Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 00:11
Tesswashere
Tesswashere is offline
Hallo!

Eerst blowde ik weleens, het effect vind ik maar ik vind het roken gewoon vies. Ik krijg er echt zo'n naar gevoel van in mijn keel.

Toen heb ik spacecake geprobeerd > ik voelde niks....

Toen heb ik een soort poeder (uit een vage smartshop) waarvan je chocolademelk moet maken geprobeerd > ik voelde weer niks

Nu heb ik pas ephedra geprobeerd omdat er veel positieve dingen gezegd werden op het forum. Ik d8 trouwens dat het pillen waren die je door moest, maar het waren 2 plastic omhulsels met daarin poeder. Dat heb ik maar met een beetje water gemixt > ik voelde wederom niks, ik was juist best vermoeid en had juist wel honger
Ik las ook dat je ervan afvalt. Maar is dat omdat je actiever hoort te worden en daardoor meer danst enzo waardoor je afvalt? of breekt het vet af of zoiets?
Beetje afvallen kan geen kwaad bij mij namelijk

Maar nu mijn vraag:
Hoe kan het dat ik niks voelde?
Is er iets aan te raden wat ik zeker wel voel (ik wil wel dat het niet te gevaarlijk is, en een beetje softdrugs het liefst)?
Ik kan trouwens helemaaaaal niet tegen alcohol, heeft dat er iets mee te maken?
b.t.w: alles deed ik samen met een vriendin en zij voelde ook niks....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2002, 12:10
-huktie-
Avatar van -huktie-
-huktie- is offline
Als je voor de eerste keren blowt voel je er idd heel vaak weinig/niks van. Je zal de eerste keren dus iets meer moeten nemen of gewoon ff doorzetten. Bij mij begon t ook pas na een keer of 4/5 echt te werken.
Ik weet niet of je zelf een joint hebt gedraaid of een voorgedraaide hebt gekocht, in het laatste geval zit er vaak (zware) shag doorheen. Vind ik ook niet prettig. Je kan het zelf draaien met sigarettentabak, scheelt al een hoop. Of je rookt de wiet puur, bijv. uit een pijpje of waterpijp.

Effect van spacecake is ook al variabel. Gewoon de cake erin gooien heeft minder effect dan wietboter maken. Alleen bij de boter is het doseren wat moeilijker. Ik zou eens een keertje hasj-melk maken. Melk verhitten tot het bijna kookt, en dan voor 2 tot 3 euro per bekertje melk hasj erin gooien en goed roeren. Dat moet haast wel werken.

Tot slot het ephedra verhaal: het werkt optimaal als je een redelijk lege maag hebt (niet kotsen, maar gewoon niet veel eten ) en geen alcohol gebruikt. Ligt ook aan het merk. Voor zo'n 10 tot 15 euro voor 6 pillen heb je de wat sterkere kwaliteit en zal het dus ook beter werken. Ikzelf gebruik Stargate. Geeft energie en een euphorisch gevoel. Gezellig

Succes (met alles)...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:16
-huktie-
Avatar van -huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
Tesswashere schreef:
Ik las ook dat je ervan afvalt. Maar is dat omdat je actiever hoort te worden en daardoor meer danst enzo waardoor je afvalt? of breekt het vet af of zoiets?
Beetje afvallen kan geen kwaad bij mij namelijk

Ik kan trouwens helemaaaaal niet tegen alcohol, heeft dat er iets mee te maken?
En nog een keer :
Ephedra werkt t lekkerst in een omgeving waar je lekker kan dansen. Zou haast niet weten waarom je t anders zou nemen. Geloof dat je inderdaad meer vet verbrand en als je veel danst is dat nog sterker natuurlijk. Trouwens, als je t wil gebruiken om te lijnen (hoewel ik meer sporten dan eerder aanraadt ) gebruik dan lichtere pillen, niet die ik je hiervoor aanraadde.

Denk dat de alcohol er niets mee te maken heeft, maar wel de manier waarop je het gebruikt hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:10
disposition
Avatar van disposition
disposition is offline
Citaat:
Tesswashere schreef:

Ik d8 trouwens dat het pillen waren die je door moest, maar het waren 2 plastic omhulsels met daarin poeder. Dat heb ik maar met een beetje water gemixt
Ehh heb je die ephedra dingen gewoon als capsules gekocht? (een zakje met 4 of een potje) Die moet je toch niet ontleden , gewoon slikken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:54
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
disposition schreef:


Ehh heb je die ephedra dingen gewoon als capsules gekocht? (een zakje met 4 of een potje) Die moet je toch niet ontleden , gewoon slikken.
Idd, je moet ze gewoon doorslikken, je moet die capsules niet eerst openmaken!

Maar ja, dingen van de smartshop werken bij mij ook niet altijd zoals ik had verwacht....
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:55
DarkCat
DarkCat is offline
Blowen merk je idd niet altijd veel van, zeker niet als je het voor het eerst doet of als je er te weinig in doet. Ik rook bijna elke dag hasj, maar ik merk er niet altijd veel van. Ik merk het meer als ik gedronken heb (maar ik kijk altijd uit voor die combinatie) of als ik weinig gegeten heb.
Space cake heb ik zelf maar twee keer wat van gemerkt, 1 keer een lachkick, een andere keer ging ik dingen zien (mn omgeving vervormde).
Enne ephedra, als je de gewone gemiddelde ephedra neemt (die rooie capsules), gewoon heel doorslikken met water en je kan er ook meer dan eentje nemen; pas alleen op dat je je niet klem zuipt ondertussen want als het uitwerkt dan ben je opeens stomdronken
Effect van ephedra is bij mij wel duidelijk; hartkloppingen, rillingen over mn rug en nek (is wel lekker), licht gevoel in mn hoofd.

Euh en als je per se heel veel wilt merken kun je natuurlijk altijd nog een shotje heroine sloeberen bij een vieze straat dealer Gegarandeert resultaat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 00:48
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ephedra.. moet je dat poeder wel uit die capsules halen?
Volgens mij zijn het capsules die oplossen wanneer ze nat worden.. en kun je ze innemen dus (met water).

Weet neit zeker, moet je eens ergens opzoeken/navragen.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 10:55
Mistery X
Mistery X is offline
keb 2 keer paddo's gebruikt..maarre...kvoelde er nix van!??!?! was echt vaag..maja
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 22:58
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
paddos is wel koel...

alleen kunt ongeloofelijk fout gaan...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:25
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kzou t echt niet weten...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:12
notbonefish
notbonefish is offline
die capsules zijn dus gelatine capsules, die oplossen in je maag. niet zo ontzettend nuttig om het poeder eruit te halen dus...

gewoon doorslikken met wat water.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:20
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
Mistery X schreef:
keb 2 keer paddo's gebruikt..maarre...kvoelde er nix van!??!?! was echt vaag..maja
dan had je OF geen goeie, OF niet genoeg

van paddo's kan je echt enorm lekker trippen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 12:18
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
HASJ WORD JE NIET STONED VAN wel high.. wiet vind ik pers lekkerder...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Open your eyes!
anoymous
3 01-01-2014 11:03
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.