Oud 07-05-2017, 12:31
nikkimcrway
Avatar van nikkimcrway
nikkimcrway is offline
Ik weet dat er al meerdere van deze Topics zijn maar ze zijn bijna allemaal al wat ouder.
Waar luisteren jullie naar? En als je geen bands of zangeressen op kan noemen, welke genre?

Ik luister bijna alleen naar My Chemical Romance, Mindless Self Indulgence, Slipknot en R5 aparte smaak i know

Laatst gewijzigd op 07-05-2017 om 12:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2017, 16:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik luister op dit moment het meest naar Mat Kearney en LIGHTS. Binnenkort ga ik naar een concert van Diane Birch, haar stijl vind ik ook tof.

Rock muziek kan ik ook wel waarderen. Thuis draai ik veel platen, van Queen en Pink Floyd tot Supertramp en Fleetwood Mac.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 23:38
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Steen - Spinal - fresku - Skaffa - Matarr -

Laatst gewijzigd op 08-08-2017 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 20:31
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Cardinal, Nickelback, Nirvana, U2, Daughtry, Five Finger Dead Punch, All That Remains, Cimorelli, Alexi Blue, Tool, Skillet, We Came As Romans.

Vooral erg veel rock (behalve cimorelli en alexi blue, die zijn iets meer pop)
FIVE FINGER DEAD PUNCH EN SKILLET ZIJN ECHT AAN TE RADEN
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 23:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Skillet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 23:31
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik vind get o zo brede EDM genre sinds anderhalf jaar ontzettend lekkere muziek met artiesten als Hardwell, Dannic, Don Diablo en nog veel artiesten die uitbrengen op Revealed Recordings en Fonk Recordings.

Zoals ik al zei is EDM erg breed, daarom hou ik ook van redelijk andere stijlen in dit genre. Mijn favoriete subgenres zijn Progressive House, Electro House en Funk House, maar een goede hardstyle plaat kan er ook tussen zitten. Bovendien is er een nieuw genre 'Ghetto Mainstream' wat ik ook wel lekker vind klinken.

Tot slot, deze artiest staat hier niet genoemd, maar Headhunterz heeft ook een Youtube kanaal, zoals veel artiesten natuurlijk, maar deze is speciaal. De laatste tijd (3-4 jaar) zijn er best wel wat vlogkanalen ontstaan met onzin en prietpraat, maar zijn vlogs zijn echt de moeite waard om te kijken. Hij kan nog drie minuten aan het tandenpoetsen zijn en je blijft luisteren. Kan hem echt aanraden!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2017, 14:01
Anon Ymous
Anon Ymous is offline
Ik heb echt alles in mijn playlist staan. Van Daft Punk naar Pink Floyd naar Gorillaz naar Shaggy, ik luister echt overal naar. Ik luister de laatste tijd veel naar Gorillaz (ik heb tickets voor hun tour in Ziggo Dome ) en naar Tenacious D.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 22:15
anoniemboy1234
anoniemboy1234 is offline
ik luister naar een goede mix van rock, metal, en echte rap/hip-hop..

qua rappers vind ik Eminem, Hopsin en Tech n9ne de beste. ook zijn er wat meer onbekende rappers zoals Spose die echt super zijn.

en mijn favoriten bands zijn: Bring Me The Horizon, Beartooth, Black veil Brides, Attila, Hollywood Undead/ Deuce, falling in reverse... to be honest.... ik vind heel veel bands leuk.... als je nog wat bands wilt weten vraag mar raak... maar ik luister naar muziek van Slip Knot naar Tech n9ne...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2017, 12:03
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
ik luister naar een goede mix van rock, metal, en echte rap/hip-hop..

qua rappers vind ik Eminem, Hopsin en Tech n9ne de beste. ook zijn er wat meer onbekende rappers zoals Spose die echt super zijn.

en mijn favoriten bands zijn: Bring Me The Horizon, Beartooth, Black veil Brides, Attila, Hollywood Undead/ Deuce, falling in reverse... to be honest.... ik vind heel veel bands leuk.... als je nog wat bands wilt weten vraag mar raak... maar ik luister naar muziek van Slip Knot naar Tech n9ne...
Tech n9ne is wel hard ja, wat vind je van de old skool Osdorp posse?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2017, 23:23
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
hip hop en dubstep

kwa hip hop boef,josylvio,broederliefde,sbmg,svenalais,kevin voor die<
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 19:04
anoniemboy1234
anoniemboy1234 is offline
Citaat:
Tech n9ne is wel hard ja, wat vind je van de old skool Osdorp posse?
hebben echt die rustige ontschuldige vibe van vroeger. vind het zelf wel leuker dan die nieuwe nederlandse hiphop ( boef enzo vind ik niks )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 22:13
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik ook, later ben ik ook steen gaan luisteren vanwege de old-skool style en inderdaad die boef stijl is meer brabbelen met autotune
Met citaat reageren
Oud 28-06-2017, 21:11
Anna11
Anna11 is offline
Pop-Punk is zeker een aanrader.
Bands zoals: All Time Low, Fall Out Boy, Paramore, Panic! At The Disco en Mayday Parade.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2017, 14:29
jbtv
jbtv is offline
Ik heb laatst een nieuwe groep gevonden, ffc acrush. ze zijn nieuw en hebben nog maar één mv uit maar ze hebben al best veel fans, hun muziek klinkt een beetje gek sinds het chinees is maar het is best leuk om te luisteren als je er aan gewend bent.

verder luister ik naar Dear Evan Hansen, Hamilton, system of a down, nirvana, meat loaf en soms vind ik klassiek ook oke. dus ik luister een beetje van alles wat.

Laatst gewijzigd op 05-07-2017 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 18:30
Dennis22
Dennis22 is offline
Gewoon Boef man
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 21:50
citydove
Avatar van citydove
citydove is offline
Vaak luister ik naar Tori Kelly of Demi Lovato, het is maar net waar je van houdt.
Ik luister ook vaak naar andere artiesten zoals; Alessia Cara, Dua Lipa, Harry Styles, Halsey.
Ik weet niet of je kpop ook iets vind, en als je het niet kent zou ik het echt uitproberen, kpop bands hebben hele goede en catchy liedjes. Zelf vind ik EXO, Black Pink, Got7 en Sister het beste
Met citaat reageren
Oud 05-08-2017, 12:49
funkxflix
Avatar van funkxflix
funkxflix is offline
Ik luister echt werkelijk waar alles! Van klassiek tot hardcore to heavy metal.

Maar bands waar ik graag naar luister zijn: Iron Maiden , Metallica, Alestorm, Saxon, Black Sabbath, Five Finger Death Punch, Judas Priest.

Hiphop hou ik ook van, met name: Eminem, 50 cent, 2Pac, Notorious B.I.G, Nas, The Game, Kendrick Lamar

Voor de rest veel random artiesten wat betreft Hardcore , hardstyle en house.
Top 40 blijft ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2017, 18:49
ikwilanoniemzij
ikwilanoniemzij is offline
Dance/house/hardstyle/pop
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Geluidsoverlast bij concerten
Trimm Trabb
23 31-05-2010 00:50
Muziek Enquete Muziek; vul even in! :)
La-Dip
51 30-01-2008 22:13
Muziek vrolijk makende muziek
Verwijderd
86 31-12-2006 12:24
Muziek christelijke muziek
Meartje
330 11-03-2003 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.