Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 14:09
Stefan17
Stefan17 is offline
Midden juni, ik fiets naar school en op enige afstand voor mij fiets een meisje van zo'n 15 jaar samen met haar vriendin. Haar sliprandje (strings zijn hier helemaal niet zo populair als blijkbaar in Nederland, maar dat terzijde) komt als een hagelwitte band zo'n anderhalve centimeter boven haar broek uit. Op zich niets abnormaals, heel wat meisjes lopen hier zo rond (en daar heb ik geen problemen mee ).

Op een zeker moment komt echter haar vader (die ik toevallig ken 'van zien') met de fiets achter haar aangereden. Als ze stilstaat bij een verkeerslicht komt hij naast haar en begint met haar te praten. Ze lijkt te schrikken op het moment dat hij naast haar komt en begint zo onopvallend mogelijk haar trui naar beneden te trekken en haar broek naar boven. Blijkbaar mag haar vader - die het uiteraard wel al lang gezien heeft, want hij reed al een tijd op een afstandje achter haar - niet zien hoe ze er bijloopt (of moet ik zeggen bijrijdt?).

Vandaar mijn vraag aan de meisjes van de desbetreffende leeftijdscategorie: als je slip of string bewust boven je broek uitkomt, mag iedereen dat dan zien? En waarom (in het bovenstaande geval) bvb. de ouders niet en "de rest van de wereld" zonder enig probleem wel?

Dank bij voorbaat voor alle replies.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 15:04
meisje1984
meisje1984 is offline
Misschien is ze "streng" opgevoed.
Sommige geloven, mensen uit een ander cultuur mogen bepaalde dingen niet laten zien.. zo heb je bijvoorbeeld katholieke mensen en die zijn volgens mij net zo streng als de moslims.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:08
feline
feline is offline
Uhhm, ik vind het eigenlijk een heel raar verhaal. Mijn string komt nooit bewust boven mijn broek. En ik mag hopen dat hij er ook nooit onbewust bovenuit komt. Een hagelwitte band van een onderbroek lijkt me ook eigenlijk foeilelijk en ik zou niet weten waarom dat kind dat zo had.
Maar goed ik denk dat ze bang was dat haar vader het onzedelijk ofzo vond staan.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind het verschrikkelijk staan, een string of slip boven je broek uit. En al helemaal als je het bewust doet.

Ik zorg er altijd voor dat het dus niet te zien is.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:56
Bitchy16
Avatar van Bitchy16
Bitchy16 is offline
Ik zou ten eerste al niet express met mijn string boven mijn broek gaan lopen, das toch geen gezicht?
En tja als je het zonodig moet doen dan moet je ook scheit hebben aan andere mensen, vind ik!
__________________
If you love something let it go, if it comes back to you it´s yours, if it doesn´t it never was, hold me down baby....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:56
niels18
Avatar van niels18
niels18 is offline
als je inderdaad echt zeker wilt weten dat er niets te zien is kun je ook nog gewoon niets eronder aandoen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:01
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
niels18 schreef:
als je inderdaad echt zeker wilt weten dat er niets te zien is kun je ook nog gewoon niets eronder aandoen.
Of je slaat je slip/onderbroek gewoon een keertje om
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou me doodschamen als iedereen mijn string kon zien. Het heet niet voor niets ondergoed...Ik snap niet dat mensen zoiets sexy vinden ofzo......
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:34
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
yak..vind dat vreselijk als je iemand haar string ergens bboven uit ziet komen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:39
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Bij een meisje bij mij op school zie je haar string ALTIJD er een eind bovenuit steken.. ik vind het verschrikkelijk staan en daardoor check ik even of het bij mij nog niet te zien is
ik snap ook niet dat je dat bewust zou doen..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:40
Kiet_oud
Avatar van Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ikzelf vind het erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:05
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik vind het verschrikkelijk staan, een string of slip boven je broek uit. En al helemaal als je het bewust doet.

Ik zorg er altijd voor dat het dus niet te zien is.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:11
Verwijderd
Ik vind het niet uitzien als je slip of string boven je broek uitkomt.. bij mij issut niet te zien..

Denk dat de ouders van dat meisje gewoon een beetje streng zijn ofzo? Dat ze haar string niet boven dr broek uit mag van dr ouders, en dat ze dat dan maar doet als ze het huis uit is
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:12
shanli
shanli is offline
ik trek mijn slip(ik draag geen strings) niet bewust boven mijn broek uit maar als ie toch te zien is(wat zelden gebeurt),trek ik mijn broek niet hoger op(omdat ie toch weer terugzakt) en mijn turi of iets dergelijks komt altijd boven de eerste (pakweg) 5 cm. van mijn broek,en korte t-shirts draag ik niet(zelden)

conclusie:meestal laat ik het zo maar bij korte t-shirts 'moffel' ik hem wel weg want dat vind ik geen gezicht
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:16
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
bahbah da ziet er toch nie uit als die string er 10m bovenuit stijgt??? das toch ook nie de bedoeling van ondergoed??

en waarom zou je vader/moeder nie moguh zien dat je die string er zo hoog boven uit laat stijguh terwijl de rest van de wereld het wel mag zien???
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:20
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
liefferd schreef:
en waarom zou je vader/moeder nie moguh zien dat je die string er zo hoog boven uit laat stijguh terwijl de rest van de wereld het wel mag zien???
Dat was nou net m'n vraag. Als er tv-camera's zouden zijn zou dat meisje in kwestie bij wijze van spreken haar broek nog 5 cm verder naar beneden trekken, maar haar ouders mogen absoluut niets zien.

Of kan het gezien worden als een openbaar afreageren tegen wat thuis niet mag?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:33
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Doet me een beetje denken aan die body stockings( )

stak er ook altijd zo uit



Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:38
Maaiketjuh
Maaiketjuh is offline
Ik vind het een tikkeltje ordinair. beetje nasty.
Ikzelf draag hem er nooit bovenuit. maar als je een heupbroek aanheb kan het nog wel us gebeuren.
En het is de laatste tijd best wel ''in''
kijk maar naar de clip van christina millian...
Maar ik vind het lelijk.
Maaiketjuh!
__________________
Life is Sweet And bitter
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2002, 18:58
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik vind het verschrikkelijk staan, een string of slip boven je broek uit. En al helemaal als je het bewust doet.

Ik zorg er altijd voor dat het dus niet te zien is.
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:04
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=136973

Ik heb al een topic geopend over strings of ander ondergoed dat bewust boven je broek komt, daar past dit denk ik ook wel in of niet? Dus is het niet handiger om alles in 1 topic te houden zodat het netjes en overzichtelijk blijft?!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:35
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
dat mag iedereen wel zien, als het een mooie is. van die gewone witjes laat ik niet boven mijn broek uitkomen, ik koop onderbroeken die laag genoeg komen
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:02
Mysterons
Mysterons is offline
ik draag beetje lage broeken, en zwarte onderbroeken/boxers, en dan vind ik die rand niet lelijk boven mn broek. maar ik doe hem er niet bewust boven ofzo
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:33
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik laat nooit bewust een string ofzo zien, ik zorg er juist voor dat 't niet te zien is.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:43
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:
Ik laat nooit bewust een string ofzo zien, ik zorg er juist voor dat 't niet te zien is.
precies
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:57
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik heb 1 string, en toevallig nu aan. Ik heb ook een lage broek aan, en ik moffel hem gewoon eronder weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 22:34
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
de vraag was tog juist gericht op: 'mag iedereen dat dan zien'

antwoord: ik ga niet eerst mn string optrekken en als ik thuis ben, em snel weer in mn broek stoppen ofzo. Als mn paps en mams mn string al niet mogen zien... Ik bedoel: als je je string naar school op wilt trekken (leuk ) dan zien je leraren enzo dat tog ook>? Och jah, dan mag iedereen meegenieten, hoor
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 22:36
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
feline schreef:
Uhhm, ik vind het eigenlijk een heel raar verhaal. Mijn string komt nooit bewust boven mijn broek. En ik mag hopen dat hij er ook nooit onbewust bovenuit komt. Een hagelwitte band van een onderbroek lijkt me ook eigenlijk foeilelijk en ik zou niet weten waarom dat kind dat zo had.
Maar goed ik denk dat ze bang was dat haar vader het onzedelijk ofzo vond staan.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 23:27
Pekay
Pekay is offline
Ik vin het nogal ordi..... als je string er boven uit piept.

Maarjah, bijkbaar vond dat grietje het nogal sexy/leuk, en haar ouders dus niet....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:03
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Wat ook zou kunnen: haar slipje kwam per ongeluk boven haar broek uit en haar vader kwam haar ff achterna om haar dat te vertellen, en toen schaamde ze zich zo erg dat ze heel snel probeerde om het weg te moffelen.
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:19
miro
Avatar van miro
miro is offline
Je string (slip??) bewust boven je broek doen is echt heel fout vind ik. Maar ja als ik het iig zou doen dan zou ook iedereen t mogen zien, kdoe het toch niet voor niks bewust? Ook mn ouders ja, ik moet zelf weten hoe ik mn kleren draag. (hoewel ik wel commentaar zou krijgen denk ik )
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:30
a new noise
a new noise is offline
hihihihihih
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:06
skatefamke
skatefamke is offline
bij skatebroeken kan het wel mooi zijn vind ik
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:07
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
skatefamke schreef:
bij skatebroeken kan het wel mooi zijn vind ik
maar dat was niet de vraag, excuses. als ik een string/slip zo zou dragen, zou iedereen dat mogen zien, inclusief ouders.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:10
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:
Wat ook zou kunnen: haar slipje kwam per ongeluk boven haar broek uit en haar vader kwam haar ff achterna om haar dat te vertellen, en toen schaamde ze zich zo erg dat ze heel snel probeerde om het weg te moffelen.
Leuke hypothese

Maar als je dat meisje dan op school ergens tegenkomt loopt ze er ook wel eens zo bij, dus moet het wel degelijk bewust zijn meen ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:03
Verwijderd
ik zie hierzo dat de meeste het niet doen, of zorgen dat ze er niet bovenuit steken.. toch als ik op school loop zie ik bij de helft van alle wijve die stringen er uit steke...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:14
the witchbitch
the witchbitch is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ik zie hierzo dat de meeste het niet doen, of zorgen dat ze er niet bovenuit steken.. toch als ik op school loop zie ik bij de helft van alle wijve die stringen er uit steke...
Ik denk dat de meeste die het zo hebben geen reply zetten, maar ik zou t wel doen als t leuk zou zijn, mijn stijl zou zijn om de artiesten na te apen.
en ik ga al helemaal mn kledingstijl niet voor mn ouders verbergen, dan knippen ze mn string of wat dan ook maar door, maar ja ik ben dat meissie nie...
__________________
Be yourself!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-08-2002, 14:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
kan gebeuren, xpres omhoog is behoorlijk fout maar per ongeluk kan gebeuren. Dan vind ik het ook niet erg. Ik kom net terug van maand reizen en ik had 1 jurkje gekocht (het was erg warm en ik hads enkel lange broeken) en daar ging ik ook echt niet elke keer om denken hoe ik zit, boeie. Als ik doorheb dat mijn string 2 km boven mijn broek uitsteekt doe ik m wel naar beneden om de simpele reden dat ik het gewoon geen gezicht vind. als je m af en toe ziet als je op bepaalde manier zit vind ik geen proobleem.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:58
Verwijderd
Toen ik 15 was, had mijn vader dat ook absoluut niet mogen zien. Waarom niet? Ja, ik weet niet, mijn vader was toch iemand voor me die mij als een braaf, net meisje moest zien. Iemand waar hij trots op kon zijn zeg maar. En daarbij wilde hij mij ook altijd 'beschermen tegen de gevaren van de wereld (vooral jongens )'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vraagje aan (ervaren) meisjes
DriesDW
5 23-11-2015 20:32
Liefde & Relatie ff vraagje aan de jongens..
Verwijderd
39 07-07-2012 22:26
Seksualiteit Wat vinden meisjes leuk?
Tim Robbenga
10 02-06-2006 19:25
Liefde & Relatie Vraag aan de meiden
Chain
55 11-09-2005 16:11
Lichaam & Gezondheid Ongesteld.. vraagje aan de meisjes:P
LalaGurl
3 03-03-2005 16:25
Liefde & Relatie vraagje voor de mannen.
Signy
20 08-05-2003 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.