Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2005, 18:04
not2secure4u
not2secure4u is offline
Hallo ,

Ik en mijn vriendin d8en het zo na 4 maanden eens te proberen , we waren alle 2 nog maagd ... en ze nam de pil ongeveer een maand , ik had op dat moment geen condoom bij me ( zeer stom weet ik ondertussen zo ) en we hadden geprobeert zo , toen ik in haar zat zo ( tis me eigenlijk niet helemaal gelukt maar paar cm ) na een minuut ofzo besloten we op te houden want we waren veeel te nerveus enzo , nu ... kan het zijn dat ze daarvan zwanger geraakt ? het was echt 1 min zo , enja , ze neemt de pil , kvroeg me dit af ?

Alvast bedankt

Not2
__________________
Jij maakt je dag even goed als je zelf wil ! Zet de dag gewoon naar je hand !
Advertentie
Oud 03-03-2005, 18:05
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Laat iemand je even seksuele voorlichting geven

En nee, als ze de pil slikt zal de kans dat ze zwanger wordt erg erg erg klein zijn.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 03-03-2005, 18:08
catgirl15
catgirl15 is offline
er is kans dat ze zwanger is geraakt maar ik denk het niet en als dat zo is moet je het met haar bespreken
Oud 03-03-2005, 18:09
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Pil is een betrouwbaar voorbehoedsmiddel, dus als ze 'm goed neemt (geen dagen overslaat etc) kan ze niet zwanger worden nee. Maar ehm, het lijkt me handig als je je dat soort dingen afvraagt voordat je seks hebt
__________________
Reina de la Calle
Oud 03-03-2005, 18:12
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Je bent niet klaargekomen en ze slikt de pil, de kans is dan echt echt echt heel klein dat ze zwanger is
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Oud 03-03-2005, 18:15
not2secure4u
not2secure4u is offline
Ja , wat ik mij ook nog afvroeg ze zegt tegen me dat ze de pil slikt en dat ze soms eens moet een week de pil / maand niet nemen , bestaan er zo een soorten ? want ik heb altijd geleerd dat dit doorlopend is ?

Nick
__________________
Jij maakt je dag even goed als je zelf wil ! Zet de dag gewoon naar je hand !
Oud 03-03-2005, 18:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
not2secure4u schreef op 03-03-2005 @ 18:15 :
Ja , wat ik mij ook nog afvroeg ze zegt tegen me dat ze de pil slikt en dat ze soms eens moet een week de pil / maand niet nemen , bestaan er zo een soorten ? want ik heb altijd geleerd dat dit doorlopend is ?

Nick
De meeste pillen slik je 3 weken elke dag en dan 1 week niet, de zogenaamde stopweek.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-03-2005, 18:21
miro
Avatar van miro
miro is offline
wat gebruik jij vaak "zo" irritant.
Oud 03-03-2005, 18:39
samael
samael is offline
Ik slik ook pillen, amfetaminen XTC en Speed. laatst ben ik zwanger geworden, een roestige fietsspaak bood uitkomst....

wat vinden jullie hiervan?

XXX-

Sanita
__________________
-als het niet buigt dan scheurt het wel
Oud 03-03-2005, 18:44
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
samael schreef op 03-03-2005 @ 19:39 :
Ik slik ook pillen, amfetaminen XTC en Speed. laatst ben ik zwanger geworden, een roestige fietsspaak bood uitkomst....

wat vinden jullie hiervan?

XXX-

Sanita
Heb je wel een tetanusprik gehaald?
Anders is er niets mis met die methode hoor.
Oud 03-03-2005, 19:12
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
samael schreef op 03-03-2005 @ 19:39 :
Ik slik ook pillen, amfetaminen XTC en Speed. laatst ben ik zwanger geworden, een roestige fietsspaak bood uitkomst....

wat vinden jullie hiervan?

XXX-

Sanita
Oud 03-03-2005, 19:25
Verwijderd
Al je vragen over de pil kun je kwijt in Het grote piltopic op Lichaam en Gezondheid.
Daarom sluit ik dit topic.

Om nog ff antwoord op je vraag te geven: de pil is bedoeld als anticonceptiemiddel. Als je vriendin iedere dag haar pil heeft ingenomen, precies zoals het hoort, dan kun je gewoon seks hebben zonder dat je bang hoeft te zijn voor zwangerschap.
En zoals al gezegd is: het is normaal dat ze de pil 3 weken slikt en dan een stopweek heeft.
Dus als het goed is hoef je je geen zorgen te maken.
Vraag haar anders gewoon om eens in de bijsluiter van haar pil te kijken, daar staat het ook allemaal in. Of kijk nog ff in het piltopic.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.