Oud 02-09-2004, 23:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Het rookverbod in de horeca komt er voorlopig niet. Wat dan wel? Een stappenplan. Tot 75 % van de cafe's en disco's moet binnen 4 jaar rookvrije 'zone' krijgen...

Ik betreur dit zeer!
Ik had gehoopt op snelle invoering van rookverbod in horeca. Nog paar jaar wachten dan maar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2004, 23:29
meisje
meisje is offline
ja, jammer zeg, fuck de economie, alles moet weg
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:35
Verwijderd
Wat een onzin zeg. Dat hele rookverbod is de doodsteek voor veel kroegen terwijl 9 van de 10 niet-rokende kroeggasten er geen enkel bezwaar tegen hebben. Laat ze dan gewoon betere afzuig-installaties inbouwen, dat is hartstikke effectief.

Dat hele rookverbod is überhaupt niet opgezet vanwege gezondheidsredenen of vanwege economische redenen, maar vanwege moraalridderij van Balkenende.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Daar gaan we weer.... Roken is activiteit waar je anderen last mee bezorgd. Dat DOE je dus niet in het openbaar (of in iedergeval niet bij mensen die daar last van hebben).

En het is uitstel, rookverbod komt toch.

Weetje, zelfs in Engeland zeggen zelfs pro-rook-groepen dat uiteindelijk een volledig rookverbod in de horeca onvermijdelijk is. Dit is achterhoede gevecht.

2004,2007,2020.... het komt!

ECHT!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:40
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 02-09-2004 @ 23:37 :
Daar gaan we weer.... Roken is activiteit waar je anderen last mee bezorgd. Dat DOE je dus niet in het openbaar (of in iedergeval niet bij mensen die daar last van hebben).

En het is uitstel, rookverbod komt toch.

Weetje, zelfs in Engeland zeggen zelfs pro-rook-groepen dat uiteindelijk een volledig rookverbod in de horeca onvermijdelijk is. Dit is achterhoede gevecht.

2004,2007,2020.... het komt!

ECHT!
Ja, op die manier kan ik ook wel stellen dat een meteoriet de aarde zal vernietigen en dat behoud van het menselijk ras een achterhoedegevecht is. 2050, 2500, 3500... hij komt!

Verder kunnen 'pro-rookgroepen' (welke bedoel je? Heb je ook maar enige referentie?) in Engeland wel meer zeggen. De tabakslobby zal uiteindelijk toch machtiger zijn dan een stel moraalridders.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:48
Verwijderd
hahahahahaha komisch, goede stap, laat het roken in cafe's maar lekker blijven
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:55
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
De tabakslobby zal uiteindelijk toch machtiger zijn dan een stel moraalridders.
Nou, dat zegt dan wel wat over de situatie: ik hoop dat mensen een beslissing nemen op grond van feiten (in samenhang met een overtuiging of visie) en niet onder druk van een lobby. Pro- of Anti- ...

En echt, binnen een paar jaar zit jij rookvrij in het cafe. Kijk maar naar de VS, Australie, Ierland, Noorwegen. Binnenkort waarschijnlijk Zweden...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 02-09-2004 @ 23:55 :
Nou, dat zegt dan wel wat over de situatie: ik hoop dat mensen een beslissing nemen op grond van feiten (in samenhang met een overtuiging of visie) en niet onder druk van een lobby. Pro- of Anti- ...

En echt, binnen een paar jaar zit jij rookvrij in het cafe. Kijk maar naar de VS, Australie, Ierland, Noorwegen. Binnenkort waarschijnlijk Zweden...
nee binnen een jaar zitten alle rokers in en rond amsterdam in een door mij opgezette priveclub waar gewoon alcohol en rken is toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
laat het roken in cafe's maar lekker blijven
Maar wat dan als ik niet in de kankerverwekkende rook wil zitten, maar wel naar een cafe wil?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:59
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
nee binnen een jaar zitten alle rokers in en rond amsterdam in een door mij opgezette priveclub waar gewoon alcohol en rken is toegestaan.
Prive club... Ja, ik denk dat dat mag ja. Daar zeg ik dan ook niks over.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 02-09-2004 @ 23:59 :
Prive club... Ja, ik denk dat dat mag ja. Daar zeg ik dan ook niks over.
nee, want jou wordt de toegang ontzegd.....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:09
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Als dat een prive club is, mag dat...

Hahahah, nou dan ga ik toch lekker naar bandje kijken in jongerensoos en dan hele nacht dansen bij leuke DJ in jongerencentrum, want daar mag niet meer gerookt worden
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 02-09-2004 @ 23:58 :
Maar wat dan als ik niet in de kankerverwekkende rook wil zitten, maar wel naar een cafe wil?
we gaan deze discussie gewoon nog een keer voeren: economisch gezien is het heel gunstig om die cafes lekker toe te laten om te roken, het zal beslist minder worden met de klandizie als er niet meer gerookt mag worden. Wat erg goed zou zijn voor de economie is als mensen die steeds maar zeuren over het roken, zelf hun kroegen openen, waar ook duidelijk vermeld staat dat het er verboden is. Want dan komen er meer kroegen, en dat is dan wel weer goed voor de economie.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Nee, we gaan de discussie niet over doen

Ik meldde gewoon even de jongste ontwikkeling!

That's all!

Succes met het oprichten van je club!

En ik ga dan wel naar jongerencentra!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 03-09-2004 @ 00:13 :
Nee, we gaan de discussie niet over doen

Ik meldde gewoon even de jongste ontwikkeling!

That's all!

Succes met het oprichten van je club!

En ik ga dan wel naar jongerencentra!
is goed, ik zie je daar al zitten als je 50 bent.....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline


Binnen 10 jaar is de hele horeca rookvrij. Echt! Maar goed, tot die tijd...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-09-2004 @ 23:57 :
nee binnen een jaar zitten alle rokers in en rond amsterdam in een door mij opgezette priveclub waar gewoon alcohol en rken is toegestaan.
Fijn zo
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 00:10 :
we gaan deze discussie gewoon nog een keer voeren: economisch gezien is het heel gunstig om die cafes lekker toe te laten om te roken, het zal beslist minder worden met de klandizie als er niet meer gerookt mag worden.
Gelukkig kunnen we dat verlies aan inkomsten wel op andere manieren compenseren. Economie is gelukkig al een tijdje redelijk ondergeschikt aan 't welzijn van de bevolking.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2004, 00:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 00:10 :
we gaan deze discussie gewoon nog een keer voeren: economisch gezien is het heel gunstig om die cafes lekker toe te laten om te roken, het zal beslist minder worden met de klandizie als er niet meer gerookt mag worden. Wat erg goed zou zijn voor de economie is als mensen die steeds maar zeuren over het roken, zelf hun kroegen openen, waar ook duidelijk vermeld staat dat het er verboden is. Want dan komen er meer kroegen, en dat is dan wel weer goed voor de economie.

hmm, en als ik naast iemand anders crack wil gebruiken?

het is niet al te dodelijk en het is immers mijn verslaving dan, dus zou het volgens jouw logica toegestaan zijn.


de anti-rooklobby zijn trouwens geen moraalridders, maar gewoon mensen die zich (terecht) ergens aan ergeren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-09-2004 @ 00:39 :
de anti-rooklobby zijn trouwens geen moraalridders, maar gewoon mensen die zich (terecht) ergens aan ergeren.
Idd. Ik wil helemaal mijn ideeen niet op anderen opleggen. Als je graag in een luier op zondag jezelf in wil smeren met bisonuitwerpselen terwijl je vrouw je afranselt met een dode kat moet je dat helemaal zelf weten, als je dat maar op een manier doet dat anderen d'r geen last van hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:47
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-09-2004 @ 00:39 :
hmm, en als ik naast iemand anders crack wil gebruiken?

het is niet al te dodelijk en het is immers mijn verslaving dan, dus zou het volgens jouw logica toegestaan zijn.


de anti-rooklobby zijn trouwens geen moraalridders, maar gewoon mensen die zich (terecht) ergens aan ergeren.
crack moet je zelf weten, ik zou me er niet aan storen, je doet maar. ( wat is trouwens de link tussen roken en drugs gebruiken?? )
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 00:47 :
crack moet je zelf weten, ik zou me er niet aan storen, je doet maar. ( wat is trouwens de link tussen roken en drugs gebruiken?? )
Drugs zijn ook genotsmiddelen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 03-09-2004 @ 00:46 :
Idd. Ik wil helemaal mijn ideeen niet op anderen opleggen. Als je graag in een luier op zondag jezelf in wil smeren met bisonuitwerpselen terwijl je vrouw je afranselt met een dode kat moet je dat helemaal zelf weten, als je dat maar op een manier doet dat anderen d'r geen last van hebben.
lol ik ben te goed in visualiseren
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 00:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 00:48 :
lol ik ben te goed in visualiseren
Het was slechts een zijstraat, echt
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Om het weer op het onderwerp te brengen:

Wat vinden jullie van het stappenplan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 01:33
Verwijderd
volslagen waanzin, doe het dan in een keer. Dit riekt naar gebrek aan lef om de economie een knauw te geven, net nu die weer aan gaat trekken......
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Crack is zowieso al verboden . Ik vind het hele antirookbeleid van onze grote vrienden in de 2e kamer trouwens behoorlijk KUT. En niet omdat ik zelf ook rook en nu buiten moet staan want dat kan me eigenlijk weinig schelen (moet ik thuis ook), maar de kroeg zal de kroeg niet meer zijn als er niet meer gerookt mag worden.

Hmmz als ik nou eens als dat fucking rookverbod definitief ingaat, wat idd wel zal gebeuren omdat zo'n stelletje vage moraalridders idd niet aan de economie denkt maar alleen maar aan wat zij goed vinden en niet naar wat het merendeel van het volk wil ( voor zover ik weet is het merendeel nog steeds TEGEN, correct me if i'm wrong en dan kan je dit stukje als niet getypt beschouwen.). Een eigen kroeg/priveclub beginnen waar WEL gerookt mag worden. En het kan me geen fuck schelen dat je niet rookt als je maar niet zeurt. En dan kijken waar het drukker is....
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 01:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik vind een geleidelijke invoering wel OK. Al had ik liever direct in een keer.

Als het nu maar zwart op wit komt, dat na die vier jaar er een volledig rookverbod in de horeca komt.

Niet weer opnieuw onderhandelen, evalueren. Het einddoel moet rookvrije horeca zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 03:16
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 03-09-2004 @ 01:58 :
Ik vind een geleidelijke invoering wel OK. Al had ik liever direct in een keer.

Als het nu maar zwart op wit komt, dat na die vier jaar er een volledig rookverbod in de horeca komt.

Niet weer opnieuw onderhandelen, evalueren. Het einddoel moet rookvrije horeca zijn!
voor die kleine minderheid die er zo fel tegen is???
Het merendeel van de uitgaansmensen zal het werelijk worst wezen, geloof me
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 08:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-09-2004 @ 23:57 :
nee binnen een jaar zitten alle rokers in en rond amsterdam in een door mij opgezette priveclub waar gewoon alcohol en rken is toegestaan.
goed idee. Heb ik er iig geen last van
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:00
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Ook de accijnsbelastingpot moet gevuld worden... men ziet nu in dat een rookverbod wel degelijk effect heeft op het verbruik ervan.... niet zo gek dat ze het uitstellen (helaas)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 03-09-2004 @ 09:00 :
Ook de accijnsbelastingpot moet gevuld worden... men ziet nu in dat een rookverbod wel degelijk effect heeft op het verbruik ervan.... niet zo gek dat ze het uitstellen (helaas)
waar ziet men dat dan?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:37
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 02-09-2004 @ 23:27 :
Het rookverbod in de horeca komt er voorlopig niet. Wat dan wel? Een stappenplan. Tot 75 % van de cafe's en disco's moet binnen 4 jaar rookvrije 'zone' krijgen...
"rookvrije zone" ?!?!? Laat ze nou maar een ROKERS-zone maken, dat lijkt me beter... ik bedoel, ik als 'niet-roker' (die me overigens niet zo erg druk maak om dat er gerookt wordt in horeca-aangelegenheden) ga me echt niet in een speciale positie wringen; laat die kankerverwekkers dat maar doen!!!!

Daarnaast: Rokers hebben lang genoeg de tijd gehad om zich aan te passen en samen oplossingen te vinden, maar een kleine (of grote) groep asociale rokers die niet wilden aanpassen hebben dit uiteindelijk over de hele groep rokers afgeroepen...
en ja, zo'n christenhondje als Balkenende is dan uiteindelijk de druppel.

Afzuigapparatuur ben ik ook wel voor, maar die rokers moeten gewoon accepteren dat HUN nu zich maar eens aan moeten passen. Dus: Rokerszones, ja graag! NIET-ROOK ZONES? Ja ook goed hoor: de hele club/bar/discotheek dan, op een klein hoekje na.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:45
NN
NN is offline
Erg jammer. Ik had dat verbod liever gisteren dan vandaag gehad.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:59
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
"rookvrije zone" ?!?!? Laat ze nou maar een ROKERS-zone maken, dat lijkt me beter...
Ja, dat lijkt mij ook beter. Hele horeca rookvrij. Met mogelijkheid tot rookruimtes.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 03-09-2004 @ 09:37 :


Afzuigapparatuur ben ik ook wel voor, maar die rokers moeten gewoon accepteren dat HUN nu zich maar eens aan moeten passen. Dus: Rokerszones, ja graag! NIET-ROOK ZONES? Ja ook goed hoor: de hele club/bar/discotheek dan, op een klein hoekje na.
hahahahaha wat een stom idee......

echt jullie zijn simpel. Kijk op de stations zijn die rookzones al een fiasco aan het worden, al die zuilen verspreiden een smeriger, geconcentreerde rook van sigaretten en brandende filters, zeer gezond om langs te lopen , en natuurlijk, die lucht van zo'n zuil verspreidt zich niet . Denk je nu eens in wat er dan in zo'n discotheek gebeurt met een rook zone...
Serieus, heb dan het lef om het helemaal af te schaffen, en neem de leegloop in uitgaansgelegenheden voor lief.....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2004, 11:38
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 11:32 :
hahahahaha wat een stom idee......

echt jullie zijn simpel. Kijk op de stations zijn die rookzones al een fiasco aan het worden, al die zuilen verspreiden een smeriger, geconcentreerde rook van sigaretten en brandende filters, zeer gezond om langs te lopen , en natuurlijk, die lucht van zo'n zuil verspreidt zich niet . Denk je nu eens in wat er dan in zo'n discotheek gebeurt met een rook zone...
Serieus, heb dan het lef om het helemaal af te schaffen, en neem de leegloop in uitgaansgelegenheden voor lief.....
dat het op de stations totaal verkeerd is aangepakt (heu: lang leve overheidsbeleid dat niet door wordt gedacht) wil niet zeggen dat anti-rook-zones uberhaupt niet zouden kunnen werken.
het moet alleen goed worden aangepakt. of durf jij te beweren dat alle rookruimtes altijd verkeerd uitpakken?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:41
Verwijderd
Grappig om te zien hoeveel mensen zich enorm opwinden over een rookverbod die uiteindelijk doodgaan aan kanker omdat ze in hun leven een paar keer bij het stoplicht achter de uitlaat van een stinkende vrachtauto hebben gestaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 03-09-2004 @ 11:38 :
dat het op de stations totaal verkeerd is aangepakt (heu: lang leve overheidsbeleid dat niet door wordt gedacht) wil niet zeggen dat anti-rook-zones uberhaupt niet zouden kunnen werken.
het moet alleen goed worden aangepakt. of durf jij te beweren dat alle rookruimtes altijd verkeerd uitpakken?
ja.



Want als je het goed aanpakt, zet je alle rokers, het liefst in een zo klein mogelijk hokje, ( uiteraard zonder gedegen ventilatie ) en wat zie je gebeuren? de rokende mens komt er liever niet meer, als er over een sigaret zo moeilijk gedaan wordt. ( Voor een roker, en ik hoor regelmatig de term uitgaansroker, over volslagen idioterie gesproken, hoort bij het uigaan de sigaret er gewoon bij, het is een sociaal genotsmiddel, en ja die term vind ik ook raar, maar feit is dat het samen roken van een of meerdere peuken behoorlijk gezellig kan zijn. Net zoiets als gezamenlijk een biertje te gaan vatten, over genotsmiddelen gesproken.). Dus leegloop ja, en omdat te compenseren gaan toch de prijzen weer omhoog, etc.

dus ja ik durf te stellen dat je geen rookzones moet invoeren, totdat onze hypocriete overheid ( daar ben ik het met je eens skyrise ) eindelijk het lef heeft gehad om de economie een trap te geven
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:52
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-09-2004 @ 11:41 :
Grappig om te zien hoeveel mensen zich enorm opwinden over een rookverbod die uiteindelijk doodgaan aan kanker omdat ze in hun leven een paar keer bij het stoplicht achter de uitlaat van een stinkende vrachtauto hebben gestaan.
ach.... je zou maar per ongeluk TOCH doodgaan aan kanker.
Bovendien is transport een noodzakelijk kwaad voor onze samenleving, hoewel daar ook dingen aan gedaan worden. Roken daarintegen dient geen enkel positief doel (hoewel rokers daar anders over denken, toch is er geen bewijs voor).

Een vrachtwagen doe je niets aan, een roker wel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:56
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 11:52 :
dus ja ik durf te stellen dat je geen rookzones moet invoeren, totdat onze hypocriete overheid ( daar ben ik het met je eens skyrise ) eindelijk het lef heeft gehad om de economie een trap te geven
Als er IETS is dat deze overheid NIET moet doen om de economie te stimuleren is het wel het niet invoeren van de rookvrije-uitgaansgelegenheid.

Alles staat in dienst van de economie bij deze overheid (terwijl ze de hele kenniseconomie onderuit hebben gehaald, de koopkracht hebben ingeboet, iedereen bezuinigen waar de economie op reageert etc etc etc.) en ze doen alleen maar domme dingen.. laat dit er niet bijkomen.

Uitgaanspubliek past zich wel aan... en er kan best een gezellig goed afgezogen rokersplek komen in een uitgaansgelegenheid
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 03-09-2004 @ 11:56 :

Uitgaanspubliek past zich wel aan... en er kan best een gezellig goed afgezogen rokersplek komen in een uitgaansgelegenheid
jaaaa das ook mooi, een rokers bar en een niet rokers bar, in dezelfde disco, en dan kijken welke de meeste omzet heeft. Ik denk dat ik het antwoord al wel weet
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-09-2004 @ 11:41 :
Grappig om te zien hoeveel mensen zich enorm opwinden over een rookverbod die uiteindelijk doodgaan aan kanker omdat ze in hun leven een paar keer bij het stoplicht achter de uitlaat van een stinkende vrachtauto hebben gestaan.
"Grappig om te zien"?

Hoezo, zijn daar cijfers van?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:13
Verwijderd
Eigenlijk interesseert het mij helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:33
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan, een deel rokers clubs/cafe's en een ander deel niet rokers!
Dan is iedereen blij en heeft niemand er last van!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:50
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Mja, als flinke delen van kroegen en andere uitgaansgelegenheden effectief rookvrij gemaakt kunnen worden, dan is een totaal verbod niet noodzakelijk, naar mijn meing.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:56
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 03-09-2004 @ 13:50 :
Mja, als flinke delen van kroegen en andere uitgaansgelegenheden effectief rookvrij gemaakt kunnen worden, dan is een totaal verbod niet noodzakelijk, naar mijn meing.
word

Citaat:
trumpetlover schreef op 03-09-2004 @ 12:00 :
jaaaa das ook mooi, een rokers bar en een niet rokers bar, in dezelfde disco, en dan kijken welke de meeste omzet heeft. Ik denk dat ik het antwoord al wel weet
ja duuuhhhh... de niet-rokersbar natuurlijk! daar hebben de mensen immers meer geld over om drank voor te halen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:59
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
dat lijkt me lastig, gezien de meeste mensen wel roken, en zelfs mensen die niet verslaafd zijn aan roken, steken tijdens het uitgaan graag een peuk op bij het genot van een alcoholistisch drankje!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 03-09-2004 @ 13:56 :
word



ja duuuhhhh... de niet-rokersbar natuurlijk! daar hebben de mensen immers meer geld over om drank voor te halen

dat is een weddenschap die ik wel met je aan durf te gaan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 03-09-2004 @ 13:59 :
dat lijkt me lastig, gezien de meeste mensen wel roken, en zelfs mensen die niet verslaafd zijn aan roken, steken tijdens het uitgaan graag een peuk op bij het genot van een alcoholistisch drankje!

de meerderheid van nederland rookt niet, voor zover ik weet werd dat punt ergens in de jaren '70 gepasseerd aangezien het al sinds ergens in 1950 alleen maar daalt. (vanaf toen iets van 95% van de bevolking)


rokers zijn dus een minderheid geworden, en kunnen derhalve niet claimen dat hun belangen een meerderheid dienen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou?
hhendrikxx
500 25-01-2005 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.