Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2013, 00:31
IHateSchool
IHateSchool is offline
Mensen,
Ik zit er echt al uren aan te kloten maar krijg het maar niet voor elkaar.
Tijdje geleden heeft Apple besloten om Whatsapp niet meer te laten gelden voor de mensen wie een Iphone 3G hebben.
Als oplossing heb ik toen gevonden dat je het via Bluestacks moet downloaden (dit behoort bij android), en dan vervolgens zo op je iphone kan zetten.

Maar nu is er het probleem dat wnneer ik de app wil synchroniseren, dat je eerst een Cloud connect app nodig hebt ofzo, en dit kan je alleen krijgen via de Google Play app store.
Deze google play store behoort dus ook bij de android, en ik krijg hem maar niet op mn iphone. Nou wil ik vragen, of 1 van jullie misschien weet HOE ik in hemelsnaam deze google play op mn iphone 3G kan zetten.
Maakt me niet uit hoe, maar pleaasee!

Hopelijk vinden jullie er wel een oplossing voor, want ik word echt helemaal gestoord hierzo.

Alvast bedaankttt voor die slimme mensen onder ons!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2013, 01:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met SSH en WinSCP

Hier kun je lezen hoe dat moet. Superhandig, ik doe het zelf ook. Het is wel heel even een gedoe, maar dan heb je ook wat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 06:20
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Mensen,
Als oplossing heb ik toen gevonden dat je het via Bluestacks moet downloaden (dit behoort bij android), en dan vervolgens zo op je iphone kan zetten.
Waar lees je dat je via bluestacks whatsapp kan downloaden en het dan op je iphone kan plaatsen? wat is je bron?
Je kan geen android-app (waaronder googlestore en whats app for android) niet op een iphone draaien, omdat het een totaal ander software/hardware platform draait.
Ik lees wel dat je Bluestacks (combinatie van virtualbox, een android image en een frontend) wel op je computer (mac os/windows/linux/enz) kan draaien.
Ook bestaat de mogelijkheid om het besturingsysteem Android op een iphone te laten werken.

Citaat:
...Deze google play store behoort dus ook bij de android, en ik krijg hem maar niet op mn iphone. Nou wil ik vragen, of 1 van jullie misschien weet HOE ik in hemelsnaam deze google play op mn iphone 3G kan zetten.
Google playstore is een app voor android en kan dus niet op je iphone draaien.
Je kan dit soort bestanden op je iphone plaatsen via bepaalde apps (dan wel via ssh op een gejailbreakte ios met b.v winscp), maar je kan deze niet starten.

Je moet, naar mijn mening, je vraag veranderen naar: Hoe krijg ik de oude whatsapp op mijn iphone.
Mijn advies is om je telefoon te jailbreaken en uitzoeken hoe je whatsapp-app voor IOS erop kan plaatsen en deze te draaien.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 21-02-2013 om 11:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.