Oud 25-06-2018, 21:12
Anoniem5678
Anoniem5678 is offline
Hoi iedereen,

Ik heb een relatie met een meisje, en vandaag ging ze, bij haar thuis, opeens zo zitten (zie bijlage). We waren met z'n 2'en op haar kamer aan t zoenen. We zijn beide 16. Wil ze hier iets mee of niet, ik ben namelijk heel slecht in subtiele hints. Ook duurde het zoenen erg lang (niet dat dat een probleem is ().

En natuurlijk, je kunt het niet afleiden uit een voorbeeld, maar is het raar om nu al er iets over te vragen? En wat moet ik dan vragen? 'Hé, wil je seks?' Dat is ook zo direct toch...

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 31320100.jpg (330.6 KB, 18x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Anders praat je er van te voren even over.... of je doet haar broek los en komt wat ze doet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 21:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vraag het even, soms het dat ook gewoon een fijne intieme houding om in te zoenen. Misschien is ze nog helemaal niet toe aan seks, maar wil ze eerst wat andere dingen proberen (schuren/ droogneuken), vrijen met de kleren aan. Maak seksualiteit bespreekbaar in je relatie, dat lijkt me heel waardevol (zeker als jij niet zo goed bent met subtiele hints!).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-06-2018, 23:13
_-anoniem-_
_-anoniem-_ is offline
In mijn ogen wil ze je wel een beetje verder pushen maar ik denk niet dat meteen seks wil hebben... ik weet verder niet hoe jullie relatie verloopt alleen ik denk dat je gewoon eerlijk moet zeggen dat je niet goed bent met subtiele hints en er gewoon over praten met haar!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 06:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Communiceren...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 17:17
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Als het haar eerste keer is, kan het best zijn dat ze het nog niet wil. En vragen kan echt geen kwaad. Laat haar wel weten dat het niet zo belangrijk voor je is, zodat ze er misschien geen slecht gevoel over krijgt als ze niet wil. En ja.. als je zelf vind dat het zo te snel gaat, kan je het verlopig misschien beter houden bij zoenen en een beetje aanraken.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wil ze een relatie of...?
antonymous1234
5 11-07-2016 00:30
Liefde & Relatie Wat wil ze?!?!?!
Verwijderd
16 08-08-2013 01:13
Liefde & Relatie Wat wil ze nou?
Quarles
6 04-04-2011 14:58
Liefde & Relatie Wat wil ze
killer_kamal
8 07-09-2010 16:59
Liefde & Relatie Wat wilt ze nou ?
Pazionate
3 09-11-2008 15:37
Liefde & Relatie gezoend, maar wat wil ze...
Kirk22
12 03-08-2002 22:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.