Oud 14-05-2010, 17:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dan moet je daar wel tijd/zin/energie/middelen voor hebben. En je betaalt natuurlijk afvalstoffenheffing met een reden.

En je loopt het risico dat de vuilnismannen gaan klagen, want stakingsbreking. (dat is een grapje hoor)
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 14-05-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
tot nu toe bekend gemaakt:


3OH!3

ADMIRAL FREEBEE
AIR
ALL TIME LOW
ALPHORN VIRTUOS - 'BERGISCHE SCHWEIZER'
A-TRAK

BLINK-182
BLOOD RED SHOES
BLOODY BEETROOTS DEATH CREW 77
BURNING SPEAR

CLARKE, DAVE

DEADMAU5
DELPHIC

FAT FREDDY'S DROP

GENTLEMAN & THE EVOLUTION

JOKER

KOOKS, THE

LEONARD EN JEROEN - 'WAWAZDA'

MARINA AND THE DIAMONDS
MASSIVE ATTACK
MICHAEL, TORCH - 'BAPO'
MUMFORD & SONS
MUNDIAL PRODUCTIONS - 'JUNGLE ARTS'

NATIONAL, THE
NATWERK - 'TAPE FIX PLAKSERVICE'
NOFX

OK GO

PEGATINA, LA
PENDULUM (LIVE)
PLACEBO

QUEENS OF THE STONE AGE

RICHIE HAWTIN PRESENTS PLASTIKMAN LIVE

SLEEPY SUN
SNOW PATROL
SPECIALS, THE
STAFF BENDA BILILI
STICHTING POLLY - 'DE FILMMACHINE'
SUPERHALLO - 'EETTHEEK'

THEATERGROEP WAK - 'NIETS IS ECHT MOEILIJK'
THIRTY SECONDS TO MARS
TWO DOOR CINEMA CLUB

WURRE WURRE

XX, THE
Hmm. Even veel goede namen als op Werchter.
Oud 14-05-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Waarom doen buurtbewoners er zelf niets aan dan. Kom op zeg, een beetje gaan zitten whinen dat hun straten gaan stinken, steek dan zelf de handen uit de mouwen en dump het bij gemeentewerken ofzo.
Ik betaal zelfs als student, belachelijk eigenlijk zelf 350 euro aan de gemeente voor zulke grapjes.
Oud 14-05-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ohja jiiive en ik hebben officieel lowlandskaartjes woohoo
Oud 14-05-2010, 17:51
Verwijderd
Professor Green feat. Lily Allen - Just Be Good To Green, wat een irritante gast is dat maar die stem van Lily (L)
Oud 14-05-2010, 17:55
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Hoi allemaal
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 14-05-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik betaal zelfs als student, belachelijk eigenlijk zelf 350 euro aan de gemeente voor zulke grapjes.
Je kan het niet laten kwijtschelden?
Oud 14-05-2010, 17:56
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hoi allemaal
hallo
__________________
Yoloswag 420
Oud 14-05-2010, 17:56
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hallo!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 14-05-2010, 17:57
Verwijderd
hallo
Oud 14-05-2010, 17:57
Verwijderd


die beelden
Oud 14-05-2010, 17:58
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik heb zoveel geshopt.. Ik ben moe.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 14-05-2010, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Je kan het niet laten kwijtschelden?
Ik vermoed van niet, met het inkomen van zijn ouders.
Oud 14-05-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
lagelanden
Nederlanden.
Oud 14-05-2010, 18:01
Verwijderd
Ik kwam negen cent tekort om ook pils te kopen. Pff.
Oud 14-05-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Je kan het niet laten kwijtschelden?
In Utrecht kijken ze niet alleen naar je inkomsten want dat is studiefinanciering dus 0 plus een beetje bijbaan maar als je een x aantal euro's aan spaargeld hebt in Nederland dan moet je het toch betalen. Die grens is overigens echt extreem laag, hoef je geen miljoenen voor te hebben

Citaat:
Ik vermoed van niet, met het inkomen van zijn ouders.
Heeft niks met mijn ouders te maken want ik huur het huis zelf.
Oud 14-05-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
In Utrecht kijken ze niet alleen naar je inkomsten want dat is studiefinanciering dus 0 plus een beetje bijbaan maar als je een x aantal euro's aan spaargeld hebt in Nederland dan moet je het toch betalen. Die grens is overigens echt extreem laag, hoef je geen miljoenen voor te hebben



Heeft niks met mijn ouders te maken want ik huur het huis zelf.
Ach, de rijken betalen veel te weinig belasting in Nederland.
Oud 14-05-2010, 18:09
Verwijderd
Hm nee, ik vind het meer getuigen van het http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect
Oud 14-05-2010, 18:10
Verwijderd
Eindelijk, eindelijk!!!!

Eindelijk gevonden!!
Oud 14-05-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Hm nee, ik vind het meer getuigen van het http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect
Een beetje rommel is toch geen catastrofe...
Oud 14-05-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik betaal zelfs als student, belachelijk eigenlijk zelf 350 euro aan de gemeente voor zulke grapjes.
350?? Ik slechts 200. Maar dan zou ik proberen dat terug te vorderen wegens plichtsverzuim. Niet dat dat gaat lukken, maar toch, uit principe
Oud 14-05-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Een beetje rommel is toch geen catastrofe...
Nee, maar wel een noodsituatie, helemaal als het te lang gaat duren.
Oud 14-05-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ach, de rijken betalen veel te weinig belasting in Nederland.
Wat heeft dit met het verhaal wat ik zojuist beschreef te maken?
Oud 14-05-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Een beetje rommel is toch geen catastrofe...
Die vuilniszakken op straat doen me voorlopig ook weinig. Als het warmer wordt, is dat vuilnis wel een groter probleem. Het grootste probleem vind ik dat een groot deel van de straten nog niet geveegd is. Er ligt nog redelijk veel glas op de wegen. Voeg daar een fiets aan toe en je hebt een scheldpartij en een boze Jaeger.
Oud 14-05-2010, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft dit met het verhaal wat ik zojuist beschreef te maken?
Dat het niet zo gek is dat die grens - in jouw ogen - "extreem laag" is.
Oud 14-05-2010, 18:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ach, de rijken betalen veel te weinig belasting in Nederland.
met het hoogste tarief van 52 % zijn we de nummer 3 van de wereld, na zweden met 56,7 en denemarken met 55,4 %, echt heel laag is dat dus niet.

ook is het zo dat de rijkste 10% van nederland de helft van alle inkomstenbelasting ophoest
Oud 14-05-2010, 18:24
Verwijderd
waar gaat de discussie over?
Oud 14-05-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Dat het niet zo gek is dat die grens - in jouw ogen - "extreem laag" is.
Als je 1000 op je spaarrekening hebt staan kom je niet in aanmerking voor kwijtschelding. Ik vind dat best kut ja aangezien ik gewoon studeer en moet leven van stufi en werken ;x
Oud 14-05-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
met het hoogste tarief van 52 % zijn we de nummer 3 van de wereld, na zweden met 56,7 en denemarken met 55,4 %, echt heel laag is dat dus niet.

ook is het zo dat de rijkste 10% van nederland de helft van alle inkomstenbelasting ophoest
Ja, wat "te weinig" is wordt ook niet bepaald door louter inkomstenbelasting alleen, en ook niet louter door vergelijkingen met andere landen. Als je kijkt naar de Gini-coefficiënt, die inkomensongelijkheid meet, zit Nederland op 31%, tegen 24-27% in Noord-Europa, terwijl bekend is dat bijvoorbeeld criminaliteit en BNP enorm sterk correleren met de Gini. Het feit dat de rijken in Nederland zo weinig belasting betalen (de Hummersubsidie zorgt er natuurlijk ook voor dat dat cijfer van 52% een beetje een vertekend beeld geeft) berokkent de Nederlandse economie dan ook grote schade.
Oud 14-05-2010, 18:28
Verwijderd
Paranoide naamzoek

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_hairy_tongue
Oud 14-05-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Als je 1000 op je spaarrekening hebt staan kom je niet in aanmerking voor kwijtschelding. Ik vind dat best kut ja aangezien ik gewoon studeer en moet leven van stufi en werken ;x
Oh, dat is wel laag, ja. In het algemeen ben ik ook wel tegen nivellerende maatregelen die een armoedevalaspect hebben, hoor.
Oud 14-05-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is wel laag, ja. In het algemeen ben ik ook wel tegen nivellerende maatregelen die een armoedevalaspect hebben, hoor.
Oud 14-05-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
waar gaat de discussie over?
belasting zo te lezen
Oud 14-05-2010, 18:34
Verwijderd
Gewoon flat tax, als je pauper bent moet je dan maar iets minder belindaatjes roken
Oud 14-05-2010, 18:35
Verwijderd
Flat tax? Je weet wel hoe je Kazet moet uitlokken.
Oud 14-05-2010, 18:38
Verwijderd
Ik ben niet per se tegen een vlaktaks, maar dan wel één van minimaal 60% met een forse belastingvrije voet. Een vlaktaks zoals bijvoorbeeld Verdonk die voorstelt is ridicuul en zal de Nederlandse samenleving meer schade toebrengen dan Thatcher en Reagan in hun respectievelijke regeerperiodes voor elkaar hebben kunnen krijgen.
Oud 14-05-2010, 18:43
Verwijderd
Sowieso, belasting Hoezo denkt die mongolenoverheid eigenlijk dat ze mijn zuurverdiende geld mogen inpikken om het vervolgens te verspillen aan dure kutprojecten?
Oud 14-05-2010, 18:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, wat "te weinig" is wordt ook niet bepaald door louter inkomstenbelasting alleen, en ook niet louter door vergelijkingen met andere landen. Als je kijkt naar de Gini-coefficiënt, die inkomensongelijkheid meet, zit Nederland op 31%, tegen 24-27% in Noord-Europa, terwijl bekend is dat bijvoorbeeld criminaliteit en BNP enorm sterk correleren met de Gini. Het feit dat de rijken in Nederland zo weinig belasting betalen (de Hummersubsidie zorgt er natuurlijk ook voor dat dat cijfer van 52% een beetje een vertekend beeld geeft) berokkent de Nederlandse economie dan ook grote schade.
inkomstenbelasting en premies vullen de helft van de schatkist, dus het is wel degelijk belangrijk. btw en accijzen betaalt iedereen.

ik ben benieuwd naar de correlatie gini - criminaliteit. volgens mij is er wél een duidelijke correlatie corruptie - criminaliteit en zorgt corruptie voor een hoge gini-coëfficiënt
Oud 14-05-2010, 18:45
Verwijderd
Ik vind prem echt een held
Oud 14-05-2010, 18:45
Rationeel
Rationeel is offline
oe, zometeen x-factor
Oud 14-05-2010, 18:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Verdonk... Daar zijn we hopelijk ook van af na juni.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-05-2010, 18:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sowieso, belasting Hoezo denkt die mongolenoverheid eigenlijk dat ze mijn zuurverdiende geld mogen inpikken om het vervolgens te verspillen aan dure kutprojecten?
Mja, belasting is helaas noodzakelijk. De manier echter waarop ze steeds meer belasting proberen te innen via allerlei omwegen vind ik dan wel weer een beetje jammer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-05-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
inkomstenbelasting en premies vullen de helft van de schatkist, dus het is wel degelijk belangrijk. btw en accijzen betaalt iedereen.

ik ben benieuwd naar de correlatie gini - criminaliteit. volgens mij is er wél een duidelijke correlatie corruptie - criminaliteit en zorgt corruptie voor een hoge gini-coëfficiënt
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ncome_equality
Oud 14-05-2010, 18:46
Verwijderd
Hap hap hap.
Oud 14-05-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Verdonk... Daar zijn we hopelijk ook van af na juni.
Je weet wat ze zeggen over onkruid...
Oud 14-05-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Je weet wat ze zeggen over onkruid...
Dit is wel vermakelijk onkruid.
Oud 14-05-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Je weet wat ze zeggen over onkruid...
dat kan je zaaien
Oud 14-05-2010, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Je weet wat ze zeggen over onkruid...
Over vier jaar kan ze weer een filmpje maken met de boodschap "Nou, ik ben er weer, en ik ga knokken!"
Oud 14-05-2010, 18:53
Rationeel
Rationeel is offline
ik zie geen correlatie?

volgens mij zijn de criminaliteitscijfers in het noorden nog slechter dan in nederland.


maar goed, er wordt genoeg belasting betaald!
Oud 14-05-2010, 18:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je weet wat ze zeggen over onkruid...
Ik spreek liever over een oude bedorven taart. En je weet wat ze daarvan zeggen, als er maar genoeg schimmel op zit, krijgt het pootjes en loopt het vanzelf weg.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.