Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2014, 20:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en Miekje, ik had op de middelbare school een lerares die elke dag in zwarte cora kemperman jurken voor de klas stond. Ze was ook nog eens Belgisch en toch mocht iedereen haar.
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 01-04-2014, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Er is nog hoop!

Nouja, ik geef biologie, dus dan is het wel redelijk geoorloofd een beetje een weirdo te zijn Dat is weer een voordeel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-04-2014, 20:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja zij gaf Grieks, dan is het ook wel geoorloofd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-04-2014, 20:45
Verwijderd
Een vriendin van me, verft haar haar elke maand anders. Ze had pas nog roze. Was best vet
Oud 01-04-2014, 21:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
linksboven ziet er erg gaaf uit
Ja, dat was ook gedaan door de Kinki kapper. Kostte een flinke duit (want 2 keer verven+knippen), maar het is wel het vetste wat ik ooit gehad heb. De kleur bleef er helaas niet heel lang inzitten.

Citaat:
Ze was ook nog eens Belgisch en toch mocht iedereen haar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-04-2014, 21:23
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja mij boeit het niet waar iemand vandaan komt hoor, maar er waren ook zat mensen op school die zulke dingen graag aangrepen om de docent te irriteren. Voor veel pubers is alles wat afwijkt van hun norm een reden om de boel op stelten te zetten.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-04-2014, 21:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Die lerares intrigeerde mij. Ze was mysterieus, zachtaardig en sterk en rustig. Ze leek weinig contact te maken met mensen en toch vonden velen haar tof. Ik keek tegen haar op.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-04-2014, 21:32
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Trouwens Trimm, door jou enthousiaste verhaal over havermout heb ik dat ook eens geprobeerd. Ik ben fan! Als ik zo'n bakje op heb heb ik wel het gevoel dat mijn maag en slokdarm volledig dichtgemetseld zijn, maar dat is ook wel goed, want dan heb ik voor de rest geen snaai-zin
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-04-2014, 21:34
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik denk dat ze stiekem een aliën was
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-04-2014, 21:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar goed, nu is het slaaptijd. Slaaptijd? Zo vroeg? Ja slaaptijd. Snebbel gaat lekker slapen en slaapt morgen heel lang uit en dan is ze weer helemaal fit Omdat ik het zeg.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-04-2014, 21:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die lerares intrigeerde mij. Ze was mysterieus, zachtaardig en sterk en rustig. Ze leek weinig contact te maken met mensen en toch vonden velen haar tof. Ik keek tegen haar op.
Dat soort docenten zouden er meer moeten zijn.

Citaat:
Trouwens Trimm, door jou enthousiaste verhaal over havermout heb ik dat ook eens geprobeerd. Ik ben fan! Als ik zo'n bakje op heb heb ik wel het gevoel dat mijn maag en slokdarm volledig dichtgemetseld zijn, maar dat is ook wel goed, want dan heb ik voor de rest geen snaai-zin
Awwyeah! Dat is idd ook wat ik er zo fijn aan vind. Je hebt maar een klein bakje nodig en toch zit je dan goed vol.

Citaat:
Maar goed, nu is het slaaptijd. Slaaptijd? Zo vroeg? Ja slaaptijd. Snebbel gaat lekker slapen en slaapt morgen heel lang uit en dan is ze weer helemaal fit Omdat ik het zeg.
Weltrusten!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-04-2014, 21:47
Verwijderd
Weltrusten Snebbel!
Oud 01-04-2014, 21:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
IHHNNG is weer op TV en omg die brony is niet alleen een brony, nee, hij is nog een furry ook.
Al heeft hij zelf nog geen pak.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-04-2014, 21:49
Verwijderd
Citaat:
IHHNNG is weer op TV en omg die brony is niet alleen een brony, nee, hij is nog een furry ook.
Al heeft hij zelf nog geen pak.
maar dat wil ie maar wat graag!

Ik vond Marc nogal hilarisch met zijn amazones die hem niet motten.
Oud 01-04-2014, 21:51
Verwijderd
Mijn vader heeft trouwens een aflevering van FRWL gezien. Hij verwonderde zich mateloos over de stupiditeit, ik vond hem heel schattig.
Oud 02-04-2014, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Selfie custom themes are incredibly popular in Gmail and they've just got better. With Shelfies (Shareable Selfies) you can set your own photo as a Gmail custom theme and share it with your friends so that they can enjoy looking at you as much as you do.
Beetje passief-agressief, Google.
Oud 02-04-2014, 04:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was ook gedaan door de Kinki kapper. Kostte een flinke duit (want 2 keer verven+knippen), maar het is wel het vetste wat ik ooit gehad heb. De kleur bleef er helaas niet heel lang inzitten.
Mijn kapster was zo lief dat ik van haar de flesjes verf mocht kopen (roze en paars) en het zelf thuis kon bijwerken. Gaafste wat ik op dat gebied ooit heb gehad was paars met roze puntjes, maar niet op echt gebleekt haar, alleen de puntjes waren lichter. Maar die kleur gloeide mooi genoeg om dat ook op mijn donker haar te laten opvallen.

Citaat:
Maar goed, nu is het slaaptijd. Slaaptijd? Zo vroeg? Ja slaaptijd. Snebbel gaat lekker slapen en slaapt morgen heel lang uit en dan is ze weer helemaal fit Omdat ik het zeg.
Ik lag toen al 2 uur te ronken En nu zit ik dus aan mijn 8u slaap. Maar het was nodig blijkbaar, alleen al dat ik geen 3 keer heb rondgedraaid zegt al genoeg
Oud 02-04-2014, 04:03
Verwijderd
En de vogels beginnen al en nu is liefje er niet om ze buiten te sluiten
Oud 02-04-2014, 08:57
Verwijderd
Ik had vadaag eigenlijk vrij, maar ik moet naar school voor 3 uur klote kunst
Oud 02-04-2014, 10:22
Verwijderd
dan had je dus niet vrij.
Kunst is toch chill, dan hoef je tenminste niet te blokken.
Oud 02-04-2014, 12:37
Verwijderd


W... t.... f...!
Oud 02-04-2014, 12:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daaaa... geh ich zu Maxim, dort bin ich sehr intim...


Dit heb ik elke keer in mijn hoofd als ik de naam Maxim lees
Oud 02-04-2014, 12:50
Verwijderd
Citaat:
dan had je dus niet vrij.
Kunst is toch chill, dan hoef je tenminste niet te blokken.
Blokken moet toch, want toetsweek. Dat van kunst widt ik pas gister.

Ik weet nu eindelijk wat ik wil makej
Oud 02-04-2014, 12:52
Verwijderd
Paar uurtjes knutselen of schilderen, dat vliegt zo om

Ik heb een maatschappelijke onderwijsmiddag maar het is nog niet op gang.
Oud 02-04-2014, 12:53
Verwijderd
Het c wordt echt awesome. Met glitters, roze en allesch :lief;
Oud 02-04-2014, 13:04
Verwijderd
Sadye! Ik vind Kunst ook een afschuwelijk rotvak. Ik snap ook niet waarom ik het ooit heb gekozen, het is saai, nutteloos en frustrerend.
Oud 02-04-2014, 13:07
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:


W... t.... f...!
Ik... Wat?
__________________
Schmach.
Oud 02-04-2014, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Sadye! Ik vind Kunst ook een afschuwelijk rotvak. Ik snap ook niet waarom ik het ooit heb gekozen, het is saai, nutteloos en frustrerend.
Dat os mijn gedachte alleen bij het praktijkexamen. Je moet een werkstuk over iets maken, waar je gewoon niets mee kan. Vooral als je ligt te stressen om tijdnood.
Oud 02-04-2014, 13:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Huisarts-mail over onderzoek:

"Als u de Nederlandse taal niet goed begrijpt, hopen wij dat iemand u kan helpen met het invullen van deze vragenlijst."

Dat is zoiets als tegen een dove zeggen: "Als je me niet kunt horen, moet je het even zeggen hoor."
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-04-2014, 14:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss moeten ze het dan gewoon in grotere letters schrijven. Net als dat mensen tegen doven ineens harder gaan praten. Dat helpt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-04-2014, 14:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik maak er tegenwoordig ineens een gewoonte van om 10+ uur te slapen. Wat is deze?
Waar is de tijd dat ik aan 4 uur slaap genoeg had?

Achja, ik ben nu wel genoeg uitgerust om als een volwassene m'n belastingshit te regelen en een poging te wagen om het te laten kwijtschelden. *fingers crossed*

Citaat:
Mijn kapster was zo lief dat ik van haar de flesjes verf mocht kopen (roze en paars) en het zelf thuis kon bijwerken. Gaafste wat ik op dat gebied ooit heb gehad was paars met roze puntjes, maar niet op echt gebleekt haar, alleen de puntjes waren lichter. Maar die kleur gloeide mooi genoeg om dat ook op mijn donker haar te laten opvallen.
Ik heb ook nog een pakje roze en een pakje paarse verf staan, maar vanwege werk kan ik 't dus niet gebruiken. Mss in augustus weer, want dan heb ik een maand vakantie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-04-2014, 17:07
Verwijderd
Mijn haat voor maagd Alex heeft nieuwe hoogten bereikt.
Oud 02-04-2014, 17:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja echt, wat een josti he! Hij is echt de klassieke ge-friendzonede 'nice guy'. Alleen is hij niet meer zo nice als je niet met 'm wilt neuken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-04-2014, 17:14
Hazel
Hazel is offline
Ik heb zojuist vacatures gezocht. Nu zin om mezelf op te knopen in het trapgat.
Oud 02-04-2014, 17:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Er is niet veel he?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 02-04-2014, 17:22
Hazel
Hazel is offline
Dat is een understatement
Oud 02-04-2014, 17:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik zit met hetzelfde probleem.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 02-04-2014, 17:24
Hazel
Hazel is offline
Jij wilde toch naar Deutschland verhuizen? Of ben ik in de war met iemand anders?
Oud 02-04-2014, 17:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat is mogelijk, maar eerst concentreer ik me even op Nederland. Overigens heb ik niet de indruk dat het daar voor alfa's heel veel beter is dan hier.
__________________
Lophophanes cristatus

Laatst gewijzigd op 02-04-2014 om 18:56.
Oud 02-04-2014, 17:25
Hazel
Hazel is offline
Dat zou ik niet weten. Elke keer als ik zelf op zoek ga naar een baantje raak ik ernstig gedeprimeerd.
Oud 02-04-2014, 17:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja echt, wat een josti he! Hij is echt de klassieke ge-friendzonede 'nice guy'. Alleen is hij niet meer zo nice als je niet met 'm wilt neuken.
Hij is sowieso een loser, een halve snackbar leegvreten, er dik en papperig uitzien en dan nog afgeven op dikke vrouwen alsof hij iets beters kan krijgen
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-04-2014, 17:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik word eerder een beetje boos om de maatregelen die er tegen werklozen worden genomen. (Overigens ben ik technisch niet werkloos, ik heb m'n oude bijbaantje gelukkig nog.)
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 02-04-2014, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja echt, wat een josti he! Hij is echt de klassieke ge-friendzonede 'nice guy'. Alleen is hij niet meer zo nice als je niet met 'm wilt neuken.
Beetje commentaar te hebben op dikke meisjes/vrouwen, terwijl hij een halve snackbar in z'n muil zit te douwen.

Zijn constante gebedel om een 'blowjob'.

En vooral zijn achterlijke 'huhuhu, het maakt me allemaal niet uit, lache joh', op FOK, als hij raad/kritiek krijgt.

Ik hoop dat hij jankend sterft als maagd.
Oud 02-04-2014, 17:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik word eerder een beetje boos om de maatregelen die er tegen werklozen worden genomen. (Overigens ben ik technisch niet werkloos, ik heb m'n oude bijbaantje gelukkig nog.)
Wat dan? Worden ze opgepakt door de Gestapo?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-04-2014, 17:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wat dan? Worden ze opgepakt door de Gestapo?
Werklozen worden aan het werk (of 'werk') gezet op straffe van verlies van uitkering. De beruchte 'tegenprestatie'.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 02-04-2014, 17:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Werklozen worden aan het werk (of 'werk') gezet op straffe van verlies van uitkering. De beruchte 'tegenprestatie'.
Ik dacht dat dat vrijwilligerswerk-plan geen doorgang had gevonden.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-04-2014, 17:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik dacht dat dat vrijwilligerswerk-plan geen doorgang had gevonden.
Gedwongen vrijwilligerswerk, ja.

En, helaas, dat is er wel degelijk doorgekomen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 02-04-2014, 18:30
Verwijderd
Citaat:
En vooral zijn achterlijke 'huhuhu, het maakt me allemaal niet uit, lache joh', op FOK, als hij raad/kritiek krijgt.
Link?
Oud 02-04-2014, 18:36
Hazel
Hazel is offline
Hij zegt op fok toch juist dat hij zich heel anders voordoet op tv?
Oud 02-04-2014, 18:38
Verwijderd
Niks mis met het verplichte vrijwilligerswerk dat ik mensen in mijn omgeving zie doen, trouwens. De universitair geschoolden krijgen allemaal werk met meer financiële zekerheid (want behoud van uitkering), meer perspectief op de toekomst (want ervaring) en minder kans op jezelf verneuken (want niet fysiek zwaar) dan het betaalde, 'vrijwillige' bijbaantje dat ik hiervoor had.

Laatst gewijzigd op 02-04-2014 om 19:33.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.