Oud 21-04-2003, 12:57
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Een vraag:

Moet je de pil een bepaalde tijd slikken voordat het echt werkt tegen anti conseptie?
Oud 21-04-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
xxlalalaxx schreef op 21-04-2003 @ 12:57:
Een vraag:

Moet je de pil een bepaalde tijd slikken voordat het echt werkt tegen anti conseptie?
Als je begint op de eerste dag van je menstruatie, zou hij meteen veilig moeten zijn. Zelf heb ik vier weken aangehouden; dus wanneer je met je tweede strip begint weet je zeker dat hij werkt.

Succes!
Oud 21-04-2003, 13:07
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2003 @ 13:01:
Als je begint op de eerste dag van je menstruatie, zou hij meteen veilig moeten zijn. Zelf heb ik vier weken aangehouden; dus wanneer je met je tweede strip begint weet je zeker dat hij werkt.

Succes!
dank je
Oud 22-04-2003, 15:12
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Dit is de nieuwste pil op de markt en tegelijkertijd dan ook de lichtste! Ik vroeg me af of meerdere mensen deze slikten en of het een goed anti-conceptiemiddel is....
Dan had ik nog een vraag en dat was; als je doorslikt dat je dan nog steeds bloedverlies hebt? Natuurlijk wel minder, maar bij mij was het toen zo dat het langer duurde dan een week, ook al was het zo weinig! Het was wel de eerste keer dat ik doorslikte...
Nu dit is gebeurt, kan ik dan wel of niet zwanger raken? Bedoel als ik doorslik duurt het wel erg lang voordat het bloedverlies ophoudt.....
__________________
Love is like art...
Oud 22-04-2003, 15:13
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Ik bedoel de pil lovette, sorry
__________________
Love is like art...
Oud 22-04-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Bambino schreef op 22-04-2003 @ 15:12:
Dit is de nieuwste pil op de markt en tegelijkertijd dan ook de lichtste! Ik vroeg me af of meerdere mensen deze slikten en of het een goed anti-conceptiemiddel is....
Dan had ik nog een vraag en dat was; als je doorslikt dat je dan nog steeds bloedverlies hebt? Natuurlijk wel minder, maar bij mij was het toen zo dat het langer duurde dan een week, ook al was het zo weinig! Het was wel de eerste keer dat ik doorslikte...
Nu dit is gebeurt, kan ik dan wel of niet zwanger raken? Bedoel als ik doorslik duurt het wel erg lang voordat het bloedverlies ophoudt.....
Citaat:
Andijvie schreef in het gesloten topic van Bambino:
Ik heb lovette gehad, maar die was met te licht...
Als je doorslikt kan je idd toch last van bloeding krijgen, als je pil sterk genoeg is heb je dat maar heel weinig (een of twee dagen)..
Oud 22-04-2003, 15:20
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Ja, maar het was wel de eerste keer dat ik doorslikte, heeft dat er niks mee te maken?

xxx
__________________
Love is like art...
Oud 22-04-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Bambino schreef op 22-04-2003 @ 15:20:
Ja, maar het was wel de eerste keer dat ik doorslikte, heeft dat er niks mee te maken?

xxx
Mja, niet echt.
Zelf vond ik 't nogal vervelend dat ik niet fatsoenlijk door kon slikken, dus ben ik overgestapt naar een wat sterkere pil.
Oud 22-04-2003, 15:23
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Sorry dat ik zo door vraag, maar heb er nog 1...
Betekent dit dat ik dan zwanger kan worden?
__________________
Love is like art...
Oud 22-04-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Bambino schreef op 22-04-2003 @ 15:23:
Sorry dat ik zo door vraag, maar heb er nog 1...
Betekent dit dat ik dan zwanger kan worden?
Nee hoor, als je de pil gewoon goed slikt, kan je niet zwanger worden, niet in je stopweek en niet tijdens 'tussenbloedingen'.
Oud 22-04-2003, 15:26
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Oke thnx
__________________
Love is like art...
Oud 22-04-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Bambino schreef op 22-04-2003 @ 15:26:
Oke thnx
my pleasure
Oud 24-04-2003, 14:43
Verwijderd
Vraagje; móet je de pil per sé in z'n geheel doorslikken, of mag je hem ook kapot sabbelen in je mond?
Oud 24-04-2003, 15:03
Verwijderd
Als je 'm opsabbelt kunnen misschien de hormonen niet naar je maag gaan, maar opgenomen worden door je gehemelte, ik weet niet of dat er iets toe doet... ze komen dan nog steeds in je bloedbaan terecht...
Is 't alleen niet erg vies? Ik heb een keer per ongeluk op de pil gesabbeld, en na een tijdje werd 't héél bitter (ik had 'm in m'n mond gestopt en was toen vergeten om 'm door te slikken)
Oud 24-04-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-04-2003 @ 15:03:
Als je 'm opsabbelt kunnen misschien de hormonen niet naar je maag gaan, maar opgenomen worden door je gehemelte, ik weet niet of dat er iets toe doet... ze komen dan nog steeds in je bloedbaan terecht...
Is 't alleen niet erg vies? Ik heb een keer per ongeluk op de pil gesabbeld, en na een tijdje werd 't héél bitter (ik had 'm in m'n mond gestopt en was toen vergeten om 'm door te slikken)
Mja, ik had dat gisteren dus, hij smaakte eigenlijk nergens naar....
Oud 26-04-2003, 15:56
Missy_X
Missy_X is offline
Ik heb een vraagje.
Ik ben nu 8 jaar aan de diane 35 pil , maar omdat ik hoor dat het een van de zwaarste pillen is wil ik overgaan op de lovette of een andere lichte pil.
Kan iemand mij zeggen of ik dat direkt na de stopweek al kan doen of dat ik eerst een periode geen pil mag slikken?
Oud 26-04-2003, 23:43
Verwijderd
toen mijn zus van pil veranderde deed ze dat gewoon meteen na de stopweek, maar de pil daarvóór gebruikte ze pas twee maanden... vraag 't anders aan je dokter, die moet je toch bellen als je een andere pil wil...
Oud 27-04-2003, 21:45
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
hallo leonoor enzo ik had dat topic geopend naja de huisarts (overigens een niet-prettige man..) zei dat ik nog de vergeten pil in moest nemen en dat ik me geeen zorgen hoefde te maken

ik weer blij... Maar het ongesteld worden wordt wel weer spannend


dankje voor steun enzo!!

xx
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 27-04-2003, 21:51
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
gothicassie schreef op 13-04-2003 @ 12:19:


En wat ik heb gehoord dat je in de stopweek toch zwanger kan worden als je geen condoom gebruikt, dus gewoon gebruiken.
dit klopt dacht ik niet.....
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 27-04-2003, 21:56
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 21:23:
Als je begint op de eerste dag van je ongesteldheid, is hij meteen veilig. Dat heb je niet gedaan.
Ga er dan vanuit dat hij vanaf het begin van de tweede strip veilig is.
Ja mijn huisarts zij dat ik na een week al veilig was... depends of the pil (en de huisarts dus.....)
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 28-04-2003, 11:50
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Missy_X schreef op 26-04-2003 @ 15:56:
Ik heb een vraagje.
Ik ben nu 8 jaar aan de diane 35 pil , maar omdat ik hoor dat het een van de zwaarste pillen is wil ik overgaan op de lovette of een andere lichte pil.
Kan iemand mij zeggen of ik dat direkt na de stopweek al kan doen of dat ik eerst een periode geen pil mag slikken?
diane 35 is juist een lichte pil.

de rest weet ik niet.
Oud 28-04-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 28-04-2003 @ 11:50:
diane 35 is juist een lichte pil.

De rest weet ik niet.
De diane 35 is juist een zware pil; daarom werkt deze pil ook tegen acnee.
Oud 28-04-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 27-04-2003 @ 21:51:
dit klopt dacht ik niet.....
idd, in de stopweek kun je ook niet zwanger worden.
Oud 29-04-2003, 11:17
Missy_X
Missy_X is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-04-2003 @ 16:48:
De diane 35 is juist een zware pil; daarom werkt deze pil ook tegen acnee.
Ja is ook een zware, ik ga zometeen de dokter bellen of ik zo kan wisselen.
Oud 29-04-2003, 11:19
Missy_X
Missy_X is offline
Ik had de assistente aan de lijn. Ze zei dat ik direkt over kon gaan op een andere pil en dat ik niet eerst hiervoor naar de dokter moest gaan.
Welke pil is het lichtste?
Oud 29-04-2003, 15:44
noukiester
Avatar van noukiester
noukiester is offline
ik was laatst bij de dokter en hij vertelde over een pil dat je helemaal niet ongesteld meer wordt....weet iemand hier iets van? ervaringen ofzo?
Oud 29-04-2003, 17:00
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Ik zou graag aan de pil willen gaan, maar met m'n moeder valt daarover niet te spreken, zelf naar de huisarts gaan is ook niet echt een oplossing, weet misschien iemand waar/hoe je in België aan de pil kunt geraken ? Is S.J.E.R.P. een oplossing ?

Greetz
Oud 29-04-2003, 20:00
DeliveranŠe
Avatar van DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
Ik heb zo'n fobie dat ik geen alcohol wil drinken als ik weer met de pillenstrip ben begonnen maar kan het wel gewoon ofzo? moet er bepaalde tijd tussen zitten?

Ik neem trouwens de pil altijd rond 10 uur savonds..heeft iemand een beter idee?
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 29-04-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 29-04-2003 @ 20:00:
Ik heb zo'n fobie dat ik geen alcohol wil drinken als ik weer met de pillenstrip ben begonnen maar kan het wel gewoon ofzo? moet er bepaalde tijd tussen zitten?

Ik neem trouwens de pil altijd rond 10 uur savonds..heeft iemand een beter idee?
Alcohol heeft geen effect op de veiligheid van de pil. Roken wel.

Ik neem 'm altijd tussen 9 en 10 's avonds, vind je dat een beter idee?
Oud 29-04-2003, 22:37
shanker
shanker is offline
k weet niet of deze vraag al eerder is gesteld maar k kan t zo snel niet vinden dus post ik t toch maar...
ik ben deze maand voor het eerst met de pil begonnen, en zaterdagnachtom 3 uur heb ik de laatste van de strip geslikt. zondag hebben mijn vriend en ik rond 2,3,4 uur smiddags... uhh wat dingen uitgespookt (namelijk ik had hem afgetrokken en hij had mij gevingert, en er is dus waarschijnlijk wel sperma op mijn vagina gekomen omdat het ook aan mijn handen zat), maar 'het' niet echt gedaan... maar ik zit nu wel in de stopweek, maar ben nog steeds niet ongesteld (tis nu dinsdag)... kan ik nu zwanger zijn? en kan het zijn dat je de eerste keer niet ongesteld word wanneer je aan de pil gaat?
(btw hoe groot is de kans dat de pil compleet neit aanslaat?)
__________________
Bloem!!!!!! Wardt I luv joeeee
Oud 29-04-2003, 22:41
Verwijderd
Even alles op een rijtje;
- eerste keer dat je de pil slikt,
- op zaterdag de laatste pil,
- op zondag misschien contact gehad.

Ben je begonnen op de eerste dag van je menstruatie? Zo ja; dan hoef je je geen zorgen te maken.
Zo nee; dan moet je eventjes naar je huisarts bellen om te vragen wanneer je wel veilig bent.

Zelf denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken;
ik slik m'n laatste pil altijd op zondag en wordt meestal zo woensdag/donderdag ongesteld. Jij zei morgen oid dan ongesteld worden, maar misschien ook helemaal niet.
Bel eventjes met je huisarts en vraag of je op die zondag dus al veilig was, en doe misschien voor de zekerheid een zwangerschapstest. Maar maak je vooral geen zorgen
Oud 30-04-2003, 12:57
Missy_X
Missy_X is offline
Ik wil na deze pilstrip van de diane 35 overstappen op een andere pil (mercilon of lovette) Wie weet wanneer ik dan moet beginnen met de eerste pil van de nieuwe?
Als mn ongesteld heid begint of gewoon op de week na ik gestopt ben met de laatste pil van diane 35?
Oud 30-04-2003, 13:41
Mir-idiotA
Citaat:
Missy_X schreef op 30-04-2003 @ 12:57:
Ik wil na deze pilstrip van de diane 35 overstappen op een andere pil (mercilon of lovette) Wie weet wanneer ik dan moet beginnen met de eerste pil van de nieuwe?
Als mn ongesteld heid begint of gewoon op de week na ik gestopt ben met de laatste pil van diane 35?
dat staat toch bij iedere pil heel erg duidelijk in de bijsluiter?
Oud 30-04-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef op 30-04-2003 @ 12:57:
Ik wil na deze pilstrip van de diane 35 overstappen op een andere pil (mercilon of lovette) Wie weet wanneer ik dan moet beginnen met de eerste pil van de nieuwe?
Als mn ongesteld heid begint of gewoon op de week na ik gestopt ben met de laatste pil van diane 35?
lovette is een pil waarmee je makkelijk over kan stappen; na je stopweek begin je met je nieuwe strip.
Maar dat staat ook erg duidelijk in de bijsluiter.
Oud 30-04-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef op 29-04-2003 @ 11:19:
Ik had de assistente aan de lijn. Ze zei dat ik direkt over kon gaan op een andere pil en dat ik niet eerst hiervoor naar de dokter moest gaan.
Welke pil is het lichtste?
Ja volgens mij kan je gewoon overstappen ja; maar waarom wil je per see de lichtste pil??
Oud 02-05-2003, 17:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik slik de Diane35, superpil, geen last meer van puistjes (oké, alleen na Pasen en Sinterklaas enzo met al die chocola), maar ik las in het begin van dit topic iets over dat zware pillen kankerverwekkende stoffen in zich hebben, is dat bij deze pil ook zo? Nee toch?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-05-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 02-05-2003 @ 17:37:
Ik slik de Diane35, superpil, geen last meer van puistjes (oké, alleen na Pasen en Sinterklaas enzo met al die chocola), maar ik las in het begin van dit topic iets over dat zware pillen kankerverwekkende stoffen in zich hebben, is dat bij deze pil ook zo? Nee toch?
Volgens mij heb je bij alle pillen iets meer kans op kanker...
Oud 03-05-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
mithril schreef op 08-04-2003 @ 16:24:
hoi, ik had ook even een vraagje ..

ik wil graag aan de pil, alleen mn moeder zegt dat dat niet kan omdat ik dan nóg meer kans op kanker heb, door de hormonen die erin zitten. kanker zit bij mij nogal in de familie.

weet iemand hier iets van, of mijn moeder gelijk heeft of niet?
Tja, kanker zit bij mij ook in de familie.. maar ben wel aan de pil.. Wil je moeder liever dat je zwanger wordt?
Tegenwoordig bevat de pil veel minder hormonen dan "vroeger". De kankerveroorzakende pillen zijn vervangen door betere pillen.. Dus eigenlijk kan je gerust de pil gaan gebruiken denk ik.
Je kan ook met je huisarts overleggen welke pil voor jou het beste is.. vertel hem dan ook dat kanker in je familie zit etc..

Succes, Appel
Oud 04-05-2003, 18:27
Verwijderd
De pil vergroot de kans op borstkanker, en verkleint de kans op eierstokkanker en baarmoederkanker... en in alle gevallen maar een klein beetje... dus ik zou me er niet zo druk om maken als ik jullie was, Appel en Mithril
Oud 05-05-2003, 15:59
mariekegirl
mariekegirl is offline
hay, ik heb een vraagje.
ik was vorige week op vakantie en had geen zin om ongesteld te worden(niet zo rlx met zwemmen enzo).
ik heb dus de pil doorgeslikt terwijl ik eigelijk stopweek moest houden. dit was de eerste keer dat ik hem heb doorgeslikt.
alles is goed geggaan, ben niet ongesteld geworden. vrijdag heb ik dus de laatste pil genomen en ik ben nu nog steeds niet ongesteld. ik heb dus 4weken pil geslikt en nu stopweek, maar ben dus nog niet ongesteld.
ik maak me beetje zorgen, of is dat niet nodig?
ik heb trouwens 3 weken geleden seks gehad, maar ik ben nooit de pil vergeten en heb condoom gebruikt toen we echt goed bezig waren zal ik zeggen.
ik heb wel hele lichte diarree(of ik het zo mag noemen want het was geen waterpoep) gehad, niet extreem ofsow, maar beetje dunnere uitscheiding dan wat je normaal moet hebben, dit is toch niet zo erg dat de pil er niet van werkt?
ik hoop dat iemand antwoord kan geven, alvast thnx!
Oud 05-05-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
mariekegirl schreef op 05-05-2003 @ 15:59:
hay, ik heb een vraagje.
ik was vorige week op vakantie en had geen zin om ongesteld te worden(niet zo rlx met zwemmen enzo).
ik heb dus de pil doorgeslikt terwijl ik eigelijk stopweek moest houden. dit was de eerste keer dat ik hem heb doorgeslikt.
alles is goed geggaan, ben niet ongesteld geworden. vrijdag heb ik dus de laatste pil genomen en ik ben nu nog steeds niet ongesteld. ik heb dus 4weken pil geslikt en nu stopweek, maar ben dus nog niet ongesteld.
ik maak me beetje zorgen, of is dat niet nodig?
ik heb trouwens 3 weken geleden seks gehad, maar ik ben nooit de pil vergeten en heb condoom gebruikt toen we echt goed bezig waren zal ik zeggen.
ik heb wel hele lichte diarree(of ik het zo mag noemen want het was geen waterpoep) gehad, niet extreem ofsow, maar beetje dunnere uitscheiding dan wat je normaal moet hebben, dit is toch niet zo erg dat de pil er niet van werkt?
ik hoop dat iemand antwoord kan geven, alvast thnx!
Je neemt gewoon nu je stopweek dus, 7 dagen lang. Daarna begin je met je nieuwe strip. (Die oude waar nog twee weken op zit kan je als reserve strip gebruiken.)
Het kan best zijn dat je nu niet ongesteld wordt, dat is niet erg.

Als je hele lichte diarree hebt gehad, zou ik me geen zorgen maken hoor. Als het echt goede diarree is (he bah, goede diarree ) en binnen vier uur na je pil, dan aan een condoom denken he!

Heel veel succes, en hopelijk heb ik je kunnen helpen
Oud 05-05-2003, 16:40
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-05-2003 @ 16:31:
Je neemt gewoon nu je stopweek dus, 7 dagen lang. Daarna begin je met je nieuwe strip. (Die oude waar nog twee weken op zit kan je als reserve strip gebruiken.)
Het kan best zijn dat je nu niet ongesteld wordt, dat is niet erg.

Als je hele lichte diarree hebt gehad, zou ik me geen zorgen maken hoor. Als het echt goede diarree is (he bah, goede diarree ) en binnen vier uur na je pil, dan aan een condoom denken he!

Heel veel succes, en hopelijk heb ik je kunnen helpen
thnx, dat stelt me weer beetje gerust.
ik heb HET wel met een condoom gedaan,
maar daarna zat hij beetje half in me, dus is denk geen sperma vrijgekomen ofsow.
ik denk dat ik me gewoon beeteje teveel zorgen maak om niets.
Oud 05-05-2003, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vroeg me af of andere ook last krijgen van striae nadat ze aan de pil zijn begonnen (door plotselinge gewichtstoename)
Oud 05-05-2003, 20:55
Missy_X
Missy_X is offline
Ja een beetje bovenaan aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Dus dat valt gelukkig niet echt op.
Oud 06-05-2003, 07:17
DeliveranŠe
Avatar van DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
Ik ben van plan de pil 2 keer door te slikken...dus 3 strippen achter elkaar....de eerste strip heb ik al achter de rug..maaaaar

ik heb wel es gehad dat ik ook door wou slikken...en dan neem ik op maandag de laatste pil....en net als ik de volgende dag met een nieuwe strip wil beginnen...wordt ik ongesteld...moet ik dan gewoon doorslikken en gaat het dan gewoon weer over? en is de pil dan nog wel veilig?
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 06-05-2003, 07:18
DeliveranŠe
Avatar van DeliveranŠe
DeliveranŠe is offline
Diarree is niet gevaarlijk voor de pil hoor..toch? de pil komt niet in je darmen ofzo dus...
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 06-05-2003, 11:13
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-04-2003 @ 16:25:
volgens de huisarts licht het aan de pil dat k al 28 dagen ongesteld ben, omdat ik net weer begonnen was na paar maanden zonder

Oud 06-05-2003, 11:15
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 06-05-2003 @ 07:18:
Diarree is niet gevaarlijk voor de pil hoor..toch? de pil komt niet in je darmen ofzo dus...
Zover ik het weet wel want diarree verminderd de werking van de pil. remt af zeg maar
Oud 06-05-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 06-05-2003 @ 07:18:
Diarree is niet gevaarlijk voor de pil hoor..toch? de pil komt niet in je darmen ofzo dus...
*zucht*
Wat gebeurt er als je diarree hebt? Dan gaat er veel voedsel - vaak niet goed verteert - door je darmen naar buiten. Daar kan de pil dan ook tussen zitten. Dus het is wél gevaarlijk, omdat je pil niet is opgenomen in je lichaam.
Oud 06-05-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 11:15:
Zover ik het weet wel want diarree verminderd de werking van de pil. remt af zeg maar
Ook niet echt juist dus, door diarree kan het zo zijn dat je pil dus gewoon fijn onopgenomen uit je schiet...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #20
Daantje_0705
500 02-12-2009 19:21
Liefde & Relatie Onveilig "gevreen"
not2secure4u
11 03-03-2005 20:25
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #8
Verwijderd
500 08-09-2004 18:21
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #4!
Daantje_0705
305 25-08-2003 15:40
Lichaam & Gezondheid Onveilig in de stopweek?
Ireentje
18 22-05-2003 19:43
Lichaam & Gezondheid waar nieuwe strip halen?
Ireentje
3 17-05-2003 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.