Oud 20-11-2003, 17:01
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Als je zo eens goed met je partner praat kom je vast wel dingen tegen waar je het niet eens over kan worden. Welke van deze dingen zijn nou zo belangrijk dat je relatie er over kan breken?

Voorbeeld:
Mij ex bleek heel erg tegen abortus te zijn. Iers-katholiek opgevoed, zat er echt ingestampt. Mocht niet. Moord, etc.

Ik heb die emotionele balast niet, en wil ook geen kinderen. Mocht ik zwanger raken (en ik doe alles om dat te voorkomen, maar stel...) dan zou ik het dus weg laten halen.

Met die gedachte kon mijn ex niet leven (hoewel hij het er niet voor uitmaakte ofzo.) Verder als "hopen dat het nooit gebeurd" kwamen we niet. Ik respecteer zijn mening, maar HIJ is niet degene die die zwangerschap aan den lijve ondervind, en HIJ is niet degene die primair voor dat kind zou zorgen. Dat zou ik zijn, terwijl ik helemaal geen kinderen wil. In een relatie telt ook zijn mening over dit soort dingen, maar ik zou niet mijn leven opofferen omdat hij niet met de gedachte van abortus kon leven. Stiekum doen zou ik niet kunnen.

Na deze discussies verging alle lust tot sex mij, en ging onze - toen al langer slechtlopende - relatie met een noodgang bergaf totdat ik het uitmaakte.

Wat is in jullie relatie zo'n punt waar geen compromissen op mogelijk zijn? En hoe gaan jullie daar mee om?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 17:06
Thomas
Thomas is offline
Geen enkele mening van haar kan zo erg zijn om een relatie over te verbreken.

Wel zijn er meningsverschillen, maar dat is gezond.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:08
miro
Avatar van miro
miro is offline
De dingen waar jij t over hebt zou ik niet mee om kunnen gaan (bijvoorbaat al niet dus). Dus dingen die met geloof, overtuigingen en bepaalde principes (bv abortus) te maken hebben. Dat zijn gebieden waar op t gewoon moet klikken bij mij.

Wat mij wel ns dwars zit is dat hij zon instelling heeft van "wat een boer niet kent dat vreet ie niet". Als hij van te voren al denkt dat iets niet leuk is of niet lekker of iets anders in die zin, dan doet ie nog geen moeite om t uit te proberen, voor mij niet, voor niemand niet. Heeeel irritant maar niet iets om ruzies te krijgen oid.

Voor de rest hebben we niet echt problemen, wel smaakverschillen maar niet iets wat je nou echt dwars kan gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:16
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik zou het niet uitmaken om verschillende meningen, pas wanneer het in de praktijk zou blijken dat deze meningsverschillen over theoretische dingen een probleem zijn, dan zou ik het uit maken
Je kan je wel druk maken om dingen die toch niet komen, maar wat heeft dat nou weer voor zin?
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:21
Verwijderd
Ik zou nooit iets kunnen hebben met een meisje dat LPF heeft gestemd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als hij een extreme PF aanhanger zou zijn en daar actief in zou zijn...

Geloof kan ik wel mee omgaan, mits het niet 'te' is, maar dat is met alles, het moet niet echt zijn manier van leven ed beheersen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:26
Verwijderd
Als ik eenmaal een relatie met iemand héb, dan denk ik niet dat die zomaar gebroken wordt door een mening... maar er zijn genoeg meningen waarbij ik, als een jongen die zou hebben, ik waarschijnlijk niet meer verliefd zou worden op die jongen.

Mjah, als je er opeens achterkomt dat iemand echt actief discrimineert, niet alleen soms een vooroordeeltje heeft maar daar echt naar handelt en dat de normaalste zaak van de wereld zou vinden... dan zou er toch wel erg vaak een ruzieachtige sfeer hangen en dat kan een relatie breken... maar als dat voor iemand geldt, kom je daar meestal toch wel in een paar maanden achter, en ik begin geen relatie met iemand die ik net ken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:47
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mijn ex was erg burgerlijk ingesteld, en ik heb veel ambitie voor een vrouw. Ik heb nooit kunnen achterhalen of hem dat benauwd heeft, maar ik denk dat een wat minder ambitieus, en wat simplistischer type wat minder complicatis brengt.

Mijn vriend en ik hebben soms wel meningsverschillen, maar elaboreren hierover. We blijven een eigen mening hebben zonder dat deze botsen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
er zijn fundamentele meningsverschillen die je hele instelling bepalen en kleine meningsverschillen.

ik zou nooit iets kunnen hebben met iemand die heel conservatief gelooft, ik ben atheist en vrij 'liberaal' met dingen als abortus, homos etc. Als de jongen alleen in god gelooft en mij met rust laat daarmee en ik er ook geen 'last' van heb prima, maar ik ga echt niet met je mee naar de kerk.

Verder zijn hele grove politiek/sociale tegenstellingen niet ok. Iemand die extreem links of rechts is is nix voor mij. Iemand die een intelling heeft van 'ben je arm, ach gut, had je harder moeten werken' kan ik ook niet tegen.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:56
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik zou nooit een relatie willen met iemand die ontzettend rascistisch is, ook niet met iemand die zwaar gelovig is en tegen abortus, homosexualiteit e.d.
Daar kan ik niet tegen en ik vind het kortzichtig, maar meestal ben je wel achter zulke dingen voor je een relatie hebt.
Ik denk niet dat er een mening is die de relatie die ik niet heb zou kunnen 'breken'.

Gewone meningsverschillen moeten er gewoon (kunnen) zijn, erg fundamentele dingen niet naar mijn idee. Ik vind dat iig niet prettig.
Ik heb het idee dat als iemand zwaar gelovig is en alles aanneemt wat in de bijbel staat dat ik met diegene geen goed gesprek zal kunnen voeren en het constant gekibbel zal worden. Discussies vind ik prima, leuk zelfs, maar dan moet de ander wel met zinnige argumenten komen en niet 'tja dat staat in de bijbel' en 'dat hoort gewoon zo', daar zou ik stapelgek van worden.

Mijn ex was het toppunt van kortzichtigheid en helaas had ik dat in het begin nog niet zo door. Ontzettend burgelijk, dingen hoorde gewoon zo omdat het zo was en hij het zijn hele leven niet anders gewend was. Mensen met een uitkering waren lui, buitenlanders waren dom en moesten terug naar hun eigen land, Pim Fortuyn was geweldig, brrrr krijg er nog de rillingen van. Echt zo'n type dat in de LPF-tijd precies nazij wat hij op TV hoorde en eigenlijk totaal geen eigen mening leek te hebben.
__________________
http://fleur.madtech.cx

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou ja... dingen als racisme, vrouwonvriendelijkheid etc... dat pik ik niet.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:31
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Maar veel van de dingen die jullie noemen weet je van te voren wel, die vallen heel erg op. Maar IN een relatie? Je gaat toch niet van te voren uitgebreid tegen elkaar checken om je breekpunten uit te vinden?

Nog eentje - hij wil kinderen. (ik namelijk niet). Is ook zo'n compromisloos punt. Ga je daar van te voren naar informeren? Op onze leeftijd toch niet?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:00
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
een racistisch meisje zou ik niets mee willen
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:47
Verwijderd
Dingen waar ik echt moeite mee zou hebben:
- als ze iets tegen dieren heeft (ik ben een hondenliefhebber)
- als ze vijandig tegenover kleine kinderen is en nooit kinderen wil
- als ze links is politisch gezien en geen andere mening respecteert (het zit hem vooral in dat laatste)
- als ze streng gelovig zou zijn (ben ik te open minded en ongelovig voor)
- als ze dingen van me zou verlangen die ik niet wil (ik heb moeite met drukte, lawaai, etc)

Dat zijn ook allemaal dingen waar ik al heel vroeg naar keek bij mijn vriendin. Ik zag dat ze zelf gek is op haar hond, op haar Cu2 stond dat ze later ook kinderen wil, streng gelovig is ze ook niet en ik merkte aan haar hele doen en laten al snel dat ze bij me paste. Mij krijg je bijvoorbeeld voor geen goud in allerlei enge kermisattracties, ben erg blij dat ze dat zelf niet wil om maar een voorbeeld te noemen En ze zou het niet lullig van me vinden als ik niet wou, mocht zij wel willen.

Dit soort dingen merk je vrij snel eigenlijk. Pik je gewoon op tijdens gesprekken of hoe iemand op dingen reageert. Dus echt erge meningsverschillen 'tijdens' een relatie kan ik moeilijk bedenken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-11-2003 @ 19:31:
Nog eentje - hij wil kinderen. (ik namelijk niet). Is ook zo'n compromisloos punt. Ga je daar van te voren naar informeren? Op onze leeftijd toch niet?
Mwoah, wel een beetje. Ik schrik er echt van als een meisje / vrouw een afkeer van kinderen heeft en ze zelfs haat.

En dat heeft niks met leeftijd te maken of wat ik evt zou willen in de toekomst, maar het geeft me gewoon een onprettig gevoel waar ik niet goed mee kan leven.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:01
LiedekeR
LiedekeR is offline
Als mijn partner een klein beetje een andere mening heeft over het concept "vertrouwen" gaat het uit. En dan gaat het niet alleen over vreemd gaan.
__________________
acht-)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:00
Verwijderd
extreem links
extreem rechts
gelovig (niet alleen in god maar alles meer dan een vaag gevoel is mij al te veel)
conservatief


eigenlijk vallen al deze dingen onder 'bekrompen, kinderlijk en narrow-minded'
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 20-11-2003 @ 23:00:
extreem links
extreem rechts
gelovig (niet alleen in god maar alles meer dan een vaag gevoel is mij al te veel)
conservatief


eigenlijk vallen al deze dingen onder 'bekrompen, kinderlijk en narrow-minded'
idem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2003, 23:45
Verwijderd
Hmm
In mijn huidige relatie weet ik geen enkel punt waar we het niet over eens zouden kunnen worden eigenlijk. Er zijn niet van die dingen zoals jij als voorbeeld gebruikt naar boven komen drijven.

Met mijn ex was er echter wel het feit dat hij geen kinderen wou en dat ik dat wel wou.. Op zich niet iets wat een struikelpunt was, we waren beiden nog geen 20.. dan is er toch nog geen sprake van kinderen, niet bewust in ieder geval. Je denkt dan toch, nou ja.. wie weet veranderd zijn mening ooit nog, dat zien we dan wel weer.

Ik kan me echter wel voorstellen dat dat soort dingen de druppel kunnen zijn in een moeilijk lopende relatie..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 00:34
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 20-11-2003 @ 20:47:
(...) ben ik te open minded voor (...)
Omg, en je zegt het ook echt zonder blikken of blozen na al dat voorgaande
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 09:52
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
volgens mij zouden er bij mij alleen problemen ontstaat wat dit betreft als mijn vriend er extreem rascistische gedachtes op na houdt... Verder zouden er ook wel problemen komen als hij geen kinderen wilt ( maar dat zou nu ook niet ter zake doen ) en als hij van mij verwacht dat ik me gedraag als een vrouw uit het jaar 0...
Verder maakt het me echt niet uit wat zijn politieke voorkeur of iets is
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 10:48
Verwijderd
als hij het nergens meer eens mee kan zijn, gewoon uit principe en nieteens zozeer omdat hij het er echt niet mee eens is.
Dus als er niet meer met hem te praten valt.

en als hij inderdaad het er de hele tijd over 'die buitenlanders' heeft. Als ie me daarmee lastig gaat vallen.
En het punt kinderen, nu nog niet zo'n punt, maar als hij ze niet wil zou ik er toch moeite mee hebben.
Gelukkig wil hij wel kinderen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 12:09
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Wij hadden een kwestie die zowel voor hem als voor mij best moeilijk was. Het klinkt misschien nogal vreemd maargoed. Ik had namelijk besloten om vegetarisch te worden, en hij 'was het er niet mee een' (dat heb ik heeeel vaak moeten horen). We hebben er gewoon echt ruzies over gehad zonder dat er echt een waarom uitkwam, en ik heb al gedacht van nou als dit zo doorgaat wil ik het niet meer, omdat het voor mij erg belangrijk is. Het was iets wat ik heel graag wilde, en door mijn opleiding diermanagement zijn dieren erg belangrijk voor mij, wat voor hem niet zo is. Uiteindelijk hebben we het uitgepraat, en kwam eruit dat ie bang was om de controle te verliezen (omdat ik dingen doe die hij nooit zou doen, en er in zijn ogen telkens nieuwe 'dingen' zijn)

Dit is voor ons wel een struikelpunt, dat hij vrij star is in dingen, en ik dus niet. Ook is hij gelovig, wat soms wel lastig is want een echt goed gesprek is er niet over mogelijk. Terwijl ik dat wel zou willen want ik vind sommige dingen nogal tegenstrijdig van hoe hij met zijn geloof omgaat. Maar daar heeft hij dan zelf ook geen verklaring voor. Het is gelukkig niet zo dat hij alles naar de bijbel praat, juist niet, of dat ie streng gelovig is. Maar soms zou wat diepzinniger best mogen. Niet alleen met betrekking tot geloof, maar ook tot andere dingen. Voor hem is het denk ik soms lastig dat ik over veel dingen een uitgesproken mening heb.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 00:20
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-11-2003 @ 17:47:
Mijn vriend en ik hebben soms wel meningsverschillen, maar elaboreren hierover.
"Wij elaboreren hierover"?

Het klinkt aristocratisch..., maar wat bedoel je ermee?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 09:19
elledc
elledc is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-11-2003 @ 19:31:
Maar veel van de dingen die jullie noemen weet je van te voren wel, die vallen heel erg op. Maar IN een relatie? Je gaat toch niet van te voren uitgebreid tegen elkaar checken om je breekpunten uit te vinden?

Nog eentje - hij wil kinderen. (ik namelijk niet). Is ook zo'n compromisloos punt. Ga je daar van te voren naar informeren? Op onze leeftijd toch niet?
Mijn vriend wil ook kinderen, ik sta daar niet bij stil en het liefst heb ik er helemaal geen. Maar dat zeg ik niet tegen hem want misschien verandert mijn mening daarover binnen x-aantal jaar. Dus ik denk niet dat dit voor problemen kan zorgen in een relatie.

In mijn relatie zijn er ook veel meningsverschillen, ik relativeer gemakkelijk maar soms gaat het zo ver dat ik toch even alleen wil zijn. Ik hoop alleen dat we beiden in de toekomst genoeg water in de wijn gaan kunnen gooien want soms denk ik echt dat dit zo niet verder kan.

Bijvoorbeeld zijn broer is zo'n lui typetje die niet WIL werken. Hij leeft dankzij dopgeld en daarnaast noemt hij zich kunstenaar, is bezig aan een tentoonstelling voor te bereiden. Maar als je geen geld hebt en je vraagt steeds wat aan mensen om je heen of aan je ouders en je bent 25 dan begin ik mezelf toch wel vragen te stellen over die persoon. Het probleem is dat mijn vriend dus zo opkijkt naar zijn broer en hem regelmatig geld geeft (hij werkt ervoor). Daar kan ik gewoon niet tegen. En daar zou ik me zo aan kunnen ergeren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2003, 22:43
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-11-2003 @ 19:31:
Je gaat toch niet van te voren uitgebreid tegen elkaar checken om je breekpunten uit te vinden?
Juist wel! Deden de mensen dat maar! Het zou hun op den duur heel wat leed besparen. Want de idee dat je de ander in de loop van de jaren wel zo kunt hersenspoelen dat hij/zij jouw mening gaat aanhangen, is een illusie.
Liefde is uiteindelijk een zakelijke kwestie. Voordat zij goed kan functioneren, moet er aan een aantal (rand-)voorwaarden worden voldaan.
Wat die zijn, moet je in een soort preliminaire fase zien te achterhalen. Daarvoor dient de verkering, dat wil zeggen: de snuffelfase waarin je nog niet vastligt.
Heel kort door de bocht: als je een grote aankoop doet (een huis of een auto bijvoorbeeld), ga je toch ook niet over één nacht ijs?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-11-2003 @ 19:31:
Je gaat toch niet van te voren uitgebreid tegen elkaar checken om je breekpunten uit te vinden?
Ik zie ook niet in waarom niet... Voordat ik een relatie met iemand begin wil ik die persoon eerst kennen. Dingen die belangrijk voor mij zijn, wil ik dan eerst weten. Dus bv. of hij wel of geen kinderen wil, ik wil ze nl wel, als hij ze niet wil, dan zou dat voor mij een struikelblok kunnen vormen. En zo zijn er nog wel een aantal dingen.

Ik denk wel, dat als je echt van elkaar houdt, dat je dan bij veel dingen toch wel compromissen kunt sluiten. Er zullen altijd dingen blijven waarbij dat niet gaat, maar bij veel dingen waarvan je vooraf dacht het niet te kunnen, gaat het dan toch opeens.

Vrijwel alles wat extreem is staat mij tegen...en ook dingen als discriminerend zijn, agressief zijn, andere mensen de grond inboren, arrogant, enz. Maar goed, op mensen die zo zijn val ik over het algemeen ook niet, dus dat komt goed uit.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 00:04
de abt van sion
de abt van sion is offline
Tja... Het probleem is dat veel mensen liefde en hartstocht met elkaar verwarren.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 01:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
********** schreef op 20-11-2003 @ 23:00:
extreem links
extreem rechts
gelovig (niet alleen in god maar alles meer dan een vaag gevoel is mij al te veel)
conservatief


eigenlijk vallen al deze dingen onder 'bekrompen, kinderlijk en narrow-minded'
Ik geloof in God, ben katholiek, maar ik: praat de Bijbel niet na, ga nooit naar de kerk, zal nóóit SGP, ChristenUnie of CDA stemmen, luister niet naar de onzin die de Paus uitkraamt, ben niet tegen zaken als abortus, euthanasie of het homohuwelijk...

Maar toch ben ik, omdat ik in God geloof, in jouw ogen "bekrompen, kinderlijk en narrow-minded". Why?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 23-11-2003 @ 01:09:
Ik geloof in God, ben katholiek, maar ik: praat de Bijbel niet na, ga nooit naar de kerk, zal nóóit SGP, ChristenUnie of CDA stemmen, luister niet naar de onzin die de Paus uitkraamt, ben niet tegen zaken als abortus, euthanasie of het homohuwelijk...

Maar toch ben ik, omdat ik in God geloof, in jouw ogen "bekrompen, kinderlijk en narrow-minded". Why?
Deze discussie ga ik niet voeren, temeer omdat er toch geen einde aan komt en het daar niet over gaat in dit topic. Ik geef gewoon mijn mening. Verder iedereen z'n ding en dat mag, ik zeg alleen dat ik nooit op een vrouw zou vallen die werkelijk gelooft.
En het gaat niet zozeer over het christendom zoals jij het volgens mij opvatte, maar over het geloof in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 17:12
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn vriendje is (net als ik) gelukkig erg ruimdenkend en dat is echt fijn. We zijn het over veel dingen niet met elkaar eens, maar bij ons is het zo dat we elkaars meningen accepteren en respecteren.

Meningsverschillen zijn juist goed voor je relatie, tenminste als je een goede relatie hebt waarin daarover gepraat kan worden.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 10:32
Everdarkgreen
Everdarkgreen is offline
Citaat:
********** schreef op 23-11-2003 @ 16:07:
Deze discussie ga ik niet voeren, temeer omdat er toch geen einde aan komt en het daar niet over gaat in dit topic. Ik geef gewoon mijn mening. Verder iedereen z'n ding en dat mag, ik zeg alleen dat ik nooit op een vrouw zou vallen die werkelijk gelooft.
En het gaat niet zozeer over het christendom zoals jij het volgens mij opvatte, maar over het geloof in het algemeen.
Toch stigmatiseer jij met jouw post een heleboel mensen als 'bekrompen' en 'narrow-minded', ik vraag mij ook wel af waarom een ieder met wat voor religieuze overtuiging dan ook als narrow-minded gezien zou moeten worden.



Over het eigenlijke onderwerp: eigenlijk kan ik alleen komen op elke vorm van verregaand conservatisme. Praktisch elke vorm van religieus fundamentalisme is daarbij inbegrepen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 11:22
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 20-11-2003 @ 17:48:
*woorden*
Is dat Osama in jou avatar?
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:43
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Als zij vind dat vreemdgaan moet kunnen, en ik daar ook vanaf weet.

Weet ik niet dat ze vreemdgaat, dan is het best, maar ik moet dan ook geen twijfels hebben...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 17:59
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-11-2003 @ 17:47:

Mijn vriend en ik hebben soms wel meningsverschillen, maar elaboreren hierover.
Je WAT? Elaboreren....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 23:34
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
moenbase schreef op 25-11-2003 @ 12:43:

Weet ik niet dat ze vreemdgaat, dan is het best, maar ik moet dan ook geen twijfels hebben...
Volgens mij wil ik niet snappen wat jij hier beweert, en jij zelf ook niet...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2003, 23:57
Verwijderd
Tsjah, ik was neonazi, zei was bij die greenpease shit ofzo, dieren helpen en alles, en toen zei ik : OPTIFFE KOEKTEEF.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 00:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 25-11-2003 @ 23:57:
Tsjah, ik was neonazi, zei was bij die greenpease shit ofzo, dieren helpen en alles, en toen zei ik : OPTIFFE KOEKTEEF.
HAHAHAHAHAHAH
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten UITSLAG gedichtenwedstrijd
Verwijderd
23 09-10-2011 22:14
Werk, Geld & Recht Help! Een deurwaarder voor de vorige bewoner
Ivo
12 22-02-2009 13:48
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Liefde & Relatie Verliefd op iemand die al in een relatie zit.
An
54 03-06-2004 10:25
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.