Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: Moet de prw week worden afgeschaft?
ja 4 8.16%
nee 45 91.84%
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 10:42
ModePopje
Avatar van ModePopje
ModePopje is offline
jeeej we hebben prw week...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 10:51
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
nee, weet je hoe chill, paar toetsjes, geen lessen..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nee, ik vind het aan de ene kant verschrikkelijk maar het is ook een goede voorbereiding op je CE omdat je dan ook meerdere examens heel kort op elkaar hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-06-2004 @ 12:04 :
Nee, ik vind het aan de ene kant verschrikkelijk maar het is ook een goede voorbereiding op je CE omdat je dan ook meerdere examens heel kort op elkaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 30-06-2004 @ 12:04 :
Nee, ik vind het aan de ene kant verschrikkelijk maar het is ook een goede voorbereiding op je CE omdat je dan ook meerdere examens heel kort op elkaar hebt.
Wijze woorden. Ik sluit me geheel bij je aan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:15
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik vind het wel relaxed. De hele dag lekker niksen Nee, vind het echt veel lichter dan een normale schoolweek, omdat wat je kwijt bent aan leren lang niet zoveel als alleen al naar school gaan is. En idd, goede voorbereiding. Houden zo

(en zonder pww heb je de laatste weken vaak ook veel proefwerken, alleen heb je dan gewoon les... dan is pww toch veel fijner)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:42
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Gna, gna, gna! Ik kan lekker altijd lekker niksen op school!
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:46
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Proefwerk week : 2 uur naar school + 2 uur leren
normale lesweek : 6 uur naar school (of meer of mis. minder) + 0,5 uur huiswerk

Wat kies je ?

Ook halen veel mensen bij proefwerkweken betere cijfers, omdat ze dan juist wel leren ze doen er dan gewoon meer aan. Tijdens een normale week waar je morgen een proefwerk heb kom je thhuis je moet bijv. nog hockeyen naar een half uurtje leren denk je , proefwerk kan de pot op, je haatl vervolgens een 6 of een 7 of mischien wel lager. Bij een proefwerk week heb je tijd genoeg je leert als je thuis komt een uurtje gaat wat computeren en leert later weet een uurtje. Het nadeel van een proefwerkweek is alleen de stress.

Het zal wel duidelijk zijn dat ik op nee heb gestemd.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:57
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Zal ik heel eerlijk zeggen waar ik voor kies? 9 uur per dag school en géén huiswerk! Met andere woorden: Iederwijs!
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:13
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik kan me niet concentreren op school, veel te veel lawaai.Ik kan dan de stof van bijv schei nauwelijks lezen. En ik heb dan een probleem met leren, want als ik leer lees ik altijd hardop!
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:32
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
I love stars schreef op 30-06-2004 @ 13:46 :
Proefwerk week : 2 uur naar school
Bij ons soms 5 uur. (2 proefwerken van 2 uur en een tussenuur)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee. Bij een proefwerkweek heb je alleen proefwerken en geven leraren niet nog net even wat huiswerk op. Dat probleem kun je dus wel hebben als je proefwerken gewoon tussen de lessen door zijn. Dan moet je eerst al dat huiswerk doen en dan je proefwerk nog leren. Leuk is dat. En leraren maar volhouden dat ze geen rekening hoeven te houden met de hoeveelheid werk voor andere vakken...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 13:57 :
Zal ik heel eerlijk zeggen waar ik voor kies? 9 uur per dag school en géén huiswerk! Met andere woorden: Iederwijs!
Dat heeft een huiswerkvrijeschool ook, daar heb je niet per se Iederwijs voor nodig. Ik ben niet voor afschaffing, al is het alleen maar omdat je het bij examens idd ook hebt en later bij een vervolgopleiding ook.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:47
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-06-2004 @ 14:38 :
Nee. Bij een proefwerkweek heb je alleen proefwerken en geven leraren niet nog net even wat huiswerk op. Dat probleem kun je dus wel hebben als je proefwerken gewoon tussen de lessen door zijn. Dan moet je eerst al dat huiswerk doen en dan je proefwerk nog leren. Leuk is dat. En leraren maar volhouden dat ze geen rekening hoeven te houden met de hoeveelheid werk voor andere vakken...
Ik laat het huiswerk dan meestal zitten en leer voor het proefwerk. Ik heb dit hele jaar nauwelijks maak huiswerk gemaakt mischien in totaliteit een uur.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
I love stars schreef op 30-06-2004 @ 13:46 :
Ook halen veel mensen bij proefwerkweken betere cijfers, omdat ze dan juist wel leren ze doen er dan gewoon meer aan. Tijdens een normale week waar je morgen een proefwerk heb kom je thhuis je moet bijv. nog hockeyen naar een half uurtje leren denk je , proefwerk kan de pot op, je haatl vervolgens een 6 of een 7 of mischien wel lager. Bij een proefwerk week heb je tijd genoeg je leert als je thuis komt een uurtje gaat wat computeren en leert later weet een uurtje. Het nadeel van een proefwerkweek is alleen de stress.
Helemaal mee-eens. Behalve die stress dan, die heb ik niet echt. Je concentreert je veel meer op je toetsen en hebt er ook tijd genoeg voor.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:55
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
FMathers schreef op 30-06-2004 @ 14:53 :
Helemaal mee-eens. Behalve die stress dan, die heb ik niet echt. Je concentreert je veel meer op je toetsen en hebt er ook tijd genoeg voor.
ik wel dag voor proefwerk week slapen 4 uur dan 12 uur dag daarna 3 uur enz.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:02
Ndimension
Ndimension is offline
Op zich is de pw week zeeeer relaxed. Alleen even naar school voor een proefwerkje (of meerdere).
Maar...de proefwerken die we krijgen zijn echt zeer, zeer belangrijk. Voor het vak natuurkunde krijgen we een pta dat de helft voor je schoolcijfer bepaalt, voor wiskunde geldt hetzelfde. Voor scheikunde krijgen we een pta dat 1/4 van je schoolcijfer bepaalt. Drie van de vier profielvakken zijn dat in mijn geval...Het stomme is dat we bij juist drie van de vier profielvakken maanden achterlopen en we nu dus een pta krijgen waar we haast niks van snappen, terwijl het zo belangrijk is...Echt idioot geregeld op school...natuur- en scheikunde zijn profielvakken, echter krijgen we maar 1x per week les in die vakken!
Maar ja, dit heeft eigenlijk niet zo veel met de pw week te maken Pw week is cooool.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:04
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 30-06-2004 @ 15:02 :
~knip~
welke klas zit je dan? doe je vmbo ?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 14:07
Ndimension
Ndimension is offline
4 havo
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:08
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Dan heb je toch een tentamen week ?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:10
Ndimension
Ndimension is offline
Nee, hoor. Tenminste, op mijn school niet. 1 t/m 3 vmbo, 1 t/m 4 havo en 1 t/m 5 vwo hebben allemaal 1x per jaar een proefwerkweek.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:14
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 30-06-2004 @ 15:10 :
Nee, hoor. Tenminste, op mijn school niet. 1 t/m 3 vmbo, 1 t/m 4 havo en 1 t/m 5 vwo hebben allemaal 1x per jaar een proefwerkweek.
weird bij ons, heeft 4,5 havo tentamen weken en 4,5,6 tentamen weken. De cijfers die je in de vierde haalt tellen dus mee voor je examen.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 30-06-2004 @ 15:14 :
weird bij ons, heeft 4,5 havo tentamen weken en 4,5,6 tentamen weken. De cijfers die je in de vierde haalt tellen dus mee voor je examen.
Niet voor je examen, wel voor je eindcijfer.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:36
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 14:43 :
Dat heeft een huiswerkvrijeschool ook, daar heb je niet per se Iederwijs voor nodig. Ik ben niet voor afschaffing, al is het alleen maar omdat je het bij examens idd ook hebt en later bij een vervolgopleiding ook.
huiswerkvrije scholen zijn toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan Iederwijs.
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 15:36 :
huiswerkvrije scholen zijn toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan Iederwijs.
Hoor je mij iets anders zeggen? Jij had het over "9 uur per dag school en géén huiswerk" en ik zei dat dat op een huiswerkvrijeschool ook zo is, dat je daar Iederwijs niet voor nodig hebt, meer niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 16:41
Asklepios
Avatar van Asklepios
Asklepios is offline
Leuk trouwens dat de mensen die hier voorstander van de toetsweken zijn allemaal mensen zijn rond de 14,15 jaar.
Ik wil jullie wel weer horen wanneer jullie in de 4e of 5e zitten..
__________________
If you haven't got anything nice to say about anybody, come sit next to me.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 16:53
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Nee, er is niks relaxter dan een pw-week
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:14
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Asklepios schreef op 30-06-2004 @ 17:41 :
Leuk trouwens dat de mensen die hier voorstander van de toetsweken zijn allemaal mensen zijn rond de 14,15 jaar.
Ik wil jullie wel weer horen wanneer jullie in de 4e of 5e zitten..
arme jij
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Asklepios schreef op 30-06-2004 @ 17:41 :
Leuk trouwens dat de mensen die hier voorstander van de toetsweken zijn allemaal mensen zijn rond de 14,15 jaar.
Ik wil jullie wel weer horen wanneer jullie in de 4e of 5e zitten..
Ik ben 16, ga toch echt naar de 5e, en ik ben toch echt voorstander.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:35
Ndimension
Ndimension is offline
Ja, ik ben ook voorstander van de pw week, terwijl ik in de 4e zit. Wat is er zo erg aan?
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:39
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 13:42 :
Gna, gna, gna! Ik kan lekker altijd lekker niksen op school!
jij blij...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:43
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
En ik vind trouwens een Pw week wel tjill, als je gewoon leert niets aan de hand, zon week kun je zowat als vakantie beschouwen. En van die jongen die maar 1x in het jaar proefwerkweek heb wazig!

Krijg je ook geen gewone toetsen ernaast?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:54
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
nee, je weet een beetje hoe exames zijn en het is chil om per dag 1 of 2 toetsjes te hebben en daarna weer ff te leren en dan weer relaxen
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 20:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Toen ik naar de 4e ging hadden ze bij ons op school geen proefwerkweken. We kregen alles gewoon tussendoor in een gewoon lesuur. We hebben overal geklaagt omdat het gewoon niet werkte. Ik was echt blij met die proefwerkweken, het ging echt veel beter. Tussendoor werkt gewoon niet goed.
Maar goed, nu heb ik ook geen proefwerkweken meer (een vak voor 3 weken en dan een tentamen) maar ik zou er niet voor zijn om het af te schaffen. Het is echt beter.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:51
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik ben ook voorstander, doe volgend jaar examen... (vwo) Zonder toetsweken heb je gewoon alsnog aan het eind van elke periode toetsen, dat is logisch. Maar wel irritant, want ondertussen moet je gewoon naar school. Dat het allemaal zo zwaar meetelt is wel vervelend ja, maar goed: dat hoort er nu eenmaal bij!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 23:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ieke schreef op 30-06-2004 @ 21:31 :
Toen ik naar de 4e ging hadden ze bij ons op school geen proefwerkweken. We kregen alles gewoon tussendoor in een gewoon lesuur. We hebben overal geklaagt omdat het gewoon niet werkte. Ik was echt blij met die proefwerkweken, het ging echt veel beter. Tussendoor werkt gewoon niet goed.
Zo was het ook bij mij.
Ik had dan soms 8 toetsen in 1 week en had tussendoor nog lessen (waaronder 3x tot het 9e), moest handelingsdelen inleveren en PO's maken.
Die proefwerkweken die we later kregen waren echt ideaal
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2004, 00:02
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 15:36 :
huiswerkvrije scholen zijn toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan Iederwijs.
Net of je Iederwijs nodig hebt om niets te doen...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 08:57
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Citaat:
Fatality schreef op 01-07-2004 @ 01:02 :
Net of je Iederwijs nodig hebt om niets te doen...
Ja, precies. Daar heb je ook Montessori voor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nee, zeker niet!

Zolang er alleen toetsen zijn is het wel oke.
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:30
Verwijderd
Citaat:
StarGirl schreef op 01-07-2004 @ 09:57 :
Ja, precies. Daar heb je ook Montessori voor
nou tis echt niks doen bij ons op school
ik kreeg pas in het examenjaar een 'toetsweek', dat was toen een SE-week. in de andere jaren whad je dan de laatste week van het blok dat je alles af moest maken, en dat je heel veel toetsen kreeg/had. dat vond ik niet erg fijn, en die se-week vond ik een stuk beter, want dan heb je niet gewoon les. en wat daatje al zei een goede voorbereiding op het examen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:53
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 30-06-2004 @ 18:35 :
Ja, ik ben ook voorstander van de pw week, terwijl ik in de 4e zit. Wat is er zo erg aan?
Mag ik vragen over hoeveel tijd jij je toetsen mag maken? En hoeveel toetsen je elke keer hebt?
En in welke 4e zit je?
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:03
Ndimension
Ndimension is offline
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik zit in 4 havo.
Ik heb 5 proefwerken:

Woensdag Scheikunde - 90 minuten de tijd
Donderdag Natuurkunde - 90 minuten de tijd
Vrijdag ANW - 45 minuten de tijd
Dinsdag Informatica - 45 minuten de tijd
Maandag Wiskunde B12 - 90 minuten de tijd

(n.b. 45 minuten is 1 lesuur)

Voor de grote proefwerken krijg je dus tijd zat, zoals Wiskunde b12.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 15:25
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 01-07-2004 @ 14:03 :
Tuurlijk mag je dat vragen.
Ik zit in 4 havo.
Ik heb 5 proefwerken:

Woensdag Scheikunde - 90 minuten de tijd
Donderdag Natuurkunde - 90 minuten de tijd
Vrijdag ANW - 45 minuten de tijd
Dinsdag Informatica - 45 minuten de tijd
Maandag Wiskunde B12 - 90 minuten de tijd

(n.b. 45 minuten is 1 lesuur)

Voor de grote proefwerken krijg je dus tijd zat, zoals Wiskunde b12.
profiel nt met inf
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 15:58
Verwijderd
tja, beter dan 5 proefwerken per week en gewoon les
en ik vind het op zich niet erg, toch de hele dag lekker thuis zittten en weinig leren
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:18
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik heb liever dit. Op sommige dagen heb ik maar 2 proefwerken en dat is echt beter dan een hele dag op school zitten Morgen 4, dat is minder, maar toch beter. Voor de proefwerkweek doe ik gewoon meer voor de proefwerken. Normaal ben je toch sneller geneigd om te denken: "ja this goed met dat proefwerk".
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:21
Ndimension
Ndimension is offline
Citaat:
I love stars schreef op 01-07-2004 @ 16:25 :
profiel nt met inf
Ng, met inf en wiskunde b2
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:22
Ndimension
Ndimension is offline
Trouwens een kutprofiel. Ik heb een hekel aan alle precieze vakken behalve wiskunde
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 19:32
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Bij mij op school doen ze daar niet aan. Wel relaxed hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:20
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Nee, natuurlijk moet die niet worden afgeschaft!
Er bestaan geen zaligere weken in het jaar (op vakanties na)!
Geen les, beetje leren, 1 uurtje proefwerk maken en weer thuis voor de buis.
Was het hele jaar maar een grote proefwerkweek!..
Lessen optioneel. En scoren op proefwerken en af en toe een werkstukje er tussendoor. Lekkerrrrr.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:23
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Ik vond t altijd heel relaxed, maar dit jaar met 3 pta's op een dag en tot 4 uur op school vond ik het toch een stuk minder, maar afschaffen: nee

waaaaaaaaat, heb jij maar 5 pw's? Ik had er 12 in 5 dagen, das pas kut. 4GYM E&M
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 21:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166.
Sorry.x
476 29-11-2011 16:50
Games gba sp games
Verwijderd
27 02-06-2005 19:28
Lichaam & Gezondheid wat helpt er tegen de zenuwen?
Daantje_0705
32 11-02-2004 21:22
Algemene schoolzaken Vmbo Theoretisch
Gwenniej
9 17-02-2002 22:01
Algemene schoolzaken Geen prw week?
Skatertjuh13
4 25-12-2001 14:29
Algemene schoolzaken enquete: 2e fase, voor of tegen???
marloesje
43 22-12-2001 23:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.