Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2010, 13:20
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Guise, mark my words, als Nederland durft te voetballen vanaf het eerste fluitsignaal, als ze van de goal af spelen en ditmaal eens fatsoenlijke passes geven en steevast in beweging blijven winnen we. Hands down zelfs. Maar dan moet er wel goed gevoetbald worden en dat heb ik Oranje eigenlijk nog niet echt zien doen.

Als ze zoals Duitsland aanvangen; onderdanig, behoudend en "naar achteren" verliezen ze 'm.
Ze moeten inderdaad durven voetballen, maar denk je niet dat duitsland dat ook voor ogen had toen ze het veld op liepen? Dacht je niet dat zij ook wouden voetballen, van de goal af? Spanje onderdruk zetten, vooral via de zijkanten voetballen? Snel omschakelen en Iniesta volgen als hij naar binnentrekt? Ramos uitschakelen als hij weer een van de vele rushes maakt langs de zijlijn?
Ik geef toe dat Duistland een van hun belangrijkste spelers mistte; Muler.

Citaat:
Het scorend vermogen van Spanje is sowieso zeer matig. Spanje heeft maar één doelpuntenmakert; Villa. Torres is een lachertje al het gehele tournooi. Ze scoren maar moeizaam. Granted, 't middenveld is erectiematieriaal (hallo Barcelona) maar Nederland heeft veel meer scorend vermogen voorin.
Inderdaad, wie hebben er nou gescoord voor Spanje? Alleen Villa en Puyol via een hoekschop. Oh c'mon. Dat is niet best. Nederland heeft 12 doelpunten gemaakt (zo uit mn hoofd) en Spanje de helft minder. Spanje won de eerste wedstrijd niet van Zwitserland, en had het moeilijk tegen Paraguy. Waar maken wij ons eigenlijk druk om? WE WORDEN GEWOON WERELDKAMPIOEN!
Advertentie
Oud 11-07-2010, 13:21
Verwijderd
God sta ons bij!
Oud 11-07-2010, 13:21
Verwijderd
Ik vond de troostfinale gisteravond trouwens supervet, een van de spannendste wedstrijden van het WK. Had ik niet verwacht voor een strijd om de roemloze derde plek.

Ik hoop alleen niet dat onze wedstrijd zo spannend wordt, want dat moet gewoon al voor de rust beslist zijn met 2-0
Oud 11-07-2010, 13:21
Verwijderd
2-0? Wat ben jij nou voor fan Twintig-nul, minstens!
Oud 11-07-2010, 13:22
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik vond de troostfinale gisteravond trouwens supervet, een van de spannendste wedstrijden van het WK. Had ik niet verwacht voor een strijd om de roemloze derde plek.

Ik hoop alleen niet dat onze wedstrijd zo spannend wordt, want dat moet gewoon al voor de rust beslist zijn met 2-0
Die wedstrijd gisteren was de mooiste wedstrijd van het toernooit tot zover. Maar vanavond...
Oud 11-07-2010, 13:23
Verwijderd
Omg ik heb een bod gedaan op Pokémon Ruby
Oud 11-07-2010, 13:24
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Weet je jongens, die Bert van Marwijk. Het WK is alweer bijna voorbij (wat vlóóg die maand snel voorbij, zeg), ik zal het missen om zijn schattige koppie met die mooie blauwe ogen dagelijks op TV te zien.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-07-2010, 13:24
Verwijderd
Ik wilde vragen: Severus, ben jij homo?
En toen zag ik pas dat je 25V bent
Oud 11-07-2010, 13:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg ik heb een bod gedaan op Pokémon Ruby
Ik zoek ook nog een pokemon spel voor de gameboy color, waar heb je gekeken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek ook nog een pokemon spel voor de gameboy color, waar heb je gekeken?
Op marktplaats staan veel leuke dingen
Oud 11-07-2010, 13:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik wilde vragen: Severus, ben jij homo?
En toen zag ik pas dat je 25V bent
What can I say, ik heb een zwak voor oudere mannen. Altijd al gehad.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-07-2010, 13:26
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Op marktplaats staan veel leuke dingen
Koop en DS en een D4 en geniet van gratis gedownlaode spelletjes van internet.
Oud 11-07-2010, 13:27
Verwijderd
En jee, wat is Serebii fijn! En ik weet al dat ik als beginpokémon een mudkip ga nemen en die noem ik dan Lennon. Want ik ga al mijn Pokémons vernoemen en dan store ik ze in boxen: Een box muzikanten, staatshoofden, schrijvers, etc.
Oud 11-07-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Koop en DS en een D4 en geniet van gratis gedownlaode spelletjes van internet.
dat is valsspelen
Oud 11-07-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ze moeten inderdaad durven voetballen, maar denk je niet dat duitsland dat ook voor ogen had toen ze het veld op liepen? Dacht je niet dat zij ook wouden voetballen, van de goal af? Spanje onderdruk zetten, vooral via de zijkanten voetballen? Snel omschakelen en Iniesta volgen als hij naar binnentrekt? Ramos uitschakelen als hij weer een van de vele rushes maakt langs de zijlijn?
Ik geef toe dat Duistland een van hun belangrijkste spelers mistte; Muler.
Neuh, in Spaans balbezit liet Duitsland zich veel te ver gedwee terugzakken uit teveel respect voor Barcelona. Dat was toch redelijk duidelijk?
Oud 11-07-2010, 13:36
Verwijderd
'Cause your friends don't dance and if they don't dance, well they're no friends of mine (8)
Oud 11-07-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
dat is valsspelen
Je kunt dat prima doen hoor. Zolang je maar de games die je goed vindt alsnog aanschaft.
Oud 11-07-2010, 13:38
Verwijderd
Wtf, ik ging even een half uurtje slapen en nu word ik wakker met hagel en onweer, terwijl daarnet de zon nog scheen. En dan ook echt hagelstenen van 3 bij 3 cm. Whut?
Oud 11-07-2010, 13:39
Verwijderd
Een familielid van mij heeft in het Nederlands elftal gespeeld in de jaren zestig
Oud 11-07-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Wtf, ik ging even een half uurtje slapen en nu word ik wakker met hagel en onweer, terwijl daarnet de zon nog scheen. En dan ook echt hagelstenen van 3 bij 3 cm. Whut?
Het apocalyps is begonnen, epicentrum ligt boven je, Sann! :> Heb je al een bakkie leut klaar staan voor de vier ruiters?
Oud 11-07-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Het apocalyps is begonnen, epicentrum ligt boven je, Sann! :> Heb je al een bakkie leut klaar staan voor de vier ruiters?
Nou dat blijkt maar, maar nu breekt de zon weer door, dus het zal wel meevallen. En koffie staat hier altijd klaar
Oud 11-07-2010, 13:43
Verwijderd
Oh, toch geen apocalyps? Bummer
Oud 11-07-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Het apocalyps is begonnen, epicentrum ligt boven je, Sann! :> Heb je al een bakkie leut klaar staan voor de vier ruiters?
Je hoeft er geen koekjes bij serveren, Famine is niet zo'n eter.
Oud 11-07-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft er geen koekjes bij serveren, Famine is niet zo'n eter.
Oud 11-07-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft er geen koekjes bij serveren, Famine is niet zo'n eter.
De rest lust er anders wel pap van heur
Oud 11-07-2010, 13:55
Verwijderd
Ik ging een nieuwe telefoon bestellen (voor het eerst in mijn leven dat ik iets bestel via een webshop!) en dat deed ik via ideal, en toen ik de tan code moest invullen dacht ik, oh ja kut ik heb geen telefoon
Oud 11-07-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ging een nieuwe telefoon bestellen (voor het eerst in mijn leven dat ik iets bestel via een webshop!) en dat deed ik via ideal, en toen ik de tan code moest invullen dacht ik, oh ja kut ik heb geen telefoon


Heb je niet nog ergens een papiertje liggen met tancodes erop?
Oud 11-07-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:


Heb je niet nog ergens een papiertje liggen met tancodes erop?
Zo werkt dat niet bij de ING als je mobiele activering gebruikt.

Maar het is nu geregeld, ze heeft mijn telefoon gebruikt.
Oud 11-07-2010, 14:01
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
dat is valsspelen
Het is wel zo dat ik toen ik een zo'n ding had en ik alle spellen ging downloaden er minder plezier in had. Je bent gewoon eerder uitgekeken op een spel, omdat het toch niks kostte. Vrij snel daarna ben ik maar gestopt met DSen.
Oud 11-07-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Het is wel zo dat ik toen ik een zo'n ding had en ik alle spellen ging downloaden er minder plezier in had. Je bent gewoon eerder uitgekeken op een spel, omdat het toch niks kostte. Vrij snel daarna ben ik maar gestopt met DSen.


Voor jou is het kópen van een game an sich motivatie om het door/uit te spelen, niet de game zélf?
Oud 11-07-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:


Heb je niet nog ergens een papiertje liggen met tancodes erop?
nee heb m'n sim in elmers telefoon gedaan en als het goed is krijg ik mijn mooie nieuw telefoontje dinsdag binnen.

deze : http://www.bol.com/nl/p/elektronica/...434/index.html
Oud 11-07-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Zo werkt dat niet bij de ING als je mobiele activering gebruikt.

Maar het is nu geregeld, ze heeft mijn telefoon gebruikt.
Oh, als je overstapt van papier op mobiele tan, is de papieren lijst meteen ongeldig?
Oud 11-07-2010, 14:04
Verwijderd
Ik wil ook een nieuwe telefoon trouwens. Wat is vandaag de dag nou de proverbial shit?
Oud 11-07-2010, 14:05
Verwijderd
Die mobiele tan is de reden dat ik ben weggegaan bij de postbank.
Oud 11-07-2010, 14:05
Verwijderd
Een telefoon die kan bellen.
Oud 11-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Oh, als je overstapt van papier op mobiele tan, is de papieren lijst meteen ongeldig?
papieren lijst? je vult gewoon zo'n veldje in met bedrag en rekeningnummer en evt. opmerking, dan krijg je een sms met een code die je moet invullen op de ing site en dan is je rekening betaald.
Oud 11-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Die mobiele tan is de reden dat ik ben weggegaan bij de postbank.
Huh, mobiele tan is toch geen verplichting?

OT:
Jeuj, regenbui <3
Oud 11-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Oh, als je overstapt van papier op mobiele tan, is de papieren lijst meteen ongeldig?
Geen idee, ik heb de papieren TAN nooit gebruikt.
Oud 11-07-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
papieren lijst? je vult gewoon zo'n veldje in met bedrag en rekeningnummer en evt. opmerking, dan krijg je een sms met een code die je moet invullen op de ing site en dan is je rekening betaald.
Ja ik snap hoe het werkt, ik heb het zelf ook Maar voordat je mobiele tan had, kreeg je een papieren lijst met 100 codes opgestuurd met de post.
Oud 11-07-2010, 14:08
Verwijderd


Ik heb deze. Pre-paid. Hij kan bellen, sms'en, er staan spelletjes op en een rekenmachine- EN wekkerfunctie :coo l::c ool:
Oud 11-07-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ja ik snap hoe het werkt, ik heb het zelf ook Maar voordat je mobiele tan had, kreeg je een papieren lijst met 100 codes opgestuurd met de post.
dat was voor mijn tijd. Nu zeggen ze juist dat je je tancodes moet behandelen als je pincode en dat hun medewerkers er nooit naar zullen vragen.
Oud 11-07-2010, 14:09
Verwijderd
Ik heb nu een Nokie 6500 Slide.
Oud 11-07-2010, 14:10
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
@Moz: Dat is mijn oude! Idd een prima ding.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 11-07-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
dat was voor mijn tijd. Nu zeggen ze juist dat je je tancodes moet behandelen als je pincode en dat hun medewerkers er nooit naar zullen vragen.
Oh, dat zeiden ze toen ook al hoor, die tancodes werden heel discreet verzonden
Maar goed, boeiend verder
Oud 11-07-2010, 14:12
Verwijderd
Discreet is zo'n heerlijk woord <3 Het heeft altijd te maken met dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Een tampontouwtje frommel je DISCREET weg. Op internet bestelde anaalkralen worden in een DISCRETE verpakking verzonden.
Oud 11-07-2010, 14:13
Verwijderd
anaalkralen
Oud 11-07-2010, 14:13
Verwijderd
Sergei Panonvoski beloofde plechtig Miroslav Radiç discreet van de aardbodem te poetsen.
Oud 11-07-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Discreet is zo'n heerlijk woord <3 Het heeft altijd te maken met dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Een tampontouwtje frommel je DISCREET weg. Op internet bestelde anaalkralen worden in een DISCRETE verpakking verzonden.
Over discrete verpakkingen gesproken, als er niks opstaat en/of het is verpakt in zilverfolie, weet je al genoeg
Oud 11-07-2010, 14:16
Verwijderd
Wat een heerlijke tropische regenbui atm <3

Ik heb zin om naar buiten te lopen en als een debiele Shawshanker in de regen te staan.
Oud 11-07-2010, 14:18
Verwijderd
Ik heb nu de nokia n97 mini, maar die bevalt eigenlijk niet heel erg. Hoewel ik wel sneller dan het licht kan smsen met qwerty toetsenbord dat erop zit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.