Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2018, 15:13
LauraaK
LauraaK is offline
Hoi,

Vanmiddag ben ik iemand tegengekomen. Het was op een terras. Hij zat volgensmij met zijn vader daar. Ik met mijn ouders. We zaten een paar tafels van elkaar vandaan. We keken heel de tijd naar elkaar. Dan keek hij weer weg. En dan keek hij weer en keek ik weer weg. Je weet wel hoe dat gaat wss. Maar toen stonden ze op. Ze liepen weg. Ik zag dat hij naar een winkel liep met zijn vader. Hij ging bij de deuropening staan en mij telkens aankijken. Hij heeft toen 2x geknipoogt. En toen liepen ze weg. Hij keek nog om voordat hij de hoek om ging en verder heb ik hem niet meer gezien. Ik wil echt contact met hem krijgen. Alleen weet ik niet hoe want ik weet niets van hem.
Hopelijk weet iemand hoe ik misschien nog een kans heb om hem te berijken. (:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2018, 08:04
Verwijderd
Hoe the fuck zie jij voor je dat we dat kunnen regelen? Lesson learned: volgende keer gewoon op hem afstappen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 16:05
Verwijderd
Het is regelen of geregeld worden, of niet regelen en dan niks bereiken. Beide eerste opties hebben ongeveer een kans van 50%, de laatste... 0%. Je hebt dus het laatste gekozen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 16:23
I LOVE THIS
I LOVE THIS is offline
Citaat:
Hoe the fuck zie jij voor je dat we dat kunnen regelen? Lesson learned: volgende keer gewoon op hem afstappen.
Doet is ff rustig man
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 17:11
Verwijderd
En hoezo rustig doen? Wie doet er niet rustig?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 17:29
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou veel bij dat terras gaan rondhangen de komende tijd. En als je een herkenbare foto hebt op Facebook, dan zou je de pagina van dat café kunnen opzoeken en daar iets onschuldigs posten, zoals dat je 't leuk hebt gehad en volgende zaterdag weer wilt gaan.

Volgende keer gelijk z'n nummer vragen!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zou veel bij dat terras gaan rondhangen de komende tijd. En als je een herkenbare foto hebt op Facebook, dan zou je de pagina van dat café kunnen opzoeken en daar iets onschuldigs posten, zoals dat je 't leuk hebt gehad en volgende zaterdag weer wilt gaan.

Volgende keer gelijk z'n nummer vragen!
Vraagje uit pure nieuwsgierigheid: had je dit advies ook gegeven als de rollen omgedraaid waren?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 18:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Vraagje uit pure nieuwsgierigheid: had je dit advies ook gegeven als de rollen omgedraaid waren?
Goeie vraag, heb ik even over nagedacht! En ik denk 't wel, want deze mensen lijken in elkaar geďnteresseerd.

Wel zou ik een jongen eerder aanraden om z'n nummer te geven (ipv te vragen) en ik ben iets gemakkelijker ben met meisjes aanraden om initiatief te tonen. Gewoon omdat jongens veel minder vaak op vervelende manieren versierd worden. Maar in dit geval lijkt er wederzijdse chemie te zijn, dan maakt het niet zo veel uit wie de eerste stap zet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Goeie vraag, heb ik even over nagedacht! En ik denk 't wel, want deze mensen lijken in elkaar geďnteresseerd.

Wel zou ik een jongen eerder aanraden om z'n nummer te geven (ipv te vragen) en ik ben iets gemakkelijker ben met meisjes aanraden om initiatief te tonen. Gewoon omdat jongens veel minder vaak op vervelende manieren versierd worden. Maar in dit geval lijkt er wederzijdse chemie te zijn, dan maakt het niet zo veel uit wie de eerste stap zet.
Oké, bedankt voor je antwoord!

Ik vind dat je vaak goede reacties hebt, maar soms vind ik wel dat je jongens een beetje in een kwaad daglicht stelt, of dat je antwoorden wat kort door de bocht zijn. Dat zeg ik dan nu als jonge meid, maar er zullen ongetwijfeld meiden zijn met vervelende ervaringen, die de reacties die ik wat overdreven vind, op prijs zullen stellen.

Verder kan ik het altijd wel waarderen dat er te zien is dat je tijd in je reacties gestoken hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 20:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, dat is ook wel zo. Ik denk vanuit systemen/maatschappij, daardoor mis ik soms oog voor 't individu. En tegelijkertijd heb ik zo veel persoonlijke verhalen gehoord, dat ik een stuk strenger ben geworden. Maar uiteindelijk is mijn mening ook maar een mening.

Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Wel zou ik een jongen eerder aanraden om z'n nummer te geven (ipv te vragen)
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2018, 23:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goeie vraag, heb ik even over nagedacht! En ik denk 't wel, want deze mensen lijken in elkaar geďnteresseerd.

Wel zou ik een jongen eerder aanraden om z'n nummer te geven (ipv te vragen) en ik ben iets gemakkelijker ben met meisjes aanraden om initiatief te tonen. Gewoon omdat jongens veel minder vaak op vervelende manieren versierd worden. Maar in dit geval lijkt er wederzijdse chemie te zijn, dan maakt het niet zo veel uit wie de eerste stap zet.
Helaas ken ik ook wel de verhalen over vrouwen die tijdens het uitgaan ongewenst aan mannen zitten of mannen op andere manieren lastigvallen. Ik denk dat we dit soort gedrag zo genderneutraal mogelijk moeten benaderen. Reageer op een manier die bij je past en die respectvol is naar de grenzen van de ander toe.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2018, 04:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Waarom?
Dat communiceert 'heb je interesse?' en geeft ruimte voor bedenktijd.

Citaat:
Helaas ken ik ook wel de verhalen over vrouwen die tijdens het uitgaan ongewenst aan mannen zitten of mannen op andere manieren lastigvallen. Ik denk dat we dit soort gedrag zo genderneutraal mogelijk moeten benaderen. Reageer op een manier die bij je past en die respectvol is naar de grenzen van de ander toe.
Ja, die verhalen ken ik ook. En op individueel niveau steun ik je standpunt, want het gaat uiteindelijk om gedrag.

Maar op structureel niveau zie je dat de wereld niet genderneutraal is. Als je kijkt naar statistiek, het nieuws, cultuur - dan zie je toch bepaalde patronen. Voor mij is dat een factor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zoenen voor de lol
Rcooper
10 11-06-2016 21:27
De Kantine Rhapsaaidy in Blue #1647
Verwijderd
500 24-04-2012 19:53
Liefde & Relatie Versieren, maar hoe?
ricardoalonso
45 14-11-2011 15:04
Films, TV & Radio [uitspraken]Scarface
DG
33 22-05-2004 18:12
Seksualiteit Jong spul zit strak om de lul
Negrotiator
109 20-12-2003 02:50
De Kantine Ben jij ook weleens iemand tegengekomen, die...
Talon
129 10-11-2003 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.