Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2021, 11:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
We postten tegelijk, dus ik had die van jou niet gezien. Nog gelukt met de bollen?
Sorry nog daarvoor, had ik kunnen zien!

Ik heb bollen gemaakt in de airfryer. Het resultaat was eetbaar maar een beetje ...anders

Citaat:
Neuh, O&N is voor mij gewoon feestje nummer 2 van het jaar en dat het nu stuk is vind ik gewoon echt heel kut. Maar het is nodig.
Heb ik nog over nagedacht en ik ben het er helemaal mee eens Misschien eigenlijk wel nummer een voor mij.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Advertentie
Oud 05-01-2021, 20:08
Verwijderd
Ik was vanmiddag ergens waar binnen gerookt en slecht geventileerd werd. Bah.
Oud 06-01-2021, 12:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zal je nog eens uitnodigen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2021, 12:51
Verwijderd
GADVERDAMME JIJ STINKWIJF.
Oud 06-01-2021, 14:10
Verwijderd
Toen ik vanmiddag de woonkamer binnenkwam rook het fris maar net na even douchen dacht ik daar mag wel een raampje open. Dus dat heb ik even hardop gezegd en ben gaan zitten op de bank.
Oud 06-01-2021, 18:36
Verwijderd
Had je in huis gescheten?
Oud 06-01-2021, 20:33
Verwijderd
GEROOKT
Oud 06-01-2021, 20:37
Verwijderd
Oud 06-01-2021, 20:39
Verwijderd
Ik heb soms echt zin in een sigaret maar meestal wil ik niet meer roken.
Oud 06-01-2021, 21:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb soms echt zin in een sigaret maar meestal wil ik niet meer roken.
Zelfs ik ben gestopt! Heb een maand geleden nog 1 sigaretje aangenomen van een oud collega, maar hij smaakte echt niet.

Ik was er gewoon ineens klaar mee.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-01-2021, 21:25
Verwijderd
wat goed!
Oud 06-01-2021, 21:26
Verwijderd
Ik wil vooral niet stinken als ik thuis kom en ik ga Ella voeden en Doris knuffelen. Dat is echt vies.
Oud 06-01-2021, 22:29
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Soms hoor je uit de babykamer een knetterharde scheet komen en ik moet dan steeds hardop lachen. ik ben nooit ouder dan twaalf geworden.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 06-01-2021, 23:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zelfs ik ben gestopt! Heb een maand geleden nog 1 sigaretje aangenomen van een oud collega, maar hij smaakte echt niet.

Ik was er gewoon ineens klaar mee.
Goed bezig!
Citaat:
Soms hoor je uit de babykamer een knetterharde scheet komen en ik moet dan steeds hardop lachen. ik ben nooit ouder dan twaalf geworden.
Ik vond laatst een filmpje van mezelf waarin ik keihard boerde. Ik heb die bewaard omdat ik zo hard moest lachen. Dus ik snap je.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-01-2021, 23:29
Verwijderd
Er is ergens een filmpje van mij op digitale video tape jaja, en daar boer ik het alfabet. Moet ik eens opzoeken en kijken of ik die werkend kan krijgen.
Oud 07-01-2021, 09:23
Verwijderd
Doris en Ella zijn allebei naar de opvang en ik denk dat ik in stilte twee uur op de bank ga zitten.
Oud 07-01-2021, 09:46
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Tijd om boeren te laten.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 08-01-2021, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Zelfs ik ben gestopt! Heb een maand geleden nog 1 sigaretje aangenomen van een oud collega, maar hij smaakte echt niet.

Ik was er gewoon ineens klaar mee.
Niiiiiiiiiice! Gefeliciteerd!
Oud 08-01-2021, 21:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Niiiiiiiiiice! Gefeliciteerd!
Thanks. Er kwam echt nul effort bij kijken. Niet werken en geen mensen zien die roken was blijkbaar al genoeg. Ik zeg niet dat ik echt nooit meer een peuk zal opsteken (miss in de toekomst als we weer op terrasjes mogen zitten of naar feestjes mogen gaan) maar voor nu om te weten dat ik makkelijk zonder kan is wel fijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-01-2021, 02:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ben vandaag 2 jaar en 1 week gestopt
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-01-2021, 05:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Lekker, fittie! Jij was ook wel een schoorsteen the vroegah.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-01-2021, 12:50
Verwijderd
Voor iedereen die niet kan plassen in het bijzijn van anderen: krijg nooit kinderen.
Oud 09-01-2021, 15:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
661 dagen rookvrij.

Het enige minpuntje voor mij is dat softdrugs veel minder makkelijk toegankelijk is, maar och.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-01-2021, 20:25
Verwijderd
Ik vind de handeling van het roken zo lekker. En letterlijk stoom afblazen betreft het werk - alleen daar rook(te) ik.
Oud 09-01-2021, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Doris en Ella zijn allebei naar de opvang en ik denk dat ik in stilte twee uur op de bank ga zitten.
Hoe was het?
Oud 09-01-2021, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Voor iedereen die niet kan plassen in het bijzijn van anderen: krijg nooit kinderen.
Huh, gewoon deur op slot.
Oud 09-01-2021, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het?
Ik werd na een uurtje gebeld dat Ella niet uit de fles dronk dus ben ik d'r weer gaan halen en duw ik nu 2 keer per dag een fles in dr mond in de hoop dat ze het gaat snappen.
Citaat:
Huh, gewoon deur op slot.
Dan staat Doris eindeloos op de deur te kloppen en met de klink te rammelen. Maar het liefst komt ze mee naar binnen.
Oud 09-01-2021, 21:05
Verwijderd
Ja, dat doet m'n buurmeisje en een van de nichtjes ook wel maar dan doe ik gewoon niet open en ga ik met ze praten door de deur heen.

Maar ik kan ook prima in het bijzijn van anderen plassen.
Oud 09-01-2021, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat doet m'n buurmeisje en een van de nichtjes ook wel maar dan doe ik gewoon niet open en ga ik met ze praten door de deur heen.

Maar ik kan ook prima in het bijzijn van anderen plassen.
Dat doe ik ook, maar soms is plassen in stilte ook wel eens lekker
Oud 09-01-2021, 21:19
Verwijderd
Ja ik heb twee katten die ook niet aan badkamerprivacy doen en als de deur dicht is staan ze met z'n tweeën te schreeuwen. En soms zijn ze opgesloten in de woonkamer omdat ze daar liggen en Pixel daar ook is dus deur dicht. Dan is het stil.
Oud 09-01-2021, 21:27
Verwijderd
Mijn katten kennen gelukkig iets meer fatsoen.
Oud 10-01-2021, 07:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De laatste keer dat ik bij m'n bestie bleef logeren moest ik 's nachts naar de wc, en ik liet het licht uit, want ik wou niemand wakker maken.
Toen sprong er ineens een kat op m'n schoot, slaakte ik een gil en pleurde ik bijna van de plee van schrik.
Volgens bestie vind P00z mij erg lief, want ze wil echt nooit bij iemand op schoot. Ja op zich heel lief, maar doe dat effe niet in het donker, kleine muizenkiller!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-01-2021, 11:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoe gaat het met jullie op deze bijzondere dag?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-01-2021, 11:41
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Heel goed! Ik heb m'n eerste werkdag en ik kan het nog.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-01-2021, 16:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb 20 van de afgelopen 24 uur geslapen, dus dat is hoe het gaat hier.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-01-2021, 16:39
Verwijderd
Mijn zus een hypochondrische zenuwelijer, Doris heeft een slecht humeur en is hangerig en Ella wil alleen maar in de draagdoek slapen. Verder wacht ik vol spanning op een oproep voor een superheftige operatie voor mijn allerlievelingste peettante. Maar het gaat goed en ik heb licht en lucht in mijn hoofd!
Oud 11-01-2021, 16:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb lekker gewerkt en had een belafspraak met de bedrijfsarts met goed advies en nu lig ik op de bank onder een dekentje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-01-2021, 17:02
Verwijderd
Maar gaat het dan goed met je of niet?
Oud 11-01-2021, 20:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn zus een hypochondrische zenuwelijer, Doris heeft een slecht humeur en is hangerig en Ella wil alleen maar in de draagdoek slapen. Verder wacht ik vol spanning op een oproep voor een superheftige operatie voor mijn allerlievelingste peettante. Maar het gaat goed en ik heb licht en lucht in mijn hoofd!
Dat klinkt als best veel allemaal! Fijn dat het toch licht en lucht is!
Oud 11-01-2021, 20:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik voel me best okee! Wel moe; werken in het onderwijs is gekkenwerk met alle paniek die ontstaat daar speculaties en half uitgelekte toespraken. Ik merk dat ik daar wel echt een beetje klaar mee ben. Met het gezeik en het gepaniekeer bedoel ik dan, niet de maatregelen zelf. Dus samengevat: moe maar tevreden
Oud 12-01-2021, 07:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wow ik ben zojuist moderator benoemd in de discord server van scholieren.com👀
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2021, 07:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
De server is dood, maar verder is het best leuk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2021, 08:07
Verwijderd
Ik krijg echt jeuk van de jaarlijkse inflatieberekeningen van de overheid, zojuist in het nieuws. Het geeft echt helemaal nergens een beeld van.
Oud 12-01-2021, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Heb ff geen zin om hoofdtletters te typen, ben zo geschrokken.
Oud 12-01-2021, 10:05
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Wow ik ben zojuist moderator benoemd in de discord server van scholieren.com👀
ik zie
Oud 12-01-2021, 10:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ook de enige moderator die er überhaupt is, de rest is admin
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2021, 10:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dus ik ben "forumbaas" terwijl de rest "forumbaas+" is als je snapt wat ik bedoel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2021, 19:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Lawl, ik weet nog mijn tijden als forumbaas. Dat resulteerde beide keren in mijn totale verdwijning van dit forum. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-01-2021, 19:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
oof
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-01-2021, 21:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik mis het forumbazen ook niet. Altijd gezeik en altijd beloftes dat het forum veranderd zal worden. Belachelijk fanatiek mee bezig geweest waarna afspraken niet nagekomen werden en vragen hierover genegeerd werden. En dan nog die lekkere hiërarchie met plusjes en moderators die zich een stuk beter voelen en vinden dat je niet de handige knopjes mag omdat je nog jong bent en nog niet zo hard hebt geknokt als zij. Ik snap achteraf niet waarom ik dat zo lang gepikt heb.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.