Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2010, 14:59
Verwijderd
Hahahah
Advertentie
Oud 15-05-2010, 15:10
Verwijderd
@ LP

Ik was goed ziek toen mijn verstandskies getrokken was. Dit deed dan mijn eigen tandarts gewoon.
Ik heb er 2 uit nu, en zat aan de ibuprofen 600 mg Die ibu werkt echt goed tegen de pijn.
En roken raden ze idd af. Uuh daar heb ik weinig op uit gedaan
Oud 15-05-2010, 15:16
Verwijderd
Die poederzakjes ibuprofen 600 mg zijn echt fantastisch, 3 minuten na innemen voel je echt NIKS meer <3.
Oud 15-05-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, ik moet nu even de hond uitlaten en stofzuigen, dus ik ben er straks weer. Als iemand ervaringen heeft met verstandskiezen, graag geen bangmaakverhalen, maar echt hoe het was ik heb wel een beetje steun nodig, want die brief ligt hier zeker al 2 maanden..
ik vond het wel meevallen, ik zag het ook echt niet zitten, en het is wel vervelend dat ze in je mond zitten te wroeten, want ze moeten 'm er echt uit trekken zeg maar, maar het is echt in 2 minuten gebeurd, en dan zit je zo van woh was dat alles? Dan krijg je een zak ijs die je nog een tijdje tegen je wang moet houden & als je thuis bent neem je gelijk pijnstiller, voor verdoving is uitgewerkt, en dan hou je het prima 8 uur vol, en na 8 uur mag je de volgende pijnstiller. Ik heb er ongeveer 3 dagen 'last' van gehad (3 dagen pijnstillers genomen), maar het valt echt heel erg mee. Wel goed ijs tegen aan houden, want het wordt nogal dik

En die pijnstillers zijn dus echt fantastisch, daarna heb je nergens last van
Oud 15-05-2010, 15:24
Verwijderd
Oud 15-05-2010, 15:30
Verwijderd
@sann ja die poederzakjes ibuprofen 600 mg hebben mij ook geholpen, maar zodra ze uitgewerkt waren was het minder. Iemand van de tandartsenpraktijk moest mee fietsen naar huis, omdat ik niet goed werd. Sorry LP, maar op het moment zelf voel je niks, alleen na die tijd, maar als je dus de ibu poederzakjes neemt voel je je wel oke

trouwens die poederzakjes zijn ook nog lekker

@stefanootje wat is er?
Oud 15-05-2010, 15:33
Verwijderd
ik heb ook een keer zo'n ibu zakje 600 gehad, toen ik knallende koppijn had en bij iemand was die geen paracetamol oid had maar alleen nog een paar van die zakjes. Nou wat een wondermiddel is dat zeg
Oud 15-05-2010, 15:37
Verwijderd
maar het beste medicijn wat ik ooit heb gehad was een spuit in mijn been tijdens een niersteen koliekaanval. Weet niet wat daarin zat maar man man, binnen 5 minuten had ik nergens meer last van, voelde me alsof ik 2 weken achter elkaar had geslapen en had zin om onwijs uit te gaan en energie voor tien. Topspul.
Oud 15-05-2010, 15:39
Verwijderd
Een soort XTC ofzo?

Geef mij dat middel nu ook maar even. Ik ben onwijs moe
Oud 15-05-2010, 15:43
Verwijderd
gewoon een koliekaanval faken

Maar per ziekenhuis werken ze anders! Ik kreeg 2 keer zo'n prik en een andere keer 2 zakken diclofencac, wat beduidend minder goed werkte.
Oud 15-05-2010, 15:46
Verwijderd
hahaha nee dat lijkt me ook niet zo verstandig. Plus dat ik toch denk dat ik het middel niet krijg, want ik slik al andere shit

dicdlofenac ofzo vind ik ook wel fijn werken

Niet denken nu dat ik een of andere drugs verslaafde ben hoor, maar ik heb nog wel eens wat
Oud 15-05-2010, 15:47
Verwijderd
ja diclofenac is prima, maar als je zo'n koliekaanval hebt wordt de pijn alleen minder heftig maar gaat niet echt weg. Bij mij althans.
Oud 15-05-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
@stefanootje wat is er?
Ja, Sumera eruit, waar gaat dat nou over?!
Oud 15-05-2010, 15:49
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 15-05-2010, 15:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hallo mensen! Welkom terug stefanie!
Jullie zijn vast benieuwd hoe het gisteravond was maar ik heb eigenlijk eetpauze van werk dus ik moet maar even niet duisent verhalen ophangen. Maar ik ben forumaddict dus ik kwam jullie toch heel even lastigvallen. Kusje
Oud 15-05-2010, 15:50
Verwijderd
Ik ga denk ik voorgoed weg hier.
Oud 15-05-2010, 15:56
Verwijderd
waarom dat?

hmm @ pipp zoveel ervaring heb ik er ook niet mee en zo aanval heb ik nog nooit gehad (gelukkig)
Oud 15-05-2010, 16:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
@ LP

Ik was goed ziek toen mijn verstandskies getrokken was. Dit deed dan mijn eigen tandarts gewoon.
Ik heb er 2 uit nu, en zat aan de ibuprofen 600 mg Die ibu werkt echt goed tegen de pijn.
En roken raden ze idd af. Uuh daar heb ik weinig op uit gedaan
Citaat:
Die poederzakjes ibuprofen 600 mg zijn echt fantastisch, 3 minuten na innemen voel je echt NIKS meer <3.
Citaat:
ik vond het wel meevallen, ik zag het ook echt niet zitten, en het is wel vervelend dat ze in je mond zitten te wroeten, want ze moeten 'm er echt uit trekken zeg maar, maar het is echt in 2 minuten gebeurd, en dan zit je zo van woh was dat alles? Dan krijg je een zak ijs die je nog een tijdje tegen je wang moet houden & als je thuis bent neem je gelijk pijnstiller, voor verdoving is uitgewerkt, en dan hou je het prima 8 uur vol, en na 8 uur mag je de volgende pijnstiller. Ik heb er ongeveer 3 dagen 'last' van gehad (3 dagen pijnstillers genomen), maar het valt echt heel erg mee. Wel goed ijs tegen aan houden, want het wordt nogal dik

En die pijnstillers zijn dus echt fantastisch, daarna heb je nergens last van
Citaat:
@sann ja die poederzakjes ibuprofen 600 mg hebben mij ook geholpen, maar zodra ze uitgewerkt waren was het minder. Iemand van de tandartsenpraktijk moest mee fietsen naar huis, omdat ik niet goed werd. Sorry LP, maar op het moment zelf voel je niks, alleen na die tijd, maar als je dus de ibu poederzakjes neemt voel je je wel oke

trouwens die poederzakjes zijn ook nog lekker

@stefanootje wat is er?
Citaat:
ik heb ook een keer zo'n ibu zakje 600 gehad, toen ik knallende koppijn had en bij iemand was die geen paracetamol oid had maar alleen nog een paar van die zakjes. Nou wat een wondermiddel is dat zeg
Ik vind die poederzakjes echt smerig maar als het echt zo goed werkt als jullie zeggen..

En mijne zijn nog niet door, dus hij gaat me open snijden en dat zie ik niet zo zitten.
Maar over de pijn erna, maak ik me eigenlijk ook niet zo'n zorgen. Het is meer dat ik ontzettend bang ben voor de verdoving schijnt dat dat niet echt prettig is.
Ja, en dat het een vies geluid is in je hoofd, maar dat blok ik wel uit door een muziekje in te doen, doe ik bij de tandarts ook altijd
En een van mijn ouders gaat mee, ik ben niet zo goed onder zenuwen, dus dan ga ik niet rijden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-05-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
waarom dat?
Omdat ik (bijna) iedereen hier superkut vind :')
Oud 15-05-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik voorgoed weg hier.
Toedeloe
Oud 15-05-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die poederzakjes echt smerig maar als het echt zo goed werkt als jullie zeggen..

En mijne zijn nog niet door, dus hij gaat me open snijden en dat zie ik niet zo zitten.
Maar over de pijn erna, maak ik me eigenlijk ook niet zo'n zorgen. Het is meer dat ik ontzettend bang ben voor de verdoving schijnt dat dat niet echt prettig is.
Ja, en dat het een vies geluid is in je hoofd, maar dat blok ik wel uit door een muziekje in te doen, doe ik bij de tandarts ook altijd
En een van mijn ouders gaat mee, ik ben niet zo goed onder zenuwen, dus dan ga ik niet rijden
ik vond het wel meevallen, heb een x een verdoving boven mijn voortanden gehad en dat deed duizend keer meer pijn.
Oud 15-05-2010, 16:14
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Omdat ik (bijna) iedereen hier superkut vind :')
Ik ga je missen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-05-2010, 16:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Gojira!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-05-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga je missen.
Wha, je kent me helemaal niet.
Oud 15-05-2010, 16:16
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik ga je missen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 15-05-2010, 16:19
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Wha, je kent me helemaal niet.
Jawel.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 15-05-2010, 16:19
Verwijderd
Zo, nou, weer een boel geld uitgegeven!
Sann, kaartjes Mundial zijn gekocht Echte kaartjes, dus dan kun je ze weer aan je prikbord hangen

Nog even over de tandarts; ik zou ook als de dood zijn voor zo'n verdoving. Ik moest een paar keer laten boren (voor 'bijna-gaatjes' ).. zonder verdoving laten doen hoor Maar goed, met verstandskiezen trekken gaat dat wel een ander verhaal zijn natuurlijk
Oud 15-05-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Zo, nou, weer een boel geld uitgegeven!
Sann, kaartjes Mundial zijn gekocht Echte kaartjes, dus dan kun je ze weer aan je prikbord hangen

Nog even over de tandarts; ik zou ook als de dood zijn voor zo'n verdoving. Ik moest een paar keer laten boren (voor 'bijna-gaatjes' ).. zonder verdoving laten doen hoor Maar goed, met verstandskiezen trekken gaat dat wel een ander verhaal zijn natuurlijk
Yeeeaaaah nice! Pm je je rekeningnummer even + bedrag? Dan maak ik het zodra ik in utrecht ben naar je over! Ik heb er zin in

En geen verdoving?! ik snap dat echt niet hoor, duizend keer liever een stom prikje dan dat ik voel wat de tandarts in mijn mond doet, brr.
Oud 15-05-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Yeeeaaaah nice! Pm je je rekeningnummer even + bedrag? Dan maak ik het zodra ik in utrecht ben naar je over! Ik heb er zin in

En geen verdoving?! ik snap dat echt niet hoor, duizend keer liever een stom prikje dan dat ik voel wat de tandarts in mijn mond doet, brr.
Doe ik

Mja, voor mij is dat dus niet een stom prikje. Ik begin al half te hyperventileren als ik zo'n naald zie En boren valt uiteindelijk heel erg mee. Het kietelt alleen verschrikkelijk
Oud 15-05-2010, 16:42
Verwijderd
brrr ik heb trek sta te trillen op mijn benen
maar het eten is nog niet klaar
Oud 15-05-2010, 16:47
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb geen honger meer
Oud 15-05-2010, 16:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nog even over de tandarts; ik zou ook als de dood zijn voor zo'n verdoving. Ik moest een paar keer laten boren (voor 'bijna-gaatjes' ).. zonder verdoving laten doen hoor Maar goed, met verstandskiezen trekken gaat dat wel een ander verhaal zijn natuurlijk
Oh vreselijk. Bij mij werkte de verdoving een keer niet, nou, ik dacht dat ik door de grond ging toen hij ging boren
Citaat:
En geen verdoving?! ik snap dat echt niet hoor, duizend keer liever een stom prikje dan dat ik voel wat de tandarts in mijn mond doet, brr.
Ja precies.
Citaat:
Mja, voor mij is dat dus niet een stom prikje. Ik begin al half te hyperventileren als ik zo'n naald zie En boren valt uiteindelijk heel erg mee. Het kietelt alleen verschrikkelijk
Nou, dan heb jij geen goed gaatje gehad Bij mij was het ongeveer het gevoel als je een gaatje hebt en ijs open en bloot erop legt en dan wat erger

En nu moet ik stofzuigen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-05-2010, 17:06
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik heb nog nooit gaatjes gehad!
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 15-05-2010, 17:11
Verwijderd
Toen ik een gaatje had, zat die tandarts met die boor in mijn tandzenuw te roeren, onverdoofd. Toch minder prettig.
Oud 15-05-2010, 17:12
Verwijderd
Ik moet trouwens binnenkort weer eens naar de tandarts, want daar ben ik anderhalf jaar niet meer geweest. Maar goed, nergens last van, dus het heeft niet echt haast. Wel moeten mijn verstandskiezen er wel een keer uit, geloof ik... de laatste keer zei de tandarts dat er twee verstandskiezen "op de lange termijn" uitmoesten.
Oud 15-05-2010, 17:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moet september weer geloof ik. En hij gaat echt huilen als die dingen er dan nog niet uit zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-05-2010, 17:37
Verwijderd
moet over een week
Oud 15-05-2010, 17:40
Verwijderd
Ik ben al zeker 3 jaar niet bij de tandarts geweest
Oud 15-05-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al zeker 3 jaar niet bij de tandarts geweest
Was dus niet de enige.
Oud 15-05-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Was dus niet de enige.
De laatste keer dat ik er was, was omdat m'n verstandskiezen doorkwamen en ik wilde een verwijzing dat hij ze liet trekken
Oud 15-05-2010, 17:52
Verwijderd
Jeetje wat een tandarts vrees allemaal. Nou ik ga véél liever naar de tandarts dan naar de dokter
Nu heb ik nooit wat met mijn tanden. Het 'ergste' is dat mijn verstandskiezen zijn getrokken.

omg, daar gaat mijn bankhang avondje.
Oud 15-05-2010, 18:18
Verwijderd
Ik heb geen tandartsvrees, maar als ik niet ga hoef ik ook geen consult te betalen.
Oud 15-05-2010, 18:28
Verwijderd
wat is het hier rustig, jongens!
Oud 15-05-2010, 18:28
Verwijderd
Goeienavond.
Oud 15-05-2010, 18:29
Verwijderd
gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
Oud 15-05-2010, 18:29
Verwijderd
Nee.
Oud 15-05-2010, 18:29
Verwijderd
O.
Oud 15-05-2010, 18:31
Verwijderd
Jij wel?
Oud 15-05-2010, 18:34
Verwijderd
naat en eerrrrrrrrr komen zo spelen en vannacht gaan we partyen in roffa!
Oud 15-05-2010, 18:37
Verwijderd
Spelen nog wel. Met de lego?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.