Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 13:42
Verwijderd
Waar leef je op? Of van? En waarom? Is dat telkens hetzelfde recept, of heb je periodes of schommelingen? Etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2010, 13:42
Verwijderd
ik leef van eten?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 13:45
Verwijderd
Ja hu hu, ook figuurlijk hè.

Als in: ik ''leef op koffie'' of ''ik kan zonder heel veel dingen, maar niet zonder hardlopen, want daar leef ik van op'', of ''ik leef op (behaalde) muziek'' etc.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 14:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Euh, koffie, peuken en muziek. En britse meligheid. En thee met melk.

En qua eten leef ik op chocola, witte stokbroodjes met ham,kaas,tomaat en mayonaise en 's avonds meestal kipfilet met groenten en pastaprut.
Ik doe niet aan variatie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 14:14
Verwijderd
koffie en sigaretten zijn de constante factor. En muziek ook altijd, maar het verschilt per periode welke muziek.

Oh en cola light. Liters.

Laatst gewijzigd op 19-03-2010 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 14:17
Verwijderd
Redband dropduo's, en ik ben ook fan van blikjes tonijn met groente voor tussendoor. En "normaal eten": pasta en vlees. Veel vlees. En Goedemorgen zuivelontbijt, daar kan ik bij wijze van spreken 10 liter van opdrinken op een dag.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 14:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik leef op cornflakes. Gewone standaard cornflakes met suiker en melk. Nom. En op tosti's en op fruit, vooral in de zomer. In de zomer leef ik op nectarines, in het najaar van mandarijnen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:00
Verwijderd
Ik heb volgens mij geen enkele gewoonte waar ik niet zonder zou kunnen. Behalve misschien lijstjes maken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:01
Verwijderd
wiet, sigaretten en cola.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:02
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Muziek
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:12
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Pink Lady appels!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 15:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Mijn computertje en de muziek die er op staat.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 16:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Koekjes <3 Alle koekjes zijn lekker ik hou van alle koekjes

En verder natuurlijk op muziekmaken! Zingen, pianospelen, vioolkloten, gitaarpielen. Yay!
En forumen, daar kan ik ook niet zonder.

En ik moet elke ochtend een halve liter zwarte thee met melk hebben (ik heb serieus een kop waar ruim een halve liter in gaat ). Anders voel ik me slapjes.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 16:59
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik leef op Cafeïne, Muziek, mijn pc en in het weekend alcohol en meer cafeïne
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 17:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Frank Zappa.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 18:00
Verwijderd
Ik leef op informatie en nieuws.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 08:51
Verwijderd
muziek, croutons, en het geld van vrienden <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 08:54
Verwijderd
Ik leef op schrijven, melk, denken en muziekmaken. Denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-03-2010, 11:27
Verwijderd
koffie en gebakjes, en brood etc.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
vlees. Veel vlees.
Citaat:
koffie, muziek.
Citaat:
Ik leef op informatie en nieuws.
En dat laatste mis ik vandaag. Geef me godverdomme m'n krant
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 16:01
Verwijderd
Ik leef erg op van zingen. Als ik me diep ellendig voel en er is niemand die ik kan bereiken is dat het enige dat echt effect heeft. Tekenen en schilderen troosten ook, maar dat is veel meer op de lange termijn. Daar kan ik pas wat mee als ik al in de juiste stemming ben. Verder leef ik op Mona Boordevoltoetjes en Croky chips. Dat eet ik vaak samen met een vriendin als troostvoedsel of juist omdat we iets te vieren hebben. Eigenlijk grijpen we elke gelegenheid aan om toetjes te halen; de chips is alleen als er echt iets is. O ja, en ik hou heel veel van melk, Turkse appelthee en drinkyoghurt. En ik zou absoluut niet zonder muziek kunnen en ook niet zonder de mappen met foto's op mijn computer, want daar haal ik grotendeels mijn inspiratie uit.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 16:08
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik leef erg op van zingen. Als ik me diep ellendig voel en er is niemand die ik kan bereiken is dat het enige dat echt effect heeft.
Dit. En dichten. En muziek luisteren.
Verder leef ik veel op thee, crackers met kaas, chocola, thee, bagels, dromen, een koekje op zijn tijd en lezen, boeken en tijdschriften, en vooral véél. En af en toe iets heel kleins en fijns doen, als het allemaal druk en zwaar wordt.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller

Laatst gewijzigd op 21-03-2010 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 16:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik leef op broodjes met, met al het mogelijke erop, behalve paprika en peterselie. En sultana koekjes, hartig. En op warme melk met honing .
Ik leef op van moeder natuur, grappige grapjes en problemen oplossen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 18:00
oasislover11111
oasislover11111 is offline
muziek!! oasis,greenday,zo een dingen
ma oasis is wel de beste
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 22:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik leef van zingen, schrijven, forumen, Optimel, mijn vriendje, thee, chocola en nicotine. En ik leef van boeken. Stapels . En mijn hartslag is ook wel essentieel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?

Laatst gewijzigd op 21-03-2010 om 17:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2010, 15:23
Verwijderd
Ik leef boven alles van zonlicht, op zonnige dagen ben ik een anders mens (al ik buitenkom, tenminste) en als Nederland een minder bewolkt klimaat had, zou ik eenvoudigweg gelukkiger zijn. Daarnaast van de contacten met goede vrienden, omdat ik daar erg veel energie uit kan halen (itt tot contacten met kennissen, klasgenoten e.d. die kosten me vaak juist energie). Koffie is een randvoorwaarde van mijn bestaan (al dramatiseer ik want ik zou zonder kullen, maar ik wil niet zonder), ik voel me het prettigst als ik heel veel (verschillend) fruit kan ete, als ik aangeraakt wordt door mensen (woest aatrekkelijke mannen zijn te preferen, maar knuffels van mn gezinsleden en beste vrienden doen het ook goed). Mijn lichaam kickt op een goede ronde hardlopen, spinning of seks, mijn hoofd op woorden/zinnen/verhalen/definities/het in woorden vervatten van gevoelens/gedachten/waarnemingen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:14
Rationeel
Rationeel is offline
ik leef op grote voet


huuuu
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:44
Verwijderd
Ik leef op van humor, lekker weer, theater, mooie muziek en lieve mensen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 20:47
Verwijderd
Ohja, ik leef ook op humor. (films, series, boeken, grappen)

Hoe is deze wereld anders vol te houden?!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 21:12
Verwijderd
Bier! en dan liters in plaats van glazen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 16:39
Verwijderd
Oh ja, en knuffels natuurlijk! I love knuffelen (met een of twee mensen dan, want voor de rest ben ik aanraakofoob).
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb al jaren niet meer geknuffeld, maar ik zou er best op kunnen leven...

Waar ik trouwens altijd erg van opleef is uitgaan met m'n vrienden en dansen als een malle in een zwetende menigte. Vooral als er iets met een goede beat door den speakers knalt. Ik heb normaal een kutconditie, maar met goede muziek kan ik echt uren achter elkaar dansen...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:14
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik kan alleen maar met mijn moeder knuffelen. Met andere mensen wordt het vaak zo geforceerd en zo, dus dan doe ik het maar niet.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al jaren niet meer geknuffeld, maar ik zou er best op kunnen leven...

Waar ik trouwens altijd erg van opleef is uitgaan met m'n vrienden en dansen als een malle in een zwetende menigte. Vooral als er iets met een goede beat door den speakers knalt. Ik heb normaal een kutconditie, maar met goede muziek kan ik echt uren achter elkaar dansen...
Nu je het zegt, dansen!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:58
Verwijderd
Ja, dansen leef ik ook van op. En ook wel van zingen, maar dat doe ik altijd alleen maar in m'n eentje
En aanrakingen/knuffels/sterke mannen-armen doen me ook heel veel goed ja
Je schijnt 7 knuffels per dag nodig te hebben, maar dat haal ik toch niet altijd.
(waar die wijsheid vandaan komt weet ik overigens niet)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:27
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Chocola, schnitzel en gehaktballen van een bepaalde slager... En muziek! Vanalles en nog wat, radio cd als het maar niet stil is.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2010, 18:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je schijnt 7 knuffels per dag nodig te hebben, maar dat haal ik toch niet altijd.
(waar die wijsheid vandaan komt weet ik overigens niet)
Die wijsheid heb ik idd nog nooit gehoord.
en wat zou er dan gebeuren als je dat niet krijgt? Want zoals ik al zei heb ik al jaren niet geknuffeld.
Verder dan een schouderklop kom ik meestal niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:51
Verwijderd
Van een vriendin van me die nogal veel mensen knuffelt.
Ik hang er ook niet zo aan hoor. Pas op het moment dat ik veel mensen knuffel op een dag, ga ik ineens nadenken of ik al aan de 7 zit Of als ik een leuke man tegenover me heb staan die me een knuffel geeft. Dan zeg ik dat om nog een keer te kunnen knuffelen

Overigens vind ik knuffelen en walgelijk woord
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
To hug!!!!1!1!11!!!!one!!!!!

Offtopic: Oeps, ik dacht dat dit WSZ was
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:53
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Jij zegt het Miekje!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Overigens vind ik knuffelen en walgelijk woord
We zeiden thuis altijd kroelen. dat klinkt veel leukerderrr.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 19:02
Verwijderd
Hm, mijn ex gebruikte dat woord ook altijd. Ook voordat we iets hadden. Toen had hij zijn wekker gezet omdat ik had antwoordde met 'om 7 uur morgenochtend' toen hij vroeg wanneer we zouden gaan kroelen...
In elk geval heb ik ook niet heel veel meer met dat woord En eigenlijk ook nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 20:48
Pyro Power
Pyro Power is offline
Ik leef van: Red Bull, heb de afgelopen week alleen op zondag geen Red Bull gehad.
Musiek (athans ik vind het wél muziek, ouders zijn wat minder blij om de hele dag NoiseControllers, Headhunterz, The Prophet, Showtek en D-Block&S-Te-fan aan te moeten horen, heb dus maar oordoppies gehaalt om daar muziek op te luisteren )
Té lange zinnen schrijven waardoor het gewoon kud word om het te lezen, maar ik wil het gewoon zo snel mogelijk op het web hebben staan voor ik me weer bedenk en het er weer af haal.
Muziek maken. Heb nu sinds 3 weken FL Studio om hardstyle te maken. Heb daarbij Blutonium Boy Vol 1 en 2 gehaalt, en nog een paar packs. Natuurlijk alles gewoon gekocht, omdat je anders niet meer kunt genieten van de kleine gratis dingetjes.

Verder het ik nog een paar dingetjes die in het kader van "overige" kunnen. Denk aan wiet, uitgaan, en dat meisje in de klas dat altijd een shirt aan heeft van Nick Jonas hè-lè-maal gek te maken door Frontliner op te zetten, en haar dan te vragen om die dikke kick niet helemaal te gek is. Meestal mompeld ze iets van rotherrie, en dan zetten we de muziek uit om het vrolijk te hebben over weekend. Zo sociaal als we natuurlijk zijn betrekken we haar bij het gesprek, zodat ze ook een keer uit haar zegje doet. Ze is namelijk een beetje verlegen, en we proberen haar bij wijze van dienst wat losser te maken. Ze is best lief eigelijk, ondanks dat er geen toekomst tussen ons kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
wiet, sigaretten en cola.
een vrouw naar mijn hart
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 13:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Op positieve kritiek.... Vandaar dat het nogal wip-wapt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 00:26
Dice94
Dice94 is offline
Frisdrank, Thaise Noodles, Pizza, appels en nog aardig wat meer!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Knuffelen, 7 knuffels per dag? Daar kom ik ook echt niet aan
Ik vind kusjes geven veel leuker. Mijn vriendinnen geef ik ook als groet een kus, vaker dan een knuffel. (Wel zo makkelijk als je allebei een viool en een fiets in je handen hebt en een tas op je rug )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Op positieve kritiek.... Vandaar dat het nogal wip-wapt
Je had beter een puntje minder achter kritiek kunnen zetten, en het achter wapt moeten zetten, maar voor de rest is het een hele goede post hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Waar leef je van? [verhaaltje]
Verwijderd
6 28-06-2006 10:37
Psychologie Hoe kijk je op dit moment terug op je leven?
Daantje_0705
23 11-03-2004 23:35
Verhalen & Gedichten Leef je droom...
Valentijn
8 19-09-2003 19:13
Psychologie Waar leef jij voor?
Me_Myself_and_I
56 03-05-2003 23:14
Levensbeschouwing & Filosofie hoe ben je op de wereld gekomen?
AvA AdoRe
19 02-04-2003 10:02
De Kantine Waar ben je bang voor? vroeger en nu.
Black Sugar
18 29-04-2002 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.