Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 12:12
øskar
Avatar van øskar
øskar is offline
Amerikaanse tiender dramaserie
Lucas en Nathan zijn twee jongemannen die op het eerste gezicht weinig gemeen lijken te hebben. Nathan is de ster van het schoolbasketbalteam en houdt ervan de stoere jongen uit te hangen, terwijl de rustige Lucas als enig kind bij zijn alleenstaande moeder woont. De twee zijn echter door een duister geheim met elkaar verbonden. Niet alleen vallen ze beiden op de mooie Peyton; ze hebben ook dezelfde vader.
Met Lucas Scott: Chad Michael Murray. Nathan Scott: James Lafferty. Peyton: Hilarie Burton. Coach Durnham: Barry Corbin. Dan: Paul Johansson e.a.

Vanaf vandaag dus op net5 om 18.30

Heb eerste aflevering al gezien, is zeker de moeite waard om te kijken. Het is zoeits als 'gg', 'dc' & 'everwood', maar dan net iets minder leuk denk ik. Wel weer op zo'n rot net5-tijd.
__________________
origineel is anders.
Advertentie
Oud 06-06-2004, 12:15
Verwijderd
Net zoiets als GG, DC en Everood?
Dan ga ik zeker kijken

Als het dan wat minder leuk is, moet het nog steeds wel heeeeel erg leuk zijn
Oud 06-06-2004, 13:51
heavinly
heavinly is offline
Chad Michael Murray. <3 Oke, zien.
Oud 06-06-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 06-06-2004 @ 14:51 :
Chad Michael Murray. <3 Oke, zien.
Geen idee wie het is, ga ik het opzoeken, is het gewoon Tristan
Oud 06-06-2004, 15:23
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
UHUUUUUUUUU eindelijk

nog alleen Joan of Arcadia en k hoef geen *aaza UHU UHU UHU
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 06-06-2004, 17:32
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ahhh shitt is nu!
kijken!!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 06-06-2004, 17:38
Verwijderd
Ah, het is iig tot nu toe leuk
Oud 06-06-2004, 17:42
Verwijderd
Het is tot nu toe nog leuk
Oud 06-06-2004, 18:10
Verwijderd
Waarom is het een duister geheim dat ze dezelfde vader hebben als toch iedereen dat al weet?

Tot zover:
Lucas is lief & leuk
Nathan is een beetje een eikel
De vader van hun twee ook
Peyton is wel okeej volgens mij. En ik vraag me af wat ze in Nathan ziet.
De coach vind ik een beetje eng.
En die oom is ook wel okeej volgens mij

En als Lucas en Nathan in dezelfde klas zitten, heeft die vader (Dan?) eerst Karen zwanger gemaakt, en vlak daarna een andere vrouw en dat werd Nathan?

Ik ga het wel vaker kijken
Alleen vind ik de zondag en de half 7 niet zo'n goede tijd..
Oud 06-06-2004, 18:15
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
Ik heb het nu opstaan, maar ik vind er eerlijk gezegd geen moer aan, dit is dus de eerste en laatste keer dat het opstaat
__________________
*geen sig*
Oud 06-06-2004, 18:17
Verwijderd
Ik vind het wel leuk Moet er een beetje aan wennen, maar het is leuk Ik ga het vaker kijken

Nathan heeft wel een mooi boven lichaam En Lucas is gewoon leuk. Verder vind ik Peyton ook leuk. Maar de vader van L&N is echt een irritante vent...
Oud 06-06-2004, 18:23
Verwijderd
Oeh, ik vond het einde echt leuk
Oud 06-06-2004, 18:36
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Volgende week de intro van Gavin de Graw I dont wanna be
wel een beejte saai nu ik heb veel afl. gesien
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 06-06-2004, 19:07
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 06-06-2004 @ 19:36 :
Volgende week de intro van Gavin de Graw I dont wanna be
wel een beejte saai nu ik heb veel afl. gesien
Gavin DeGraw is goed. Ik ben verliefd op zijn muziek!
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Oud 06-06-2004, 19:14
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE je bnet de eerste die dat ook zegt UHU
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 06-06-2004, 20:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
OMG heeft dan niemand Luke herkend??? Het is Tristan uit Gilmore Girls!! AHHH!!!

Anyway, ik denk wel dat ik dit een leuke serie ga vinden Ga het iig volgende week wel weer kijken...

Oww en die Peyton
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 06-06-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 06-06-2004 @ 21:03 :
OMG heeft dan niemand Luke herkend??? Het is Tristan uit Gilmore Girls!! AHHH!!!
Pebbles zei het hier boven toch al? En natuurlijk ontging het mij ook niet
Oud 06-06-2004, 20:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-06-2004 @ 21:05 :
Pebbles zei het hier boven toch al? En natuurlijk ontging het mij ook niet
Owja hehe Overheen gelezen...
Maar echt cool. Tristan (naja die acteur dus) heeft gewoon een eigen serie!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Ads door Google
Oud 06-06-2004, 20:12
Verwijderd
Dat meisje Haley, wat is ze nou van Lucas? Ik dacht eerst een zusje ofzo, maar dat is ze toch niet.. en toen dacht ik een dochter van Keith?
Oud 06-06-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 06-06-2004 @ 21:12 :
Dat meisje Haley, wat is ze nou van Lucas? Ik dacht eerst een zusje ofzo, maar dat is ze toch niet.. en toen dacht ik een dochter van Keith?
Ik dacht nichtje? (Is Keith die oom van Luke?) Ik denk in ieder geval dat ze wel familie zijn, want zo kwam het wel over
Oud 06-06-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-06-2004 @ 21:25 :
Ik dacht nichtje? (Is Keith die oom van Luke?) Ik denk in ieder geval dat ze wel familie zijn, want zo kwam het wel over
ja, als ze de dochter van keith is, is ze ook het nichtje van Lucas. Want Keith is wel de oom, want hij is weer de broer van Dan.
Oud 06-06-2004, 20:29
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-06-2004 @ 21:12 :
Dat meisje Haley, wat is ze nou van Lucas? Ik dacht eerst een zusje ofzo, maar dat is ze toch niet.. en toen dacht ik een dochter van Keith?
Volgens mij is zij zijn beste vriendin. In het begin zit ze hem ook te plagen en doet ze net alsof ze uit zo'n tijdschrift voorleest en dan zegt iets als 'mijn beste vriend is een beetje raar...'
Maar het zou idd ook nog wel zijn nichtje kunnen zijn, dus idd dochter van Keith.
Maar dat laatste denk ik niet, want het wordt vast nog ingewikkeld, want ik denk dat Luke dan iets met die Peyton krijgt en dan wordt Haley jaloers ofzo, want die blijkt al jaren verliefd te zijn op hem. Iets in die richting Dat lijkt me wel een goed verhaaltje voor deze serie
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 06-06-2004, 20:33
Verwijderd
Ze heet Haley James Scott, dus het is familie
Oud 06-06-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 06-06-2004 @ 21:29 :
Volgens mij is zij zijn beste vriendin. In het begin zit ze hem ook te plagen en doet ze net alsof ze uit zo'n tijdschrift voorleest en dan zegt iets als 'mijn beste vriend is een beetje raar...'
Maar het zou idd ook nog wel zijn nichtje kunnen zijn, dus idd dochter van Keith.
Maar dat laatste denk ik niet, want het wordt vast nog ingewikkeld, want ik denk dat Luke dan iets met die Peyton krijgt en dan wordt Haley jaloers ofzo, want die blijkt al jaren verliefd te zijn op hem. Iets in die richting Dat lijkt me wel een goed verhaaltje voor deze serie
Dat kan ook. Maar toen Keith en Karen zo ergens over aan het praten waren zei Keith ineens iets dat Haley aan het afluisteren was. Een gewone vriendin zal dat toch niet doen?
Of toen Haley tegen Lucas zei dat ze zo blij was dat ze zulke goede vrienden waren.
Dat vind ik toch allebei meer nichtjes-acties..

Hmm, op imdb staat dat ze Haley James Scott speelt, dus dan zal het toch wel familie zijn lijkt me
Oud 06-06-2004, 22:23
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 06-06-2004 @ 20:14 :
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE je bnet de eerste die dat ook zegt UHU
En jij bent mijn eerste, haha. Niemand kent Gavin, maar ik vind um super!
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Advertentie
Oud 06-06-2004, 23:52
øskar
Avatar van øskar
øskar is offline
Voordat ik deze serie kende, kende ik gavin degraw ook niet, maar heb meteen hele cd van hem en vind hem echt super. Geweldige artiest.
Voor het eerst ook dat ik een pilot aflevering van een serie heb gezien, meestal mis ik die. Misschien vind ik het daarom ook wel minder dan 'gg' en de rest, omdat het wel een echt begin van een verhaal is.
Peyton die veel te leuk is voor nathan.
De rivaliteit tussen nathan en lucas.
Het was allemaal nog een beetje gemaakt, maar hopelijk komt daar verandering in, want dan wordt dit ook een van mijn favo series.
__________________
origineel is anders.
Oud 07-06-2004, 10:30
Verwijderd
Wie is Gavin DeGraw dan, en wat heeft hij precies met deze serie te maken?
Oud 07-06-2004, 10:52
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Omg ik vond het echt slecht Echt zo'n typische 'highschool Amerikaanse dramaserie' . Ok, GG is ook drama, maar dat is leuk. Dit verhaal vind ik oninteressant en de dialogen waren al helemaal niets ("I was bullied/picked on/teased/whatever because Nathan and I have the same father and all" oid ) De zoveelste serie over 16-jarigen die er stiekem als 20 uitzien en zich ook zo gedragen.

Maarrrrgoed, Chad ziet er goed uit dus ik zal het wel weer moeten volgen dan

o, verder quote ik oskar:
Citaat:
Het was allemaal nog een beetje gemaakt, maar hopelijk komt daar verandering in, want dan wordt dit ook een van mijn favo series.
Oud 07-06-2004, 11:18
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Hebben ze dit nu ook in Nederland?? Eindelijk!!! Maar nu heb ik het gemist egt balen!!! Waarom hebben ze er dan ook helemaal geen reclame van gemaakt (misschien was er wel maar heb ik het niet gezien)maar dan hadden ze gewoon meer reclame moeten maken nu maar hopen dat ik het mag downloaden
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 07-06-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
$uperGirl schreef op 07-06-2004 @ 12:18 :
Hebben ze dit nu ook in Nederland?? Eindelijk!!! Maar nu heb ik het gemist egt balen!!! Waarom hebben ze er dan ook helemaal geen reclame van gemaakt (misschien was er wel maar heb ik het niet gezien)maar dan hadden ze gewoon meer reclame moeten maken nu maar hopen dat ik het mag downloaden
Ik vind het ook raar dat er geen reclame voor is gemaakt. Ik kijk best veel Net 5, maar ik hoorde er pas over toen dit topic werd gemaakt..
Oud 07-06-2004, 11:25
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Ja dit is toch best wel een reclame waardige serie denk ik echt stom dat er geen reclame was maarja nu is het al te laat want had zonet pas het topic hierover gelezen.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 07-06-2004, 11:56
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
ik heb het per ongeluk gezien toen ik halfdood op mijn bed lag..
best leuk idd, vooral Chad natuurlijk.
de achtergrondmuziek was trouwens ook zeer goed! volgens mij hoorde ik iig lostprophets en jet!

hm, ff offtopic: toen ik ook ooit es halfdood doelloos tv zat te kijken (volgens mij ook op zondag) was er ook een serie op met die Hayden Christensen van Star Wars.. weet iemand hoe die serie heet en wanneer/welke zender/etc het komt?
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 07-06-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 07-06-2004 @ 12:56 :
ik heb het per ongeluk gezien toen ik halfdood op mijn bed lag..
best leuk idd, vooral Chad natuurlijk.
de achtergrondmuziek was trouwens ook zeer goed! volgens mij hoorde ik iig lostprophets en jet!

Jet heb ik ook gehoord. En N.E.R.D met She wants to move. Worden zulke nummers in Amerika nou zoveel eerder uitgebracht dan hier?

En Peyton luistert ook hippe muziek
Oud 07-06-2004, 12:02
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-06-2004 @ 11:30 :
Wie is Gavin DeGraw dan, en wat heeft hij precies met deze serie te maken?
Hij is een Amerikaanse singer/songwriter. Hij doet de tune van de serie--> I don't want to be....
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Oud 07-06-2004, 12:05
øskar
Avatar van øskar
øskar is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 07-06-2004 @ 11:30 :
Wie is Gavin DeGraw dan, en wat heeft hij precies met deze serie te maken?
Gavin DeGraw is de artiest die de titelsong heeft gezongen van one tree hill.
Zie hier .
__________________
origineel is anders.
Oud 08-06-2004, 16:31
Mara
Mara is offline
Heb 't gezien, vond 't wel leuk. Het moet volgens mij nog een beetje op gang komen.
Er is een kans dat 't allemaal net té dramatisch wordt, maar dat zien we dan wel weer
Ik vind 't wel raar dat Net5 er geen reclame voor gemaakt heeft, ik zag 't zondagmiddag toevallig in de gids staan anders had ik 't zeker gemist.
Ads door Google
Oud 08-06-2004, 18:35
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 07-06-2004 @ 12:56 :

hm, ff offtopic: toen ik ook ooit es halfdood doelloos tv zat te kijken (volgens mij ook op zondag) was er ook een serie op met die Hayden Christensen van Star Wars.. weet iemand hoe die serie heet en wanneer/welke zender/etc het komt?
Dat is Higher Ground en het komt bijna elke van maandag tot zaterdag ofzow en het komt zo rond elf uur in de ochtend op de tv verschilt qua dag als het goed is en het komt op net 5.
Hayden is zoo lekker dus was echt blij toen ze het ook in Nederland uitzende alleen toen was het om 12 uur s'avonds maar nu is het in de ochtend dus moeilijk om te kijken.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 08-06-2004, 20:41
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
$uperGirl schreef op 08-06-2004 @ 19:35 :
Dat is Higher Ground en het komt bijna elke van maandag tot zaterdag ofzow en het komt zo rond elf uur in de ochtend op de tv verschilt qua dag als het goed is en het komt op net 5.
Hayden is zoo lekker dus was echt blij toen ze het ook in Nederland uitzende alleen toen was het om 12 uur s'avonds maar nu is het in de ochtend dus moeilijk om te kijken.
ow dat kijk ik altijd
ook met A.J Cook
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 09-06-2004, 13:11
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
elke dag? shit, dan heb ik het weer gemist..
waarom komt het niet gewoon 1x in de week.. dan is het veel beter te volgen.. blah..
maar dit is wel heel erg offtopic.. ik zeg der nix meer over.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 09-06-2004, 13:12
Verwijderd
Higher Ground heb ik ook eens gezien, zo 's morgens vroeg. Was best leuk volgens mij. Beetje raar dat ze zo'n serie elke dag uitzenden en dan ook nog 's morgens..
Oud 09-06-2004, 13:14
Verwijderd
HG is wel leuk ja, heb nu een paar afleveringen gezien. Niet heel goed, maar wel leuk om zo af en toe te kijken
Oud 13-06-2004, 12:52
Flavour twelve™
Avatar van Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
UP!

Was het zelf alweer bijna vergeten, dus mensen vergeet niet dat het er vandaag weer is.
__________________
Als je eens rustig over zee kijkt, en je denkt: 'nu heb ik rust', Heb ik je onderwacht en zachtjes keihard op je ziel gekust.
Oud 13-06-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Flavour twelve™ schreef op 13-06-2004 @ 13:52 :
UP!

Was het zelf alweer bijna vergeten, dus mensen vergeet niet dat het er vandaag weer is.
Ik was het ook alweer vergeten

Maar mn vader wil vanavond formule 1 zien, en dat komt natuurlijk tegelijk met one tree hill
Oud 13-06-2004, 16:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
jeej ben benieuwd of t nog leuker gaat worden
ach ja die Peyton maakt het toch wel de moeite waard om te kijken
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 13-06-2004, 19:35
Gruppie
Gruppie is offline
Ik vond t vandaag wel leuker dan de vorige keer!

Ik weet alleen nog steeds niet wie dat ene meisje is die bij lucas en zijn moeder en oom woont (een kind van hun?). En ik vind die Dan een te overdreven gladjakker-vader...

die ene jongen met dat boek vind ik wel sympathiek!

het is nog lang niet zo leuk als Gilmoregirls en Everwood (en The O.C. ik kijk echt te veel tv ..) maar wel de moeite waard om naar te kijken.
Oud 13-06-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 13-06-2004 @ 20:35 :
Ik vond t vandaag wel leuker dan de vorige keer!

Ik weet alleen nog steeds niet wie dat ene meisje is die bij lucas en zijn moeder en oom woont (een kind van hun?). En ik vind die Dan een te overdreven gladjakker-vader...

die ene jongen met dat boek vind ik wel sympathiek!

het is nog lang niet zo leuk als Gilmoregirls en Everwood (en The O.C. ik kijk echt te veel tv ..) maar wel de moeite waard om naar te kijken.
Meisje dat bij Lucas en z'n moeder in woont is het nichtje van Luke. Staat hierboven wel ergens. Zijn oom (die eigenaar van die garage) is haar vader.
Oud 13-06-2004, 20:00
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-06-2004 @ 20:54 :
Meisje dat bij Lucas en z'n moeder in woont is het nichtje van Luke. Staat hierboven wel ergens. Zijn oom (die eigenaar van die garage) is haar vader.
aha oke dat weet ik dan ook weer
maar om 1 of andere reden lijkt t net of er spanning is tussen dat nichtje en Luke
Oud 13-06-2004, 21:14
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
Spoiler


Maar vind t echt een coole serie! Balen dat ze er geen reclame voor gemaakt hebben waardoor ik nu de eerste aflevering heb gemist..

Edit door Pebbles: ik heb even wat in spoilers gezet, want wat je daar zegt is namelijk niet voor iedereen bekend. Mensen kunnen er dingen uit afleiden die ze nog niet willen weten..
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 12:57.
Oud 14-06-2004, 08:38
Flavour twelve™
Avatar van Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
Citaat:
grmbl schreef op 13-06-2004 @ 22:14 :
Spoiler
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Verder vond ik het ook een leukere aflevering dan de pilot. Maar het verhaal moet nog steeds een beetje op gang komen. En raar maar waar vond ik het stukje met die hemmingway briefjes best mooi, hoewel het eigenlijk best cliche is, hahaha.
En de muziek is ook geweldige. I love Gavin DeGraw.
__________________
Als je eens rustig over zee kijkt, en je denkt: 'nu heb ik rust', Heb ik je onderwacht en zachtjes keihard op je ziel gekust.
Oud 14-06-2004, 10:21
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Citaat:
Flavour twelve™ schreef op 14-06-2004 @ 09:38 :

En de muziek is ook geweldige. I love Gavin DeGraw.
Gavin is idd geweldig. Beetje zelfde als Maroon5, John Mayer en Jason Mraz

Ik vond deze aflevering ook heel erg leuk. Die vader is echt zo'n foute Amerikaan zeg! Die Lucas was wel weer goed te doen deze aflevering....
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio One Tree Hill
Bananensplit
10 24-04-2009 16:25
Films, TV & Radio One tree hill !(help)
Bananensplit
4 15-04-2009 09:32
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio One tree Hill
desperadoz
2 21-08-2007 01:43
De Kantine Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V?
idontcare
500 20-10-2005 13:56
Films, TV & Radio OC ROCKS!!! (en is veel leuker dan one three hill)
Patje
11 07-07-2004 08:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.