Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2010, 10:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Vroegah was dat altijd vanaf 16u. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 16-07-2010, 11:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom is een weekendretour überhaupt buiten het weekend geldig?
Haha, erg grappig. Het idee is gewoon dat als je een weekendje weg gaat vaak al op vrijdag vertrekt.
Als ik een weekendretour had genomen had me dat geld gescheeld omdat ik morgen toch weer naar Eindhoven moet voor mijn werk, nu moet ik morgen weer een apart retourtje kopen. Dus het wordt of €12,- voor twee retourtjes naar Den Bosch en Eindhoven, of ik kan ook een enkeltje Helmond - Den Bosch, een enkeltje Den Bosch - Eindhoven en een weekendretour Eindhoven - Helmond nemen (want ik zal wel later terugkomen dan 19.00 uur), dan bespaar ik me 90 cent.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2010, 11:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hmm, toch maar even snel scheren voordat ik ga. ;x
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2010, 11:20
Verwijderd
nu wordt het weer een paar uur heeeeeeeeeeeeeeel rustig op dk ;p
Oud 16-07-2010, 11:23
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
nu wordt het weer een paar uur heeeeeeeeeeeeeeel rustig op dk ;p
Heerlijk .
__________________
Living is a lot like flying. You either do it or die trying.
Oud 16-07-2010, 11:27
Verwijderd
boooooooooooooooring
Oud 16-07-2010, 12:22
Verwijderd
Oud 16-07-2010, 12:23
Verwijderd
ohh wacht er is nu een meeting gaande he?
Oud 16-07-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
boooooooooooooooring
Oud 16-07-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
ohh wacht er is nu een meeting gaande he?
ja!
Oud 16-07-2010, 12:52
Verwijderd
Spannend.
Oud 16-07-2010, 13:07
Verwijderd
ik download the sims. 3.
Oud 16-07-2010, 13:09
Verwijderd
Gamen. De hele zomer lang.

Vampire - The Masquerade: Bloodlines, bitchesz.

En dat ga ik nu dan maar spelen, tot het avondeten.
Oud 16-07-2010, 13:20
Verwijderd
Enjoy!

Ik wou dat ik niet zo'n mietje was dat alles eng en vies vindt. Dan zou ik mariene bioloog worden. En ook entomoloog. En Grote Poppenrover.
Oud 16-07-2010, 13:20
Verwijderd
Oh wait, die zijn uitgestorven in Nederland. Aaaaawww.
Oud 16-07-2010, 13:37
Verwijderd
chirp chirp chirp chirp chirp
Oud 16-07-2010, 13:50
Verwijderd
downloaden duurt langgg.
Oud 16-07-2010, 13:54
Verwijderd
Maar het is de moeite waard
Kun je vast oefenen met simbaby's!
Drie keer per dag moet je ze eten geven, knuffelen, mee spelen en de luier verschonen. Tussendoor moet je ze nog drie keer knuffelen. Dat is alles, werkt voor echte baby's vast hetzelfde
Oud 16-07-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Maar het is de moeite waard
Kun je vast oefenen met simbaby's!
Drie keer per dag moet je ze eten geven, knuffelen, mee spelen en de luier verschonen. Tussendoor moet je ze nog drie keer knuffelen. Dat is alles, werkt voor echte baby's vast hetzelfde
Precies mijn plan. Ik ga een mij maken en een Meneer Moz, en dan laat ik ze trouwen en een baby maken. En dan.....is alles gelijk, dus zal ik adhv het geslacht van de Simsbaby weten wat de echte baby is

Ik vind Simsbaby's trouwens maar saai en lastig. Sowieso Simskinderen. Je moet ze vanalles leren en ze naar school sturen enzo pffffrt. Maar dit is Sims 3, hopelijk is het dan leuker dan in Sims 2!
Oud 16-07-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
dan moet je sims3 nemen, daarin zijn baby's veel makkelijker in sims1 is het inderdaad vrijwel onmogelijk, zodra dat kind vijf minuten huilt staat de kinderbescherming op de stoep.
Oh ik zie nu pas deze post perfect!
Oud 16-07-2010, 14:00
Verwijderd

en dan weet je ook alvast welke kleur haar Mozbaby krijgt
Oud 16-07-2010, 14:03
Verwijderd
Je kunt in Sims3 trouwens ook het kind sneller laten opgroeien. Dan moet je een verjaardagstaart kopen, een willekeurige sim selecteren, op de verjaardagstaart klikken en dan 'kaarsjes uitblazen' kiezen, en dan krijg je een rijtje sims en daaruit kies je dan de baby. Dan gaat de geselecteerde sim de baby uit bed pakken en de kaarsjes uitblazen en dan wordt het een peuter.

Ik denk dat dat niet zo werkt in het echt
Oud 16-07-2010, 14:07
Verwijderd
Kan dat alleen van baby naar peuter of kun je alle sims heel snel oud laten worden?
Oud 16-07-2010, 14:08
Verwijderd
Kan bij elke leeftijdovergang als je wil heb je ze binnen een dag van baby naar bejaarde
Oud 16-07-2010, 14:42
Verwijderd
Ik loog. Ik heb maar even gespeeld. Kutmissie met spoken. Loop je lekker door een gang, rent er opeens een bebloed meisje voor je langs.
Oud 16-07-2010, 14:52
Verwijderd
2 uur bezig geweest met downloaden en installeren, trekt de computer het niet ALL FOR NOTHING
Oud 16-07-2010, 15:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat ken ik Moz.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-07-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
2 uur bezig geweest met downloaden en installeren, trekt de computer het niet ALL FOR NOTHING
aw

Vandaag heb ik een mutual proefpersoon. Ze heeft zojuist mijn bloed geprikt voor haar onderzoek en is nu op weg naar het laboratorium om het daar af te leveren en op tijd terug te zijn voor de volgende sessie van mijn onderzoek.
Oud 16-07-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Dat ken ik Moz.
zó frustrerend

Nu heb ik de bovencomputer naar beneden laten slepen, want die is sneller. En nu ga ik alles opnieuw doen. I WILL succeed.
Citaat:
aw

Vandaag heb ik een mutual proefpersoon. Ze heeft zojuist mijn bloed geprikt voor haar onderzoek en is nu op weg naar het laboratorium om het daar af te leveren en op tijd terug te zijn voor de volgende sessie van mijn onderzoek.
Dat doen jullie gnkstudenten natuurlijk vaak dingen op elkaar testen en oefenen en what not.
Oud 16-07-2010, 15:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik had dat ook bij de sims 3, echt vet kut. Ik moet een betere computer hebben om die te kunnen spelen. Maar ik heb wel de sims 2 met alle uitbreidingen dus ik mag niet klagen. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-07-2010, 15:47
Verwijderd
Ik heb sims3 op Theodoors computer

Oh probeer ook deze website voor je het installeert!
http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Citaat:
Dat doen jullie gnkstudenten natuurlijk vaak dingen op elkaar testen en oefenen en what not.
Oefenen bij practica wel inderdaad vooral vlak voordat je aan coschappen begint. Dan weet je van al je groepsgenoten wat voor ondergoed ze dragen
Maar elkaars proefpersoon zijn voor twee onderzoeken die verder niets met elkaar te maken hebben, dat was ook nieuw voor mij
Oud 16-07-2010, 15:52
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Toen ik Sims 3 bij iemand speelde vond ik het eigenlijk niet zo leuk omdat er zó veel keuze was om een persoon te maken dat toen ik eenmaal een familie in elkaar had geflanst ik helemaal klaar was met het spel.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 16-07-2010, 15:56
Verwijderd
Je hoeft die keuzes niet te gebruiken ik vind het vaak leuk om mensen met een extreem uiterlijk te maken, maar als ik iets wil spelen waarvoor het niet uitmaakt hoe ze eruitzien klik ik gewoon een paar keer op random (plaatje van twee dobbelsteentjes).
Maar meestal maak ik gewoon extreme uiterlijken en dan kijken hoe de kindjes eruit komen te zien volgens de sims mijn laatste echtpaar bestond uit een zwarte brede gespierde man en een roodharige bleke smalgebouwde vrouw.
Oud 16-07-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sims3 op Theodoors computer

Oh probeer ook deze website voor je het installeert!
http://www.systemrequirementslab.com/cyri



Oefenen bij practica wel inderdaad vooral vlak voordat je aan coschappen begint. Dan weet je van al je groepsgenoten wat voor ondergoed ze dragen
Maar elkaars proefpersoon zijn voor twee onderzoeken die verder niets met elkaar te maken hebben, dat was ook nieuw voor mij
Can You Run It is wel niet altijd even betrouwbaar, soms lijkt 't bv. of je pc het makkelijk aan zou kunnen, maar kan hij het net op minimaal aan.
Oud 16-07-2010, 15:59
Verwijderd


Even om de sfeer erin te brengen
Oud 16-07-2010, 15:59
Verwijderd
Oh hm. Daar heb ik nooit mee te maken gehad want bij mij zei hij nee .
Oud 16-07-2010, 16:01
Verwijderd
Zal ik de meeting contacteren?

Lorelei gesmst!

Laatst gewijzigd op 16-07-2010 om 16:04. Reden: zo
Oud 16-07-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Zal ik de meeting contacteren?

Lorelei gesmst!
Ik heb net met ze gebeld
Oud 16-07-2010, 16:17
Verwijderd
Ik ben er weg van, later!
Oud 16-07-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Gamen. De hele zomer lang.

Vampire - The Masquerade: Bloodlines, bitchesz.

En dat ga ik nu dan maar spelen, tot het avondeten.
Hmmm, als ik die nog eens zou kunnen vinden, ik speelde hem bij release, glitchy as fuck.
Oud 16-07-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Zal ik de meeting contacteren?

Lorelei gesmst!
En, snakken ze alweer naar het gele forum?
Oud 16-07-2010, 18:32
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Mijn oppaskat vindt me geloof ik wel leuk. Gezellig!

Spoiler
__________________
Living is a lot like flying. You either do it or die trying.
Oud 16-07-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
En, snakken ze alweer naar het gele forum?
nee vologens mij is het wel gezellig daar
Oud 16-07-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Je kunt in Sims3 trouwens ook het kind sneller laten opgroeien. Dan moet je een verjaardagstaart kopen, een willekeurige sim selecteren, op de verjaardagstaart klikken en dan 'kaarsjes uitblazen' kiezen, en dan krijg je een rijtje sims en daaruit kies je dan de baby. Dan gaat de geselecteerde sim de baby uit bed pakken en de kaarsjes uitblazen en dan wordt het een peuter.

Ik denk dat dat niet zo werkt in het echt
Ok ik gebruikte de cheat altijd
Oud 16-07-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ok ik gebruikte de cheat altijd
in sims3 zijn niet zo veel cheats meer
maar is op zich ook niet nodig want het is wat dumbed down allemaal.
Oud 16-07-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Gamen. De hele zomer lang.

Vampire - The Masquerade: Bloodlines, bitchesz.

En dat ga ik nu dan maar spelen, tot het avondeten.
Ik moet eeb nieuwe pc
Oud 16-07-2010, 20:40
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wow, zijn er echt al zo veel wat saai zeg geweest of heb je dat cijfer gewoon snel bedacht?
__________________
mijn handtekening
Oud 16-07-2010, 21:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wow, zijn er echt al zo veel wat saai zeg geweest of heb je dat cijfer gewoon snel bedacht?
Ik heb gewoon de vorige +1 gedaan. En er zijn volgensmij al veel meer saaitopics, tijdens de Saai-crisis is er uit protest namelijk niet doorgeteld met de nummering.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2010, 21:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, kut, vertraging, er was blijkbaar iemand in de trein die zichzelf iets wilde aandoen.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2010, 21:35
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Nou, kut, vertraging, er was blijkbaar iemand in de trein die zichzelf iets wilde aandoen.
Had hij beter niet in kunnen stappen .
__________________
Living is a lot like flying. You either do it or die trying.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.