Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 09:48
Verwijderd
Morgen begint mijn 4de en laatste toetsweek. Ik heb geloof ik 11 toetsen waaronder nog een altijd SE's. Het is voor 99% dat ik overga d.w.z. dat ik voor een boel vakken een 1 kan halen en dat is werkt niet echt motiverend. Natuurlijk doe ik nog wel even mijn best om zo hoog mogelijke resultaten te halen. Na die week nog 2 herkansingen en de zomer kan beginnen. Morgen heb ik Wiskunde SE kansbereking (eitje) en Engels. Het jaar ging wel makkelijk.

Hoe staan jullie ervoor en wanneer hebben jullie toetsweek?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 09:51
Verwijderd
Ik heb ook komende week de laatste toetsweek. Wij hebben elk blok andere vakken, je moet dus gewoon elk blok presteren. Ik ben er zeker van dat ik over ga, tot nog toe heb ik alles gehaald en ik verwacht niet dat ik dit blok allemaal enen zal gaan halen (sowieso maar één tentamen, 't zou kunnen dat ik die niet haal, maar de opdrachten ed die ik in moet leveren iig wel).

[edit]Mijn toetsweek begint en eindigt btw op vrijdag. [/edit]

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 10:50
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Mijn toetsweek begint a.s. woensdag. Ik heb geloof ik 9 toetsen omdat ik er een paar nie hoef te doen, deze keer. Het is zo goed als zeker dat ik over ga. Ik sta nergens een onvoldoende voor... Wel wil ik natuurlijk geen slechte cijfers halen ofzo...
__________________
Kun je het lezen???

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 11:45
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Mijn toetsweek begint officieel woensdag maar onofficieel heb ik op de dinsdag ook al een toets. Ik heb 8 toetsen en ook nog met erg veel leerstof, dus ik snap best dat mijn klasgenoten lichtelijk doordraaien. Ik niet aangezien ik toch niet overga..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 11:50
Verwijderd
Mijn toetsweek is afgelopen donderdag al begonnen. Ik sta er wel redelijk voor, dwz ik mag voor elk vak een onvoldoende halen (dan heb ik in de meeste gevallen nog een voldoende op mijn rapport). Alleen zijn het se's en dan gaan die onvoldoendes die ik deze toetsperiode haal mee naar het volgend jaar (= examen jaar). Dat wil ik niet, want dan sta ik er in het begin al slecht voor. Gelukkig heb ik nog 5 herkansingen (ik heb 7 se's) dus dat moet wel lukken.

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 11:53.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:12
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
die van mij begint ook morgen. 11 toetsen waarvan 5 SE's. Voor die SE's wil ik perse een goed cijfer halen, zeker Frans en Duits 1. Voor die andere vakken mag ik best een 1 halen ik ga toch wel over. Dus aan de ene kant heb ik geen zin daar iets voor te doen, maar aan de andere kant ben ik ook wel weer zo iemand dat ik nu allemaal zevens en achten sta en niet met allemaal zesjes over wil omdat ik er in de toetsweek niks voor heb gedaan...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:14
Verwijderd
Ik heb net m'n laatste toets/tentamenweek gehad. Het waren er 9. En het ging wel redelijk geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:23
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Mijn toetsweek is afgelopen donderdag begonnen en duurt tot komende vrijdag. Ik sta er op zich wel goed voor, ik mag voor bijna alle vakken onvoldoendes halen. Dat werkt niet echt motiverend, dus waarschijnlijk zal ik m'n se's niet al te best maken. Gelukkig heb ik nog een aantal herkansingen, dus het moet wel goed komen. Op mijn school doen ze alleen niet aan toetsweken (behalve 2x een se-week, voor de rest heb ik dus gewoon repetities), dus dit zijn meteen se's en die gaan over erg veel stof, (bij de meeste vakken over alles wat ik dit jaar gehad heb) dus dat is nogal nadelig. Maar goed, t moet lukken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:25
Barbapappas
Barbapappas is offline
slecht slecht slecht gepland!!! hetzelfde met alle verslagen die nu nog ingeleverd moeten worden!!
__________________
Barbapappa ruleert
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 14:00
Verwijderd
mijn toetsweek is over drie weken.
Ik sta nu overal afgerond een 7 of 8 voor en wil dat graag zo houden, dus ik ga nog even goed m'n best doen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 14:12
Nyawa
Woensdag begint mijn laatste tentamenweek, elf toetsen waaronder 2 SE's. Sta er heel goed voor, mag voor bijna alle vakken een 1 halen en dan sta ik nog voldoende. Dat is wel fijn, want ik ben ontzettend gedemotiveerd en heb helemaal geen zin meer om tentamens te maken, dus als ik alles verknal is 't niet zo heel erg .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:56
Verwijderd
Ik heb 8 examens, waarvan ik er nu 3 heb gehad. Ik ben volgens mij al door naar het tweede jaar, maar of ik m'n propedeuse ga halen hangt af van de komende examens. Op zich is er maar 1 vak waar ik over twijfel, dus dat valt wel mee
Ik heb ook al 1 cijfer terug; een 9. Voor de andere twee toetsen (die ik dus al heb gehad) denk ik dat ik een 8 en een 9 heb, dus dat zit ook wel goed Maar de moeilijkste examens komen deze week.

Als ik een examen niet haal, kan ik ook nog een her doen, fijn fijn
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:34
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
ik heb ff een klein vraagje. wanneer krijg je je P? ik dacht als je gewoon naar hbo 2 gaat. of moet je nog hogere cijfers ofzo hebebn?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
mosterd schreef op 13-06-2004 @ 18:34 :
ik heb ff een klein vraagje. wanneer krijg je je P? ik dacht als je gewoon naar hbo 2 gaat. of moet je nog hogere cijfers ofzo hebebn?
42 studiepunten = P,
31 studiepunten = over naar HBO 2 (waar je dan dus overige 11 punten van HBO 1 nog moet gaan halen voor je P)

Dat is volgens het 'oude' systeem dat mijn hogeschool nog gebruikt. Hoe het met het 'nieuwe' systeem zit (je kan dan 60 punten halen) weet ik verder niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2004 @ 18:54 :
42 studiepunten = P,
31 studiepunten = over naar HBO 2 (waar je dan dus overige 11 punten van HBO 1 nog moet gaan halen voor je P)
Bij mij op de pabo was 40 punten al je P.
En iets van 31 was idd over naar de tweede.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:51
fractuur
fractuur is offline
Ook laatste toetsweek, al sta ik er wat minder glansrijk voor.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:11
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
De mijne op maandag en eindigt op vrijdag. Kan voor redelijk vakken een 1 halen en de meeste wel een 2 of een 3 duz ben zo goed als zeker over. Moet alleen bij een paar vaken een beetje uitkijken dus geen 1 halen! Er zijn helaas geen herkansingen, omdat ik pas in de derde klas zit.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:21
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
mijne begint pas VOLGENDE WEEK maandag ..duurt dan tot vrijdag...

zij bijna alleen maar SE.
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2004, 19:36
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
morgen m laatste test, daarna op disndag uitslagen en woensdag waarschijnlijk herkansing voor wiskunde en engels
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:17
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik ga zeker wel over, okay, als ik nu allemaal 1en haal niet, maar dan is er gewoon wat mis Toch zit ik me *op te fokken* voor Geschiedenis en Natuurkunde morgen. Vooral voor geschiedenis wil ik een keer een goed cijfer halen, om te bewijzen dat ik het wel kan.... Let's pray
Ik kan trouwens voor geschiedenis een 3.2 halen, dan sta ik een 6-... Maar ik wil beterrrr
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
heb mijn laatste toetsweek net gehad en stond er ook hartstikke goed voor (kon niet eens meer blijven zitten) en ik ben het met je eens dat dat erg demotiverend werkt. zelfs voor de SE's had geen zin meer om me in te spannen zo gaat het altijd bij mij aan t eind v.h. jaar heb over anderhalve week herkansingen (mag 1 herkansing doen, wordt wrschnlk wiskunde vd laatste toetsweek) en dan zit het erop. ik hoop eigenlijk dat ik geen herkansing nodig heb dat beviel me de afgelopen 2 jaar wel
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:22
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ja, net begonnen. Ben totaal niet gemotiveerd, heb vandaag wiskunde en geschiedenis gehad, en over beide heb ik niet een supergoed gevoel, terwijl ik voor wi toch wel een 5.7 moet halen
Was dit weekend ook een beetje erg druk en moe.

Maarja, 10 toetsen + een mondeling, en best wel veel telt mee voor 't examen. Wel klote. Maarja, ff doorbijten, en dan hopelijk niet blijven zitten. Tis nu een beetje onzeker of ik over ga. 'k hoop 't wel
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:00
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijne is vandaag begonnen. Heb vandaag Engels en ANW gehad, ANW ging best wel slecht, heb ik expres zó slecht gemaakt dat ik m mag herkansen, anders sta ik net een zesje op mn examenlijst.
Moet nog best veel doen, stuk of 6 repetities, 1 tentamen, paar luister- en leestoetsen, boekje voor Frans dat ik net uit heb, 2 informaticaopdrachten en een tekening afmaken. Jak.
Morgen wiskunderepetie en biorepetitie, voor wiskunde moet ik geloof ik minstens een 6,5 halen om niet onvoldoende op mn eindlijst te staan. Moet lukken denk ik, tis best wel makkelijk.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:02
Verwijderd
ik heb vorige week toetsweek gehad. ik had er 9. voor mij was het ook vrijwel zeker dat ik overging, al moest ik voor sommige vakken wel een voldoende halen.
Ik heb al een aantal cijfers terug, de vakken waarvoor ik op het randje stond heb ik voldoende afgesloten.
De rest van de cijfer krijg ik morgen terug.
vrijdag moet ik herkansen, ik mag er 2 doen. ik wil ze wel gebruiken omdat je altijd wel iets kan verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:14
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Die van mij is over 2 weken, en duurt van woensdag tot vrijdag de week erna. Ik heb 11 proefwerken.

Mijn proefwerkenrooster is deze keer erg fijn, omdat we zelf de combinaties mochten kiezen

Blijven zitten kan ik ook niet meer, maar 9 v/d 11 toetsen zijn PTA, dus ik zal wel wat moeten gaan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 14:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik heb een proefwerkweek van 2 dagen.. En 4 tentamens. En ja, 3 op 1 dag. Van 8:45 tot 16:30.

*zucht*

Ik weet alleen niet wanneer deze is, precies..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:37
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Mijn laatste toetsweek.. nou ja, had vorige week één, en volgende week één.

En in augustus de herkansingen
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:17
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
vandaag de eerste dag PTA-toets voor Nederlands en een gewone repetitie voor biologie. Nederlands was veel leerwerk (literatuur uit de 18e en 19e eeuw tot 1880), maar ging volgens mij wel goed.

Biologie was ook erg veel, weinig aan gedaan en dan ook helemaal verpest. Ik zou al verbaasd zijn als ik een kwart van de vragen goed heb...

Morgen makkelijke dag, Geschiedenis 1 (PTA-toets) en Engels leestoets.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:44
Verwijderd
Wiskunde wordt denk ik een herkansing. Heb een paar stomme fouten gemaakt en een aantal dingen waren best moeilijk. Engels heb ik zo nonchalant ingevuld dat ik het daar verder niet over wil hebben. Nu ben ik net weer wakker en kan ik tot 12 uur vannacht leren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:57
Fatality
Fatality is offline
Ik heb ook toetsweek.
13 toetsen in 5 dagen. Wat een feest.
Heb vandaag biologie matig gemaakt en ckv2 maar gewoon 1.2.3 wat ingevuld. Morgen scheikunde redoxreacties, moet voor de 8 gaan ongeveer. En duits tekstverklaring, komt ook goed.
Alleen wiskunde kan wel eens lastig worden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 19:37
cedrikske
cedrikske is offline
Hoe zit dat eigenlijk bij jullie in Nederland. Ik dacht dat de meeste nu al gedaan hadden met school en al vakantie hadden?
Wij in Belgie hebben momenteel examens. We hebben elk jaar exames van alle leerstof die we dat semester gezien hebben. Dus 2 examenperiodes per jaar.
Nu nog 1 week te gaan, en kbent al kotsbeu!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 08:18
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Nog vijf toetsen & drie dagen.

In principe hoef ik niet heel hard te werken oid, mja, als ik het
dan toch heb gehaald, wil ik het ook zo goed mogelijk doen.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 09:20
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Morgen natuurkunde (moet een 6.3 halen en dan sta ik een 7 afgerond) en vrijdag boeken inleveren
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:39
Nyawa
Vandaag economie en Duits gehad. Economie was erg moeilijk maar ging nog wel redelijk aangezien mijn GR goed gevuld was . Duits was lachwekkend simpel, ik heb 25 minuten naar buiten naar de wolken zitten kijken.

Morgen Grieks en Engels, moet lukken...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 18:28
Verwijderd
Het kan me geen fuck schelen, haha lalalalalalalala. Toch nog ff doorzetten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 20:15
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik heb 3 toetsdagen. Morgen is de eerste, dan heb ik een toets van wiskunde en van Nederlands. Vrijdag heb ik een toets van toiletteren dieren en dinsdag van eerste hulp bij dieren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2004, 21:15
Fatality
Fatality is offline
vandaag natuurkunde , economie, maatschappijleer gehad.
Maatschappijleer was voor 1VMBO oder etwas. Economie was goed te doen, en natuurkunde had ik een 9 voor moeten halen als ik niet zo oooerstom was geweest.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 21:19
Verwijderd
Ik begin pas over 2 weken
En dan bijna alles SE's
En ik moet bijna alles echt wel goed halen om over te gaan
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 22:37
Verwijderd
Cijfers terug van laatste toetsweek:

Ne 7,0
En 8,0
Fa 7,7
Du 8,7
Gs 7,9
Ak 6,3
Ec 4,5
Wi 6,7
An 6,6

Ik ben echt opgelucht.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 23:09
Verwijderd
Ik heb vanaf a.s. maandag 3 tentamens verdeeld over 2 weken:

- Analyse 3
- Thermische Verschijnselen
- Elektronica 1
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 13:05
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Zit nu in de toetsweek, ga 99,999999% zeker over geloof ik . Heb er twee dagen op zitten, nog 4 te gaan.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:14
Verwijderd
Ik heb hem laatst gehad. Hij liep van donderdag tot woensdag, waarna je op donderdag en vrijdag de cijfers mocht ophalen (met als gevolg een enorme werkdruk voor de docenten). Over het algemeen goede cijfers terug.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:28
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn laatste toetsweek is pas over 14 dagen *zucht*.
En ik moet mijn mondeling Frans goed maken, dus daar ben ik nu al dágen voor aan het leren... Ik wil vakantie!
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 21-06-2004 @ 19:28 :
Mijn laatste toetsweek is pas over 14 dagen *zucht*.
En ik moet mijn mondeling Frans goed maken, dus daar ben ik nu al dágen voor aan het leren... Ik wil vakantie!
Heb ook mondeling frans
En een luistertoets van twee uur...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 06:26
Verwijderd
Zometeen cijfers ophalen.

Cijfers die ik al terug heb:

Economie 12: 5,2
Engels: 3,6
Wiskunde A12: 6,8 SE
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 10:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik zit nu middenin mijn toetsweek. Donderdag nog twee toetsen en vrijdag twee toetsen en een presentatie. Ik denk dat alles wel gaat lukken. Het enige waar ik me nog druk om maak is de engels presentatie. Maar mocht dat grandioos mislukken dan heb ik altijd nog een herkansing.

Alle toetsen waren tot nu toe een makkie.
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:41
Annoniempie
Annoniempie is offline
kehb net mn cijfers opgehaald en ben OVER!!!!!!!!!!
ben egt super blij met 2 vijfjes
duss maar iedereen nog suc6 met toetsen enz

groetjes
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:48
Nyawa
Vandaag net m'n laatste tentamen gehad. Ik ben sowieso over, wat voor cijfers ik ook haal, dus kom maar op met die zomervakantie
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 12:07
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Jeeeeej ik hoorde net dat ik een 9,6 voor mn wiskunde schoolonderzoek had! Maandag hoor ik de rest.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 14:23
fruitdruifje
Avatar van fruitdruifje
fruitdruifje is offline
ik heb vakantieeeeeee! mn cijfers voor de toetsweek waren écht goed en nu ben ik over.
__________________
*Als je haar maar goed zit!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren De laatste tekorten wegwerken!
Commander2
1 09-01-2015 17:17
Algemene schoolzaken Bespreekgeval :'(
Verwijderd
6 08-07-2014 21:49
Algemene schoolzaken examen stress...help me ;)
devilzsangel
92 23-03-2006 22:30
Algemene schoolzaken Herkansingsmogelijkheden.
Runnerf
53 04-07-2004 11:53
Algemene schoolzaken Het schooljaar-evaluatie topic!
Miracle
50 29-06-2004 13:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.