Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2010, 22:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb ik dat ooit tegen jou gezegd?

Ik heb lekker meloen, nomnom.
Ja! In de trein van Amersfoort naar Utrecht (toen kwamen we langs hilversum en blaricum toch? vandaar die associatie met die vacature).

Ik heb mijn laatste stukje meloen gisteren opgegeten, maar ik heb nog wel kersen, dadels, appels, peren, camembert, kruidenboter en tomatentapenade.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 12-07-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ik stoor mij aan hollanders. alles boven de rivieren mag van mij wel onder water
Edit: Boven Utrecht, omdat daar sann woont en mean mag met een bootje naar het goede stuk komen. De rest die daar wonen geef ik wel een woonboot. Moet je wel aardig zijn
Oud 12-07-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Ja! In de trein van Amersfoort naar Utrecht (toen kwamen we langs hilversum en blaricum toch? vandaar die associatie met die vacature).

Ik heb mijn laatste stukje meloen gisteren opgegeten, maar ik heb nog wel kersen, dadels, appels, peren, camembert, kruidenboter en tomatentapenade.
Toen rationeel op elk station uitstapte om in dan wel uit te checken?

Hmz ik kan het me niet meer herinneren Zei ik het wel op een lieve manier?
Oud 12-07-2010, 22:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoeraaaaa

(vergelijk met de hoera een paar posts hierboven en merk het verschil op )
I'z noticededed it

Ik weet niet of het wat is, maar ze schijnen daar nogal desperate op zoek te zijn, dus ik ga denk ik wel reageren. Alhoewel het Gooi zegmaar niet echt mijn ding is.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toen rationeel op elk station uitstapte om in dan wel uit te checken?

Hmz ik kan het me niet meer herinneren Zei ik het wel op een lieve manier?
Ja, ergens tijdens dat gebeuren ja. En je maakte een constatering.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:19
Verwijderd
Zo daar ben ik weer.
Oud 12-07-2010, 22:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo daar ben ik weer.
*zwaait*
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
I'z noticededed it

Ik weet niet of het wat is, maar ze schijnen daar nogal desperate op zoek te zijn, dus ik ga denk ik wel reageren. Alhoewel het Gooi zegmaar niet echt mijn ding is.


Maar wel vlakbij Utrecht dus dan kun je mooi hier komen wonen en er komen ook heus leuken mensen uit het gooi!
Oud 12-07-2010, 22:19
Verwijderd
Welkom terug.
Oud 12-07-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, ergens tijdens dat gebeuren ja. En je maakte een constatering.
Je geheugen is te goed. Ook een constatering
Oud 12-07-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Zo daar ben ik weer.
Hoi
Oud 12-07-2010, 22:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hallo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-07-2010, 22:20
Verwijderd
Hoi
Oud 12-07-2010, 22:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoe is het met u?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-07-2010, 22:22
Verwijderd
Goed, ik heb een foto voor je gepost in fototopic
Oud 12-07-2010, 22:22
Verwijderd
Dank jullie!
Oud 12-07-2010, 22:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Maar wel vlakbij Utrecht dus dan kun je mooi hier komen wonen en er komen ook heus leuken mensen uit het gooi!
Hm, nouja, ik kan natuurlijk overal gaan wonen, maar het is voor mij wel vrij ver weg, dat is meer mijn "dilemma", het is niet in het centrum van Utrecht of Den Bosch ofzo. Maargoed, misschien kan ik een slaapkamer huren bij Rationeel, gezellig op de amsterdamsestraatweg ofzo.

Citaat:
Je geheugen is te goed. Ook een constatering
Ik heb een bizar geheugen voor dat soort random momentjes zeg maar. Ik herinner me soms situaties die niet echt bijzonder waren en dat komt dan door rare associatiekronkels in mijn hoofd weer naar boven.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Hm, nouja, ik kan natuurlijk overal gaan wonen, maar het is voor mij wel vrij ver weg, dat is meer mijn "dilemma", het is niet in het centrum van Utrecht of Den Bosch ofzo. Maargoed, misschien kan ik een slaapkamer huren bij Rationeel, gezellig op de amsterdamsestraatweg ofzo.


Ik heb een bizar geheugen voor dat soort random momentjes zeg maar. Ik herinner me soms situaties die niet echt bijzonder waren en dat komt dan door rare associatiekronkels in mijn hoofd weer naar boven.
Jajajajajajaja! Ik vind het een topidee

Ik heb dat ook wel, ik herinner me alleen nooit wat ik zelf gezegd heb
Oud 12-07-2010, 22:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Goed, ik heb een foto voor je gepost in fototopic
Dankje! Je bent geweldig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-07-2010, 22:27
Verwijderd
Mijn moeder heeft graag dat ik maar weer naar huis oprot, geloof ik. Jammer voor haar, want ik zit hier wel lekker. Er is altijd eten, volop wijn en ik krijg gratis peuken.
Oud 12-07-2010, 22:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jajajajajajaja! Ik vind het een topidee

Ik heb dat ook wel, ik herinner me alleen nooit wat ik zelf gezegd heb
Haha, als ik maar niet ergens zielig en alleen ergens kom te zitten.
Wat dat betreft vind ik het wel een beetje zielig voor mijn ex ik belde vandaag met hem en ik kreeg heel erg de indruk dat hij ontzettend alleen was, en toen keek ik daarna even op streetview naar waar hij woonde en het is ook echt zo'n vinexwijkje aan de rand van Utrecht, waar niks te doen is. Beetje sneu allemaal voor hem.

Hm, ik juist weer wel, niet alles precies maar genoeg om me retroactief te schamen.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft graag dat ik maar weer naar huis oprot, geloof ik. Jammer voor haar, want ik zit hier wel lekker. Er is altijd eten, volop wijn en ik krijg gratis peuken.
Misschien moet ik je eens aan die van mij voorstellen.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:29
Verwijderd
Milf?
Oud 12-07-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Dankje! Je bent geweldig.
Weet ik
Citaat:
Mijn moeder heeft graag dat ik maar weer naar huis oprot, geloof ik. Jammer voor haar, want ik zit hier wel lekker. Er is altijd eten, volop wijn en ik krijg gratis peuken.
Heerlijk altijd <3. Ik ga volgende week ook maar weer eens langs thuisthuis.
Citaat:
Haha, als ik maar niet ergens zielig en alleen ergens kom te zitten.
Wat dat betreft vind ik het wel een beetje zielig voor mijn ex ik belde vandaag met hem en ik kreeg heel erg de indruk dat hij ontzettend alleen was, en toen keek ik daarna even op streetview naar waar hij woonde en het is ook echt zo'n vinexwijkje aan de rand van Utrecht, waar niks te doen is. Beetje sneu allemaal voor hem.

Hm, ik juist weer wel, niet alles precies maar genoeg om me retroactief te schamen.
Je mag mij altijd bellen als je je zielig en alleen voelt . Maar het is wel sneu voor je ex inderdaad

Voorbeeldje?
Oud 12-07-2010, 22:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Milf?
Ik vind dat als haar homoseksuele zoon nogal lastig om te zeggen, maar ik denk van niet. Ze is wel heel erg goed in uitgebreide diners maken, en heeft altijd koffie en wijn in huis. Ohja, en ik verdenk haar er van dat ze stiekem rookt (de rolverdeling tussen mijn moeder en mij is nogal apart ), en ze is fan van Parijs en kan chansons wel waarderen denk ik.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:32
Verwijderd
Ik betrap me er soms op dat ik aan mezelf denk Maar het Gooi is wel leuk hoor maar meer als je kinderen hebt ofzo, zo'n bruisende plek is het niet. Alhoewel Hilversum ook wel leuk is, toch wel een stadje. Of denk je dat het sfeertje heel naar is Martin?
Oud 12-07-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik betrap me er soms op dat ik aan mezelf denk Maar het Gooi is wel leuk hoor maar meer als je kinderen hebt ofzo, zo'n bruisende plek is het niet. Alhoewel Hilversum ook wel leuk is, toch wel een stadje. Of denk je dat het sfeertje heel naar is Martin?
Het is toch niet raar om aan jezelf te denken?
Oud 12-07-2010, 22:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je mag mij altijd bellen als je je zielig en alleen voelt . Maar het is wel sneu voor je ex inderdaad

Voorbeeldje?
Ja, wat dat betreft komt de verleiding wel heel dichtbij om hem gewoon op te zoeken en hem vriendschappelijk te troosten, want ik geef wel erg veel om hem, en hij hoeft me ook niet te vertellen dat hij zich ongelukkig voelt, dat merk ik zo ook wel.

Hm, nee
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat dat betreft komt de verleiding wel heel dichtbij om hem gewoon op te zoeken en hem vriendschappelijk te troosten, want ik geef wel erg veel om hem, en hij hoeft me ook niet te vertellen dat hij zich ongelukkig voelt, dat merk ik zo ook wel.

Hm, nee
Ja dat kan ik me voorstellen

Ah toe? *lieflachendoet*
Oud 12-07-2010, 22:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik betrap me er soms op dat ik aan mezelf denk Maar het Gooi is wel leuk hoor maar meer als je kinderen hebt ofzo, zo'n bruisende plek is het niet. Alhoewel Hilversum ook wel leuk is, toch wel een stadje. Of denk je dat het sfeertje heel naar is Martin?
Nee, zoals ik al zei gaat het me er meer om dat het gewoon een beetje afgelegen is en ook ver van Roermond enzo. Die reputatie van het Gooi boeit me weinig, dat moet ik eerst maar eens zien, maar ik heb geen zin om alleen in een flatje te zitten omdat er na 2300 uur geen treinen meer rijden en ik niemand ken daar.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:37
Verwijderd
Je hebt altijd het forum nog.
Oud 12-07-2010, 22:38
Verwijderd
Archont naamzoek: VLIEGTUIG! *paniek*
Oud 12-07-2010, 22:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja dat kan ik me voorstellen

Ah toe? *lieflachendoet*
Die bewaren we voor onze volgende koffiedate
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:39
Verwijderd
*grmbl*

AAH EE OOOH

*kwijl*

*schuimbekt*
Oud 12-07-2010, 22:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je hebt altijd het forum nog.
Dan ziet mijn leven er precies uit zoals het er nu ook uitziet?

Citaat:
Archont naamzoek: VLIEGTUIG! *paniek*
Que?
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Die bewaren we voor onze volgende koffiedate
Dit onthou ik wel hoor! Wanneer kun je?
Oud 12-07-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
*grmbl*

AAH EE OOOH

*kwijl*

*schuimbekt*
omg het wordt echt fantastisch <3.
Oud 12-07-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
omg het wordt echt fantastisch <3.
Hahaha!
Oud 12-07-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Dan ziet mijn leven er precies uit zoals het er nu ook uitziet?
Is het niet geweldig?
Oud 12-07-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Dan ziet mijn leven er precies uit zoals het er nu ook uitziet?


Que?
Aangezien ik veilig in de forumkast blijf, maar Archont wel op bezoek komt volgende week hebben we even een waterdicht plan bedacht hoe niet bekend wordt dat ik hem van internet ken, mochten we bekenden tegenkomen
Oud 12-07-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Het is toch niet raar om aan jezelf te denken?
Nee maar soms merk ik dat ik gewoon nog heel druk bezig met mezelf ben en niet zo met anderen. Niet op een gemene manier maar misschien moet ik wat meer attent worden en soms aardiger
Oud 12-07-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik veilig in de forumkast blijf, maar Archont wel op bezoek komt volgende week hebben we even een waterdicht plan bedacht hoe niet bekend wordt dat ik hem van internet ken, mochten we bekenden tegenkomen
Haha!

Het ''speciale'' neefje
Oud 12-07-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nee maar soms merk ik dat ik gewoon nog heel druk bezig met mezelf ben en niet zo met anderen. Niet op een gemene manier maar misschien moet ik wat meer attent worden en soms aardiger
Huhuu als je opeens een soort sociale werker gaat worden & over iedereen aardig gaat zijn vind ik je niet meer zo leuk hoor
Oud 12-07-2010, 22:45
Verwijderd
Dan is het toch gewoon je date met de "goedgevulde (lol) creditcard"?
Oud 12-07-2010, 22:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Aangezien ik veilig in de forumkast blijf, maar Archont wel op bezoek komt volgende week hebben we even een waterdicht plan bedacht hoe niet bekend wordt dat ik hem van internet ken, mochten we bekenden tegenkomen
"Oh, die gast ken ik van n kroeg". Werkt altijd!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-07-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Huhuu als je opeens een soort sociale werker gaat worden & over iedereen aardig gaat zijn vind ik je niet meer zo leuk hoor
WT als sociaal werker
Oud 12-07-2010, 22:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit onthou ik wel hoor! Wanneer kun je?
Misschien deze week! Het is even afhankelijk van hoe het loopt met afstuderen en alle hot dates die ik gepland heb.
Citaat:
Is het niet geweldig?
Meh
Citaat:
Aangezien ik veilig in de forumkast blijf, maar Archont wel op bezoek komt volgende week hebben we even een waterdicht plan bedacht hoe niet bekend wordt dat ik hem van internet ken, mochten we bekenden tegenkomen
Mag ik het ook weten? Voor het geval dat ik ooit iemand tegenkom die dan al helemaal niet snapt hoe het komt dat ik jou, Absinthe, Lorelei, Rationeel, White Trash, Babs, Liz, Archont en Medeia allemaal ken terwijl ik uit een totaal andere hoek van het land kom.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-07-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
"Oh, die gast ken ik van n kroeg". Werkt altijd!
Het was ook niet echt serieus hoor maar ik ga nu wel de hele avond vliegtuig roepen, zodat archont zich als een idioot moet/gaat gedragen
Oud 12-07-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Dan is het toch gewoon je date met de "goedgevulde (lol) creditcard"?
Ja maar dat is niet echt geloofwaardig zodra hij vertelt dat ie leraar is
Oud 12-07-2010, 22:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
fuck it, ik pak nog een pint voordat ik mn nest induik .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.