Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2010, 12:08
Verwijderd
Hoe ziet je WC eruit? Strak en schoon zonder poespas of gezellig met duizend foto's, wierookstokjes, geurkaarsjes, een WC-moppenboek en een stapel Donald Ducks? Hoe vaak zit je erop, wat doe je dan nog meer en hoe lang zit je erop? Hoe vaak maak je hem schoon en met welke schoonmaakmiddelen? Zweer je bij Popla met vlindertjesprint of koop je altijd gerecycled grijs 1-laags toiletpapier?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2010, 12:14
Verwijderd
Ons toilet heeft grijze tegeltjes op de vloer en witte en zwarte aan de muren. De deur is gebroken wit en er zit een schoolbordsticker in de vorm van een kat op. Op het miniwastafeltje staan gekleurde krijtjes en handzeep van Palmolive. Op de vloer staan: een wc-rolhouder, een wc-borstel, een fles bleek en een fles andere zooi, een pak vochtig toiletpapier en een schuursponsje. Aan de muur zit ook nog zo'n Brise one-touch ding.
Ik weet niet hoevaak ik er zit, maar altijd heel kort en ik doe er zeker ook geen andere dingen zoals de krant lezen of een whiskey drinken. Mijn streven is om de hele ruimte eens per week met een sopje te doen, maar dat vergeet ik vaak. Verder hanteer ik de wc-borstel ongeveer om de dag en gooi ik een paar keer per dag een scheutje bleek in de pot. Ik heb geen vast merk wc-papier, maar ik koop wat in de aanbieding is, meestal van die weeshuispakken want dat is goedkoper. Nooit de allergoedkoopste soorten want dat is net crepe-papier.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 12:53
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ons toilet is "saai". Niks overbodigs te vinden. Gewoon het toilet, een wcrol houder + voorraadhouder en een wc borstel. Oh en zo'n brise one touch ofzo. Raampje erin klaar. Toiletpapier wisselt wel eens, net dat wat in de reclame is maar vaak page. Met hondjesprint. Iig geen schuurpapier. Schoonmaakprocedure houd ik mij niet mee bezig, geen idee.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 13:32
Verwijderd
Mijn toilet zit in mijn badkamer en is heel saai. Witte pot, een grijze wcrolhouder en voorraadhouder, rode wcborstel en een spuitbus van brise. Ik heb altijd toiletpapier van het AH huismerk, extra zacht. Ik maak schoon met toiletreiniger van pfoe, geen idee welk merk, een blauwe fles in ieder geval. Hoevaak ik schoonmaak hangt van mijn bui af, eens in de zoveel tijd maak ik echt alles tot in de puntjes schoon en dan tussendoor gewoon af en toe een doekje en sopje erdoorheen. Ik zit nooit lang op het toilet, dus ik heb er verder ook geen poespas van boekjes oid liggen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 14:56
Verwijderd
Ons toilet heeft witte tegeltjes op de muren en vloer. We hebben geen wc-matje want dat vind ik smerig. Er hangt een verjaardagskalender met luchtfoto's van Enschede tegenover de pot. Naast de pot hangt een kastje met reserve wc-papier, twee kitscherige tankstation-schilderijtjes die we van Theodoors broer kregen met de woorden "ik kon zo gauw niets anders vinden, als je het niets vindt moet je ze maar op de wc hangen" en tampons en maandverband enzo. In dat kastje ligt ook een schrift, het wc-schrift. Hier kun je iets in schrijven of tekenen. Het is een soort twitter, maar dan analoog en gekoppeld aan toiletbezoek.
Theodoor maakt hem schoon met euroshopper toiletreiniger en we hebben zacht ongebleekt papier.
Om water te besparen kun je de spoelknop na het indrukken weer terug omhoog duwen.

Laatst gewijzigd op 24-05-2010 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 14:59
Verwijderd
Ons toilet is betegeld met witte tegels op de muur, en een soort marmerachtige tegels op de vloer. Er staan een pak toiletpapier en een pleeborstel naast het toilet. Verder is het kaal. Hij wordt niet zo vaak schoongemaakt. Ik heb het toevallig net even gedaan en de stank was nauwelijks te harden. Ook lagen er nog kotsvlekken van iemand. Ik rook weleens een peukje op het toilet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 15:38
Rationeel
Rationeel is offline
witte tegels op de muur en grote zwarte tegels op de vloer. het is een zwevend toilet met een dubbele (spaar)spoelknop.
verder heb ik rollen wc-papier (ah huismerk, 2-laags ofzo) op een rand boven het toilet en een wc borstel in de hoek erachter en een brise one touch aan de muur.

voor de lange zit neem ik soms lectuur mee en/of een bakkie koffie.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 15:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb een toilet met blauwe tegels op de vloer en witte tegeltjes aan de muur. Er is een fonteintje en een prullenbakje en een stapeltje toiletrollen want mijn ex heeft de standaard meegenomen, dus ze kunnen daar niet meer op worden opgeborgen. Ik heb een handdoekje met een hangertje in de vorm van een olifant en een zeeppompje. Soms neem ik de Donald Duck of een ander tijdschrift mee, maar ik kom er toch nooit aan toe. Ik verafschuw verjaardagskalenders op het toilet. Ik heb wel een leuk schilderijtje van de IKEA met een vallende waterdruppel.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 18:28
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Onze wc's zijn van die standaard camping-wc's met ruimte boven en onder de deur en er zit altijd stront in de pot, omdat ik van die frisse huisgenoten heb. Verder hebben we krantenpapier als wc-papier maar niemand klaagt, want lefier (woningbouwvereniging) betaalt.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 18:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is mijn WC:



Die WC-bril had ik gehad van m'n vrienden. Ze hadden er stukjes klittenband op gedaan zodat ik de WC-eend erop kon plakken en lekker kon liggen als ik moest kotsen. Hij ligt erg lekker.
Verder hebben ze er met stift allerlei stomme teksten op geschreven, zoals 'PARTY POOPER' hahahihihoho.

Op de deur hangen nog 40 Suicide Bunny kaarten in geel en blauw en daar moet ik altijd wel om gniffelen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 19:51
Verwijderd
Dat is nog eens comfortabel kotsen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 21:46
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ik mis de vraag of de wc-rol als een |p of |q hangt in dit topic.,
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 22:04
Verwijderd
Onze wc is een beetje viesroze achtig. Hij hangt vol met stukjes met rare vragen uit de girlz! (in het kader van: laatst masturbeerde ik met een worst, maar hij is afgebroken, wat moet ik nu?! Een keer in de zoveel tijd worden ze vervangen, meestal als we ze uit ons hoofd kennen) en op de deur hangt een poster met het drankregelement. Op de spiegel aan de achterzijde staan teksten voor mannen met de vraag of ze onze mooie vrouwen wc niet willen besmeuren. Voor de nodige filosofie tijdens het plassen hebben we nog wat tegeltjes hangen met wijze spreuken.
Onze wc is best een belevenis

We maken schoon met groene glorix superstrong ofzoiets, die blauw wordt als ie in aanraking komt met water, heul tof. Ennehm, we hebben zo'n richeltje en die staat vol met schoonmaakmiddelen, spray en wc papier. En we hadden een hele gave wc borstel met bloemen, maar die heeft de geest gegeven, dus nu hebben we een saaie witte
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 01:12
Verwijderd
Ik zal dit topic ook even verrijken met een wc-borstelanekdote. Mijn toilet was onwijs smerig en ik moest hard schrobben. Nu had ik geen metalen wc-borstel, neen, het was een ding van een euro of twee. Ik stond gebogen met heel mijn gewicht op de borstel te duwen. Op een gegeven moment brak de pleeborstel doormidden waarop ik voorover sloeg, met mijn voorhoofd op de stortbak. Het deed pijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik mis de vraag of de wc-rol als een |p of |q hangt in dit topic.,
duidelijk |q

|p mensen zijn raarrr
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 14:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dit is mijn WC:

[afbeelding]


Die WC-bril had ik gehad van m'n vrienden. Ze hadden er stukjes klittenband op gedaan zodat ik de WC-eend erop kon plakken en lekker kon liggen als ik moest kotsen. Hij ligt erg lekker.
Verder hebben ze er met stift allerlei stomme teksten op geschreven, zoals 'PARTY POOPER' hahahihihoho.

Op de deur hangen nog 40 Suicide Bunny kaarten in geel en blauw en daar moet ik altijd wel om gniffelen.


Mijn WC is een echte kantoor WC (want ik woon nog 3 weken antikraak in een kantoorpand). Als je door de deur gaat kom je eerst in een heel klein hokje met een fonteintje en zo'n handdoekrolding. Waar je aan moet trekken om je handen droog te maken. Die gebruik ik niet want die hing er nog van het kantoor wat hier eerst zat en kan door mij niet worden schoongemaakt. Dus dat vind ik vies. Daarom hangt er een mooi blauw handdoekje aan een haakje naast het fonteintje. En er staat handzeep.
Als je dan nog een deur verder gaat, kom je bij de WC. Die is saai wit. Er hangt niets op de muren behalve zo'n kantoor wc-rolhouder (zo een waar je 2 rollen kunt hangen met een schuifluikje ervoor) maar die gebruik ik ook niet want ook daar heb ik geen sleuteltjes van. Mijn wc-papier (AH huismerk, extra zacht) staat op de houder. Er hangt ook een spray-ding met schoonmaakspul dat je op je wc-papier kunt spuiten om de wc-bril schoon te maken (die heb ik er uiteraard niet opgehangen). Op de grond staat een mandje met de overige rollen wc-papier en maandverband/tampons. Er staat ook een wc-borstel (ik geloof dat-ie zwart-wit is) en wc eend met eoa geurtje.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 14:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het toilet wordt hier door vier tot zes mensen regelmatig gebruikt. Ik gooi er als ik het nodig acht toiletpapier in. Er liggen momenteel twee Filosofiemagazines, maar er horen strips. Ik heb er voetbalplaatjes van de Heijn op de deur geplakt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 14:56
Verwijderd
Bij ons liggen in de bak: Fokke&Sukke Het Afzien Van... en dan een stuk of vijf of zes, nog twee Fokke&Sukke-boekjes, een Fokke&Sukke-scheurkalender, rollen wc-papier, een paddington-handdoek, maandverband, een prikbord met verjaardagskalender, foto's van toen we ongeveer tien of jonger waren en een bordje dat mijn moeder in Frankrijk van een trein-wc-deur heeft geschroefd: WC. EN CAS D'URGENCE, GARDEZ VOTRE CALME. Op de deur hangt niks. Aan het plafond hangen spinnen. We hebben geen planten op de wc. Er hangt een lelijke spiegel met een gouden lijst waar ik vroeger niet in kon kijken omdat ik te klein was maar nu wel. Ons wc-licht is een beetje vreemd, je moet aan een touwtje trekken en als je niet te hard trekt en niet te zacht gaat het licht aan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2010, 21:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Onze wc beneden is een gezelligheidswc. Aan de deur hangen twee verjaardagskalenders; één voor de verjaardagen en één voor de huwelijken. We hebben wel een houten wc-bril, voor de sfeer (en omdat het lekker zit ). Als je bij ons op de wc zit, hangen er op de muur achter je een klok, (op de wc, ja. Hij doet het alleen niet want de batterijen zijn leeg.) drie fotolijstjes met schattige IKEA-kaarten erin, en een rekje met twee potten met gedroogde lavendel. Links naast je is de deur. Links naast je op de grond staat een rieten prullenbakje voor de wcrolletjes en maandverband enzo. Daar hangt ook de wcrolhouder aan de muur. Er hangt een hoekkastje met plexiglazen ruitjes en daar liggen allerlei prulletjes in. Rechts naast je op de grond staat de wc-borstel in zijn houder. Op de rechtermuur hangt een houten antiek-look bordje met 'home sweet home' erop. Boven het wastafeltje hangt een spiegeltje met een donkerblauwe lijst en een kaarsenstandaardje zonder kaars. Daaronder hangt een donkerblauw plankje in dezelfde stijl, ook meet een beetje prullaria erop. Daaronder hangt weer een zeepbakje met een handpompje erin en de stop voor in het wastafeltje. Daaronder is het wasbakje met een handdoekje ernaast. Ónder het wastafeltje staat een kastje waarin zich schoonmaakdoekjes enzo bevinden. In het kastje staat ook een met stof bekleed mandje met een toiletblokken enzo erin. Op het kastje staat uiteraard prullaria. Op de muur voor je hangt een soort kapstokje met een bos gedroogde lavendel en een paar (uit)gedroogde rozen. Ook hangen er twee kleine houten peddels aan en een geurzakje. Voor je neus hangt een kaartje aan de muur van een eigenwijs jochie in een wc-pot met een bordje: 'men at work!' Aan het ventilatiegat (noem je dat zo?) hangt een schelpenmobile. We hebben een wc-matje met licht- en donkerblauwe strepen. Overigens is onze hele wc wit en de deur is gebroken wit. Het kleinste kamertje is een beetje in zee-stijl ingericht, er hangt ook een sier-visnetje over het kastje onder het wastafeltje.
Verder vergeet ik vast nog wel het één en ander, maar ja, ach, he.

edit: er hangen ook nog steunen aan de muur voor als mijn vader zijn been niet aan heeft.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 01:01
Verwijderd
Onze wc zit in de badkamer. De badkamer is echt zo'n lelijke woningbouw badkamer. Gewoon stomme simpele witte tegels en een hele lelijke donkergrijze betonvloer. De muren en het plafond zijn groen.
De wcpot is wit, en heeft zo'n plateautje, wat ik erg fijn vind.
Op onze doortrekknop hebben we een zelfgemaakte stop zitten (althans de buurman heeft dat gemaakt), met een touwtje en een paperclip :macgyver:
Links naast de wc staat een pedaalemmertje met allerlei kleuren. Hij sluit alleen een beetje gaar omdat ik er een keer op ben gaan zitten.
Rechts staan 2 lange vazen met zwarte rozen erin, ik begrijp eigenlijk niet echt waarom want het is best lelijk. Daarvoor staat de wc borstel, die is groen.
Voor de wc staat een klein groen tafeltje, met daarop een bak met tampons, en meestal liggen daar 439758475 wc rolletjes bovenop.
Aan de muur heb ik een schilderijtje, het komt uit Afrika (weet niet uit welk land precies, ik dacht uit zambia). Het is een zwart meneertje van piepschuim dat op het doek is geplakt. Hij heeft een typische afrikaanse stoffen jurk aan, en het is ook echt van stof. Achter hem een hekje van luciferhoutjes. Ik vind het erg mooi, maar ik ben de enige want iedereen vindt het altijd een lelijk ding.
Dan hangt er nog een nijntje verjaardagskalender, maar die hangt niet op een bepaalde maand ofzo omdat ik dat altijd vergeet. En ik weet toch de meeste verjaardagen uit mijn hoofd.
Er hangt ook nog een zilveren sterretje aan een spijkertje. Bovenop de stortbak staat een hele kleine didgeridoo, gekregen van iemand die in australie was geweest.
Boven de wc hangt een plank. Daar staat zo'n borstbeeld op van een vrouw. Die laat ik daar nog staan t/m sinterklaas, dan ga ik hem in het dubbelspel proberen kwijt te raken.
Daarnaast staat nog een glazen karaf. Onder de plank heb ik een poster van 2 leguaan-achtige reptielen. Ik weet niet precies wat ze zijn. Ook gekregen.
Wij gebruiken het ah huismerk wc spul. Ik vind die niet lekker ruiken. Ik hou het meest van de groene wc eend maar die verkoopt onze ah niet.

edit : wij gebruiken euroshopper wc papier. Die is nog iets te zacht naar mijn idee, maar schuurpapier vind ik weer iets te hard, dus ik zoek iets daartussenin.
Page enzo vind ik zo eng zacht aanvoelen, bah! Lijkt net gewoon op dat gladde katoen.

Laatst gewijzigd op 26-05-2010 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 11:05
JustADreamer
JustADreamer is offline
De wc zit bij ons in de badkamer, en de hele badkamer is wit, het toilet dus ook. En ik vind het wel best zo... Af en toe irriteer ik m'n huisgenootjes door de tegeltjes/spiegel onder te kalken met whiteboard marker, maar aangezien ik de badkamer moet schoonhouden mag ik het meestal weer zelf opruimen ook, dan is de lol er snel vanaf
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 11:11
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
duidelijk |q

|p mensen zijn raarrr
Mijn huisgenoot doet dus standaard |p en dat is zoooooo irritant, er staat sowieso iets op onze wcrol geschreven ofzo, dus hoe moeilijk is het dan om te bedenken hoe de wcrol hoort En bloemetjes/vlindertjes/vogeltjes horen ook niet op z'n kop... En dus doe ik elke keer als ik het zie de wcrol gewoon weer |q en als 'ie eenmaal zo hangt dan blijft hij ook zo hangen, tot 'ie weer op is...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.