Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 21:16
Camillebloeme
Camillebloeme is offline
Met de deur in huis, ik ben verliefd. Ja en zwaar... Maar ojee weer het klassieke verhaal, ziet hij mij wel zitten? Zo een moeilijk dilemma. Maar ik zal mijn verhaal beginnen bij het begin.

Alles is zo'n maand geleden toen we op kamp waren. We zijn aan de praat geraakt en hebben op de laatste avond ons vreed goed geamuseerd, lang gebabbeld samen, samen gedanst, samen ronde gaan doen,... En toen was het kamp gedaan.

Nummers uitgewisseld en beginnen smsen op een gegeven moment zei hij van Camille, ik zou echt graag nog eens met je afspreken want ik zou het zond vinden om je nimmer te zien voor we op vakantie vertrekken. Zo gezegd zo gedaan zijn we naar de cinema gegaan. Wel met nog vrienden van ons erbij, want we hadden origineel met hen afgesproken. Na hun bij elkaar gedropt te hebben en naast elkaar te zitten tijdens de film, hebben we heel wat plezier gemaakt. Echt constant zitten lachen en doen. Op een gegeven moment lag ik met mijn hoofd op zijn schouder. Ik trok drect weg, maar zijn reactie, alle wat doe je? Het was nog zo gezellig . Dus was ik terug gaan liggen.

Maar ja de dag erna vertrok ik, en toen ik terugkwam zat hij al een week ik Engeland. Eerder had hij aangegeven op msn (gesprekken van 18.00-04.00) dat hij totaal niet smste als hij in het buitenland zat want dat hij zijn vrienden niet miste, en dat hij dat geld verspilling vond. Maar toch kreeg ik elke dag een grote sms met de samenvattingen van zijn belevenissen, 1 keer zelfs dat hij mij snel wou terug zien. En toen kwam de sms dat hij mij wou zien het weekend dat hij even terug was, en dat hij in september zijn verjaardag met mij wou vieren.

Op dit moment is hij gaan fietsen met vrienden in de Ardennen, maar dit weekend is hij thuis. En dan gaan we samen iets doen. Gisteren hebben we super lang zitten chatten maar ik snap hem gewoon niet, zou hij mij ook leuk vinden of wilt hij gewoon super goeie vrienden zijn? Gisteren zei hij op een gegeven moment dat hij iets vergeten te doen was omdat hij met mij aan het chatten was, en op het einde zei hij van Camille ik hoop dat je het waard bent. Wat moet ik daar uit opmaken?

Pf, beetje hopeloos ik hé?
Ach ja...

x bloempje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2010, 22:09
Verwijderd
Uit je hele verhaal kan ik uitmaken dat hij het duidelijk in je ziet zitten.Wat je uit de laaste opmerking moet opmaken, zou ik niet weten...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 22:18
Camillebloeme
Camillebloeme is offline
Hm ik hoop het. We zullen dit weekend wel zien hopelijk..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 22:24
Verwijderd
Ik zou eens kijken hoe het dit weekend verloopt, dat merk je dan vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Uit je hele verhaal kan ik uitmaken dat hij het duidelijk in je ziet zitten.Wat je uit de laaste opmerking moet opmaken, zou ik niet weten...
Ja logisch natuurlijk, het is niet handig van hem dat hij dingen vergeet door haar, dus hij hoopt dat ze het waard is dat hij stomme dingen doet door haar

Nou kan niet anders dan deze jongen ziet je helemaal zitten, Camille, ik zeg ga ervoor!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ja logisch natuurlijk, het is niet handig van hem dat hij dingen vergeet door haar, dus hij hoopt dat ze het waard is dat hij stomme dingen doet door haar

Nou kan niet anders dan deze jongen ziet je helemaal zitten, Camille, ik zeg ga ervoor!
Ja oke, zo ver kwam ik opzich ook wel. Maar ik vind het raar dat je dat zo zegt, "Ik hoop dat je het waard bent". Ik zou zoiets niet zeggen tegen een meisje. En als je het al zegt, zeg dan "Achja, je bent het waard"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 09:01
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Hij wil je.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 17:13
Verwijderd
Hoe kan nog nog twijfelen als hij alleen maar positief reageert?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 17:30
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Als een ''jongen'' zo doet wil hij meestal meer dan vriendschap
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 19:39
slimshady745
slimshady745 is offline
komt die gast uit belgie ofzo mischien dat hij daarom andere dingen zegt die wij anders interpeteren (is het geod geschreven (a) )
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 23:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
ik denk dat die laatste opmerking een hint moest voorstellen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 00:10
Verwijderd
Die wil meer. neuken keihard neuken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.