Oud 10-04-2003, 15:53
n3uk
n3uk is offline
ik dnek dat ik een schimmelinfectie heb, en ik wil toch wel graag naar de dokter.
Maar het probleem is: mijn ouders zijn bestwel streng en ze denken dat ik nog maagd ben. (ik heb het wel met een condoom gedaan maar ik ontdekte allemaal kleine bultjes/blaasjes bij mijn vagina)
Daarom wil ik wel graag naar de dokter zodat het over gaat, alleen ik wil het liever niet tegen mijn ouders zeggen.
En mijn huisarts is ook een man, dat vind ik ook bestwel eng.

dus, hoe kan ik een afspraak maken met de dokter, en zorgen dat mijn ouders er niet achter komen (ook als ik bv een zalfje moet halen)

alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:07
Verwijderd
Bel naar je huisarts, waarschijnlijk krijg je dan een assistente.. Zeg dat je een probleempje hebt waarvan je niet wil dat je ouders erachter komen; vraag wat je het beste kan doen.

Zelf heb ik dat ook een keertje gedaan, moest me laten testen op soa's en wilde niet dat mijn ouders er achter zouden komen. Heb dus tegen hen gezegd dat ik last van m'n oren had, dat ze piepten ofzo.. En tja, vervolgens zagen ze op de verzekeringsformulieren alleen dat ik naar de dokter was geweest, verder niets.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:07
Verwijderd
En volgens mij, bedacht ik me ineens, kan je ook hiervoor naar de Rutgers Stichting gaan.... dacht het wel...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:17
n3uk
n3uk is offline
maar er is geen vestiging van de rutgers stichting in zwolle volgensmij..
ik wil toch wel zo snel mogelijk naar de dokter want ik heb er echt last van alleen ik ben niet echt goed in liegen en ik dnke ook niet dat ik durf.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:25
Verwijderd
je kan ook evt de rekening ter plaatste contant betalen, dan komen je ouders het niet te weten, maar met een onderzoek er bij is dat denk ik wel duur.
anders Rutger Stichting
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
n3uk schreef op 10-04-2003 @ 16:17:
maar er is geen vestiging van de rutgers stichting in zwolle volgensmij..
ik wil toch wel zo snel mogelijk naar de dokter want ik heb er echt last van alleen ik ben niet echt goed in liegen en ik dnke ook niet dat ik durf.
Maar je moet gewoon echt wel gaan!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:35
n3uk
n3uk is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2003 @ 16:26:
Maar je moet gewoon echt wel gaan!
mja, weetik, ik weet alleen niet hoe ik het aan moet pakken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
n3uk schreef op 10-04-2003 @ 16:35:
mja, weetik, ik weet alleen niet hoe ik het aan moet pakken
In alle grote steden heb je een SOA spreekuur van de GGD. Ook zwaar anoniem, wel contant betalen.

Maar je eigen huisarts heeft een geheimhoudingsplicht, ook tegenover je ouders.

Dat het een man is maakt toch niks uit. Je vriendje is toch ook een man? En deze is nog dokter ook! Die heeft al zoveel blote mensen gezien, die kijkt echt niet op van jouw blote billen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:23
twim
Avatar van twim
twim is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-04-2003 @ 18:19:
Maar je eigen huisarts heeft een geheimhoudingsplicht, ook tegenover je ouders.

Dat het een man is maakt toch niks uit. Je vriendje is toch ook een man? En deze is nog dokter ook! Die heeft al zoveel blote mensen gezien, die kijkt echt niet op van jouw blote billen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Gewoon ff naar de dokter dus.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:37
n3uk
n3uk is offline
mja ik was vandaag naar de apotheek geweest en je moet zowiezo een recept hebben maar ik durf dus echtechtecht niet nouja ik ga het gewoon proberen. dnek ik.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:09
twim
Avatar van twim
twim is offline
Citaat:
n3uk schreef op 11-04-2003 @ 17:37:
mja ik was vandaag naar de apotheek geweest en je moet zowiezo een recept hebben maar ik durf dus echtechtecht niet nouja ik ga het gewoon proberen. dnek ik.
Hou ziet er eigenlijk uit???
Allemaal witte korreltjes???
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:24
n3uk
n3uk is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 11-04-2003 @ 18:09:
Hou ziet er eigenlijk uit???
Allemaal witte korreltjes???
neeh, kleine blaar/blaasjes achtige dingetjes, ze zijn echt heel klein amar waar ze zitten jeukt het echt.
geen witte korreltjes
ik heb ook geen rare afscheiding ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:29
twim
Avatar van twim
twim is offline
Citaat:
n3uk schreef op 11-04-2003 @ 18:24:
neeh, kleine blaar/blaasjes achtige dingetjes, ze zijn echt heel klein amar waar ze zitten jeukt het echt.
geen witte korreltjes
ik heb ook geen rare afscheiding ofzo
Je zou ook gewoon aan de doktersassistente kunnen vragen voor een zalfje tegen dat probleem. Meestal weten ze wel wat het is. Kun je naderhand gewoon bij de apotheek afhalen

Wat het precies is weet ik dan ook niet. Kijk hier eens.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:33
n3uk
n3uk is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 11-04-2003 @ 18:29:
Je zou ook gewoon aan de doktersassistente kunnen vragen voor een zalfje tegen dat probleem. Meestal weten ze wel wat het is. Kun je naderhand gewoon bij de apotheek afhalen

Wat het precies is weet ik dan ook niet. Kijk hier eens.
ik ben vandaag naar de apotheek geweest, maar je moet overal een recept voor hebben. Op zich durf ik wel naar de dokter toe, alleen ik heb geen idee wat ik tegen mijn ouders moet zeggen, snap je?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
n3uk schreef op 11-04-2003 @ 18:33:
ik ben vandaag naar de apotheek geweest, maar je moet overal een recept voor hebben. Op zich durf ik wel naar de dokter toe, alleen ik heb geen idee wat ik tegen mijn ouders moet zeggen, snap je?
Mja, vraag of je het zalfje oid zelf kan betalen en als je ouders vragen waarom je bij de dokter bent geweest (ivm het betalen van je huisarts) zeg je iets van;'Oh weet je nog toen ik zo'n last van m'n oor had?' Zoiets... wimpel het weg en vergeet het... zullen zij dan ook doen... (En als ze vragen of alles nu weer goed is, zeg je gewoon;'Ja hoor ' )

Don't worry, in zo'n geval mag je best liegen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:21
n3uk
n3uk is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 11-04-2003 @ 18:09:
Hou ziet er eigenlijk uit???
Allemaal witte korreltjes???
er zitten ook witte korreltjes bij, wat zijn dat dan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:55
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
he meis.. je kunt ook gewoon tegen je ouders zeggen dat je er met een vriendin heen moet ofzo. dat zij het niet tegen haar ouders durft te zeggen bijvoorbeeld.
nouja veel succes!
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:23
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
De dokter heeft als het goed is beroepsgeheim.
Maar sommige nemen dat niet zo nauw (zoals bij mij).
Dat hoeft bij jullie natuurlijk niet zo te zijn.

Als je particulier verzekerd bent, kunnen je ouders wel zien dat je naar de dokter bent geweest.
Als je in het ziekenfonds zit heb je hier geen last van.

En veel suc6!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:39
n3uk
n3uk is offline
mijn dokter is wel aardig, hij zou het ook niet aan mijn ouders vertellen.
Maar ik vind het gewoon niet zo leuk om vanalles over mijn seksleven aan iemand te vertellen die ik misshcien 2 keer per jaar zie.



nee, ik ben nog steeds niet geweest.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:40
Verwijderd
je krijgt wel een rekening thuis ... verzin een smoes.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:05
n3uk
n3uk is offline
hmm ik heb er nu geen last meer van, het is een stuk minder geworden dus ik dnek dat ik niet naar de dokter ga, als ik merk dat er toch iets niet goed is ga ik wel, maar nu is het bijna over.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor een vaginale schimmelinfectie kan je volgens mij ook Daktarin creme halen bij de apotheek zonder recept, dat heeft Poesiefox mij een keer aangeraden in een ander topic.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:44
n3uk
n3uk is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 14-04-2003 @ 19:19:
Voor een vaginale schimmelinfectie kan je volgens mij ook Daktarin creme halen bij de apotheek zonder recept, dat heeft Poesiefox mij een keer aangeraden in een ander topic.
ik ben naar de apotheek geweest, maar ze zeiden dat je niets zonder recept kon halen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je zeker wilt zijn moet je ff terugzoeken hier of Poesiefox een pm sturen, volgens mij had zij het aangeraden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
n3uk schreef op 10-04-2003 @ 15:53:
ik dnek dat ik een schimmelinfectie heb, en ik wil toch wel graag naar de dokter.
Maar het probleem is: mijn ouders zijn bestwel streng en ze denken dat ik nog maagd ben. (ik heb het wel met een condoom gedaan maar ik ontdekte allemaal kleine bultjes/blaasjes bij mijn vagina)
Daarom wil ik wel graag naar de dokter zodat het over gaat, alleen ik wil het liever niet tegen mijn ouders zeggen.
En mijn huisarts is ook een man, dat vind ik ook bestwel eng.

dus, hoe kan ik een afspraak maken met de dokter, en zorgen dat mijn ouders er niet achter komen (ook als ik bv een zalfje moet halen)

alvast bedankt
'k weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kan je als maagd ook een schimmelinfectie hebben (kan met eten oid te maken hebben????? )
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 17:53
Verwijderd
Ik heb de dokter eens opgebeld, kreeg zn assistente en zei dat ik een afspraak wilde maken zonder dat mijn ouders er achter zouden komen dat ik geweest was. Ik ben ook particulier verzekerd en zo..

Ik weet niet hoe ze het geregeld hebben, maar ik heb iig nooit een rekening gehad ofzo en mn ouders zijn er ook nooit achter gekomen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 09:43
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
ga gewoon naar de dokter als je ouders hysterisch gaan doen over maagd zijn enzo kun je gewoon zeggen dat je ook een schimmelinfectie kan hebben als je wel maagd bent !
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie opgekropt..
summer2002
12 08-07-2007 10:55
Psychologie Heel erg in de problemen!!
gwenix
50 29-01-2007 15:10
Lichaam & Gezondheid naar de dokter zonder dat ouders het weten
brightlight
15 28-11-2004 21:40
Lichaam & Gezondheid soa?
mariekegirl
5 03-05-2004 23:45
Seksualiteit Zwanger?!
Melisz
50 28-06-2003 13:26
ARTistiek Een zieke engel op weg naar de hemel (aids)
murwari
18 29-09-2001 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.