Oud 04-04-2013, 16:45
Verwijderd
'We gaan de geboorte inleiden, want je kind groeit niet meer en hij kan schade oplopen in je buik.'
'Okee. Vind ik wel leuk.'

Advertentie
Oud 04-04-2013, 16:45
Verwijderd
OMG. Melissa en Brandon - "Staafje in m'n arm was 240 euro en dat was te duur en toen was het raak". EEHHHH.
Oud 04-04-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
OMG. Melissa en Brandon - "Staafje in m'n arm was 240 euro en dat was te duur en toen was het raak". EEHHHH.
Melissa is nog wel sympathiek. Jammer dat Brandon 12 is.
En Melissa rookt tenminste niet, die baby heeft ook een normaal gewicht. Al die doorgerookte wurmen van de andere deelneemsters wogen amper 5 pond.
Oud 04-04-2013, 16:48
Verwijderd
Toen ik laatst op een verjaardag was ging ik allemaal walnotentaart eten, want iets in mij deed 'AHA DIT KUN JE NIET INVULLEN DUS DAN TELT HET NIET!' Terwijl dat uiteraard onzin is want 1) ik weet wat er in taart zit, 2) ik vul het later alsnog in en 3) het is niet eens alsof ik geen taart 'mag' van mezelf, ik ben niet op dieet ofzo.
Oud 04-04-2013, 16:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar als ze hetzelfde eet maar meer beweegt is dat toch iets anders dan veel minder eten.
Nouja, of je nou minder eet of meer beweegt, je hebt dan sowieso wel 1000 kcal tekort aan voedingsstoffen waar je lichaam om schreeuwt. Dat kan gewoon niet gezond zijn, een 1kg per week.

Zou me ook niets verbazen dat je van alles moet uitkotsen om aan die -1000 kcal te komen
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Zou me ook niets verbazen dat je van alles moet uitkotsen om aan die -1000 kcal te komen
Ah, speculaties! *handenwrijvende smiley*
Oud 04-04-2013, 16:51
Verwijderd
Is er nog iemand die die Barbie-soap volgt? Heb de eerste twee afleveringen van de nieuwe serie gekeken, maar ben ermee gekapt. Vond het te erg, en ook te nep. Kan die mensen niet meer zien.
Oud 04-04-2013, 16:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nouja, of je nou minder eet of meer beweegt, je hebt dan sowieso wel 1000 kcal tekort aan voedingsstoffen waar je lichaam om schreeuwt. Dat kan gewoon niet gezond zijn, een 1kg per week.

Zou me ook niets verbazen dat je van alles moet uitkotsen om aan die -1000 kcal te komen
Als je normaal gesproken teveel calorieen binnenkrijgt en amper beweegt, dan lijkt het mij niet slecht om dan meer te willen verbranden.
1000 is mss wat enthousiast, maar het hoeft niet per se heel slecht te zijn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Is er nog iemand die die Barbie-soap volgt? Heb de eerste twee afleveringen van de nieuwe serie gekeken, maar ben ermee gekapt. Vond het te erg, en ook te nep. Kan die mensen niet meer zien.
Bedoel je Huisje Boompje Barbie of is er een soep over Valeria Lukyanova? Want die wil ik SOWIESO zien.
Oud 04-04-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Melissa is nog wel sympathiek. Jammer dat Brandon 12 is.
En Melissa rookt tenminste niet, die baby heeft ook een normaal gewicht. Al die doorgerookte wurmen van de andere deelneemsters wogen amper 5 pond.
Oh, dat ben ik wel met je eens, Melissa is sympathieker dan ROmana of Chanel, maar dan nog. Ik vind het een rare gedachtegang.
Oud 04-04-2013, 16:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is er nog iemand die die Barbie-soap volgt? Heb de eerste twee afleveringen van de nieuwe serie gekeken, maar ben ermee gekapt. Vond het te erg, en ook te nep. Kan die mensen niet meer zien.
Ik heb een stukje gezien. ze kon 't allemaal niet meer aan met d'r eemoosies en alle dingen die ze nu ineens moest doen. Ze werkt ook ZO hard.

en dan gaan leggen schreeuwen naar d'r vent terwijl de baby ernaast ligt en dan weer boos vertrekken naar d'r moeder, terwijl hij helemaal geen rare dingen zei imo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 16:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Melissa is nog wel sympathiek. Jammer dat Brandon 12 is.
Haha Idd, dat is echt nog een jochie, met zn X-Box en geen zin om te werken/stage te zoeken. Maar daar kwam het wel redelijk goed mee in the end.

Althans, ik zie ze nog wel uit elkaar gaan hoor, dit soort "liefde" is is geen lang leven beschoren, daarvoor zijn ze nog veel te jong. Het enige wat ze op lange termijn bindt, is het kind.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een stukje gezien. ze kon 't allemaal niet meer aan met d'r eemoosies en alle dingen die ze nu ineens moest doen. Ze werkt ook ZO hard.

en dan gaan leggen schreeuwen naar d'r vent terwijl de baby ernaast ligt en dan weer boos vertrekken naar d'r moeder, terwijl hij helemaal geen rare dingen zei imo.
Het is gewoon een walgelijk dom wijf.
Oud 04-04-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat ben ik wel met je eens, Melissa is sympathieker dan ROmana of Chanel, maar dan nog. Ik vind het een rare gedachtegang.
Oh ja absoluut, echte puberlogica
Citaat:
Haha Idd, dat is echt nog een jochie, met zn X-Box en geen zin om te werken/stage te zoeken. Maar daar kwam het wel redelijk goed mee in the end.

Althans, ik zie ze nog wel uit elkaar gaan hoor, dit soort "liefde" is is geen lang leven beschoren, daarvoor zijn ze nog veel te jong. Het enige wat ze op lange termijn bindt, is het kind.
Mja idd. Toen Nicolette op het einde vroeg hoe het ging zei Melissa "redelijk...". Toen dacht ik gelijk dat ze ging zeggen dat de relaasie over was.
Oud 04-04-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als ze hetzelfde eet maar meer beweegt is dat toch iets anders dan veel minder eten.
Klopt, dus fanatieke sporters kunnen dat wel doen. Al doen ze dat niet vaak, want met zo'n groot tekort verlies je al snel spieren. Maar je beweegt niet eventjes dagelijks 1000 kcal eraf hoor Dat is bijna 2 uur achter elkaar rustig hardlopen met een snelheid van 8km/h.
Oud 04-04-2013, 16:58
Verwijderd
Heeft iemand een link naar de veelbesproken paupertv met de tienermoeders? Dan ga ik dat zo ook kijken.
Oud 04-04-2013, 16:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha Idd, dat is echt nog een jochie, met zn X-Box en geen zin om te werken/stage te zoeken. Maar daar kwam het wel redelijk goed mee in the end.

Althans, ik zie ze nog wel uit elkaar gaan hoor, dit soort "liefde" is is geen lang leven beschoren, daarvoor zijn ze nog veel te jong. Het enige wat ze op lange termijn bindt, is het kind.
Bij dit soort programma's zijn er eigenlijk nooit stelletjes die het lang met elkaar zullen uithouden. Eigenlijk is er maar 1 stel waar ik respect voor heb en die wrs over duizent jaar nog steeds samen zijn, en dat zijn die 2 uit '16 & pregnant' die hun kindje hebben opgegeven voor adoptie en allebei willen studeren zodat ze later mensen kunnen helpen die in hetzelfde schuitje zitten. Ze komen ook heel volwassen en slim over. Props voor hun.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 16:59
Verwijderd
@ Para: Begin maar met Chanel! Oh grapje, en met die ene van Fajah!
Oud 04-04-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand een link naar de veelbesproken paupertv met de tienermoeders? Dan ga ik dat zo ook kijken.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328626
Oud 04-04-2013, 17:00
Verwijderd
Ja de meest tenenkrommende zijn Romana, Chanel en Kimberley.
Oud 04-04-2013, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Bij dit soort programma's zijn er eigenlijk nooit stelletjes die het lang met elkaar zullen uithouden. Eigenlijk is er maar 1 stel waar ik respect voor heb en die wrs over duizent jaar nog steeds samen zijn, en dat zijn die 2 uit '16 & pregnant' die hun kindje hebben opgegeven voor adoptie en allebei willen studeren zodat ze later mensen kunnen helpen die in hetzelfde schuitje zitten. Ze komen ook heel volwassen en slim over. Props voor hun.
Er is toch een zo'n bestdik wijf van 16 & Pregnant, weet niet meer hoe ze heet, maar ze had ook zo'n dikke luie vriend, en die moest naar de gevangenis ofzo las ik.

/goed verhaal
Oud 04-04-2013, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Nouja, of je nou minder eet of meer beweegt, je hebt dan sowieso wel 1000 kcal tekort aan voedingsstoffen waar je lichaam om schreeuwt. Dat kan gewoon niet gezond zijn, een 1kg per week.

Zou me ook niets verbazen dat je van alles moet uitkotsen om aan die -1000 kcal te komen
Nou ja, ik was op een gegeven moment gelukkig als ik een halve appel en wat water/caprisun binnen kon houden op een dag. Eten, het denken aan eten, eten zien, eten ruiken, maar ook gewoon drinken, maakte dat ik uitkotste wat ik niet in mijn maag had. Je kunt je dus voorstellen hoeveel ik maar binnenkreeg. Intussen ging ik wel een aantal keren per week fitnessen als revalidatie, en dat is niet van ee shredniveau, maar dat was hevig genoeg voor mij op dat moment ^^ Ik viel toen 2 tot 3 kilo per week af en ik kon echt helemaal niks. Ik lag de hele dag op de bank, zitten was teveel.
Toen ik ontdekte dat ik wat carpaccio kon binnenhouden, is het langzaam beter beginnen te gaan. Ze hebben ook niet kunne vinden waar het aan lag. Rare periode was dat. Ik kon niet naar de winkel gaan omdat ik ziek werd van het zicht van het eten. Kan goed psychologisch geweest zijn ^^
Oud 04-04-2013, 17:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er is toch een zo'n bestdik wijf van 16 & Pregnant, weet niet meer hoe ze heet, maar ze had ook zo'n dikke luie vriend. Die zat toch in de gevangenis?
Oh ja, die Gary! Hij zat volgens mij niet in de bak, maar ze mochten niet meer bij elkaar in de buurt komen, omdat ze te vaak ruzie hadden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 17:02
Verwijderd
Dank! Het wordt mijn avondetenvermaak voor straks.
Oud 04-04-2013, 17:03
Verwijderd
Er was bij 16&pregnant ook een verschrikkelijke jongen die weigerde dingen te kopen voor de baby, terwijl hij bij de ouders van dat meisje in huis woonde en geld verdiende. De schoonmoeder vond dat stom, en toen rende hij weg en deed niets meer. Toen was ik zó boos.
Oud 04-04-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik anders; ik ga juist Slechte Dingen eten en denk dan steeds bij ieder hapje denken 'Mwhahaha, ik kan het hebben EN JIJ LEKKER NIET!'
Ja, Julius wil dat ook altijd We kunnen geen eetprogramma's kijken samen, want hij wil dan altijd patat en pizza en ijs en chips en ik niet.

Citaat:
Zo, kijk, ik kan ook over dingen buiten eten praten. En over dingen buiten de zauberflöte
Fizzle, je moet naar Quartet. Dat is een film over een bejaardentehuis voor muzikanten en operazangers, ik denk dat je hem leuk vindt.
Oud 04-04-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een stukje gezien. ze kon 't allemaal niet meer aan met d'r eemoosies en alle dingen die ze nu ineens moest doen. Ze werkt ook ZO hard.

en dan gaan leggen schreeuwen naar d'r vent terwijl de baby ernaast ligt en dan weer boos vertrekken naar d'r moeder, terwijl hij helemaal geen rare dingen zei imo.
Oud 04-04-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Bij dit soort programma's zijn er eigenlijk nooit stelletjes die het lang met elkaar zullen uithouden. Eigenlijk is er maar 1 stel waar ik respect voor heb en die wrs over duizent jaar nog steeds samen zijn, en dat zijn die 2 uit '16 & pregnant' die hun kindje hebben opgegeven voor adoptie en allebei willen studeren zodat ze later mensen kunnen helpen die in hetzelfde schuitje zitten. Ze komen ook heel volwassen en slim over. Props voor hun.
Jaaaaaa ! Tyler en .....? Dingetje. En dochter heette Carly, geloof ik. Heel erg leuk zijn die twee! Maar ze zijn ook zo'n lief leuk stevig stel samen, die ook echt heel graag samen willen zijn en niet van die belachelijke ruzies hebben. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik dat programma nog wel eens kijk, ik vind hen zo leuk en mijn hoop in de mensheid wordt weer een beetje groter als ik dat zie
Oud 04-04-2013, 17:08
Verwijderd
ik ga de tienermoedertjes kijken als mijn bestie d'r vakantie voorbij is.
Oud 04-04-2013, 17:09
Verwijderd
ik erger me doorgaans verschrikkelijk aan tienermoeders omdat ik er ooit zelf een was en ook met die wijven in 1 huis heb gewoond.
Oud 04-04-2013, 17:11
Verwijderd
N vertelde me laatst dit, en ik ga het hier neerzetten omdat, ik weet het niet, gewoon. Hij zei: 'Bij ons op de fabriek werken er ook heel veel mensen die alleen vloeken, en drinken, en ik haat ze, maar ik begin ze steeds aardiger te vinden. Misschien wilden ze ooit wel wat nuttigs doen, maar toen kwamen ze per ongeluk klaar in een of ander wicht, en bats, klaar. En toen trouwden ze maar met die wichtjes, want ja, het waren nou eenmaal geen klootzakken. En nu zitten ze vast aan een vrouw van wie ze niet houden, in een stad waar ze niet wilden zijn, en ze moeten nog heel veel jaar in deze klotefabriek. Ik zou ook gaan drinken, dan ben je tenminste sneller dood.'
Oud 04-04-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
N vertelde me laatst dit, en ik ga het hier neerzetten omdat, ik weet het niet, gewoon. Hij zei: 'Bij ons op de fabriek werken er ook heel veel mensen die alleen vloeken, en drinken, en ik haat ze, maar ik begin ze steeds aardiger te vinden. Misschien wilden ze ooit wel wat nuttigs doen, maar toen kwamen ze per ongeluk klaar in een of ander wicht, en bats, klaar. En toen trouwden ze maar met die wichtjes, want ja, het waren nou eenmaal geen klootzakken. En nu zitten ze vast aan een vrouw van wie ze niet houden, in een stad waar ze niet wilden zijn, en ze moeten nog heel veel jaar in deze klotefabriek. Ik zou ook gaan drinken, dan ben je tenminste sneller dood.'
ik heb het idee dat dit voor heel veel mensen geldt.
Oud 04-04-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Klopt, dus fanatieke sporters kunnen dat wel doen. Al doen ze dat niet vaak, want met zo'n groot tekort verlies je al snel spieren. Maar je beweegt niet eventjes dagelijks 1000 kcal eraf hoor Dat is bijna 2 uur achter elkaar rustig hardlopen met een snelheid van 8km/h.
je verbruik op een dag zonder iets te doen zal toch wel rond de 1500 of wat liggen?
Oud 04-04-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
ik heb het idee dat dit voor heel veel mensen geldt.
Ja, ik ook. Het idee maakt me erg ambitieus.
Oud 04-04-2013, 17:17
Verwijderd
Melissa zegt de hele tijd 'Eigelijks' en ik stoor me daar aan
Oud 04-04-2013, 17:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, Julius wil dat ook altijd We kunnen geen eetprogramma's kijken samen, want hij wil dan altijd patat en pizza en ijs en chips en ik niet.

Fizzle, je moet naar Quartet. Dat is een film over een bejaardentehuis voor muzikanten en operazangers, ik denk dat je hem leuk vindt.
aight!

Maar nu ga ik eerst even zangles geven, nieuwe leerling, spannunt!!
Oud 04-04-2013, 17:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja de meest tenenkrommende zijn Romana, Chanel en Kimberley.
Oh, Kimberley heb ik nog niet gezien

Gisteren die met Nadia (en Tanja Jess) gezien, die was wel vrij standaard. Niet tokkie genoeg (alhoewel al 2e keer zwanger) en daar kon ik iets meer sympathie voor opbrengen, omdat ze wel redelijk serieus was met haar baby en AIDS-wees was en in pleeggezinnen is opgegroeid.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 17:32
Verwijderd
Ach germ, die Nadia. Arm meiske.
Oud 04-04-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, die Gary! Hij zat volgens mij niet in de bak, maar ze mochten niet meer bij elkaar in de buurt komen, omdat ze te vaak ruzie hadden.
Nee maar ik bedoel dat wijf zat in de bak!
Oud 04-04-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
je verbruik op een dag zonder iets te doen zal toch wel rond de 1500 of wat liggen?
Hangt af van je lengte, geslacht en gewicht, dus ik kan alleen voor mezelf spreken. Kleine voluptueuze (;D) mokkeltjes hebben ~1600 per dag nodig om te functioneren. Dat is wat je minimaal nodig hebt voor het in stand houden van je lichaam, wat je zou verbruiken als je in coma lag.

Als je daarbij weinig beweegt dan komt daar nog voor 200 kcal aan algemene activiteit bij, energie die je kwijt bent aan lopen, staan, zitten, boodschappen doen, etc. Dagelijkse behoefte zonder iets te doen: ~1800. Daar kun je niet eventjes 1000 vanaf halen.
Oud 04-04-2013, 17:35
Verwijderd


Citaat:
Amber Portwood hasn't had an easy time since gaining fame on MTV's reality series 16 & Pregnant and the spin-off Teen Mom, and her life is not going to get easier any time soon. The 22-year-old mother has been sentenced to five years in prison by an Indiana judge because she failed to complete her drug rehab program following a felony drug charge earlier this year.

Portwood spent two months in jail earlier this year after she pleaded guilty to charges stemming from her December arrest for carrying "a fairly sufficient amount of several different prescription pills," but avoided more jail time by agreeing to go to rehab. According to CNN, she stopped going last month, then was arrested in late May for a probation violation after she failed a urine test and lied about it.
Oud 04-04-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Hangt af van je lengte, geslacht en gewicht, dus ik kan alleen voor mezelf spreken. Kleine voluptueuze (;D) mokkeltjes hebben ~1600 per dag nodig om te functioneren. Dat is wat je minimaal nodig hebt voor het in stand houden van je lichaam, wat je zou verbruiken als je in coma lag.

Als je daarbij weinig beweegt dan komt daar nog voor 200 kcal aan algemene activiteit bij, energie die je kwijt bent aan lopen, staan, zitten, boodschappen doen, etc. Dagelijkse behoefte zonder iets te doen: ~1800. Daar kun je niet eventjes 1000 vanaf halen.
Hoe zie je dat? Ik wil wel zien wat ie voor mij zegt. Volgens het voedingscentrum heb ik 'ernstig ondergewicht'.
Oud 04-04-2013, 17:40
Verwijderd
Daar kijkt mijn chick ook altijd naar, dat mens heeft echt issues. Met d'r agressie.
Oud 04-04-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
N vertelde me laatst dit, en ik ga het hier neerzetten omdat, ik weet het niet, gewoon. Hij zei: 'Bij ons op de fabriek werken er ook heel veel mensen die alleen vloeken, en drinken, en ik haat ze, maar ik begin ze steeds aardiger te vinden. Misschien wilden ze ooit wel wat nuttigs doen, maar toen kwamen ze per ongeluk klaar in een of ander wicht, en bats, klaar. En toen trouwden ze maar met die wichtjes, want ja, het waren nou eenmaal geen klootzakken. En nu zitten ze vast aan een vrouw van wie ze niet houden, in een stad waar ze niet wilden zijn, en ze moeten nog heel veel jaar in deze klotefabriek. Ik zou ook gaan drinken, dan ben je tenminste sneller dood.'
Ja, deprimerend. Ik had je al eens dat stukje over de houding tegenover abortus en anticonceptie in Rusland al eens gestuurd, toch? Deze. Treurig, en met oog op de groeiende invloed van de orthodoxe kerk zie ik niet snel verbetering.
Oud 04-04-2013, 17:41
Verwijderd
Ik ken overigens een dame die inmiddels drachtig is van één of andere Portugees die in Portugal vrouw+kids heeft. En ook in België. En mijnheer is weer vertrokken naar Portugal om werk te vinden, want dat heeft hij ook niet. De dame in kwestie heb ik altijd als zeer verstandig en intelligent beschouwd, tot ik hoorde dat de zwangerschap gewenst was. Nu is ze een hot single mom. Succesverhaaltje
Oud 04-04-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
ja, deprimerend. Ik had je al eens dat stukje over de houding tegenover abortus en anticonceptie in rusland al eens gestuurd, toch? deze. Treurig, en met oog op de groeiende invloed van de orthodoxe kerk zie ik niet snel verbetering.
Q tvp.
Oud 04-04-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, deprimerend. Ik had je al eens dat stukje over de houding tegenover abortus en anticonceptie in Rusland al eens gestuurd, toch? Deze. Treurig, en met oog op de groeiende invloed van de orthodoxe kerk zie ik niet snel verbetering.
Deze videao is niet beschikbaar. Tenminste, bij mij niet
Oud 04-04-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, deprimerend. Ik had je al eens dat stukje over de houding tegenover abortus en anticonceptie in Rusland al eens gestuurd, toch? Deze. Treurig, en met oog op de groeiende invloed van de orthodoxe kerk zie ik niet snel verbetering.
Ja.

Soms denk ik wel eens dat ik Rusland haat. Ik weet ook wel dat dat niet zo is, maar met dit soort dingen is ze een slet.
Oud 04-04-2013, 17:49
Verwijderd
Een gore tienerslet die haar kinderen geen mutsjes geeft omdat ze schoenen wil kopen.
Oud 04-04-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Hangt af van je lengte, geslacht en gewicht, dus ik kan alleen voor mezelf spreken. Kleine voluptueuze (;D) mokkeltjes hebben ~1600 per dag nodig om te functioneren. Dat is wat je minimaal nodig hebt voor het in stand houden van je lichaam, wat je zou verbruiken als je in coma lag.

Als je daarbij weinig beweegt dan komt daar nog voor 200 kcal aan algemene activiteit bij, energie die je kwijt bent aan lopen, staan, zitten, boodschappen doen, etc. Dagelijkse behoefte zonder iets te doen: ~1800. Daar kun je niet eventjes 1000 vanaf halen.
Nja ik kwam hier http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm bij mij op iets minder dan 1600 uit bij basal metabolic rate

Maar goed eventjes 1000 daaraf halen is idd een beetje overkill (en tering dan eet je echt niks )
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.