Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben het helemaal met je eens. Door deze serie is zelf mijn GG-verslaving op de achtergrond geraakt, en geloof me, die was echt heeeeeeeel erg ![]() Kristen Bell speelt Veronica ook echt zo goed ![]() |
![]() |
|
kristen bell, speelt erg goed
![]() en ik wil zo graag weten wie staat er nou achter de deur. ![]() en de plottwist was super, had echt nooit gedacht dat hij het was ![]() maar wat een kutstreek van die moeder. ![]() Leukste van die serie vind ik ook, al die kleine verhaaltjes tussendoor maar zich nog steeds richten op de hoofdzaak ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat vind ik ook het leukste, het hele seizoen door 1 mysterie maar in de afleveringen zelf ook nog andere dingen, echt gaaf. Ik heb trouwens al een grote spoiler over het volgende seizoen, van Ask Ausiello (TV Guide):
Spoiler
Verder zijn er geruchten dat UPN, het netwerk, Veronica Mars commercieler wil maken omdat de kijkcijfers erg laag zijn. Daar zijn de fans natuurlijk niet blij mee ![]() Ik zat nog even te denken he, er is 1 ding wat nog niet afgehandeld is in seizoen 1: de brief van Weevil. Hij had toch die spy-pen uit Lilly's kamer gehaald met een brief erin, maar daar is niets meer over gezegd. Misschien was het de brief die Logan aan Lilly had geschreven? Maar dat is ook niet echt logisch ![]() Hmmm.. |
![]() |
|
En hoop zelf eigelijk dat Wallace of ook Logan achter de deur staat
Jah die spoiler had ik ook al gelezen, best wel benieuwd naar. En dat zo comercieler moeten maken, is omdat het aankomend jaar veronica op dezelfde tijd met lost wordt uitgezonden ![]() En jah die brief zat ik ook laatst aan te denken, wou wel weten wat er in stond. kan echt niet wachten dat seizoen 2 begint. me lievelingsserie geworden dit ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit is ook echt mijn favoriete serie geworden, ik denk echt nooit meer aan Gilmore Girls en daar was ik echt verslaafd aan ![]() Ik heb zoooooo'n zin in seizoen 2, dat wordt downloaden! Ik heb de afleveringen van seizoen 1 op dvd van iemand uit de VS gekregen, echt heel cool. Maar ik kan echt geen jaar wachten op seizoen 2 ![]() Ik hoop hoop hoop dat Logan aan de deur is. Ik hoop ook dat die spoiler niet over hem gaat, want dat zou wel een anticlimax zijn, als die niet van de brug is gesprongen dat ie dan in seizoen 2 opeens wel dood gaat. Kan niet wachten!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je kan ze niet gewoon afspelen op een normale dvd-speler? Aangezien ik geen dvd-speler op mijn pc heb. ![]() Is het trouwens een beetje Gilmore Girls-achtige ofzo? (Ik bedoel, het moet wel heel erg leuk zijn als je zelfs niet meer aan GG denkt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is wel anders dan Gilmore Girls, maar echt net zo gaaf en misschien wel gaver. Echt heel spannend en verslavend en hip! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in dat geval moet ik ze gewoon maar bij iemand kijken die wel een dvd op zn pc heeft. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hihihi, ja ik had ze ook al gelezen. I looooove Ausiello, maar hij zat dus mooi fout met zijn death-spoiler van een paar weken geleden
![]() |
Ads door Google |
![]() |
|
![]() |
Cosa_nostra: In dit thread: http://www.fanbolt.com/forums/showthread.php?t=23714
Staan alle spoiler en sides die er tot nu toe vrij zijn. Best interessant. Het lijkt erop dat Wallace een grotere rol gaat krijgen ![]()
Spoiler
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Het is weer bijna zover!! Niet vergeten he, woensdag nieuwe aflevering, donderdag downloadbaar
![]() Ik kan echt niet wachten! Ausiello en Kristen van eonline zeggen allebei dat de premiere echt supergeweldigbestepremiere-ever is! Ik heb ook al een paar promos gezien en het ziet er echt zoooo spannend uit! |
![]() |
|
lol
ik wist gewoon dat je een topic hier over zou gaan maken ( te zien aan je msn-namen.. ![]() hmm ik wil t ook wel gaan volgen, maar dan moeti k direct wer 1,5 seizoen gaan downen... maar ik volg ook al : inked miami inked mindfreak en GG vanuit amerika.. hmmm
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alles achter mekaar gekeken. en wie die hell staat er nu achter de deur ![]() zit nu al met smart op 2.01 te wachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Oja, season 2 promo: http://www.upn.com/upn_video/insider...=13&chap=14788 en nog meer filmpjes/interviews. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En al gezien, echt weer een seizoen met nieuwe grote mysteries ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu wel al gezien, echt geweldig en omg wat kan die Jason Dohring (Logan) goed acteren! De break-up scene; wow. Echt geweldig. Ik ben echt on a major freak-out! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op de site van UPN kun je een promo bekijken van epi 2 en de eerste scenes (tot de opening credits). Als je nog niets wilt weten zou ik ze niet kijken want het is wel spoilerish. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ETA: Oja, die vent die aanspoelde was trouwens dezelfde die Veronica hielp dat kaarsje aan te steken EN die man die Wallace vragen wilde stellen als 'reporter'. Echt zoooo creepy, waarom zou die nou ook nog dood zijn ![]() ETA2: Hmm ik heb die scene van die reporter die Wallace wat vroeg nog es gekeken, maar ik twijfel nu wel of dat echt dezelfde vent was. Volgens sommige mensen op fanforum is ie dat wel, maar die eerste vent heeft een ringbaardje en die 2e niet. Laatst gewijzigd op 08-10-2005 om 13:00. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rather have a piece of toast and watch the morning news. Saai, oh saai, oh saai #1796 Turk February | 500 | 16-03-2013 13:32 | |
Films, TV & Radio |
One Tree Hill #2 ook hallo | 219 | 24-05-2009 22:45 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars #2 Carn | 435 | 07-12-2008 10:06 | |
Films, TV & Radio |
Exclusief stel jou vraag aan Michael Muhney (Sheriff Don Lamb in Veronica-Mars veronica-mars.n | 3 | 28-06-2007 08:54 | |
Films, TV & Radio |
Jonge acteurs Kikkertje :D | 90 | 13-01-2006 12:14 |