Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2018, 05:48
Pyrokees
Pyrokees is offline
Beste leden,

Ik heb sinds kort contact met een meisje die ik vroeger leuk vond maar nooit mee uit durfde te vragen en die nu verhuisd is.
Na een tijdje bij gepraat te hebben vroeg ik of ze met mij uit zou gaan toen zei ze wel ja maar de afstand 💔. De afstand is 1 uur met de trein en ik zou het wel wille proberen hoe moet ik dit verder aanpakken?.

Alvast bedankt voor alle reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2018, 07:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar één uur met de trein lijkt me echt prima te doen. Probeer af te spreken, en houd tussendoor contact via andere middelen, Skype, WhatsApp, bellen.

Bedenk ook goed wat het vooruitzicht is wat betreft elkaar makkelijker zien. Als je nu 14 bent dan blijft het de komende jaren nog wel een uitdaging om elkaar vaak genoeg te zien. Ben je 17 en kan je straks auto rijden, of krijg je een studenten OV, dan wordt het alweer makkelijker (of minder kostbaar). Als je de komende jaren elkaar alleen met veel pijn en moeite kunt zien is het de vraag of dat het wel waard is, en of je zo'n relatie gaat volhouden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 07:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hoe oud ben je?

Een uur met de trein is best goed te doen, maar als je geen studenten-OV hebt kost dat natuurlijk wel wat.
Als er een leuke stad is die voor jullie allebei een half uur reizen is zou je daar af kunnen spreken, dan is het voor allebei niet zo ver reizen.
Is de date leuk en wil je vaker afspreken, dan moet er wel elke keer gereisd worden om elkaar te kunnen zien en kan je moeilijk spontaan een keertje langskomen, of even een uurtje bij elkaar langs omdat je dan minstens drie uur kwijt bent.

Ik ben zelf al wat ouder en reis nu een jaar of 4 tussen de 2½ en 3 uur van deur tot deur en we zien elkaar alleen (lange) weekenden en tijdens vakanties, dus het kan wel al is het echt verre van ideaal.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 07:32
Pyrokees
Pyrokees is offline
Bedankt voor jullie advies ik ben nu 1
5 en doe werken leren mijn baas betaald mijn ov alleen het is nu meer hoe haar kan vertellen dat we het kunnen proberen want ze ging er verder niet op in
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 07:33
Verwijderd
Een heel uur in de trein. Omg wat een afstand

Dat is toch zo voorbij joh.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 07:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie advies ik ben nu 1
5 en doe werken leren mijn baas betaald mijn ov alleen het is nu meer hoe haar kan vertellen dat we het kunnen proberen want ze ging er verder niet op in
Stel eens voor om wat af te spreken, en maak het dan bespreekbaar. Misschien ziet zij een lange afstandsrelatie niet zitten, dan kan ook...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 13:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Beste leden,

Ik heb sinds kort contact met een meisje die ik vroeger leuk vond maar nooit mee uit durfde te vragen en die nu verhuisd is.
Na een tijdje bij gepraat te hebben vroeg ik of ze met mij uit zou gaan toen zei ze wel ja maar de afstand 💔. De afstand is 1 uur met de trein en ik zou het wel wille proberen hoe moet ik dit verder aanpakken?.

Alvast bedankt voor alle reacties.
Typte ze dat hartje erbij?

Ik zou gewoon zeggen 'de afstand zien we dan wel weer' en een datum afspreken waarop je naar haar toekomt. Dan kun je een stukje gaan wandelen in het park, of iets anders leuks, en kijken hoe jullie connectie is. Straks blijkt het in 't echt niet te klikken en dan heb jij al helemaal bedacht hoe jij je afstandsrelatie zou inrichten. Dat werkt niet.

Blijf in het moment. Ze zei 'ja', dat is goed! Nu eerst afspreken, dan verder zien.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 14:41
Pyrokees
Pyrokees is offline
Bedankt ik heb al een afgesproken dat we uit eten gaan en dan bespreken we het wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie LANGE afstand relatie??
mr.kakoii
18 05-09-2009 06:45
Liefde & Relatie afstand in een relatie
dwight88
17 07-11-2006 12:48
Liefde & Relatie Lange-afstands relatie, wat doe je als het uit gaat?
Poor twisted me
44 23-11-2004 15:11
Seksualiteit Wanneer begin je in een relatie met..
Some
28 21-04-2004 11:39
Liefde & Relatie Lange afstand relatie??
Sorcha-Solar
33 28-07-2003 19:57
Liefde & Relatie lange-afstands relatie, werkelijk mogelijk?
whizzer
23 27-08-2002 11:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.