Oud 21-08-2017, 03:01
Girl.mnds
Girl.mnds is offline
Hoi allemaal!
Ik ben een meisje van 14 jaar oud.
Ik heb al 2 weken dat ik echt zo'n gevoel heb dat ik klaar ben met mijn leven. In de kerstvakantie van 2016 heb ik dit gevoel ook gehad maar daar had ik mijn redenen voor dus ik snap niet zo goed waarom ik nu dit gevoel heb. Ik wil gewoon niet overkomen als iemand die zich aansteld door dit te vertellen aan mijn vriendinnen. Toen ik dit had in de kerstvakantie van 2016 toen zei een vriendin dat ik naar een psycholoog moet gaan maar het probleem is dat ik nooit tegen mijn ouders zulke dingen durf te vertellen want ze geloven me eigenlijk nooit.
Weet iemand wat ik kan doen om dit gevoel kwijt te raken?
Alvast bedankt! X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2017, 10:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je naar de psycholoog wil, of er sowieso eens met een professional over wil praten kan je altijd zelf een afspraak maken met je huisarts. Je huisarts heeft beroepsgeheim dus zal niet zomaar dingen aan je ouders doorvertellen.

Heb je er behoefte aan om mee over dit gevoel en de onderliggende reden hier op het forum te delen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-08-2017, 12:54
Girl.mnds
Girl.mnds is offline
Ik weet het allemaal niet precies. Ik heb gewoon zo'n leeg gevoel en het gevoel dat niemand om me geeft. Het is echt een rot gevoel want diep van binnen weet ik wel dat mensen om me geven maar mijn lichaam laat het niet toe ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 15:32
Master Of LOLz
Master Of LOLz is offline
Beste Girl.mnds,
ik heb hier een tijdje geleden (een maand) ook best last van gehad. Ik dacht te veel na over de dood. Maar onderhand heb ik me daar overheen gezet. Dit zijn een paar dingen waardoor het beter ging:
-ik ging dagelijks mediteren, daardoor werd alles helderder.
-ik heb op verschillende fora, ook op deze, gekeken naar lotgenoten. Zo bedacht ik dat ik zeker niet de enige was.
-ik zette al het positieve en het negatieve uit mijn leven in (fysieke) rijtjes.
-dit is niet helemaal een optie, maar ik kreeg een vriendin, waardoor ik helemaal opfleurde! (Het is nu helaas wel weer uit.. *snik*)

Hou dit in gedachten en probeer ook zulke dingen, dan ben je er zo weer bovenop!
-Vincent
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 23:28
Darrell
Darrell is offline
Citaat:
Als je naar de psycholoog wil, of er sowieso eens met een professional over wil praten kan je altijd zelf een afspraak maken met je huisarts. Je huisarts heeft beroepsgeheim dus zal niet zomaar dingen aan je ouders doorvertellen.

Heb je er behoefte aan om mee over dit gevoel en de onderliggende reden hier op het forum te delen?
Maar de rekening/nota van verzekering valt wel gewoon op de deurmat toch?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2017, 00:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar de rekening/nota van verzekering valt wel gewoon op de deurmat toch?
Je huisarts wordt volgens mij altijd volledig vergoed, zonder dat jr daar specifiek melding van krijgt. Ik heb nog nooit een huisarts bezoek vermeld zien staan op afrekeningen van de zorgverzekeraar. Wat het vervolgtraject betreft verschilt dit. Wanneer je doorverwezen wordt naar bijvoorbeeld maatschappelijk werk, dan hoef je daar ook niet voor te betalen, of ga je naar een psycholoog via je onderwijsinstelling, dan is dat ook gratis voor jou.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2017, 13:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je inlogt bij je zorgverzekeraar staat daar wel dat je bij de huisarts bent geweest.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2017, 14:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je inlogt bij je zorgverzekeraar staat daar wel dat je bij de huisarts bent geweest.
Dat zal per verzekeraar verschillen misschien? Mij is het nog nooit opgevallen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Abortus
Champs-Élysées
261 17-05-2013 20:45
Studeren Werken en leren met buitenlandse vwo
Nanuka
2 17-05-2013 19:57
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De man die tijd over had
Verwijderd
3 23-03-2006 18:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 12 jarige klaar met VWO en naar de universiteit...
Sweet_Hadar
7 28-04-2004 17:12
Verhalen & Gedichten De allerlaatste keer; Stiekem voorbereid; De hemel kan wachten; Ster met een traan..
star9
4 04-02-2002 19:45
ARTistiek Een poëtisch en vaag verhaal
metzondernix
35 12-08-2001 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.