Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2009, 21:28
Verwijderd
Er zijn swifts vernield omdat.
Advertentie
Oud 31-07-2009, 19:55
Verwijderd
Die reclame van Becel met die schaatscoach. Wil een meisje een frikandel uit de muur trekken, doet die lul dat klepje weer dicht: "Dat kan BETER!"

WTF, als die gozer dat bij mij zou doen, dan zal zijn hart wel wat meer nodig hebben dan een beetje Becel.
Oud 02-08-2009, 13:15
aron-player
aron-player is offline
de man met ze erectiestoornis,
getverdemme vieze ouwe mmensen seks moet ik niet aan denken alsjeblieft!!1
Oud 12-08-2009, 12:22
Verwijderd
34. U bent toe aan een vaste relatie en hebt geen zin in avontuurtjes. U wilt oprecht zijn over uzelf zodat u alleen echt in u geďnteresseerde singles ontmoet. Wilt u meer weten over hoe de Relatiemakelaar u in contact kan brengen met serieuze singles?
Ja, ik ben al bijna een jaar single
Ja, ik ben al meer dan een jaar single
Ja, ik ben al veel te lang single
Nee, ik heb een relatie
Nee, ik ben al ingeschreven bij de Relatiemakelaar


Uh wat een opties?
Oud 27-08-2009, 19:30
Verwijderd
Die vieze Rob Geus met zijn "Kalfsvlees, daar wordt iedereen wel vrolijk van!"

Flikker op zeg, genoeg vegetariërs die er niet vrolijk van worden. Sowieso, samen met het aanprijzen van kip is dit echt een voorbeeld van domme reclame. Men zou eigenlijk de vleesconsumptie moeten beperken om economische, ecologische en ethische redenen, maar dan gaan ze precies het tegenovergestelde doen.

Niet dat ik geen liefhebber ben van vlees, maar dat terzijde ;P
Oud 28-08-2009, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Die reclame van Becel met die schaatscoach. Wil een meisje een frikandel uit de muur trekken, doet die lul dat klepje weer dicht: "Dat kan BETER!"

WTF, als die gozer dat bij mij zou doen, dan zal zijn hart wel wat meer nodig hebben dan een beetje Becel.
Oud 28-08-2009, 16:04
Verwijderd
Het legermuseum in Delft:

"Krijgsmachtig interessant!"

:')
Oud 29-08-2009, 21:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die vieze Rob Geus met zijn "Kalfsvlees, daar wordt iedereen wel vrolijk van!"

Flikker op zeg, genoeg vegetariërs die er niet vrolijk van worden. Sowieso, samen met het aanprijzen van kip is dit echt een voorbeeld van domme reclame. Men zou eigenlijk de vleesconsumptie moeten beperken om economische, ecologische en ethische redenen, maar dan gaan ze precies het tegenovergestelde doen.

Niet dat ik geen liefhebber ben van vlees, maar dat terzijde ;P
Ja baaaaah. Ik ben geen vegetariër maar ik word iedere keer een beetje misselijk als ik die man dat hoor zeggen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-08-2009, 10:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Wij kopen hier wel eens vla waar specifiek op vermeld staat dat het van de bibaboerderij komt. What the hell is dan de meerwaarde?!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 30-08-2009, 10:15
Verwijderd
die reclames die scheiden promoten -_- schandalig dit
"zoals hij was, was zijn crematie ook" reclames op stadsbussen dan ben je oud en dan neem je een keer de bus, sta je daar met je gedachtes weer eens over de dood
mobiele telefoon reclames 100.000.000 keer achter elkaar
Oud 30-08-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Het legermuseum in Delft:

"Krijgsmachtig interessant!"

:')
Oud 30-08-2009, 22:07
Martińo
Avatar van Martińo
Martińo is offline
Citaat:
Het legermuseum in Delft:

"Krijgsmachtig interessant!"

:')
Ik vind het meest sneue aan zulke slogans dat een reclamebureau er waarschijnlijk ook nog veel geld voor gevraagd heeft...
__________________
you're not my demographic
Oud 30-08-2009, 22:09
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Die vind ik wel leuk eigenlijk
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 30-08-2009, 22:39
Verwijderd
Ja ik vind hem ook wel geschikt.
Oud 31-08-2009, 11:38
Rationeel
Rationeel is offline
er zijn maar weinig goede reclames. alleen muziek en/of visuals kunnen een reclame enigszins om aan te zien maken.

die sony bravia reclames van vorig jaar ofzo waren bijvoorbeeld kleine kunstwerkjes:

Oud 31-08-2009, 15:49
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Die vieze Rob Geus.
Hadden zijn ouders maar beter op de "rubbertjes" gelet...
__________________
Rodent of unusual size
Oud 31-08-2009, 16:44
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 31-08-2009, 19:31
Verwijderd
Fuuuuuuuuuck :d
Oud 31-08-2009, 19:35
Verwijderd
Hehe, de staatsloterij reclame prijst nu heel opzichtig aan: "De jackpot valt op een heel of 1/5e lot"

Ik zie ze al brainstormen: "hoe geven we die reclame code commissie hun zin?"
Oud 31-08-2009, 20:37
Martińo
Avatar van Martińo
Martińo is offline
Ik vind het een beetje sneu, al die ophef over die jackpot.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-09-2009, 18:49
Martińo
Avatar van Martińo
Martińo is offline
"Wist je dat je water nodig hebt om gezond te blijven, vooral als je veel beweegt en wist je dat er Lego Racers in je Happy Meal zitten?"

Ehm...
__________________
you're not my demographic
Oud 11-09-2009, 18:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hehe, de staatsloterij reclame prijst nu heel opzichtig aan: "De jackpot valt op een heel of 1/5e lot"

Ik zie ze al brainstormen: "hoe geven we die reclame code commissie hun zin?"
Ze hebben/hadden toch ook halve loten?
Oud 11-09-2009, 20:38
Verwijderd
ja en die poster met twee jackpotvisjes. Ook eentje waar op staat wat de 1/5 jackpot is.
Oud 11-09-2009, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Die reclame over kalfsvlees vind ik echt jdhfukwegftyafgvewfygu. Ik doe elke keer grrrrrrr als ik 'm zie. /vega
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
die reclames die scheiden promoten -_- schandalig dit
"zoals hij was, was zijn crematie ook" reclames op stadsbussen dan ben je oud en dan neem je een keer de bus, sta je daar met je gedachtes weer eens over de dood
mobiele telefoon reclames 100.000.000 keer achter elkaar
Inderdaad ja, misschien al genoemd, maar: wat maakt jouw uitvaart uniek?
In ieder geval dat hij niet bij jullie is.
Oud 11-09-2009, 21:36
Verwijderd
Ik vind het sowieso stom dat je ineens een unieke uitvaart moet hebben. Ik wil gewoon dat mijn nabestaanden doen wat zij een goed afscheid vinden. En waarschijnlijk vinden zij het een goed afscheid als ze wat positieve verhalen over me vertellen, een favoriet liedje van me beluisteren en napraten met wat koffie en thee. Wat boeit het nu of je uitvaart uniek is?

Ik vind dat ik ontopicer moet maar ik heb al een tijd geen tv-reclames gezien en de stomme posters zijn al behandeld
Oud 11-09-2009, 23:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hehe, de staatsloterij reclame prijst nu heel opzichtig aan: "De jackpot valt op een heel of 1/5e lot"
Nog erger, ze zeggen 'een 1/5e lot.'
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-09-2009, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Nog erger, ze zeggen 'een 1/5e lot.'
Ja maar dat is nog acceptabel, want het is meer een naam dan 1/5e deel van een lot.
Oud 12-09-2009, 18:55
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Die reclame van CocaCola waarbij een mannenstem in het Nederlands zegt dat je cocacola ijskoud moet drinken. CocaCola reclames in het Nederlands werken niet! Vooral niet als de stem ijskoud zegt en eronder 'Ice cold' staat!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 12-09-2009, 19:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hadden zijn ouders maar beter op de "rubbertjes" gelet...
Omg, deze had ik over 't hoofd gezien.
Hier word ik dus wél vrolijk van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2009, 19:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die reclame over kalfsvlees vind ik echt jdhfukwegftyafgvewfygu. Ik doe elke keer grrrrrrr als ik 'm zie. /vega
Ik ben absoluut geen vegetarier, maar ik trek wel de grens bij kalfs en lams vlees. Vlees eten vind ik prima, maar niet van baby's.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2009, 21:53
Verwijderd
Wat een bullshit, hoe korter ze leven hoe minder ze lijden. Als je daar al iets om geeft.
Oud 13-09-2009, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben absoluut geen vegetarier, maar ik trek wel de grens bij kalfs en lams vlees. Vlees eten vind ik prima, maar niet van baby's.
Qft
Oud 13-09-2009, 11:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat een bullshit, hoe korter ze leven hoe minder ze lijden. Als je daar al iets om geeft.
Korter leven betekent natuurlijk niet automatisch minder lijden, hooguit korter lijden. Maar die beesten worden natuurlijk helemaal vetgemest in zo kort mogelijke tijd, dus zo leuk zal hun leven niet zijn.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2009, 12:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso stom dat je ineens een unieke uitvaart moet hebben. Ik wil gewoon dat mijn nabestaanden doen wat zij een goed afscheid vinden. En waarschijnlijk vinden zij het een goed afscheid als ze wat positieve verhalen over me vertellen, een favoriet liedje van me beluisteren en napraten met wat koffie en thee. Wat boeit het nu of je uitvaart uniek is?

Ik vind dat ik ontopicer moet maar ik heb al een tijd geen tv-reclames gezien en de stomme posters zijn al behandeld
Je uitvaart is sowieso uniek want als het goed is wordt elke persoon maar één keer begraven. Behalve heiligen dus. Zoals jezus christus. Die kruipen gewoon heel brutaal hun graf weer uit dus die moeten twee uitvaarten.
Oud 13-09-2009, 12:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ben absoluut geen vegetarier, maar ik trek wel de grens bij kalfs en lams vlees. Vlees eten vind ik prima, maar niet van baby's.
Lam is zo ongeveer het enige vlees waarvan je er meestal zeker van kunt zijn dat het moreel wel oké is.

Citaat:
Korter leven betekent natuurlijk niet automatisch minder lijden, hooguit korter lijden. Maar die beesten worden natuurlijk helemaal vetgemest in zo kort mogelijke tijd, dus zo leuk zal hun leven niet zijn.
Vetgemest worden is nog de minste zorg van de meeste vleeskalveren. Ze krijgen bloedarmoede van de boeren om hun vlees blanker te maken. Waarmee ik maar wil zeggen dat het inderdaad not done is om zulks te promoten, zeker als je toch al Rob Geus bent.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Korter leven betekent natuurlijk niet automatisch minder lijden, hooguit korter lijden. Maar die beesten worden natuurlijk helemaal vetgemest in zo kort mogelijke tijd, dus zo leuk zal hun leven niet zijn.
heel lang veel vs even heel veel
Oud 13-09-2009, 13:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vs geen vlees eten
Oud 13-09-2009, 13:07
Verwijderd
vs dan lekker eten moeten missen. vs tegen de natuur in gaan.
Oud 13-09-2009, 13:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vetgemest worden is nog de minste zorg van de meeste vleeskalveren. Ze krijgen bloedarmoede van de boeren om hun vlees blanker te maken. Waarmee ik maar wil zeggen dat het inderdaad not done is om zulks te promoten, zeker als je toch al Rob Geus bent.
True.

Citaat:
vs geen vlees eten


Citaat:
vs dan lekker eten moeten missen. vs tegen de natuur in gaan.
*zucht*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2009, 14:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
vs tegen de natuur in gaan.
Oh boehoe tegen de natuur ingaan. Ga dan gewoon de strot van een konijn doorbijten en hem rauw eten, als je zo natuurlijk wil zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2009, 14:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline


Bovendien is het een misverstand dat mensen carnivoren zouden zijn. Kijk eens naar je gebit, zie jij tanden die in staat zijn om die strot van dat konijn door te bijten? Juist.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-09-2009, 14:20
Verwijderd
Niemand zegt dat mensen carnivoren zijn
Oud 13-09-2009, 14:20
Verwijderd
Ik vind het gek om je koekjes 'digestive' te noemen.
Oud 13-09-2009, 14:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
niemand zegt dat koekjes carnivoren zijn!
Oud 13-09-2009, 14:35
Verwijderd
Citaat:
niemand zegt dat koekjes carnivoren zijn!
God ja heel grappig Wanneer ben je jarig? Koop ik een doosje humor voor je.
Oud 13-09-2009, 14:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik dacht dat we in wsz zaten
Oud 13-09-2009, 14:39
Verwijderd
Ontopic dus: Die koekjes van verkade heten digestive en ik denk dan aan borreldarmen in plaats van lekkere koekjes.
Oud 13-09-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:


Bovendien is het een misverstand dat mensen carnivoren zouden zijn. Kijk eens naar je gebit, zie jij tanden die in staat zijn om die strot van dat konijn door te bijten? Juist.
Onze snijtanden zijn door de evolutie wat kleiner geworden, omdat wij hebben geen oncomfortabele slagtanden nodig hebben, daar we onze handen kunnen gebruiken.
Oud 13-09-2009, 15:38
Rationeel
Rationeel is offline
mensen zijn omnivoren en vlees is gewoon lekker.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Promotie zonder waarde #5
Verwijderd
348 15-12-2016 17:59
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.