Advertentie | |
|
![]() |
|
jaa dat wel maar wel benieuwd hoe ze allemaal die nieuwe personages hebben genoemd in het nederlands enzo sommige dingen had ik nog niet helemaal gesnapt eigenlijk dus dat ga ik nu dan nog maar eventjes nalezen
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar zelfs ik ben zenuwachtig hoor... nog een halfuurtje ![]() |
![]() |
|
Ik wil 'm heel graag lezen, al was het maar omdat de subtiele woordgrapjes enzo me toch wel vaak nog ontgaan in het Engels
![]()
Spoiler
En als het goed is krijg ik 'm straks ook, alleen ik moet ook nog een opdracht voor Geschiedenis doen..... van TIEN uur ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() Mag ik nu fijn allemaal Hp-fans hun boeken geven.. (paperback of gebonden, mevrouw?...) |
![]() |
|
![]() |
Natuurlijk wil ik ook de NL versie hebben, maar ik heb geen geld en kan het ook niet van mijn ouders verwachten, aangezien zij ook al de Engelse versie hebben betaald
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Veel plezier dan na 5 uur (zal wel lukken nietwaar?) *gaat weer verder lezen*
||
Citaat:
Ik heb mijn engelse ook gekregen van mijn ouders, voor mijn verjaardag. Deze heb ik nu zelf gehaald. De supermarkten ect mogen potter ook verkopen, dus als je goed oplet kan je hem misschien ook wat goedkoper krijgen (die zijn niet gebonden aan vaste prijzen ect)
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil je dat dan tussen spoilers zetten!!! en blub, mn moeder heeft em vandaag gekocht oor mn broertje voor sinterklaas ![]() Dus moet ik nog tot sinterklaas wachten, en dán nog tot mn broertje em uit heeft.. Misschien dat ik volgend jaar kan beginnen met lezen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
|
ik heb hem ook
![]() Sinds vanmorgen. vannacht waren de winkels wel open, maar ik had hem besteld en die winkel was nou net niet open ![]() ![]() en ik had de engelse al voor een deel gelezen ![]() sommige nederlandse namen zijn idd zo stom om te lezen, sommige namen klinken gewoon beter in het engels wat zeg ik, allemaal ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Lucky Duck schreef op 22-11-2003 @ 13:39:
[B]Is dat al een spoiler?! ![]() jup. Zweinstein is geen spoiler, want als je de eerste 4 boeken gelezen hebt, weet je dat de school zo heet. En ik wil gewoon nog helemaal niks weten van wat er in het boek gebeurt... |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, 6 is niet heel belangrijk, ik denk dat dat niet extreem lang gaat duren.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
harry potter en de orde van de feniks annekiejj | 5 | 06-07-2010 07:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel 6! hasseltboy | 500 | 10-08-2005 14:02 | |