Advertentie | |
|
![]() |
|
Vernieuwde Kuip krijgt mogelijk 76.000 plekken
De Kuip biedt na de geplande vernieuwing mogelijk plaats aan 76.000 toeschouwers. Die optie heeft bouwer BAM aangeboden aan Feyenoord. "In dat geval wordt de tweede ring extra verlengd met drie á vier rijen. Het stadion wordt dan wel enkele miljoenen euro's duurder", aldus projectdirecteur Hans Vervat tegen het AD. De club beslist eind januari over de verbouwplannen die 200 miljoen euro gaan kosten, maar daar komt door een duurdere dakconstructie mogelijk nog 40 miljoen bij. Vervat is desondanks gecharmeerd van het plan met 76.000 plaatsen, al heeft BAM ook een optie met 64.000 plekken en 6.000 staanplaatsen aangeboden. "Als 76.000 plaatsen lukt, is dit een heel aantrekkelijk bod. Voor een redelijke investering kunnen we dan 6.000 toeschouwers extra kwijt. Als iedere seizoenkaarthouder dan tegen betaling elke wedstrijd iemand meeneemt, zitten we altijd vol." In de huidige Kuip kunnen 51.117 mensen. De verbouwing van het stadion moet medio 2015 beginnen en drie jaar later afgerond zijn. Do want ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar op zich vind ik et wel een goed plan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Goh.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stadion waarin gevoetbald wordt zorgt voor regionale (jeugd)werkgelegenheid, als ze dit jaar weer promoveren geldt dat een club in de eredivisie hebben goed is voor je imago als (sport)stad en het zal rond wedstrijddagen waarschijnlijk drukker zijn in de vreettenten en kroegen van Kerkrade. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Imago als sportstad of als stad. Ik heb niet de indruk dat er iemand ter wereld is die als toerist of als sporter naar Kerkrade gaat omdat daar de club Roda JC speelt. |
Ads door Google |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het niet meegekregen in Australië maar klaarblijkelijk heeft de voorzitter van Roda zich voor de kerst laten ontvallen dat Roda dit jaar bewust heeft gepland meer geld uit te geven dan er binnenkwam, dat promotie belangrijker is dan de stadionhuur betalen en dat de gemeente toch niet de stekker er uit durft te trekken. Dit schijnt opgenomen te zijn en op radiozender L1 uitgezonden te zijn.
Hoe krijg je het als zogenaamd integere politicus voor elkaar om dan toch weer geld naar die club te sluizen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://gemeentekredietje.nl/
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nu zijn Aachen en Essen natuurlijk oud-bundesligisten die zwaar onder hun niveau spelen en komen beiden uit grote plaatsen maar toch wel aardig; wedstrijdje op het vierde niveau van Duitsland zijn al bijna 26k kaartjes verkocht.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Haha, dit is zogenaamd de reactie van Jack Vinders op het Roda-verhaal. Jack Vinders is een gemeenteraadslid van de PvdA en een lokale zanger. Mensen denken nu dat hij dit echt geschreven heeft en raken helemaal over de zeik
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Supporters van Fortuna Sittard komen massaal in opstand tegen de voorwaarden die plakken aan het bezoeken van de wedstrijd Roda JC – Fortuna Sittard. Zij dienen voor het bijwonen van de Zuid-Limburgse derby een kopie van hun identiteitsbewijs in te leveren.
Uit navraag bij Fortuna Sittard blijkt dat de lokale driehoek (politie Limburg, Openbaar Ministerie en de gemeente Kerkrade) deze maatregel hebben opgelegd. ,,Anders zouden uitsupporters niet welkom zijn”, aldus een woordvoerder. Aanhangers van Fortuna uiten hier forse kritiek op omdat zij vermoeden dat dit in strijd is met de wet Bescherming Persoonsgegevens. Zeker vijftien fans hebben hierover klachten verstuurd naar de gemeente Kerkrade, politie Limburg en het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP). Volgens advocaat Christian Visser is de maatregel in strijd met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. ,,Fortuna Sittard handelt in strijd met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Dat is natuurlijk niet zo netjes van de club, maar als de club hiertoe is aangespoord door de lokale driehoek, vind ik dat bijzonder kwalijk”, aldus Visser. De lokale driehoek geeft als reden voor de maatregel ongeregeldheden rondom de wedstrijd Fortuna Sittard – Roda JC in september vorig jaar. Destijds werden 29 supporters aangehouden, van wie er recentelijk vier zijn veroordeeld. Burgemeester Som van de gemeente Kerkrade is zich van geen kwaad bewust en laat regionale omroep 1Limburg weten ‘het een hele normale regel te vinden’. ,,Als mensen komen zijn ze meer dan welkom en vinden ze het niet gepast, dan moeten ze thuisblijven.” ![]() |
Ads door Google |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...n-bedrijf.html Citaat:
|
![]() |
|
Feyenoord zet in op Havenaar als versterking voor spits
Bij de zoektocht naar aanvallende versterking heeft Feyenoord geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Mike Havenaar. De 27-jarige Nederlandse Japanner is zonder club nadat hij zijn contract met het Spaanse Córdoba kort voor de jaarwisseling liet ontbinden. Feyenoord-coach Fred Rutten werkte in het seizoen 2012/13 bij Vitesse samen met Havenaar. Feyenoord heeft bij diens management nagevraagd hoe de spits tegen een eventuele rentree in de Eredivisie aankijkt. Jhonny all over again ![]()
||
Al melden andere media dit, gek bericht dan op VI
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kennen we Maceo Rigters nog? Topscorer van het Europees Kampioenschap onder de 21 jaar in 2007 dat "we" wonnen? Waar hij met een fenomenale omhaal in de blessuretijd scoorde tegen Engeland in de halve finale?
Die Maceo, die dan ook na dat toernooi vertrok naar de Premier League? Die is inmiddels 30 jaren oud. Nou, na zo'n carrièrestart zou hij nu wel op het hoogtepunt van zijn carrière zijn! Gelukkig voetbalt Maceo nog steeds. Hier een foto van zijn laatste wedstrijdje:
Spoiler
|
![]() |
|
Hij is nu jeugdtrainer en speler bij ZSGOWMS ook echt
![]() Verder hebben alle spelers wel een leuke of avontuurlijke carrière als ik het zo bekijk, heeft alleen Otman Bakkal geen club nu en hebben alleen Drenthe en Babel de echte Europese top gehaald, waar ze beiden ook weer vanaf zijn gevallen.
|
Verwijderd
|
Ja stond laatst een artikel in de VI met Beerens, die concludeerde dat hij zo ongeveer als enige uit die selectie een redelijk normale carrière had gehad - steeds een klein stapje vooruit (NEC, Heerenveen, AZ, Hertha) - en dat er toch wel veel jongens heel jong al hun piek hadden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|