Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2004, 10:22
Verwijderd
Dit is de vorige

Goh, nooit gedacht er eentje te openen..

@ Ertur: het gaat nog steeds niet zo goed.
Naam op msn: Tears in heaven
Meneer: dag huilend meisje.. was er loos?


wat moet ik daar nou weer mee?
Advertentie
Oud 22-09-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-09-2004 @ 11:22 :
Dit is de vorige

Goh, nooit gedacht er eentje te openen..

@ Ertur: het gaat nog steeds niet zo goed.
Naam op msn: Tears in heaven
Meneer: dag huilend meisje.. was er loos?


wat moet ik daar nou weer mee?
*knufft*

Ken het gevoel. Een beetje.

Zomaar een meneer, of was dat de MSN-naam van iemand?
Oud 22-09-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 22-09-2004 @ 11:44 :
*knufft*

Ken het gevoel. Een beetje.

Zomaar een meneer, of was dat de MSN-naam van iemand?
een persoon wiens persoonlijkheid jij met even wat denken wel kan achterhalen denk ik
en nee, geen msnnaam en ook niet zomaar een meneer dus.. meneer was sarcastisch
Oud 22-09-2004, 11:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog bedankt voor de *knuf* uit het vorige topic, Loontjuh.

Oh God, ik word nou écht te sentimenteel.
Oud 22-09-2004, 11:23
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmmz, dat kind wordt voorgetrokken, en alles draait om haar.. Zij heeft ruzie, en gaat daarom maar naar een andere keuken. En ja, hoor.. wiens keuken is nu een pakhuis.. juist..
En natuurlijk moeten op mijn koelkast nu 2 magnetron, ik kan nu niet meer bij mijn tosti ding, niet meer bij me waterkoker, en vooral niet meer bij de theepot.. En dan mag k niet kwaad zijn, dag...
die magnetron gaat eruit, 1 is genoeg (op mijn koelkast)

en nu heb k ruzie met de leiding, jammer dan.
Oud 22-09-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2004 @ 12:15 :
Nog bedankt voor de *knuf* uit het vorige topic, Loontjuh.

Oh God, ik word nou écht te sentimenteel.
graag gedaan..
een van mijn favoriete uitspraken:
Keep your head up young person

Moeilijk soms, maar o zo waar.
Oud 22-09-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-09-2004 @ 11:52 :
een persoon wiens persoonlijkheid jij met even wat denken wel kan achterhalen denk ik
en nee, geen msnnaam en ook niet zomaar een meneer dus.. meneer was sarcastisch
Ja, dat was eigenlijk wel een stomme vraag. Hoe reageerde jij?

Buh. Ik moet naar de winkel. Geen zin.
Oud 22-09-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 22-09-2004 @ 13:08 :
Ja, dat was eigenlijk wel een stomme vraag. Hoe reageerde jij?

Buh. Ik moet naar de winkel. Geen zin.
heb nog steeds gedaan alsof ik er niet was
Oud 22-09-2004, 13:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
zin in morgen, teamgesprek met hopelijk onze nieuwe coach.

maar nu, geen zin meer om te lezen. Vond het jammer dat hij er niet was.

gister was m'n vriend er, maar voelde me raar... maar een beetje samen tv gekeken, opzich prima. Bij het afscheid dikke knuffel en voelde goed. Moet oppassen dat het niet terugvalt naar tijdje terug. Zodra de intimiteit weg is, is 'alles' weg...

echt geen zin meer om te lezen. Nog 50 blz's Nederlands en dan nog 50 Engels ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-09-2004, 14:00
Verwijderd
Blurgh!!

Wil weg uit deze situatie, steeds maar weer twijfel, ook al heb ik er lang definitef een beslissing over genomen, waarom steeds twijfelen over die definitiviteit

En heb geen zin om alles voor school uit te zoeken...
Oud 22-09-2004, 14:01
waves
Avatar van waves
waves is offline
verward, angst, woede, verdriet... om/op mezelf maar ook anderen
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 22-09-2004, 14:13
farai
Avatar van farai
farai is offline
djeezes ben vreselijk verslaafd aan pcspelletje. Das lang geleden dak daar nog van in de ban geraakt ben.

Voor de rest niks te vertellen.

Groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 22-09-2004, 14:35
Verwijderd
Anders word ik even vrolijk door Disney liedjes <3

Maar nu is het tijd om iets anders te gaan doen, ik bevries achter de computer. trek in thee (en ik kan het nu zelf pakken eindelijk )
Oud 22-09-2004, 14:45
zus
Avatar van zus
zus is offline
Yeah, die schoolopdracht ook weer af

Net me vriend weer gesproken, gelukkig gaat het weer wat beter!

Bah, wat is M toch schijnheilig, ik kan niet onaardig tegen haar doen omdat ze soms ook weer aardig is, ook al zou ik het zo graag willen, dat lukt me echt niet...Maar volgens mij ken ik niemand die zo schijnheilig is..
__________________
Dare to fly!
Oud 22-09-2004, 15:10
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel me echt niet goed.. Hoofdpijn, moe, oorpijn, heb t koud.. En ik moet aan m'n boekverslag werken, bah.
Oud 22-09-2004, 15:48
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
whieieie.. daak werken... geen zin... `
en hoe zit het nou tussen ons? kweet het echt niet meer... benk nog wel flieft? of wat? he, verdorie, lastig..
__________________
ChIcHiNg!
Oud 22-09-2004, 16:05
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
Jaaaa! k ben geslaagd voor m'n rij-examen *springt rond*
__________________
Love will survive, It twists and turns you, A circuit inside your head reminds you that it's fine
Oud 22-09-2004, 16:27
Nelongumfaciam
Avatar van Nelongumfaciam
Nelongumfaciam is offline
en ik ben een beetje heel erg verliefd, maar een beetje kansloos, geloof ik
__________________
Estheticus
Ads door Google
Oud 22-09-2004, 17:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
nog 14 Nederlandse blz's, nog 50 Engelse...

en ik ben zo ont-zet-tend moe. M'n ogen vallen steeds bijna dicht en m'n aandacht en concentratie verslapt en probeer dan maar eens te lezen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-09-2004, 18:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
(@#!!**$) Grmbl.. Ik kom hier veel te weinig door die stomme rotschool.. En ik wilde nou eindelijk eens een ljh topic openen..

Ontopic: Ik kom er niet uit, mijn hoofd zit te vol. Ik weet niet meer wat ik wil, en de tijd gunt het me niet na te kunnen denken. Haha, ik val weer helemaal in mijn patroon van voor de zomervakantie; druk, geen 24 uur maar 12 uur in een dag, en vooral erg moe. Nou, dat gaat al goed, na vier weken school, dat doe ik echt keigoed gewoon.. *diepe zucht* wat een heerlijk weer, wat een heerlijke week.. Nog twee nachtjes en ik ben 14..

Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-09-2004, 19:32
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als ik een wens mocht doen...
__________________
Drie.
Oud 22-09-2004, 19:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lang geleden dat ik hier gepost heb maar ik heb het de laatste tijd ook zo druk (gehad). Eerst een verhuizing gehad bij mijn oudoom en oudtante, toen werd ik gebeld of ik toch nog kwam werken in de pluk en vanaf toen heb ik anderhalve week lang bijna iedere dag peren geplukt van 7.20 uur tot 16.30 en als je dan nog een half uur heen en een half uur terug moet fietsen dan blijft er weinig van je dag over, ook omdat ik kapot was als ik thuiskwam want het is echt zwaar werk. Wel lekker veel geld verdiend zodat ik nu een soort buffertje heb voor leuke dingen want daar houden ze bij je stufi weinig rekening mee

Verder de verjaardag van mijn broer en van Michel gevierd, dat waren twee leuke weekenden maar er kwam niet veel van inpakken terecht en dat is waar ik nu mee bezig ben, ik ga vrijdag verhuizen en als ik zie wat er allemaal nog ligt op mijn kamer dan moet ik nog zien dat dat allemaal nog in die ene doos past die ik nog over heb Ik hoop van harte dat mijn internet het zaterdag in een keer doet maar daar heb ik eigenlijk nogal een hard hoofd in, ik ben iig blij dat mijn vader zaterdag toch nog tijd voor me vrij wou maken.

Ik vind het allemaal heel spannend en heel leuk maar tegelijkertijd ook doodeng daar zit ik dan op mn kamertje in een vreemde omgeving, een vreemde stad, een vreemd land tussen allemaal mensen die ik niet ken. Mijn internet is dan de enige verbinding met de bekende wereld maar dat moet het dan wel doen. Ik ben best wel bang maar als ik dan gisteravond weer lig te huilen in bed dan denk ik dat het goed is dat ik wegga hier thuis, ik houd het niet meer langer uit hier en ik moet toch ooit op eigen benen gaan staan. Gelukkig komt Michel over twee weken al bij me langs een weekendje, daar heb ik al heel veel zin in, dat lijkt me echt ontzettend gezellig en dan kan hij mn pc fixen mocht dat nodig zijn. Mijn studie daar denk ik eigenlijk nog maar niet aan, dat zie ik wel weer, ik hoop dat het niet ineens heel moeilijk is ofzo

We zien het allemaal wel, meer kan ik nu niet doen. Ik ga ervoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2004, 19:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
Daarnet mijn eerste anti-depressiva pil geslikt. Gelukkig geen last van bijwerkingen. Ik voel me wel heel erg slecht omdat ik na het slikken van deze pil pas ineens echt besef wat er aan de hand is, lijkt wel.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-09-2004, 19:50
Verwijderd
Pfff... ik vind het allemaal erg heftig op het moment. Ik weet niet goed wat ik overal van moet denken en wat ik eraan moet doen. Ik weet niet of ik verder kan. Ik weet niet hoe het verder moet. Ik zit even helemaal vast op het moment.
Oud 22-09-2004, 19:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! / /
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Oud 22-09-2004, 19:56
LMP
Avatar van LMP
LMP is offline
Je hart luchten doe je bij vrienden en familie.. Niet op zon flauwe topic.
Oud 22-09-2004, 19:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Luka schreef op 22-09-2004 @ 20:56 :
Je hart luchten doe je bij vrienden en familie.. Niet op zon flauwe topic.
Ok, als je niets zinnigs hebt te melden, hou dan flauw opmerkingen achterwege..Sommige mensen vinden dit juíst fijn, omdat het niet zo persoonlijk is, al eens over nagedacht?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-09-2004, 19:58
Verwijderd
boos op mn boy, nouja eerder erg gekwetst door em. stel ikl mezelf eindleijk open vor eimand en dan kwetst hij me...
verder mis ik em verschrikkelijk!!, ziekies en geen zin om morgen te werken..
Oud 22-09-2004, 20:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Luka schreef op 22-09-2004 @ 20:56 :
Je hart luchten doe je bij vrienden en familie.. Niet op zon flauwe topic.
Klachten plaats je op BZ of M&M, niet in dit topic.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-09-2004, 20:07
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Luka schreef op 22-09-2004 @ 20:56 :
Je hart luchten doe je bij vrienden en familie.. Niet op zon flauwe topic.
Lucht jij je hart dan ook niet in dit topic, maar ga maar lekker klagen bij je vrienden en famillie.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-09-2004, 20:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Zucht. minder socialiteit, meer school. Ik vind mn vriendjes en leuke dingen belangrijker dan school, maar mn omgeving niet:/
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-09-2004, 20:08
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Luka schreef op 22-09-2004 @ 20:56 :
Je hart luchten doe je bij vrienden en familie.. Niet op zon flauwe topic.
flauw hè?

Vandaag best een leuke dag gehad op school... hopelijk morgen nog eentje
Oud 22-09-2004, 20:15
Verwijderd
Wat ben ik blij dat deze dag (bijna) voorbij is. Die opdracht was moeilijk, en ik had niet verwacht dat zij zo reageerde. Daar schrok ik wel even van. Toen nog een presentatie (daar zijn ze echt fan van op 't HBO) ging niet maar ach voelde me ook nog niet helemaal goed na die les ervoor. Vanmiddag nog bjz; weer mn gevoelens moeten uitspreken. Er leek geen eind aan vandaag te komen. En dan allemaal van die gevoelige onderwerpen .
Nu ga ik denk ik maar slapen want sinds ik terug ben van bjz heb ik het niet meer warm gekregen. Maar het eten ging vandaag es een dagje wel goed!
En morgen? Ach morgen zie ik wel hoe het allemaal loopt.
Oud 22-09-2004, 20:19
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Het is zooo leuk om iemand te spreken die je al heel lang niet meer gesproken hebt! *blij is*!!
Oud 22-09-2004, 20:23
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben begonnen met alles op papier te zetten voor mezelf, niet om je ooit te laten lezen, maar om te proberen die wirwar van gedachten kwijt te raken. Maar of het werkt... Ik zat gisteren bijna huilend in de aula terwijl ik aan het schrijven was...En ik blijf me afvragen of ik je toch niet verkeerd heb geinterpreteerd, of de dingen die je zei niet anders bedoeld waren maar dat ik er iets voor mezelf vann gemaakt heb,iets dat ik kon accepteren. Maar dat is nou echt iets dat ik nooit zou durven vragen..

Hetgene waar ik mee bezig ben, daar blijf ik achter staan. Al kan ik de gevolgen niet overzien. Ik hoop alleen dat het werkt, hoe dan ook...

Ben bezig in De vriendschap van Connie Palmen. En vond daar een mooie zin in " Een verliefdheid drijft je steeds naar de vernietiging van de verliefdheid toe." Mooi gezegd...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-09-2004, 20:35
Verwijderd
Ik heb er genoeg van. Genoeg van school, gewoon van alles. Vandaag weer met een vriend gesproken, en hij heeft mij erop gewezen wat ik al dacht. Nu baal ik, en zit weer met vanalles in mijn hoofd. Waarom komt alles terug als ik me even kut voel?

----
You came back
By accident
We looked in each other eyes
And we both did know

I thought it was forgotten
Thought it was over
But now i see
That it will never be

I saw you thinking
Felt your arms around me again...

Laatst gewijzigd op 22-09-2004 om 21:06.
Ads door Google
Oud 22-09-2004, 20:37
Verwijderd
Ik voel me leeg. Morgen maar op tijd opstaan en naar de uni, regelen dat ik voor het laatste vak ingeschreven sta. En hopelijk heb ik dan nog de moed om meteen maar weer iets aan mijn scriptie te doen.
Oud 22-09-2004, 20:49
Verwijderd
en ik kan alleen maar huilen. t komt niet meer goed, nooit meer. wat moet ik nou? ik weet niets meer, en nou loop ik nog weg ook. en dan dat verdomde smsje. en nou weet ik niet of ik hem wel ga uitzwaaien.

*jankt*
Oud 23-09-2004, 09:36
Verwijderd
Ok, als het blijft regenen ga ik sowieso niet naar de uni vandaag.

Gedroomd over mijn ex, ze deed nogal onvriendelijk. En dus voel ik me een beetje kwaad.
Oud 23-09-2004, 13:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
A Hasus dood

wat vervelend voor z'n vrouw en kinderen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-09-2004, 13:52
Verwijderd
Ik moest vanmorgen echt een brok in m'n keel wegslikken toen ik 't hoorde

Waarom nou weer André, waarom niet Geert Wilders ofzo. Die verdient het om te sterven
Oud 23-09-2004, 13:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-09-2004 @ 14:52 :
Ik moest vanmorgen echt een brok in m'n keel wegslikken toen ik 't hoorde

Waarom nou weer André, waarom niet Geert Wilders ofzo. Die verdient het om te sterven
kom eens op msn
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-09-2004, 14:13
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Echt een kut dag gehad op school, de sfeer die daar hangt. Bah.

Alles gaat verkeerd, gaat niet goed, het leven gaat niet zoals ik het wil. Kutleven
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 23-09-2004, 14:17
Verwijderd
Ik wil even zeggen dat ik heel zielig ben.
Want ik ben snotterig en grieperig en koortsig.
En ik wil krantenknipsels opplakken, maar ik heb geen krant.
En ik heb kies- en keelpijn.
En ik moet morgen waarschijnlijk werken maar ik heb geen zin.
En mensen doen stom.
Enzo.

Oud 23-09-2004, 15:08
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
aargh! of ik misschien tot 9 uur zou willen doorwerken? neej, natuurlijk niet, daarom sta ik tot 8 uur ingepland... duh... en dan nog, zijn er geen andere mensen? neej? *geef niet toe1* nou, dan jammer dan, ik doe het niet *yes!*
verdomme, elke keer ik, ben ik weer de boosdoener omdat ik niet wil... naja, helaas dan maar
__________________
ChIcHiNg!
Oud 23-09-2004, 16:00
Verwijderd
Kheb vandaag een gezonde onverschilligheid jegens de rest van de wereld, voel me dus wel ok
Oud 23-09-2004, 16:30
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik voel me futloos en slap.
Ik mis mijn vriendinnetje.
Papa en mama zeuren.
Ik heb hoofdpijn.
Ik wil gratis smsen.
Oud 23-09-2004, 17:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aaah! Morgen jarig.. Wat een drukte weer vandaag, kben mn rug echt aan het slopen gewoon.. Hmm, heb het zóó koud, k ga zo ff op me bedje liggen.. Voel me wel moe, maar erg voldaan.. Pff, ben benieuwd naar morgen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-09-2004, 17:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ff alles van je af typen lucht toch wel op. Jammer alleen dat er zoveel is om te typen.

Hopelijk lukt het me weer om tussen de buien door te fietsen.
__________________
Oud 23-09-2004, 18:12
Verwijderd
bah soms heb ik het gevoel dat iedereen zo veel meer geinteresseerd is in mn broertjes opleiding dan in die van mij. Hij doet MBRT en komt steeds thuis met rontgen foto's en ik doe 'maar' SPH

yaay maar ik pas vandaag wel even in mn maat 38 broek. hij zal wel groot uitvallen maar ach.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.