Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Je geeft andere mensen misschien het idee dat ze zich aanstellen. Mensen die wel echt in de problemen zitten gaan nu ook denken dat ze maar een natuurlijk antidepressivum moeten kopen, en drukken op die manier hun gevoelens weg. Op deze manier krijg je juist mensen met problemen. Ik blijf erbij dat mensen die aandacht vragen dat ook vaak niet voor niks doen, en je kunt ze wat mij betreft dan maar beter een keer te veel aandacht geven als te weinig...want als blijkt dat ze echt in de problemen zitten, dan gaat het niet meer zo snel weg. Ik snap ook eigenlijk niet wat je met dit topic wilt zeggen, want de echte aandachttrekkers bereik je er volgensmij toch niet mee. Je probeert op allerlei mogelijke manieren oplossingen te vinden voor mensen die de aandacht vragen. Waarom ben je zo bang voor mensen die aandacht vragen? moet iedereen zijn gevoelens maar verbergen? daardoor zullen er vast minder mensen met problemen komen die aandacht nodig hebben ![]() Waarom open je niet een nieuw topic en geef je mensen daarin tips om op een positieve manier aandacht te vragen o.i.d, volgens mij kom je daar veel verder mee. Oke deze hele aanval was misschien niet helemaal terecht maar het irriteert me gewoon een beetje, en bovendien denk ik dat je er niet mee bereikt wat je wil bereiken.
||
![]() |
Citaat:
@Moon: Wat ik er mee wil bereiken, geldt vooral voor de extremen in de groep 'depressievelingen'. Mensen die echt alleen maar aandacht trekken, weten dat zelf ook als ze zo naar zichzelf kijken. Het is meer een aanval op die mensen. Maar mensen die echt aandacht nodig hebben, daar heb ik alle respect voor en oordeel ik ook niet over. |
Ads door Google |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het vooral positief, aangezien het een kruid is, het is natuurlijk en je wordt er niet afhankelijk van. Heilig heb ik het nooit verklaard, maar ik vind dat het me heel goed helpt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
't Probleem is dat veel mensen zichzelf als (amateur)dokter beschouwen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En bij placebodepressies neem je best placebo's. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
werkt het zeer goed of matig. Is het voor iedereen. als het zo is kan ik het eventueel gebruiken als ik met mijn ad gestopt ben.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Discussie over ECT (elektroconvulsietherapie / elektro shocks) stop-ect | 23 | 29-07-2013 19:16 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
De Kantine |
Wat moet jij op dit moment leren/ maken/ doen? fractuur | 314 | 03-10-2006 11:42 | |
Psychologie |
mij lijkt dat antidepressiva... evanescence | 54 | 26-07-2005 19:37 | |
Psychologie |
Prozac als preventief wondermiddel?! coopergirl | 42 | 27-01-2004 17:46 | |
Psychologie |
seroxat? shy girl | 15 | 08-10-2002 20:26 |