Vandaag vierde een vriend van mijn vriendje zijn verjaardag. Omdat mijn vriendje dit weekend weg is (

), kon hij niet, shit happens. Maar ik mocht dan wel alleen komen... Opzich niks mis mee, maar ik durf dat niet...
Ik ken die jongen niet super goed, maar als ik hem zie, dan is het wel altijd erg gezellig. Verder zijn daar op die verjaardag nog wat mensen die ik wel eens gezien heb, maar verder niet echt ken. En een hele goede vriend van mijn vriendje.
Toch ben ik maar niet alleen gegaan. Ik heb dan het idee dat ik daar alleen zit, waar ik al helemaal geen zin in heb, omdat ik me dan echt zo zielig voel zitten daar. Dat mensen me stom vinden, zich afvragen wat ik daar doe, blablabla.
Eigenlijk is dit best wel erg, ik ben 20 jaar. Ik kan toch ook gewoon naar die verjaardag gaan en gezellig een babbeltje maken met iemand. Maar ja dat zit dan weer niet in me...
Natuurlijk heb ik wel eens eerder in zo'n (soort) situatie gezeten. En soms ga ik dan wel naar zo'n verjaardag toe, soms niet. De keren dat ik wel ga, voel ik me toch wel een beetje "alleen", en vind ik het ook (daarom) niet echt super gezellig, en de keren dat ik niet ga, vind ik dat dan wel jammer, en "laf" van mezelf.
Zou jij wel alleen naar zo'n verjaardag gaan?