitten en niets productiefs uit mn handen krijgen/kan doen wat moet gebeuren. Dan kom ik hier maar klagen, want hier in-house snappen ze dat niet zo goed. ‘Ja maar zoef, dan heb je vandaag toch een lekker rustig dagje...’ JA MAAR DAN HEB IK LIEVER EEN RUSTIG DAGJE IN HET PARK OFZO
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-04-2018, 10:38
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik zie Mema alleen als ze Paultje bij me weg rukt
Vannacht kwam ze uit zichzelf!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 06-04-2018, 12:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind mijn werk ook leuk om te doen. Natuurlijk krijg je wel eens een kutproject of heb je zeurende opdrachtgevers of drammende projectleiders, maar dat hoort er een beetje bij vind ik. De meeste dingen kan ik redelijk zelfstandig ontwerpen en dat aspect is het leukste om te doen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-04-2018, 12:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vind m'n werk ook heel leuk! Ik ga straks weer verder met m'n poli stage en ik vind het heel leuk om min of meer m'n eigen winkeltje te runnen. De meeste patiënten zijn ook heel vriendelijk, er zijn er maar een paar die ik achter het behang wil plakken of die gewoon gek zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 06-04-2018, 12:21
Verwijderd
Ik klaag zelden over mijn werk, er zit een vrij duidelijk patroon achter de mensen die in deze topic vaak klagen/meer klagen dan positief berichten, maar ik ga dat patroon niet hardop benoemen
Oud 06-04-2018, 12:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik "klaag" ook geregeld (hier). Zelf vind ik het niet echt "klagen", eerder stommiteiten van n00bs opdissen. Of quirks van applicaties
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-04-2018, 13:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik gooi hier wel eens wat in het topic, maar zal nooit in in het echt aan een van de cliënten of familieleden zulk soort frustraties uitspreken.

En ik vind het ook leuk! Als ik het ooit niet meer leuk zou vinden, dan ga ik daar niet over drammen maar zoek ik gewoon wat anders
Oud 06-04-2018, 14:18
Verwijderd
Het is gewoon fijn om hier te komen klagen.
Oud 06-04-2018, 14:33
Verwijderd
Ik vind mijn werk ook heel leuk en ik krijg er nog voor betaald ook Het probleem is alleen dat ik nooit genoeg tijd heb om alle dingen die ik leuk vind in te proppen..
Oud 06-04-2018, 14:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
O ja, dat is bij mij wel een frustratiepunt. De work load is te hoog, waardoor ik aan heel veel dingen niet toe kom. En vaak zijn het de creatieve processen die dan afgeraffeld worden. Terwijl die juist energie geven en veel mooie dingen op kunnen leveren. Dat vind ik wel jammer!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-04-2018, 15:30
Verwijderd
Ik heb wel een beetje een vrijdagmiddagconcentratieprobleem.. maar ik ben op de ene laptop een nieuw databestand aan het aanmaken, dus als ik daar af en toe op het 'run' knopje van het volgende programma klik ben ik weer een halfuur productief Maar ik heb wel zin om naar het terras te gaan. Wie gaat er mee?
Oud 06-04-2018, 16:05
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En ik functioneer gewoon beter als ik over kantoorfrustraties ergens even kan emmeren. En soms zijn jullie dat helemaal nu mijn partner in crime met vakantie is, en ik echt te Nederlands ben om met de rest over dit soort dingen te levelen. (Want tietgerly had laatst wel echt een puntje over Nederlanders)

Maar ik wil er ook best een positieve boot ingooien. Mijn wanstaltige boxershort kleurencombinaties geïnspireerd op deadlocks wansmaak zijn goedgekeurd en kun je vanaf september in alle grote supermarktketens in Denemarken kopen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-04-2018, 17:06
Verwijderd
Omg omg omg vind ik leuk
Oud 06-04-2018, 23:29
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik klaag zelden over mijn werk, er zit een vrij duidelijk patroon achter de mensen die in deze topic vaak klagen/meer klagen dan positief berichten, maar ik ga dat patroon niet hardop benoemen
Flauw om dat patroon niet hardop te benoemen zeg.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 07-04-2018, 00:27
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Mijn avonddienst week is voorbij Vanavond was echt een grote chaos aan aanmeldingen en weer afmeldingen en toch weer aanmeldingen van operaties , maar we hebben het overleefd

Nu lekker weekend!! En volgende week zeven nachtdiensten :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-04-2018, 22:20
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Mijn avonddienst week is voorbij Vanavond was echt een grote chaos aan aanmeldingen en weer afmeldingen en toch weer aanmeldingen van operaties , maar we hebben het overleefd

Nu lekker weekend!! En volgende week zeven nachtdiensten :')
Neem poezel mee dan
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Ads door Google
Oud 10-04-2018, 02:21
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik denk niet dat ze dat waarderen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 10-04-2018, 12:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Argghhhhhhhhh soms kan ik zo verdrietig worden van de "omdat ik het zeg"-houding van mijn baas! Echt een leiderschapsstijl uit het jaar kruik!

Vooringenomen, daardoor niet luisteren, niet te overtuigen van het belang van plannen want hij weet het allemaal al en sowieso beter.

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-04-2018, 12:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik sprak je baas een paar weken geleden en volgens mij bestaat de mogelijkheid dat jouw werk en mijn werk over een tijdje samen op het podium staan
__________________
#JeSuisAldi
Oud 10-04-2018, 12:49
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Argghhhhhhhhh soms kan ik zo verdrietig worden van de "omdat ik het zeg"-houding van mijn baas! Echt een leiderschapsstijl uit het jaar kruik!

Vooringenomen, daardoor niet luisteren, niet te overtuigen van het belang van plannen want hij weet het allemaal al en sowieso beter.

Dit is dan weer overigens.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 10-04-2018, 14:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik sprak je baas een paar weken geleden en volgens mij bestaat de mogelijkheid dat jouw werk en mijn werk over een tijdje samen op het podium staan
Ahhhhhh dat is de geheimzinnige extra productie die me in de maag gesplitst wordt!

Maar stiekem wel te gek! Ik hou van het product van jouw werk!

(En kak jij kent mijn baas natuurlijk!!!! Nou ja, dat houden we lekker onder ons dan )
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-04-2018, 15:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb 'm maar 1x gesproken hoor, dus kennen is een groot woord! Hij vertelde toen dat ie er een balletje bij over opgegooid had bij mijn baas, dus ik denk niet dat dit de mysterieuze extra productie is. Denk dat 't nog wel een seizoen of twee duurt voor dit echt gaat gebeuren, als 't van de grond komt.

Maar jaaaa het lijkt mij ook heel tof, want ik vind jullie dan weer te gek

En natuurlijk, geen zorgen. Het past ook wel bij het beeld dat ik van 'm heb
__________________
#JeSuisAldi
Oud 10-04-2018, 16:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vannacht m'n eerste nachtdienst gehad, vandaag geslapen van 9,15 tot nu 😂normaal doe ik toch vier nachten over zo lang slapen overdag.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 10-04-2018, 17:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vandaag verneukte ik 4 dozen schoenensamples, de palletverplaats-unit en maakte ik de pakketlabelprinter overspannen omdat ik perongeluk probeerde er een brochure op uit te printen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-04-2018, 18:49
Verwijderd
Ik heb wel eens een A2 poster afgedrukt op een dymo labelwriter die illegaal in het netwerk was gehangen. En in de Windows NT 4 drivers zat geen controle op papiergrootte ofzo, ding drukte het gewoon af.

Inkt op. Flikker op met je illegale apparatuur.
Oud 10-04-2018, 20:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb 'm maar 1x gesproken hoor, dus kennen is een groot woord! Hij vertelde toen dat ie er een balletje bij over opgegooid had bij mijn baas, dus ik denk niet dat dit de mysterieuze extra productie is. Denk dat 't nog wel een seizoen of twee duurt voor dit echt gaat gebeuren, als 't van de grond komt.

Maar jaaaa het lijkt mij ook heel tof, want ik vind jullie dan weer te gek

En natuurlijk, geen zorgen. Het past ook wel bij het beeld dat ik van 'm heb
Het stomme is: ik kan het echt supergoed met hem vinden!! We houden van dezelfde dingen als cynische grappen, rotgeintjes en mensen afkraken. We zitten schuin tegenover elkaar en kijken elkaar ook regelmatig met een facepalm-hoofd veelbetekenend aan.

We kunnen echt vlammende ruzie maken. Echt met tegen elkaar schreeuwen. Maar we maken het dan altijd weer binnen twee minuten goed.

Maar soms als het gaat over mijn vak, dan is hij zo tering eigenwijs! Ja hij is directeur geweest van grote poppodia, festivals, schouwburgen en what not, maar dat wil niet zeggen dat je perse verstand hebt van MIJN vak. Daar heb je mij voor aangenomen, oetlulhannes.

Ik ben heel erg voor een co-productie! Maar bij voorkeur wel over twee seizoenen ja!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-04-2018, 21:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik heb wel eens een A2 poster afgedrukt op een dymo labelwriter die illegaal in het netwerk was gehangen. En in de Windows NT 4 drivers zat geen controle op papiergrootte ofzo, ding drukte het gewoon af.

Inkt op. Flikker op met je illegale apparatuur.
Hier hebben ze recent de printernamen gewijzigd en nu heeft de labelprinter de naam van wat eerst Mn gewone printer was Ik wilde iets vanuit navision printen, maar dat is nog een versie uit de oertijd en snapte het schijnbaar niet en heeft de labelprinter eindeloos lege labels laten uitkotsen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-04-2018, 21:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb de etikettenprinter als standaardprinter ingesteld op één van de pc's maar ik snapte steeds niet waarom het printvoorbeeld er zo raar uitzag als ik een word document had
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-04-2018, 21:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik wil aanbiedingen krijgen.

Of een second interview bij die waar ik laatst ben geweest. En dan een aanbieding.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-04-2018, 21:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Morgen weer werken na een dagje verlof. Gaat leuk worden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 11-04-2018, 16:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat fijn dat zaagmans er vandaag weer was <3 en ondanks dat ik 1 mannequin heb gesloopt was het vele male succesvoller dan gisteren.
Overigens vind ik mannequins maar eng, en niet een beetje ook.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-04-2018, 16:29
Verwijderd
Zaagmans is er bij mij pas morgen om 13:00.
Oud 11-04-2018, 16:51
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik was zo intens gelukkig vandaag met thuiswerken in m'n nieuwe huis!! Zonnetje, ramen wagenwijd open, geen gedoe aan je hoofd.

Gisteren had ik er echt zo de schijt in op kantoor. En toen was ik keihard aan 't ranten op de kut ervan en toen hoorde ik ineens het niet te miskennen neusophaalgeluid van mijn baas in de ruimte er naast.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-04-2018, 17:29
Verwijderd
Spawn: https://tweakers.net/nieuws/137283/a...schikbaar.html
Ads door Google
Oud 11-04-2018, 18:36
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Gelukkig heb ik vandaag dan maar vier uur geslapen

De onderburen zijn al twee weken lang vrijwel dagelijks aan het boren, ik snap niet dat die nog muren over hebben :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-04-2018, 18:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
24/04 gaan ze me een aanbod doen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 11-04-2018, 18:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hadden ze het topic gelezen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-04-2018, 18:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik hoop van niet.

Op 't andere waar ik onlangs op gesprek ben geweest, geen tweede gesprek, maar komende dinsdag ga ik ook nog wel ergens anders op eerste gesprek, dus who knows.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 11-04-2018, 19:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb vandaag echt zo'n heerlijk productieve dag gehad! Super veel foto's bewerkt en opgeleverd en weer een nieuwe shoot ingepland.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-04-2018, 19:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2018, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heb ik vandaag dan maar vier uur geslapen

De onderburen zijn al twee weken lang vrijwel dagelijks aan het boren, ik snap niet dat die nog muren over hebben :')
Gevolg: Mema én Paultje liggen op mijn schoot te slapen. Ik kan niet eens een computerspelletje spelen zo
Oud 11-04-2018, 20:07
Verwijderd
Gewoon een beetje met je erectie wigglen.

En hoezo niet. Als je een hand vrij hebt voor een post, kan je toch een muis gebruiken. Sims van Mema een beetje aanpassen ofzo.
Oud 12-04-2018, 01:24
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ook mijn derde klus op de redactie is een feit en dat is wel ff lekker voor mijn bankrekening. Wel even leren hoe ik met Indesign moet werken.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 12-04-2018, 08:58
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Gevolg: Mema én Paultje liggen op mijn schoot te slapen. Ik kan niet eens een computerspelletje spelen zo
Vanavond zal ik gezelliger zijn! 👌 extreem drukke nacht gehad dus ga zo heerlijk slapen na deze tosti en Pedro Xi
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-04-2018, 21:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
20 nascholingspunten verdiend in 3 dagen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-04-2018, 21:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
lekker bezig Ieke!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-04-2018, 01:57
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Vanavond zal ik gezelliger zijn! 👌 extreem drukke nacht gehad dus ga zo heerlijk slapen na deze tosti en Pedro Xi
Ga je Minecraft doen met PVP aan?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 14-04-2018, 08:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Neen, ik drink nu een st Bernardus abt 12 met een tosti

5/7 gedaan
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.