Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2010, 21:41
Verwijderd
ik heb er zin in
Advertentie
Oud 09-07-2010, 22:07
Verwijderd
Verschijn je met gemillimeterd haar?
Oud 10-07-2010, 03:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mag ik ter verduidelijking vragen wat ik moet verstaan onder 'blauwe borden'? Het is NS, alle borden op het station zijn blauw.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2010, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Mag ik ter verduidelijking vragen wat ik moet verstaan onder 'blauwe borden'? Het is NS, alle borden op het station zijn blauw.
Het grote bord waarop alle vertrekkende treinen staat, zoals je dat ook op Den Haag CS hebt.
Oud 10-07-2010, 09:09
Verwijderd


Dit is het kaartje waar ik het over had. Maar het word waarschijnlijk vol tarrief.
Oud 10-07-2010, 09:12
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Dit is het kaartje waar ik het over had. Maar het word waarschijnlijk vol tarrief.
Als je vaker reist, moet je een kortingkaart kopen voor 45 euro..dat haal je echt heel snel uit je treinkaartje binnen enkele treinritten..

en het is een jaar geldig
Oud 10-07-2010, 09:20
Verwijderd
Ja ik reis niet heel vaak maar wil toch wel graag een abonement ov chipkaart. Dit kaartje is ook fijn voor een maand maar we hebben besloten hem weg te doen. Ik ga sowieso een keer per 2 maanden ongeveer naar Amsterdam en verder reis ik niet heel vaak. Oh en in de zomer op en neer naar Schiphol.
Oud 10-07-2010, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ja ik reis niet heel vaak maar wil toch wel graag een abonement ov chipkaart. Dit kaartje is ook fijn voor een maand maar we hebben besloten hem weg te doen. Ik ga sowieso een keer per 2 maanden ongeveer naar Amsterdam en verder reis ik niet heel vaak. Oh en in de zomer op en neer naar Schiphol.
dan moet je even gaan rekenen wat goedkoper is
Oud 10-07-2010, 09:25
Verwijderd
Met een Voordeelurenabonnement het hele jaar 40% korting krijgen op alle treinkaartjes die u koopt voor reizen in de voordeeluren. En dat voor maar € 55 per jaar! Dat abonnementsgeld heeft u zo terugverdiend. Vaak al na 5 treinreizen.

Als ik een keer in de twee maande ga, reis ik 6x naar amsterdam. Dat is rond de 120 euro dan heb ik het terug verdient ja.

edit: zelfs meer.
Oud 10-07-2010, 11:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
[afbeelding]


Dit is het kaartje waar ik het over had. Maar het word waarschijnlijk vol tarrief.

Die kun je niet zo kopen. Die krijg je mee als je een jaar-abonnement koopt op het station zodat je meteen met korting kunt reizen. Maar je kunt niet een voordeelurenabonnement voor een maand kopen.
__________________
Tsja
Oud 10-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mag ik ter verduidelijking vragen wat ik moet verstaan onder 'blauwe borden'? Het is NS, alle borden op het station zijn blauw.
Er zijn aan twee kanten blauwe borden op Den Bosch op de hoofdgang, zeg maar, die hoger ligt dan de perrons, en beneden zijn er ook nog een aantal blauwe borden met vertrektijden. Volgens mij gaan we uit van de blauwe borden tegenover de snackbar, bij de Bruna en de AH To Go. Dat is aan de kant van de stad. Het is tegenover de roltrappen die naar het plein met de Gouden Draak gaan
Oud 10-07-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Er zijn aan twee kanten blauwe borden op Den Bosch op de hoofdgang, zeg maar, die hoger ligt dan de perrons, en beneden zijn er ook nog een aantal blauwe borden met vertrektijden. Volgens mij gaan we uit van de blauwe borden tegenover de snackbar, bij de Bruna en de AH To Go. Dat is aan de kant van de stad. Het is tegenover de roltrappen die naar het plein met de Gouden Draak gaan


Je trein komt aan, je loopt naar boven, en loopt richting spoor 1. Dan zie je een aantal kaartautomaten, en daar is ook een blauw bord.
Oud 10-07-2010, 15:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, dan weet ik dat

Volgens mij heb ik wel vrij (heb het 3x gevraagd aan 2 verschillende broers, waarvan 1 de hele week zei dat ie langs zou komen en dat niet gedaan heeft, dus ik regel het wel met mijn collega en dan laat ik weten of ik ZEKER kom ).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2010, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Die kun je niet zo kopen. Die krijg je mee als je een jaar-abonnement koopt op het station zodat je meteen met korting kunt reizen. Maar je kunt niet een voordeelurenabonnement voor een maand kopen.
Hij had hem ook gekregen omdat hij zijn jaarabonement nog niet binnenhad.
Maar ik kan hem verkopen omdat er geen naam en dergelijke opstaat en ik heb een bieder.
Oud 12-07-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Verschijn je met gemillimeterd haar?
wie weet
Oud 12-07-2010, 13:50
Verwijderd
Mijn afspraak is vervroegd dus misschien kan ik toch nog even komen. Dan bel ik wel iemand, tegen die tijd.
Oud 12-07-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
wie weet
Naat, je hebt het toch niet echt gedaan he dan ga ik huilen en je dumpen.

edit: oh wacht dit is niet het saaitopic sorry.
Oud 12-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn afspraak is vervroegd dus misschien kan ik toch nog even komen. Dan bel ik wel iemand, tegen die tijd.
Oud 12-07-2010, 16:36
Verwijderd
Hoe laat ga jij nou eigenlijk comm?
Oud 12-07-2010, 16:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet iemand al wat we gaan doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-07-2010, 16:46
Verwijderd
Tink naamzoek ga jij niet naar de meet?
Anders kan ik misschien samen met jou reizen?
Dan zit ik ook niet alleen te treinen.
Oud 12-07-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand al wat we gaan doen
Dat vind ik eigenlijk wel een goede vraag
Ik ken alleen het centrum van Den Bosch een beetje, maar eigenlijk ben ik gewoon voor parkhangen alleen ken ik niet echt een park in Den Bosch.
Oud 12-07-2010, 16:50
Verwijderd
We kunnen ook heerlijk terashangen. Kost alleen wel wat meer geld dan de supper hahaha.
En what's for dinner?

Weet iemand tot hoelaat je met een kaartje terugkunt reizen?
Oud 12-07-2010, 16:56
Verwijderd
For dinner moeten we inderdaad ook wel even kijken. Als we met een grote groep gaan, moeten we misschien iets reserveren ofzo. En ik vind terrashangen best leuk hoor, maar ook hier geldt; met een grote groep lastig terras vinden.

En je kunt terugreizen met een kaartje tot hoe laat er maar treinen rijden die dag!
Oud 12-07-2010, 16:57
Verwijderd
park hangen
Oud 12-07-2010, 16:59
Verwijderd
Misschien duik ik stiekem nog wel op.
Oud 12-07-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat ga jij nou eigenlijk comm?
Ik wil zorgen dat ik er meteen vanaf het begin ben, hoe laat ik terugga weet ik nog niet, maar ik neem in elk geval niet de allerlaatste reismogelijkheid.
Oud 12-07-2010, 17:01
Verwijderd
In de bosjes?
Oud 12-07-2010, 17:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Parkhangen lijkt me goed, als iemand een park weet om te hangen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-07-2010, 18:05
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind parkhangen ook wel een goed idee. Ik zit een beetje krap en parkhangen is sowieso goedkoper. Als iedereen iets te drinken meeneemt en evt iets van snacks of fruit, dan komt het helemaal goed
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-07-2010, 18:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Klinkt goed nu maar hopen dat het mooi weer wordt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-07-2010, 18:18
Verwijderd
Voor mij is het ook een hele uitgave.
Oud 12-07-2010, 18:19
Verwijderd
Ik wil anders wel iets bakken, koekjes of cake ofzo.
Oud 12-07-2010, 18:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oeh, dat vind ik ook wel een goed idee

Ik struin gewoon wel de AH in en ik zie wel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-07-2010, 18:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind parkhangen ook wel een goed idee. Ik zit een beetje krap en parkhangen is sowieso goedkoper. Als iedereen iets te drinken meeneemt en evt iets van snacks of fruit, dan komt het helemaal goed
I am Martiño and I approve this message.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 18:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, dus:

Parkhangen: BYOB en wat niet alcoholisch en wat te eten/snoepen en 's avonds gaan we ergens wat eten(?).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-07-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat vind ik ook wel een goed idee

Ik struin gewoon wel de AH in en ik zie wel
Goed idee!
Appie inkoopjes doen
Oud 12-07-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Oké, dus:

Parkhangen: BYOB en wat niet alcoholisch en wat te eten/snoepen en 's avonds gaan we ergens wat eten(?).
Yup, as always

Etmakas naamzoek voor een parktip in Den Bosch!
Oud 12-07-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind parkhangen ook wel een goed idee. Ik zit een beetje krap en parkhangen is sowieso goedkoper. Als iedereen iets te drinken meeneemt en evt iets van snacks of fruit, dan komt het helemaal goed
Oud 12-07-2010, 18:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
is er een park ja in Den Bosch?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-07-2010, 19:06
Verwijderd
daar hopen we dus op!
Oud 12-07-2010, 19:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Succes dan, in het centrum is er volgens mij geen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-07-2010, 19:14
Verwijderd
22 minuten lopen, dan is er eentje. Even gegoogled.
Prins Hendrikpark.
Oud 12-07-2010, 19:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Zuiderpark? Ja, maar dat is niet echt het centrum èh
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-07-2010, 19:15
Verwijderd
LOPEN?
Oud 12-07-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik wil zorgen dat ik er meteen vanaf het begin ben, hoe laat ik terugga weet ik nog niet, maar ik neem in elk geval niet de allerlaatste reismogelijkheid.
hmm, dan moet ik wel kijken of ik kan ruilen, anders ben ik om 3 uur klaar + naar huis fietsen, omkleden en dat soort onzin = te laat. 2 uur rijden betekent dat ik er pas om 6 uur ben, en Zwolle-den Bosch is niet el cheapo.
Oud 12-07-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Zuiderpark? Ja, maar dat is niet echt het centrum èh
Prins Hendrikpark dus.
En nee, dat zeg ik ook niet
Oud 12-07-2010, 19:21
Verwijderd
wat een stomme stad, kom dan maar allemaal naar breda
Oud 12-07-2010, 19:24
Verwijderd
Tilburg zeg ik
Oud 12-07-2010, 19:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nee joh! Helmond! Daar is een park met een kasteel of een park met een dierenweide met exotische buffels!
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.