Oud 27-08-2017, 23:17
anoniem010
anoniem010 is offline
Hallo mensen, ik heb even n vraag of ding. Ik weet het eigenlijk ook niet.
Maar als ik in een kleedkamer zit met mensen (na de sport) gaan zij altijd douchen (naakt). Maar ik durf dan niet te douchen omdat ik bang ben dat ik een stijve krijg. Hoe doen jullie dat? (Voor degene die sporten)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2017, 23:56
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Wat voor sport doe je?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 00:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Maakt dat iets uit?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 08:15
anoniem010
anoniem010 is offline
Ik zit op voetbal, maar na de voetbal douchen we in onderbroek maar ik ben ook scheidsrechter en de andere douchen dan altijd naakt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 10:42
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Tja.. ik sport al mijn hele leven en douche altijd gewoon naakt. Eerlijk gezegd herken ik het probleem van een stijve krijgen onder de douche niet echt. Ik krijg eerder een ongemakkelijk gevoel van naakte mannen om mij heen, dan dat ik er opgewonden van raak. Ik denk ook dat de kans klein is aangezien jij je er al zorgen om maakt dat het gebeurt. Maar mocht je iets aan voelen komen, dan ga je toch even met je rug naar de rest toe staan tot het weer veilig is?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 11:33
funkxflix
Avatar van funkxflix
funkxflix is offline
Ja of als je het aan komt voelen ga je onder de douche weg. Niet te moeilijk denken
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 21:03
anoniem010
anoniem010 is offline
Maar dan is er nog een probleem: ik ben zelf bijna 15 en km pik is slap denk 5 cm ofz, terwijl de andere, die 18 zijn ongeveer 13 cm slap zijn, dus daar schaam ik me dan voor
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 01:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Niks van aantrekken. Pikken van 13 en 5 slap kunnen stijf even groot zijn.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 10:54
jaap11
jaap11 is offline
ik zit op hockey wij douche allemaal naakt, soms krijgt er iemand een stijve... so what
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 21:01
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
bro ik herken je probleem

ik woon op een plek waar je veel te snel voor gay aangezien wordt en als dat zo is ben je een schande ik woon in zo'n plek waar gay zijn het ergste is wat er is onnatuurlijk enz enz daarom stel ik op voetbal gaan ook uit
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 16:38
jaap11
jaap11 is offline
Ik heb er geen moeite mee ik douche op sport en school gewoon naakt. Misschien heb ik er geen moeite mee omdat ik heel m’n leven naturist ben, ben 11 jaar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 21:36
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
maar de meeste jongens van 11 zijn nog geen pubers dus dat zou alle problemen ook weghelpen de meeste 11jarigen caren niet over wie hun bradwurst ziet
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 02:30
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Nja ik ben vrijwilliger bij voetbalvereniging en heb een jongensteam van 11 t/m 13 jaar. Ik zie op deze leeftijd sommige jongens met onderbroek aan douchen. Al wordt dat binnen de voetbal cultuur vrij populaire, de afgelopen jaren.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2018, 22:10
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ja maar stel je douched met de onderbroek dat is ook weer raar
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 13:10
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Jong mag ik jouw een ding zegen geen bang hebben iedereen in je team heeft dit mee gemaakt en jullie zijn alle maal van het zelfde geslacht dus ja als je nu een stijve krijcht dan is het zo je bent een man (het geslacht dan in dit geval) je kan het niet weg stoppen bij ons zwelt onze pik op maar bij de vrouw gebeurtenis niks dus ja maar een ding niet aan denk dat het is bij jongens alle maal het zelfde
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Maakt dat iets uit?
Ja, ik zou het na schaken wel aan de vreemde kant vinden ja.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 00:00
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
ja maar stel je douched met de onderbroek dat is ook weer raar
Als meerdere het doen niet en anders iedereen kan en mag doen wat hij zelf wilt. Ik voel me comfortabeler als ik douch met onderbroek dan zonder. Tenminste in bijzijn van andere.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 00:12
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Als meerdere het doen niet en anders iedereen kan en mag doen wat hij zelf wilt. Ik voel me comfortabeler als ik douch met onderbroek dan zonder. Tenminste in bijzijn van andere.
Stel je niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 00:22
Verwijderd
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 02:49
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Dus omdat ik mij ergens comfortabel bij voel, stel ik me aan. Sorry hoor dat ik niet al te graag mijn geslachtsdelen laat zien.

Tot tegenstelling tot jullie, doe ik een poging om de persoon die deze topic heeft aangemaakt te helpen. In plaats van comentaar leveren op adviezen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2018, 07:55
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dus omdat ik mij ergens comfortabel bij voel, stel ik me aan. Sorry hoor dat ik niet al te graag mijn geslachtsdelen laat zien.

Tot tegenstelling tot jullie, doe ik een poging om de persoon die deze topic heeft aangemaakt te helpen. In plaats van comentaar leveren op adviezen van anderen.
Iedereen mag gewoon zijn of haar mening geven. Jij. Maar ook anderen. En daar hoef je het dan niet mee eens te zijn.

Ik moet ook zeggen dat douchen in je onderbroek wel erg overdreven is. Douche gewoon even en klaar. Je hoeft niet allemaal naar elkaar te kijken en je bent ook niet meteen gay.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:13
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
als je je niet comfortabel voelt als je naakt doucht doe het dan is een keer met een jongen erbij het kan een leuke ervaring zijn als jullie je allebei op je gemak voelt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit naakt douchen bij voetbal
blackops2
38 24-12-2017 23:37
Seksualiteit Naakt douchen? En wat dan?
HelpDavy
12 08-02-2017 20:32
Lichaam & Gezondheid Naakt douchen na voetballen
daanf2
8 02-06-2014 18:06
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
youraan
1 13-08-2011 21:54
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
DennisRobben
83 02-02-2011 22:32
Lifestyle Verplicht naakt douchen bij voetbal?
ManInTheMirror
1 30-03-2007 11:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.