Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of ik jong lijk. Blijkbaar wel dus.

Misschien moet ik een kort pittig rood kapsel nemen!
Dan denken mensen dat je een 17-jarige lesbienne bent.
Advertentie
Oud 14-05-2010, 16:27
Verwijderd
Wat een suffe middag

@mean sowieso die bovenste panty, die onderste kan echt niet.
Oud 14-05-2010, 16:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijns inziens een privé-zaak.
Ik vond het een vervelende meneer, en ik zie hem liever niet terugkomen na de verkiezingen. Dat het door een privésituatie is gekomen is bijzaak.

Overigens is wat Kazet zegt ook wel waar, het CDA hamert nogal op gezin en normen en waarden, en als je dan als prominent CDA bewindspersoon je vrouw en kinderen bedriegt met je assistente en vervolgens die assistente op een zijspoor zet binnen je departement, en op kosten van de belastingbetaler door je "privésituatie" in een beveiligde kazerne moet zitten... Ook niet echt netjes.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 16:32
Verwijderd
Maria van der Hoeven, kan die niet ook even betrokken raken bij een schandaal?
Oud 14-05-2010, 16:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verdomme, moest wéér m'n ID laten zien bij de AH. (Vorige week ook al, toen ben ik kwaad weggelopen :'))

Ik liet 'm zo zien, en ik zei tegen haar: dus hoe oud ben ik? 21 hè. Zegt ze: "dat zou je echt niet zeggen man, je ziet er veel jonger uit. Ik dacht echt 17 ofzo. Hee Jessica, zij ziet er toch niet uit als 21?" Wat Jessica beaamde.

Ik wilde iets lulligs tegen haar zeggen, maar ik wist niks.

Ik lijk verdomme GEEN 17

Ik ga me nu verhangen, brb.
Mijn ex (die blijkbaar ondanks zijn 29 levensjaren toch nog een jeugdige uitstraling had/heeft) vraagt dan altijd of ze zijn rijbewijs willen zien.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 16:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maria van der Hoeven, kan die niet ook even betrokken raken bij een schandaal?
Ach, en ze heeft zojuist weer een mooie gasdeal binnengehaald! Ik vind haar zo leuk, altijd zo enthousiast bezig zijn met haar vakgebied.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 16:35
Verwijderd
Ik heb me één keer moeten identificeren, maar dat was toen ik in Finland woonde.
Oud 14-05-2010, 16:37
Verwijderd
Berenhap met pindasaus... hmmmmmmmmm
Oud 14-05-2010, 16:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb me één keer moeten identificeren, maar dat was toen ik in Finland woonde.
Mijn ex en ik moesten ons in Zweden ook identificeren toen ik een glas wijn wilde bestellen in het restaurant van het hotel waar we zaten. Dat ging een beetje zoals dit:

Ober: "Would you like something to drink?"
Martiño: "Hmm. A glass of red wine, please."
Ober: "Do you have any ID?"
Martiño: "Just the housewine please."

__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 16:40
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
cute!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 14-05-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn ex (die blijkbaar ondanks zijn 29 levensjaren toch nog een jeugdige uitstraling had/heeft) vraagt dan altijd of ze zijn rijbewijs willen zien.
Neeeee 29??? hij?! hoe dan?!?!
Oud 14-05-2010, 16:41
Verwijderd
staat die panty hier leuk bij?

Oud 14-05-2010, 16:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
staat die panty hier leuk bij?

[afbeelding]
Oh, dat is wel een leuk dingetje. Met die zwart/wit panty zie je er dan wel erg retrohip uit.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 16:44
Verwijderd
ik heb het nu over de bovenste panty

Oh en ik hoef me nooit te iden als ik op een feest ofzo drank wil kopen verbaast me
Oud 14-05-2010, 16:47
Verwijderd
Vroeger toen ik 17 18 19 20 was hoefde ik het ook nooit, maar nu telkens.
Oud 14-05-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Vroeger toen ik 17 18 19 20 was hoefde ik het ook nooit, maar nu telkens.
is dat vroeger?
Oud 14-05-2010, 16:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik moet mijn ID bijna nooit laten zien
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-05-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik moet mijn ID bijna nooit laten zien
nee je pakt iedereen in met die big smile van je
Oud 14-05-2010, 17:01
Verwijderd
hmmm ik heb appelmoes
Oud 14-05-2010, 17:02
Verwijderd
Godmiljaar, wat is de Telegraaf een sneue krant
Oud 14-05-2010, 17:12
Verwijderd
Ik zie er wel jong uit maar hoef niet vaak mijn legitimatie te laten zijn ;x
Oud 14-05-2010, 17:13
Verwijderd
Ohja jiiive en ik hebben officieel lowlandskaartjes woohoo
Oud 14-05-2010, 17:13
Verwijderd
Waarom mag je niks in capslock typen ;x
Oud 14-05-2010, 17:13
Verwijderd
haha ja inderdaad bij mij word het dan auto klein
Oud 14-05-2010, 17:14
Verwijderd
wel echte LL kaartjes?
hoe kom je eraan
Oud 14-05-2010, 17:15
Verwijderd
Marktplaats, gewoon meer betalen
Oud 14-05-2010, 17:18
Verwijderd
yoh klopt maar dan moet je maar net de juiste persoon treffen
Oud 14-05-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ohja jiiive en ik hebben officieel lowlandskaartjes woohoo
<3<3<3

het wordt zooooo geniaaaaaaaaal
Oud 14-05-2010, 17:24
Verwijderd
Ik wil ook maar no money
Oud 14-05-2010, 17:25
Verwijderd
Mijn stiefpapa heeft duidelijk gemaakt dat hij, nadat ik mijn minor Russisch afgerond heb, gaat betalen om mij een paar weken naar Rusland te sturen. Booyah.
Oud 14-05-2010, 17:26
Verwijderd
Wie komen er op LL?
Oud 14-05-2010, 17:26
Verwijderd
Tof dat hij een reis betaald! Maar rusland lijkt mij dan wat minder eigenlijk. Het lijkt altijd zo kil en koud daar
Oud 14-05-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Wie komen er op LL?
tot nu toe bekend gemaakt:


3OH!3

ADMIRAL FREEBEE
AIR
ALL TIME LOW
ALPHORN VIRTUOS - 'BERGISCHE SCHWEIZER'
A-TRAK

BLINK-182
BLOOD RED SHOES
BLOODY BEETROOTS DEATH CREW 77
BURNING SPEAR

CLARKE, DAVE

DEADMAU5
DELPHIC

FAT FREDDY'S DROP

GENTLEMAN & THE EVOLUTION

JOKER

KOOKS, THE

LEONARD EN JEROEN - 'WAWAZDA'

MARINA AND THE DIAMONDS
MASSIVE ATTACK
MICHAEL, TORCH - 'BAPO'
MUMFORD & SONS
MUNDIAL PRODUCTIONS - 'JUNGLE ARTS'

NATIONAL, THE
NATWERK - 'TAPE FIX PLAKSERVICE'
NOFX

OK GO

PEGATINA, LA
PENDULUM (LIVE)
PLACEBO

QUEENS OF THE STONE AGE

RICHIE HAWTIN PRESENTS PLASTIKMAN LIVE

SLEEPY SUN
SNOW PATROL
SPECIALS, THE
STAFF BENDA BILILI
STICHTING POLLY - 'DE FILMMACHINE'
SUPERHALLO - 'EETTHEEK'

THEATERGROEP WAK - 'NIETS IS ECHT MOEILIJK'
THIRTY SECONDS TO MARS
TWO DOOR CINEMA CLUB

WURRE WURRE

XX, THE
Oud 14-05-2010, 17:30
Verwijderd
Ja, het is wel de bedoeling dat ik daar dan nog een extra taalcursus doe. Maar np.
Oud 14-05-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn stiefpapa heeft duidelijk gemaakt dat hij, nadat ik mijn minor Russisch afgerond heb, gaat betalen om mij een paar weken naar Rusland te sturen. Booyah.
Doe je een minor Russisch, ja? Als je hulp nodig hebt met je huiswerk dan moet je maar roepen.

Citaat:
Tof dat hij een reis betaald! Maar rusland lijkt mij dan wat minder eigenlijk. Het lijkt altijd zo kil en koud daar
In grote gedeelten van Rusland wordt het in de zomer gerust 40 graden, anders. Je hebt daar wel meer dan alleen Siberië, he
Oud 14-05-2010, 17:32
Verwijderd
Buuh mijn kat, van 19, kwam terug met een grote wond op haar pootje, waar allemaal troep uit komt, en ze loopt moeilijk & heeft duidelijk pijn en haar hele poot is helemaal dik en ik ben lekker negatief en worst case scenario aan het denken dat de dierenarts morgen zegt: nou, ze is zo oud, hier komt ze niet meer overheen hoor, we moeten dr maar in laten slapen.

Buuh

En nu ligt ze lekker te slapen op de vensterbank en ik ben echt uberemo aan het denken "misschien is ze er morgen wel niet meer".

Ik word zo'n emotioneel wrak/wijf van katers
Oud 14-05-2010, 17:33
Verwijderd
Volgend jaar begin ik pas, hoor. Maar hij spreekt zelf ook een woordje Russisch en was nu al laaiend enthousiast. En ik heb gewoon Russisch nodig als ik mijn wetenschappelijke carrière voort wil zetten.
Oud 14-05-2010, 17:33
Verwijderd
Ik vind 'Lowlands' trouwens een van de leukste namen die een Nederlands festival kan hebben
Oud 14-05-2010, 17:33
Verwijderd
Van mij mag die vuilnisstaking wel weer voorbij zijn aangezien ik in een fucking hoekhuis woon en mensen het daar juist leuk vinden om het vuilnis neer te zetten. Which makes sense maar toch
Oud 14-05-2010, 17:34
Verwijderd
Zo, en nu ga ik sigaretten en pils halen.
Oud 14-05-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Buuh mijn kat, van 19, kwam terug met een grote wond op haar pootje, waar allemaal troep uit komt, en ze loopt moeilijk & heeft duidelijk pijn en haar hele poot is helemaal dik en ik ben lekker negatief en worst case scenario aan het denken dat de dierenarts morgen zegt: nou, ze is zo oud, hier komt ze niet meer overheen hoor, we moeten dr maar in laten slapen.

Buuh

En nu ligt ze lekker te slapen op de vensterbank en ik ben echt uberemo aan het denken "misschien is ze er morgen wel niet meer".

Ik word zo'n emotioneel wrak/wijf van katers
Aiii! Arme kat. Maar een wond is best overkomelijk, 't is geen gebroken heup ofzo. Dus de dierenarts gaat het vast gewoon schoonmaken en antibiotica voorschrijven en dan komt alles goed
Oud 14-05-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'Lowlands' trouwens een van de leukste namen die een Nederlands festival kan hebben
Absoluut, ik ben altijd minder gecharmeerd van Pukkelpop. Ik ben nogal visueel ingesteld ;x
Oud 14-05-2010, 17:38
Verwijderd
ik word standaard om legitimatie gevraagd.. bij het kopen van bier ..
maar het heeft ook wel weer wat .. je als 17 gedragen .. want dat is wat ik nog altijd doe
Oud 14-05-2010, 17:38
Verwijderd
Ik moest een paar dagen geleden samen met Uice op een kat passen, en die had een veel te strak bandje om. Hij zat echt helemaal strak om 'r hals, terwijl je er twee vingers tussen moet kunnen doen. Dus toen heb ik 'm losser gezet, en toen werd ze helemaal blijer en actiever enzo. Maar het is alsnog een beetje zielig, want waar het bandje eerst zat zijn alle haren uitgevallen, dus nu heeft ze zo'n kale ring om haar nek.
Oud 14-05-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Absoluut, ik ben altijd minder gecharmeerd van Pukkelpop. Ik ben nogal visueel ingesteld ;x
Ja, Pukkelpop is echt wanstaltig inderdaad Ik vraag me af wat de bedenkers dachten toen ze die naam verzonnen.
Oud 14-05-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'Lowlands' trouwens een van de leukste namen die een Nederlands festival kan hebben
lagelanden
Oud 14-05-2010, 17:43
Verwijderd
Plaspop dan
Oud 14-05-2010, 17:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Van mij mag die vuilnisstaking wel weer voorbij zijn aangezien ik in een fucking hoekhuis woon en mensen het daar juist leuk vinden om het vuilnis neer te zetten. Which makes sense maar toch
Ik vind het echt smerig worden in Utrecht. CS is een groot vuilnisbelt geworden.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 17:46
Verwijderd
Waarom doen buurtbewoners er zelf niets aan dan. Kom op zeg, een beetje gaan zitten whinen dat hun straten gaan stinken, steek dan zelf de handen uit de mouwen en dump het bij gemeentewerken ofzo.
Oud 14-05-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Waarom doen buurtbewoners er zelf niets aan dan. Kom op zeg, een beetje gaan zitten whinen dat hun straten gaan stinken, steek dan zelf de handen uit de mouwen en dump het bij gemeentewerken ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prisoner%27s_dilemma
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.